strijk hier net weggewerkt dus ik mag leuke dingen doenquote:Op zondag 3 juni 2012 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tof![]()
Zo en nu nog wat nuttigs gaan doen. StrijkenWish me luck
ja die staat genoteerd, maar is ff twijfelgeval ivm werkquote:
Ach zo veel strijk is het nu ook weer nietquote:Op zondag 3 juni 2012 12:56 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
strijk hier net weggewerkt dus ik mag leuke dingen doen
[..]
ja die staat genoteerd, maar is ff twijfelgeval ivm werk
haha gezellig tochquote:Op zondag 3 juni 2012 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ben je op een Fok!meet kom je familie tegen
Was toeval. De broer van mijn zwager was jarig en ging naar eten en naar de bios. Later ben ik met hen terug naar huis gegaan.quote:
toevalligheden maken het leven leukquote:Op zondag 3 juni 2012 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was toeval. De broer van mijn zwager was jarig en ging naar eten en naar de bios. Later ben ik met hen terug naar huis gegaan.
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
''What's this day of rest shit? What's this bullshit? I don't fuckin' care! It don't matter to Jesus. But you're not foolin' me, man. You might fool the fucks in the league office, but you don't fool Jesus. This bush league psyche-out stuff. Laughable, man - ha ha! I would have fucked you in the ass Saturday. I fuck you in the ass next Wednesday instead. Wooo! You got a date Wednesday, baby! ''
Net wakker? Damn... Kon ik maar zo lang slapen.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:34 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nog heel erg bedankt Sultana
Ben net wakker
Jij bent de koningin en zij de prinsesquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent de koningin en zij de prinses
Dan is het goedquote:Op zondag 3 juni 2012 14:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent de koningin en zij de prinses
Ik hoop niet dat ze mij ooit als haar bodyguard aanneemt, want dan heeft ze niks aan mij. Ik zou direct wegrennen in geval van problemen.quote:
nou als ze ooit eens problemen krijgt met honden ofzo is het wel handig danquote:Op zondag 3 juni 2012 14:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze mij ooit als haar bodyguard aanneemt, want dan heeft ze niks aan mij. Ik zou direct wegrennen in geval van problemen.
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:15 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou als ze ooit eens problemen krijgt met honden ofzo is het wel handig dan
mooie afleiding
Helaas voor alle Fok!kers ze is al getrouwdquote:Op zondag 3 juni 2012 13:26 schreef automatic_ het volgende:
Ja wij hebben gewoon de zus van Tijn gezien
quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:15 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou als ze ooit eens problemen krijgt met honden ofzo is het wel handig dan
mooie afleiding
Geen idee, en wat ik ben?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze mij ooit als haar bodyguard aanneemt, want dan heeft ze niks aan mij. Ik zou direct wegrennen in geval van problemen.
Shoppen?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
wil nog wat leuks doen maar kan niks verzinnen![]()
ideeën?
Ga naar de sportschoolquote:Op zondag 3 juni 2012 14:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
wil nog wat leuks doen maar kan niks verzinnen![]()
ideeën?
Hahahaquote:
quote:
Alleen vriendinnen noemen mij Moniquequote:
Als wij geen vrienden zijn, wat zijn wel dan wel?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:34 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Alleen vriendinnen noemen mij Monique
ze moeten wat om kopers aan te trekkenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:39 schreef vannelle het volgende:
* vannelle meldt zich ook weer
Vanmorgen voor een auto wezen kijken maar ben er nu echt van overtuigd dat ze er op de foto mooier uitzien dan in het echt.
Wat een uitgeleefd ding zeg!
Als je serieuze kopers wilt hebben kun je beter eerlijk zijn lijkt mij.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:46 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ze moeten wat om kopers aan te trekken
ja oke maar sommigen snappen niet dat je met eerlijk zijn meer bereiktquote:Op zondag 3 juni 2012 14:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je serieuze kopers wilt hebben kun je beter eerlijk zijn lijkt mij.
Was een particulier trouwens en ik gok dat hij het niet bewust verzwegen heeft maar dat hij het min of meer normaal en dus het vermelden niet waard vindt.
Geeft niks, zoektocht gaat gewoon verder.
Is voor iemand anders maar we zoeken een klein, goedkoop autootje met lage vaste lasten.quote:
Nieuw of tweede hands?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is voor iemand anders maar we zoeken een klein, goedkoop autootje met lage vaste lasten.
Denk: Fiesta, Corsa, Clio. Beetje dat segment.
Idd, in dit geval niet aan de orde want die vent klopte echt wel!quote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja oke maar sommigen snappen niet dat je met eerlijk zijn meer bereikt
maar was in dit geval niet aan de orde
2e hands, klein budget. Huidige auto hebben ze een bezoekregeling voor als je snapt wat ik bedoel.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
2e hands, klein budget. Huidige auto hebben ze een bezoekregeling voor als je snapt wat ik bedoel.
neequote:Op zondag 3 juni 2012 14:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
2e hands, klein budget. Huidige auto hebben ze een bezoekregeling voor als je snapt wat ik bedoel.
Ze liggen in scheiding dus budget is beperkt, vandaar.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee![]()
Collega heeft laatst 2 de hands een Lupotje gekocht diesel heel zuinig.
Er zijn genoeg auto's te vinden dus zo moeilijk moet het niet zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ze liggen in scheiding dus budget is beperkt, vandaar.
Diesel gaat em niet worden, is meer voor woon/werk op korte afstand
Ow, gaat ook wel lukken hoor. Alleen die van vandaag was niks.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn genoeg auto's te vinden dus zo moeilijk moet het niet zijn.
goed bezigquote:Op zondag 3 juni 2012 15:13 schreef Pien85 het volgende:
Boh, productieve zondagOpgeruimd... Nu nog stofzuigen, maar zó geen zin in de herrie van zo'n apparaat
Gewoon niet aanzetten, doe maar faken.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:13 schreef Pien85 het volgende:
Boh, productieve zondagOpgeruimd... Nu nog stofzuigen, maar zó geen zin in de herrie van zo'n apparaat
oordopjes en muziek aan stofzuigen maarquote:Op zondag 3 juni 2012 15:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan niet fakenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gewoon niet aanzetten, doe maar faken.
I sure as hell hope not...quote:
quote:
Gezelligquote:
Ja inderdaadquote:
Bambiquote:Op zondag 3 juni 2012 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
De bijnaam van IhaveAmnesia ben ik weer vergeten
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle komt er naast zitten, pakt afstandsbediening van tv en gaat zappen
Gezellig he?
Nooit gezien die filmquote:
Nee joh we doen gewoon GHB in je drankjequote:
Haha.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:14 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kan me voorstellen na zo'n nachtAnders neem je even een power nap
Klinkt alsof je druk bent, wat doe je hier nog?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haha.
Ik moet morgen weer werken en moet dus weer vroeg opstaan. Dat is wel even wennen na een weekje ziek zijn.![]()
Dit betekent dat ik vanavond vrij vroeg naar bed moet én dat ik tot die tijd alles af moet maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |