ola!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Toch minder moe dan ik dacht. Aloha deze nacht
Lange mannenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef CindieY het volgende:
Whehe, de TT
De manspersoon in m'n UI is overigens Alexander Skarsgård, een boomlange Zweedse acteur in onder andere de HBO serie True Blood. Doet overigens ook een rolletje in Battle Ship. Ik kan niet wachten tot True Blood weer verder gaat
Ik zal me inhoudenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:43 schreef henkde_j het volgende:
Het wordt nu echt een soptopic ben ik bang
Ik vond em met Mark Rutte bakkes toch leukerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef CindieY het volgende:
Whehe, de TT
De manspersoon in m'n UI is overigens Alexander Skarsgård, een boomlange Zweedse acteur in onder andere de HBO serie True Blood. Doet overigens ook een rolletje in Battle Ship. Ik kan niet wachten tot True Blood weer verder gaat
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:43 schreef Evertjan het volgende:
ik ben weg hier al dat gegeil hier ik voel me net een stuk vlees
Kan zo wisselen, staat er nog opquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond em met Mark Rutte bakkes toch leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
even wat tegengewicht bieden hoor...Die zou je voor je privé-collectie houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
dit ben jij niet! hoewel jij wel dat pakje hebt. en t staat jou beterquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zou je voor je privé-collectie houden
en terecht! wat een stamper!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
Is overigens al de tweede keer deze avond dat 'hot right now' gedraaid wordt.
Dank, dat compliment had ik even nodig...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit ben jij niet! hoewel jij wel dat pakje hebt. en t staat jou beter
vakantie ofzoquote:
luisteren jij! is goed voor je algemene kennisquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Quiz gezever. Dat gaat m niet worden. Duurt me te lang. Switchen!
Ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond em met Mark Rutte bakkes toch leuker
Dank u!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:52 schreef TheZapster het volgende:
Flikker toch op met dat last christmas
Last Christmasquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:52 schreef TheZapster het volgende:
Flikker toch op met dat last christmas
so you wannabe the voice of a popstar idol geloof ik...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:52 schreef alors het volgende:
Waar hebben ze deze knakker uit de goot gevist?
Wie is 't eigenlijk? Klinkt als Erwin Nijhoff.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:52 schreef alors het volgende:
Waar hebben ze deze knakker uit de goot gevist?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Telefoonterreur, Bassie, Cafe Bolle Jan
Gvd, wat mis ik Jensen en Jan op de radioRadio was zoveeeeeeeeeeeel leuker toen.
Deze ken ik! Dat nummer was van Bryan Adams toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vakantie ofzo
[..]
luisteren jij! is goed voor je algemene kennis
Zal em wel zijn aangezien hij Erwin heet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie is 't eigenlijk? Klinkt als Erwin Nijhoff.
yup, en heel veel weken op nr1!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Deze ken ik! Dat nummer was van Bryan Adams toch?
correctemundo!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie is 't eigenlijk? Klinkt als Erwin Nijhoff.
van mijn Shandy blijf je af! niks ek-erigs ermee!quote:
Oh. Die komt niet bepaald uit de goot. Deed afgelopen jaar mee aan TVOH en met z'n voormalige band The Prodigal Sons ook al oa op Pinkpop heeft gespeeld. Maar hij doet 't niet best iddquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:53 schreef alors het volgende:
[..]
Zal em wel zijn aangezien hij Erwin heet.
Hey!!! Rock 'n Roll is tof!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:54 schreef alors het volgende:
Rock n rollhet was gewoon ouwelullen muzak
![]()
Neu, die van mij is ek-proof... Kat lijkt aardig oranjequote:
Baseballs is echt geen rock n rollquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hey!!! Rock 'n Roll is tof!
Rockabilly etc.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_and_rollquote:
Ook geen ouwelullenmuziek, zoals je rock n roll net afschilderde.quote:
Ik zei niet dat rock n roll ouwe lullenmuziek was.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook geen ouwelullenmuziek, zoals je rock n roll net afschilderde.
Wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Echtwel. Rock 'n Roll in haar jonge jaren.
Zo las 't, maar mijn excusesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zei niet dat rock n roll ouwe lullenmuziek was.
Het nieuwsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:02 schreef Kimberliedje het volgende:
Tof nummer dit! Wie is het en hoe heet t?
Het Journaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:02 schreef Kimberliedje het volgende:
Nog even de files hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:02 schreef Kimberliedje het volgende:
ik niet en ga langzaamaan mijn bed eens opzoekenquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet en ga langzaamaan mijn bed eens opzoeken
trusten iedereen!
Trustenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten iedereen!
Toedels.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten iedereen!
Sorry, even aanpassen. Je bedoelt serieus dit liedje of wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:05 schreef Kimberliedje het volgende:
Ja jongens, als jullie niet eensgezintd zijn dan weet ik t ook niet meer hoor.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten iedereen!
Het is weekend. Dan veroirloof ik me foutjes. En nee ik bedoelde het Journaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry, even aanpassen. Je bedoelt serieus dit liedje of wat?
Dat willen wij Giel fans nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:21 schreef CindieY het volgende:
Gaat Giel nog muziek draaien of hoe zit dat?
Ik moet echt 2 keer kijken wie er post nu...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:21 schreef CindieY het volgende:
Gaat Giel nog muziek draaien of hoe zit dat?
Ik als niet-fan wil muziek, dat bevalt meestal wel in de freaknacht.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet echt 2 keer kijken wie er post nu...![]()
en ja, dat geleuter ben ik zat
Nee, dat mag niet... Dan is het geen top 5 meerquote:
NEE DE GIEL FANS WILLEN VEEL GIEL HOREN PRATENquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet echt 2 keer kijken wie er post nu...![]()
en ja, dat geleuter ben ik zat
Ze staan toch al willekeurigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet... Dan is het geen top 5 meer
Jij dusquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:24 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE DE GIEL FANS WILLEN VEEL GIEL HOREN PRATEN
Kan wel, deze mag er ook bij:quote:
Ik heb er een boven m'n neus, lijkt net of ik een zonnebril heb opgehadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:27 schreef CindieY het volgende:
Nou, zullen we 't ook maar over littekens hebben?
Ik heb ook een klein littekentje op m'n polsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er een boven m'n neus, lijkt net of ik een zonnebril heb opgehad![]()
En nog een op m'n pols, door een glazen ruit gegaan... Menig borderliner kijkt er vol bewondering naar
Tis half 2, gaarne muziek waar ik niet bij in slaap val.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ook een klein littekentje op m'n polsMeest domme verhaal ever. Werkte toen bij een distributiecentrum en was samen met een mannelijke collega aan 't werk. Een appetijtelijke, dus tijdens 't opensnijden van doosjes met een stanleymesje precies op m'n pols. En nog een kleintje op m'n duim
Ik was afgeleid.
Ach, littekensverhaal is over, 't gaat alweer over boobies. Ik skip, ik ga maar eens m'n bed induiken. Trustenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Die van mij waren minder apetijtelijk helaas...
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, littekensverhaal is over, 't gaat alweer over boobies. Ik skip, ik ga maar eens m'n bed induiken. Trusten
Die van jouw vriendin lijkt me interessanter.quote:
Uhm, ja jammer voor je maar die krijg je dus niet te zienquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die van jouw vriendin lijkt me interessanter.
Partypooperquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, ja jammer voor je maar die krijg je dus niet te zien
quote:
Eventjes nog, ik moet me nog onder de douche slepen en mezelf gaan inbeelden dat ik morgen een tof shopdagje tegemoet gaquote:
Oh tof toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Eventjes nog, ik moet me nog onder de douche slepen en mezelf gaan inbeelden dat ik morgen een tof shopdagje tegemoet ga
Dat wel, maar ik had een studiedagje ingepland staan, glad vergeten dat ik een afspraak had staanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh tof toch?
Ik heb een deadline om 9u, oftewel: doorwerken totdat alles af is
Dat is balen jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had een studiedagje ingepland staan, glad vergeten dat ik een afspraak had staan!!
En ga je dat redden??
Yup... Zondag maar wat harder aan het werkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is balen ja![]()
Joah komt wel goed, laatste bugs fixen + documentatie afmaken.
eerst zien dan gelovenquote:
Ik heb nog nooit tegen je gelogen, dus je doet het er maar mee!quote:
Op twitter hangt die sfeer er leuk bij, alleen zwart kleed af.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit tegen je gelogen, dus je doet het er maar mee!
Jij hebt verstand van mode!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Op twitter hangt die sfeer er leuk bij, alleen zwart kleed af.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Op twitter hangt die sfeer er leuk bij, alleen zwart kleed af.
Denk dat hij niet meer lang op 3fm isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe lang nog voor die broodmongool ermee kapt?
Dat weet ik, daarom ook mijn vraag..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat hij niet meer lang op 3fm is!!!!!!!!!!
Die mop over die getekende kut op de kachel blijft goudquote:
yup. de dames hier sopten vannacht hun bank af bij wat herenfoto's...prinsen op t witte paard zeg maar...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Cee het volgende:
Veradelijk glibberig, is dat zoiets als een gladde prins?
Je kan ook overdrijven, he?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. de dames hier sopten vannacht hun bank af bij wat herenfoto's...prinsen op t witte paard zeg maar...
Zag het gisteren al, maar ik mag niet meer zeveren over dat soort kleine dingetjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:18 schreef CindieY het volgende:
Ik zie ook nu pas dat 'veradelijk' in de TT
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zag het gisteren al, maar ik mag niet meer zeveren over dat soort kleine dingetjes
Ik heb hem aangevraagd. Gewoon, om Sersj uit zijn tentje te lokkenquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem aangevraagd. Gewoon, om Sersj uit zijn tentje te lokken
Verdimmequote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zag het gisteren al, maar ik mag niet meer zeveren over dat soort kleine dingetjes
Ja, je begrijpt de diepere laagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Cee het volgende:
Veradelijk glibberig, is dat zoiets als een gladde prins?
volgens mij was jij degene die dreef....quote:
ja dat moet, anders kunnen ze niet naar al die festivals!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:05 schreef CindieY het volgende:
Moet dat nou echt altijd zo lang duren, die reclame?
Dit iddquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
volgende week geen Timur en Ramon maar Coen en Sander
nee, ik denk dat die vuige Flo Rida dat ook echt bedoelt. de hele muziekscene hangt aan elkaar van dubbelzinnige liedjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:24 schreef alors het volgende:
Ik vind dit ook zo'n dubieus nummer ja, Put your lips together and you come real close...maar misschien is dat mijn dirty mind....
Neuh, volgens mij is het nummer gewoon dubbelzinnigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:24 schreef alors het volgende:
Ik vind dit ook zo'n dubieus nummer ja, Put your lips together and you come real close...maar misschien is dat mijn dirty mind....
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:26 schreef Cee het volgende:
CindieY, zie ik dat goed, is dat Alexander Skarsgaard in je icon?![]()
en jahoor, nog een sopgleufquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:26 schreef Cee het volgende:
CindieY, zie ik dat goed, is dat Alexander Skarsgaard in je icon?![]()
Ramon is de baas van de slechte woordgrappenquote:
ik volg hem op twitter, hij blijft ze maar verzinnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ramon is de baas van de slechte woordgrappen![]()
Sjongejonge. Honderdduizend halfblote wijven iedere dag en geen dame die er naar kraait maar joh, als het ook maar om een pietepeuterig icoontje gaat zijn 'we' vloedgolvende nattedijenkletsers ineens. Jullie zijn een gefrustreerd volkje soms, mannen.quote:
Na iedere tweet van 'm heb ik zo'n instantrimshot.com geluid in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik volg hem op twitter, hij blijft ze maar verzinnen.
prachtig verwoordquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjongejonge. Honderdduizend halfblote wijven iedere dag en geen dame die er naar kraait maar joh, als het ook maar om een pietepeuterig icoontje gaat zijn 'we' vloedgolvende nattedijenkletsers ineens. Jullie zijn een gefrustreerd volkje soms, mannen.![]()
Die heeft wel andere zaken aan z'n hoofdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:31 schreef Cee het volgende:
Nirvana, daar hoor je ook niks meer van tegenwoordig. Komen die nog eens met een nieuwe LP?
zijn uit elkaar. Die drummer is nu zanger van Foo Fighters. die brengen nog wel nieuw materiaal uitquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:31 schreef Cee het volgende:
Nirvana, daar hoor je ook niks meer van tegenwoordig. Komen die nog eens met een nieuwe LP?
Dit inderdaad. In dit topic gaat 't ook zo vaak over vrouwen, tetten en wat niet meer en dan gaat 't een keertje over mannen, krijgen we er gelijk een TT over en is het topic niet veilig meer. Mannenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjongejonge. Honderdduizend halfblote wijven iedere dag en geen dame die er naar kraait maar joh, als het ook maar om een pietepeuterig icoontje gaat zijn 'we' vloedgolvende nattedijenkletsers ineens. Jullie zijn een gefrustreerd volkje soms, mannen.![]()
Het schijnt dat ze met Freddie Mercury bezig zijn voor hun nieuwe plaat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:31 schreef Cee het volgende:
ik wil trouwens niet vervelend doen, maar het lijkt op de UI van jou net of die Alexander Skarsgaard een heel klein hoofd heeftquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit inderdaad. In dit topic gaat 't ook zo vaak over vrouwen, tetten en wat niet meer en dan gaat 't een keertje over mannen, krijgen we er gelijk een TT over en is het topic niet veilig meer. Mannen
volgens Kurt niet...."I deny all, I deny all, I deny all!"quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:33 schreef alors het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze met Freddie Mercury bezig zijn voor hun nieuwe plaat.
Dan bekijk je 't originele plaatje op pagina 1quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil trouwens niet vervelend doen, maar het lijkt op de UI van jou net of die Alexander Skarsgaard een heel klein hoofd heeft
Oh leuk, is 't wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zijn uit elkaar. Die drummer is nu zanger van Foo Fighters. die brengen nog wel nieuw materiaal uit
Hij zingt 'Mag ik na jou?' hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens Kurt niet...."I deny all, I deny all, I deny all!"
Roel is dolenthousiast....quote:
ja, is dat niet met Anna Paquin? ook maar eens aan beginnen...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:36 schreef Cee het volgende:
CindieY, ik neem aan dat je True Blood kijkt? Overigens, ook voor de mannen hier een zeer aan te raden serie. Voor elk wat wils.
Hier het origineelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil trouwens niet vervelend doen, maar het lijkt op de UI van jou net of die Alexander Skarsgaard een heel klein hoofd heeft
Ja, Rockie, ik zie soms films voorbij komen die je hebt gekeken, lekker horror/bloederig. Nou, dit is sex & bloederig & Anna Paquin en nog een hele schare aan (half)naakte vrouwen en mannen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, is dat niet met Anna Paquin? ook maar eens aan beginnen...
Jup. Nog een paar dagen en dan weer een nieuw seizoenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:36 schreef Cee het volgende:
CindieY, ik neem aan dat je True Blood kijkt? Overigens, ook voor de mannen hier een zeer aan te raden serie. Voor elk wat wils.
Ik was het vorige seizoen aan het kijken en op een gegeven moment afgehaakt dus ik moet die nog even helemaal bijkijken voordat ik aan het nieuwe begin.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jup. Nog een paar dagen en dan weer een nieuw seizoenEn ik denk dat de mannen zich ook wel kunnen bekoren met Anna Paquin.
ja, dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, Rockie, ik zie soms films voorbij komen die je hebt gekeken, lekker horror/bloederig. Nou, dit is sex & bloederig & Anna Paquin en nog een hele schare aan (half)naakte vrouwen en mannen.
nja, Anna Paquin staat niet in mijn top10 denk ik. maar als die 10 niet kunnen is ze goed genoeg....(jahoor, as if....)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jup. Nog een paar dagen en dan weer een nieuw seizoenEn ik denk dat de mannen zich ook wel kunnen bekoren met Anna Paquin.
Er zitten nog veel meer aantrekkelijke vrouwen in, vind ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, Anna Paquin staat niet in mijn top10 denk ik. maar als die 10 niet kunnen is ze goed genoeg....(jahoor, as if....)
op de hoofpagina van True Blood op imdb zie ik weinig echt boeiends staan. maar wie weet geef ik het in de toekomst een kans. Moet eigenlijk eerst nog beginnen aan seizoen 2 en 3 van Misfitsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zitten nog veel meer aantrekkelijke vrouwen in, vind ik.
Lafayette.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zitten nog veel meer aantrekkelijke vrouwen in, vind ik.
Hahaquote:
ik zie jullie al zitten met 2 koppen thee, knotjes en breiwerkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:43 schreef Cee het volgende:
Rockie, luister nou maar naar tante Cin en Cee.
Ik moet zeggen, Beeeeel is niet verkeerd (alleen ziet hij er op foto's altijd zo creepy doods uit) en Sam vind ik ook cute en dan heb je Ryan Kwanten en en en ... mis ik nog wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
HahaGaat 't weer over vrouwen trouwens. Er zitten namelijk ook nog meerdere aantrekkelijke danwel leuke manspersonen in de serie
Yes, ik ben alleen z'n naam even kwijt, ben even aan 't googlenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, Beeeeel is niet verkeerd (alleen ziet hij er op foto's altijd zo creepy doods uit) en Sam vind ik ook cute en dan heb je Ryan Kwanten en en en ... mis ik nog wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:53 schreef Cee het volgende:
Ik gok dat we met deze jongeman te maken hebben, ze zijn vriendjes van elkaar op feesboek't Was gisteren één of andere kerel met baard en bril, beetje vollig. Of zal dat een foutje zijn geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
goed, True Blood s1 ligt in de winkelwagen...
oh, tis van alan ball? die maakte toch ook 6 Feet Under? dan moet het wel wat zijn!
ja, als 2 prachtige dames zich zo aan mij opdringen kan ik natuurlijk alleen maar bezwijken...quote:
Haha dat. Soms heerlijk om iemands hele leven uit te pluizenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:57 schreef Cee het volgende:
Hmm, maar eergisteren zat ie in St. Tropez dus weet 't niet zeker. Gadver, hoe facebook een stalker van je maakt als je je verveelt.
Inderdaad, soms doe ik niets liever dan de Digitale Sherlock Holmes uithangen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haha dat. Soms heerlijk om iemands hele leven uit te pluizen
eerder Miss Marple in jouw gevalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, soms doe ik niets liever dan de Digitale Sherlock Holmes uithangen.
Vandaar dat ik alles behalve twitter compleet op slot hebquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, soms doe ik niets liever dan de Digitale Sherlock Holmes uithangen.
Sherlock doorziet allesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vandaar dat ik alles behalve twitter compleet op slot heb
Vastquote:
En Fok stopt dan ook?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
VastTwitter gaat vanaf januari of februari 2013 ook weer op slot trouwens, vanaf dan verwacht ik weer voor de klas te staan.
nja, in zo'n geval lijkt het me ook wel verstandig ja. mijn Twitter is nu gewoon open en met mijn FB doe ik niet bijster veel....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
VastTwitter gaat vanaf januari of februari 2013 ook weer op slot trouwens, vanaf dan verwacht ik weer voor de klas te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
veel plezier op de jaarmarktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef CindieY het volgende:
Anyways, fijne middag nog allemaalIk ga er vandoor, 't hoogtepunt van 't jaar, de jaarmarkt in 't ouderlijk dorp
ren ze!quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:15 schreef 3rdRock het volgende:
BREAKING NEWS!Hoe hard is die gast in hemelsnaam tegen dat raam aangelopen. Heb er ook wel een paar gekopt in mijn leven maar nog nooit een hersenschudding/ verlamde wenkbrauw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nja, een vroegere vriend van me wel. die bukte om z'n tas op te pakken en klapte tegen een raam aan. had idd een licht hersenschudding...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:18 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Hoe hard is die gast in hemelsnaam tegen dat raam aangelopen. Heb er ook wel een paar gekopt in mijn leven maar nog nooit een hersenschudding/ verlamde wenkbrauw?
Oei, maar dan raakt ook alleen je hoofd het raam, als je loopt komen vaak eerst je voeten/ benen dus dat remt de klap wat meer denk ik dan. Maar goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, een vroegere vriend van me wel. die bukte om z'n tas op te pakken en klapte tegen een raam aan. had idd een licht hersenschudding...
timur die nav een tweet met Maartje van Weegen belt, maar dit blijkt helemaal niet getweet te hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |