ola!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Toch minder moe dan ik dacht. Aloha deze nacht
Lange mannenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef CindieY het volgende:
Whehe, de TT
De manspersoon in m'n UI is overigens Alexander Skarsgård, een boomlange Zweedse acteur in onder andere de HBO serie True Blood. Doet overigens ook een rolletje in Battle Ship. Ik kan niet wachten tot True Blood weer verder gaat
Ik zal me inhoudenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:43 schreef henkde_j het volgende:
Het wordt nu echt een soptopic ben ik bang
Ik vond em met Mark Rutte bakkes toch leukerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef CindieY het volgende:
Whehe, de TT
De manspersoon in m'n UI is overigens Alexander Skarsgård, een boomlange Zweedse acteur in onder andere de HBO serie True Blood. Doet overigens ook een rolletje in Battle Ship. Ik kan niet wachten tot True Blood weer verder gaat
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:43 schreef Evertjan het volgende:
ik ben weg hier al dat gegeil hier ik voel me net een stuk vlees
Kan zo wisselen, staat er nog opquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond em met Mark Rutte bakkes toch leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
even wat tegengewicht bieden hoor...Die zou je voor je privé-collectie houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
dit ben jij niet! hoewel jij wel dat pakje hebt. en t staat jou beterquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zou je voor je privé-collectie houden
en terecht! wat een stamper!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
Is overigens al de tweede keer deze avond dat 'hot right now' gedraaid wordt.
Dank, dat compliment had ik even nodig...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit ben jij niet! hoewel jij wel dat pakje hebt. en t staat jou beter
vakantie ofzoquote:
luisteren jij! is goed voor je algemene kennisquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Quiz gezever. Dat gaat m niet worden. Duurt me te lang. Switchen!
Ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond em met Mark Rutte bakkes toch leuker
Dank u!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:52 schreef TheZapster het volgende:
Flikker toch op met dat last christmas
Last Christmasquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:52 schreef TheZapster het volgende:
Flikker toch op met dat last christmas
so you wannabe the voice of a popstar idol geloof ik...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:52 schreef alors het volgende:
Waar hebben ze deze knakker uit de goot gevist?
Wie is 't eigenlijk? Klinkt als Erwin Nijhoff.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:52 schreef alors het volgende:
Waar hebben ze deze knakker uit de goot gevist?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Telefoonterreur, Bassie, Cafe Bolle Jan
Gvd, wat mis ik Jensen en Jan op de radioRadio was zoveeeeeeeeeeeel leuker toen.
Deze ken ik! Dat nummer was van Bryan Adams toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vakantie ofzo
[..]
luisteren jij! is goed voor je algemene kennis
Zal em wel zijn aangezien hij Erwin heet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie is 't eigenlijk? Klinkt als Erwin Nijhoff.
yup, en heel veel weken op nr1!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Deze ken ik! Dat nummer was van Bryan Adams toch?
correctemundo!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie is 't eigenlijk? Klinkt als Erwin Nijhoff.
van mijn Shandy blijf je af! niks ek-erigs ermee!quote:
Oh. Die komt niet bepaald uit de goot. Deed afgelopen jaar mee aan TVOH en met z'n voormalige band The Prodigal Sons ook al oa op Pinkpop heeft gespeeld. Maar hij doet 't niet best iddquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:53 schreef alors het volgende:
[..]
Zal em wel zijn aangezien hij Erwin heet.
Hey!!! Rock 'n Roll is tof!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:54 schreef alors het volgende:
Rock n rollhet was gewoon ouwelullen muzak
![]()
Neu, die van mij is ek-proof... Kat lijkt aardig oranjequote:
Baseballs is echt geen rock n rollquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hey!!! Rock 'n Roll is tof!
Rockabilly etc.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_and_rollquote:
Ook geen ouwelullenmuziek, zoals je rock n roll net afschilderde.quote:
Ik zei niet dat rock n roll ouwe lullenmuziek was.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook geen ouwelullenmuziek, zoals je rock n roll net afschilderde.
Wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Echtwel. Rock 'n Roll in haar jonge jaren.
Zo las 't, maar mijn excusesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zei niet dat rock n roll ouwe lullenmuziek was.
Het nieuwsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:02 schreef Kimberliedje het volgende:
Tof nummer dit! Wie is het en hoe heet t?
Het Journaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:02 schreef Kimberliedje het volgende:
Nog even de files hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:02 schreef Kimberliedje het volgende:
ik niet en ga langzaamaan mijn bed eens opzoekenquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet en ga langzaamaan mijn bed eens opzoeken
trusten iedereen!
Trustenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten iedereen!
Toedels.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten iedereen!
Sorry, even aanpassen. Je bedoelt serieus dit liedje of wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:05 schreef Kimberliedje het volgende:
Ja jongens, als jullie niet eensgezintd zijn dan weet ik t ook niet meer hoor.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten iedereen!
Het is weekend. Dan veroirloof ik me foutjes. En nee ik bedoelde het Journaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry, even aanpassen. Je bedoelt serieus dit liedje of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |