Dat willen wij Giel fans nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:21 schreef CindieY het volgende:
Gaat Giel nog muziek draaien of hoe zit dat?
Ik moet echt 2 keer kijken wie er post nu...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:21 schreef CindieY het volgende:
Gaat Giel nog muziek draaien of hoe zit dat?
Ik als niet-fan wil muziek, dat bevalt meestal wel in de freaknacht.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet echt 2 keer kijken wie er post nu...![]()
en ja, dat geleuter ben ik zat
Nee, dat mag niet... Dan is het geen top 5 meerquote:
NEE DE GIEL FANS WILLEN VEEL GIEL HOREN PRATENquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet echt 2 keer kijken wie er post nu...![]()
en ja, dat geleuter ben ik zat
Ze staan toch al willekeurigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet... Dan is het geen top 5 meer
Jij dusquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:24 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE DE GIEL FANS WILLEN VEEL GIEL HOREN PRATEN
Kan wel, deze mag er ook bij:quote:
Ik heb er een boven m'n neus, lijkt net of ik een zonnebril heb opgehadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:27 schreef CindieY het volgende:
Nou, zullen we 't ook maar over littekens hebben?
Ik heb ook een klein littekentje op m'n polsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er een boven m'n neus, lijkt net of ik een zonnebril heb opgehad![]()
En nog een op m'n pols, door een glazen ruit gegaan... Menig borderliner kijkt er vol bewondering naar
Tis half 2, gaarne muziek waar ik niet bij in slaap val.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ook een klein littekentje op m'n polsMeest domme verhaal ever. Werkte toen bij een distributiecentrum en was samen met een mannelijke collega aan 't werk. Een appetijtelijke, dus tijdens 't opensnijden van doosjes met een stanleymesje precies op m'n pols. En nog een kleintje op m'n duim
Ik was afgeleid.
Ach, littekensverhaal is over, 't gaat alweer over boobies. Ik skip, ik ga maar eens m'n bed induiken. Trustenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Die van mij waren minder apetijtelijk helaas...
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, littekensverhaal is over, 't gaat alweer over boobies. Ik skip, ik ga maar eens m'n bed induiken. Trusten
Die van jouw vriendin lijkt me interessanter.quote:
Uhm, ja jammer voor je maar die krijg je dus niet te zienquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die van jouw vriendin lijkt me interessanter.
Partypooperquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, ja jammer voor je maar die krijg je dus niet te zien
quote:
Eventjes nog, ik moet me nog onder de douche slepen en mezelf gaan inbeelden dat ik morgen een tof shopdagje tegemoet gaquote:
Oh tof toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Eventjes nog, ik moet me nog onder de douche slepen en mezelf gaan inbeelden dat ik morgen een tof shopdagje tegemoet ga
Dat wel, maar ik had een studiedagje ingepland staan, glad vergeten dat ik een afspraak had staanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh tof toch?
Ik heb een deadline om 9u, oftewel: doorwerken totdat alles af is
Dat is balen jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had een studiedagje ingepland staan, glad vergeten dat ik een afspraak had staan!!
En ga je dat redden??
Yup... Zondag maar wat harder aan het werkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is balen ja![]()
Joah komt wel goed, laatste bugs fixen + documentatie afmaken.
eerst zien dan gelovenquote:
Ik heb nog nooit tegen je gelogen, dus je doet het er maar mee!quote:
Op twitter hangt die sfeer er leuk bij, alleen zwart kleed af.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit tegen je gelogen, dus je doet het er maar mee!
Jij hebt verstand van mode!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Op twitter hangt die sfeer er leuk bij, alleen zwart kleed af.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Op twitter hangt die sfeer er leuk bij, alleen zwart kleed af.
Denk dat hij niet meer lang op 3fm isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe lang nog voor die broodmongool ermee kapt?
Dat weet ik, daarom ook mijn vraag..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat hij niet meer lang op 3fm is!!!!!!!!!!
Die mop over die getekende kut op de kachel blijft goudquote:
yup. de dames hier sopten vannacht hun bank af bij wat herenfoto's...prinsen op t witte paard zeg maar...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Cee het volgende:
Veradelijk glibberig, is dat zoiets als een gladde prins?
Je kan ook overdrijven, he?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. de dames hier sopten vannacht hun bank af bij wat herenfoto's...prinsen op t witte paard zeg maar...
Zag het gisteren al, maar ik mag niet meer zeveren over dat soort kleine dingetjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:18 schreef CindieY het volgende:
Ik zie ook nu pas dat 'veradelijk' in de TT
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zag het gisteren al, maar ik mag niet meer zeveren over dat soort kleine dingetjes
Ik heb hem aangevraagd. Gewoon, om Sersj uit zijn tentje te lokkenquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem aangevraagd. Gewoon, om Sersj uit zijn tentje te lokken
Verdimmequote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zag het gisteren al, maar ik mag niet meer zeveren over dat soort kleine dingetjes
Ja, je begrijpt de diepere laagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Cee het volgende:
Veradelijk glibberig, is dat zoiets als een gladde prins?
volgens mij was jij degene die dreef....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |