quote:Op zondag 3 juni 2012 00:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #13
was leuk geweest als Skullsplitter niet voor niets die kant op was gegaan, niet?
Jeps, ben hier op aanraden van een speciaal persoon.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:24 schreef LaPeach het volgende:
En thuis!!, de rest zit waarscheinlijk nog te borrelen
[..]
Hey vannelle jij ook hier??
kort verslag van de meet.. erg gezellig.. wel lang moeten wachtenzoals jullie hebben kunnen lezen
![]()
automatic_ is toch ook nog even gekomen yeahh
IHA is bloedfanatiek..![]()
maar helaas voor haar weer niet gewonnen
![]()
sylvesterr is de koning van het bowlen geworden.. die heeft 2x gewonnen![]()
en ik de grote verliezermaar had niet anders verwacht
![]()
Logisch toch? Ik vertel toch ook maar alleen het noodzakelijke over mezelf?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:26 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hehe toch nog iemand die me begrijpt
Wiet?quote:Op zondag 3 juni 2012 01:22 schreef Solique het volgende:
En thuis na de weet. Was super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar
quote:Op zondag 3 juni 2012 01:22 schreef Solique het volgende:
En thuis na de meet. Was super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar
Jaaaaa, ik kon het toch niet laten haha.quote:
dat snap ikquote:Op zondag 3 juni 2012 01:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik kon het toch niet laten haha.
Ik was bijna de autocorrect te slim afquote:
Mooiquote:
Aantal Brabanders neemt wel toe, kan alleen maar gezelliger worden.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:28 schreef Kper_Norci het volgende:
vannelle![]()
Ford Fiesta![]()
Het wordt hier gewoon het nieuwe West-Brabant topic![]()
Net terug van een avondje bij vrienden, was weer beregezellig, nu nog ff wat muziek luisteren, want ja, avondmens en om 01:28u gaan slapen gaat niet echt samen
Had zijn post niet gezien. Kijk eigenlijk alleen nog hierquote:Op zondag 3 juni 2012 01:37 schreef automatic_ het volgende:
Ja, was leuk! Maar ik vind het wel lullig voor Skull
Ik ook, heb net even in DM met hem gepraat.. zoals ik eerder al zei heb ik het andere topic al even niet meer gevolgd dus ik wist ook van niks..quote:Op zondag 3 juni 2012 01:37 schreef automatic_ het volgende:
Ja, was leuk! Maar ik vind het wel lullig voor Skull
Ik ook, en zag nu net dat daar ook al weer veel sc was dus dan is het niet echt te volgen.. maar goed les voor de volgende keer, de gene die het organiseerd gelijk ff nummer achterlaten bij de mensen die willen komenquote:Op zondag 3 juni 2012 01:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Had zijn post niet gezien. Kijk eigenlijk alleen nog hier
Haha, ik had ook een DM gestuurdquote:Op zondag 3 juni 2012 01:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik ook, heb net even in DM met hem gepraat.. zoals ik eerder al zei heb ik het andere topic al even niet meer gevolgd dus ik wist ook van niks..![]()
Bourgondiėrs in hart en nierenquote:Op zondag 3 juni 2012 01:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Aantal Brabanders neemt wel toe, kan alleen maar gezelliger worden.
Ik ga hetzelfde doen, weltrustenquote:Op zondag 3 juni 2012 01:47 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens in morgen word het ook weer laat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |