SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Het is morgen pas hè pino!quote:
Rij normaal via A12 maar zou dan A4 moeten pakken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:33 schreef automatic_ het volgende:
Ligt Voorhout niet een beetje voor Solique op de route?
Ik ben al blij dat ik niet moslimterrorist wordt genoemd. Die bijnaam heb ik op school gehad.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef Solique het volgende:
Die krijg je vanzelf van de dames op Fok!
Ik begin de tel kwijt te raken hoe ik genoemd word.
Ik keek even op de routeplanner, maar je zou gewoon recht over moeten steken! Alleen dat gaat nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Rij normaal via A12 maar zou dan A4 moeten pakken.
Je brengt mij op een idee...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik niet moslimterrorist wordt genoemd. Die bijnaam heb ik op school gehad.
Oh ienimiequote:
Vooruitziende blikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef LaPeach het volgende:
best knap dat tijn nu al kan zeggen dat hij morgen avond te moe is![]()
Je meot wel op de weg blijven inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik keek even op de routeplanner, maar je zou gewoon recht over moeten steken! Alleen dat gaat niet
https://maps.google.nl/ma(...)sult&ved=0CA4Q_BIwAA
I did it again... Ik brengen mensen altijd op slechte ideeën.quote:
Hoe weet jij waar zowat mijn huis staatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik keek even op de routeplanner, maar je zou gewoon recht over moeten steken! Alleen dat gaat niet
https://maps.google.nl/ma(...)sult&ved=0CA4Q_BIwAA
Doen! Ik ben benieuwd naar de reactie van de beveiliging.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:36 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Morgen even roepen door de bowilinghal hahaha
Heb je dat niet in één van je talloze DM's verteld?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar zowat mijn huis staat
Nee, WAquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je dat niet in één van je talloze DM's verteld?
Nee, niet voor mij gaan omrijden, ik kom er wel met het OV. Alleen terug moet ik even kijken, maar ook dat zal zich wel wijzen. Mag het toch eigenlijk niet missen hoe jullie de gaten in de baan slaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Rij normaal via A12 maar zou dan A4 moeten pakken.
Ik gooi liever gaten in de baan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, niet voor mij gaan omrijden, ik kom er wel met het OV. Alleen terug moet ik even kijken, maar ook dat zal zich wel wijzen. Mag het toch eigenlijk niet missen hoe jullie de gaten in de baan slaan.
Nou dat zal met mij geen probleem zijn, ik laat ze onbewust altijd stuiterenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, niet voor mij gaan omrijden, ik kom er wel met het OV. Alleen terug moet ik even kijken, maar ook dat zal zich wel wijzen. Mag het toch eigenlijk niet missen hoe jullie de gaten in de baan slaan.
Volgens mij heb je dat gewoon gezegd, haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar zowat mijn huis staat
Zo'n schattig meisje als mij zetten ze niet buiten hoor!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doen! Ik ben benieuwd naar de reactie van de beveiliging.
Alleen de plaats, maar waar je nu aanwijst is wel erg vlakbijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat gewoon gezegd, haha.
Ja had voor morgen nog iets anders in de planning staan, maar dat kan eigenlijk wel wachten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:40 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nou dat zal met mij geen probleem zijn, ik laat ze onbewust altijd stuiteren![]()
maar gezellig als je toch komt.. al is het alleen voor de gezelligheid
Terroristquote:
Dat wou ik van mezelf nou net niet zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo'n schattig meisje als mij zetten ze niet buiten hoor!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja had voor morgen nog iets anders in de planning staan, maar dat kan eigenlijk wel wachten.
Dat weet ik, ik ben benieuwd naar wat de beveiliging met mij zal doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo'n schattig meisje als mij zetten ze niet buiten hoor!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil trouwens wel gebruikmaken van de bumpers, anders eindig ik met 0 punten.
Ik kan alleen strikes gooien als er iets tegenover staatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]mijn laatste keer bowlen was ook geen succes nee
Zoals? De winnaar krijgt ietsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik kan alleen strikes gooien als er iets tegenover staat
Haha goed idee. Gaat wat worden danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De eerste die een strike gooit krijgt een gratis drankje of zoiets
Ooo ik heb gewoon de plaats ingetoetstquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen de plaats, maar waar je nu aanwijst is wel erg vlakbij
En dan wil jij zeker beginnen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De eerste die een strike gooit krijgt een gratis drankje of zoiets
Resultaten uit mijn verleden bieden geen garantie voor de toekomst, dus ik betwijfel of me dat weer zou lukkenquote:
hahaha nou dat doe je goed danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik kan alleen strikes gooien als er iets tegenover staat
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef Weissman het volgende:
WIE ZIJN JULLIE WAAROM DOEN JULLIE DIT
IK GA DE POLISIE BELLUH
Na een paar drankjes wordt het sowieso moeilijkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Resultaten uit mijn verleden bieden geen garantie voor de toekomst, dus ik betwijfel of me dat weer zou lukken
Ga je jezelf aangeven? Respect!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef Weissman het volgende:
IK GA DE POLISIE BELLUH
Zo dicht woon ik dus bij het middelpunt van het dorp.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo ik heb gewoon de plaats ingetoetst
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben er vandoor! En nee, ik ga straks niet terug lezen, dus belangrijke dingen moet je maar DMen ofzo.
Niet als dit gewoon frisdrank is natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na een paar drankjes wordt het sowieso moeilijker
Polisie in rotterdam en omgeving komt toch nooitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef Weissman het volgende:
IK GA DE POLISIE BELLUH
Dan moet ik een uurtje eerder vertrekken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we niet wat eerder beginnen ? 7 uur ofzo ?
Denken dat ik dan fris ga drinkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet als dit gewoon frisdrank is natuurlijk
Ik denk dat het geen kwaad kan om te reserveren... Vrijwilligers?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef MsMessy het volgende:
Is het er trouwens moeilijk om op een zaterdag daar een baan te krijgen? (en nee ik ga er niet solliciteren)
Nou, vorige meet zagen wij gelijk al een achtervolgingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Polisie in rotterdam en omgeving komt toch nooit![]()
dus doe je best
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Nou, vorige meet zagen wij gelijk al een achtervolging
*gniffelt*quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]mijn laatste keer bowlen was ook geen succes nee
De laatste keer dat ik ben wezen bowlen hadden ze serieus becherming hangen voor de tv-schermen aan het plafond.. Dan moet je wel héél lomp wezen, wil er iemand zó hoog gooien..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef MsMessy het volgende:
Is het er trouwens moeilijk om op een zaterdag daar een baan te krijgen? (en nee ik ga er niet solliciteren)
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Nou, vorige meet zagen wij gelijk al een achtervolging
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*gniffelt*
[..]
De laatste keer dat ik ben wezen bowlen hadden ze serieus becherming hangen voor de tv-schermen aan het plafond.. Dan moet je wel héél lomp wezen, wil er iemand zó hoog gooien..
[..]
Rotjeknorquote:
Weet je hoe moeilijk groot Rotjeknor isquote:
Ik meen gelezen te hebben dat het ergens naast de badkuip is..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk groot Rotjeknor is
Oh dat is nog wel te vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat het ergens naast de badkuip is..
't Ziet er wel gaaf uit trouwens..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.atoll-rotterdam.nl/
Cor Kieboomplein 509-510
3077 mk Rotterdam
010-4794799
Ik kan niet bowlenquote:
Zelfs ik kan bowlen...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't Ziet er wel gaaf uit trouwens..
[..]
Ik kan niet bowlen![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet bowlen![]()
Is dat dan een vereiste om te gaan blowen bowlen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet bowlen
Hij heeft teveel gebowled de afgelopen tijd volgens mijquote:
met bumpers hequote:
Ik heb een bowling-trauma..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hij heeft teveel gebowled de afgelopen tijd volgens mij
Oh wacht was het weer oppas avond?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:09 schreef JK1982 het volgende:
Hahahaha, heel lief van jullie allemaal jongens en meisjes, maar ik kan morgen simpelweg niet..
Anders had ik serieus graag meegegaan.. Balen
't is alleen wel weer een pokke-eind weg
Pannenkoekenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:12 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat trouwens maar eens wat eten.
Nog tips?
Uhm eerder etenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Nog tips?
Lach niet.. ze zijn best liefquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:10 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oh wacht was het weer oppas avond?![]()
Ja ik roep het al de hele tijd kom deze richting op verhuizen
Ik ben net van Amsterdam naar Lemmer gecrossed om even naar een paar auto's te kijken en heb daar maar even wat bij de Mac gehaald. (niet bevredigend overigens, ben d'r wéér ingetrapt..)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Nog tips?
Was het weer Mac deceptiedag?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lach niet.. ze zijn best lief
[..]
Ik ben net van Amsterdam naar Lemmer gecrossed om even naar een paar auto's te kijken en heb daar maar even wat bij de Mac gehaald. (niet bevredigend overigens, ben d'r wéér ingetrapt..)
Nu weer thuis.. Zo maar es een bakkie koffie zetten pakken.
Ja, moest bij de Saab-dealer zijn in Lemmer en daar tegenover zit de Mac. Dus ik dacht: effe snel wat halen. Maar het valt iedere keer weer tegen..quote:
Ach er zijn ergere dingen dan Macquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, moest bij de Saab-dealer zijn in Lemmer en daar tegenover zit de Mac. Dus ik dacht: effe snel wat halen. Maar het valt iedere keer weer tegen..
Dat vind ik dus eigenlijk ook altijd en ik kom er dus maar hooguit 2 keer per jaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, moest bij de Saab-dealer zijn in Lemmer en daar tegenover zit de Mac. Dus ik dacht: effe snel wat halen. Maar het valt iedere keer weer tegen..
Houwe zo!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat vind ik dus eigenlijk ook altijd en ik kom er dus maar hooguit 2 keer per jaar.
Mijn biologische klok loopt vandaag een paar uurtjes achter.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Uhm eerder etenPasta met gerookte kip en gegrilde paprika?
Side salade met Thousand Island dressingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Houwe zo!![]()
Had eigenlijk een salade willen nemen, maar eenmaal daar toch maar effe voor een klein menuutje gegaan. Volgende keer niet meer doen. Die salades zijn best ok.
Caesar salad met krokante kipquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn biologische klok loopt vandaag een paar uurtjes achter.
[..]
Side salade met Thousand Island dressing
Dat heb je hier in de buurt niet zoveelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Volgende keer naar de shoarmeturk en Kapsalonhalen
Goed ideequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat heb je hier in de buurt niet zoveel![]()
Toch maar naar Rotterdam e.o. verhuizen dan?
Bekend gevoel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat vind ik dus eigenlijk ook altijd en ik kom er dus maar hooguit 2 keer per jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha als je wil kan het altijdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:42 schreef JK1982 het volgende:
Vind het trouwens echt wel jammer dat ik mo5rgen ook niet even kan komen kijken..
Nouja, volgende keer beter
Ja, ok.. maar ik kan niet m'n broer opeens last-minute afzeggen. Dat vind ik ook een beetje lullig..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
haha als je wil kan het altijd![]()
anders gewoon 30 juni mee gaan
Ik zie het..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ben in Leiden mensen. Daarom kan ik ff niet posten.
haha nee dat moet je ook niet doen johquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ok.. maar ik kan niet m'n broer opeens last-minute afzeggen. Dat vind ik ook een beetje lullig..
Is het leuk in Leiden??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ben in Leiden mensen. Daarom kan ik ff niet posten.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Reservering gemaakt! Morgen 21:00-22:00 Bowlen!
Daarvoor ff kletsen, trollen, pesten etc
Bomshell komt maybe ook. Hij heeft wat goed te maken.
Jk, jij komt ook gewoon!
Moet weer weg. Doeg!
Volgens site: Bowlinghuur per baan incl. schoenen,max. 6 pers. per baan. Dus....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:29 schreef sylvesterrr het volgende:
21.00-22.00u bowlen, waar en wanneer gaan we verzamelen?
Maar ehh... is 1 baan wel voldoende?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Reservering gemaakt! Morgen 21:00-22:00 Bowlen!
Daarvoor ff kletsen, trollen, pesten etc
Bomshell komt maybe ook. Hij heeft wat goed te maken.
Jk, jij komt ook gewoon!
Moet weer weg. Doeg!
Goed bezig.. Moet je wel een beetje bijhouden hè..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:23 schreef MsMessy het volgende:
Heb even braaf mijn moeder gebeld. Had haar al in geen weken gesproken
Volgens mij zijn er meer dan 6 personen die willen komen. Of zie ik dubbel?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Volgens site: Bowlinghuur per baan incl. schoenen,max. 6 pers. per baan. Dus....
VR-ZA PRIJZEN PER BAAN, PER 1 UUR
20:00 - 22:00 ¤ 27,50
22:00 - 02:00 ¤ 29,50
Geen idee hoeveel mensen er nu staan voor daadwerkelijk bowlen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer dan 6 personen die willen komen. Of zie ik dubbel?
Ik denk gewoon 20.00 uur voor de bowlinghal?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:29 schreef sylvesterrr het volgende:
21.00-22.00u bowlen, waar en wanneer gaan we verzamelen?
Maar ehh... is 1 baan wel voldoende?
Wij gaan met z'n tweeën voor de rest juichen toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:40 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik denk gewoon 20.00 uur voor de bowlinghal?
en of 1 baan voldoende is weet ik niet, ik zal helaas waarscheinlijk niet heel veel mee kunnen doenmaar dat zien we dan wel toch?
Ik weet ook niet precies hoeveel mensen er nu eigenlijk komen en of ook iedereen mee gaat doen..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel mensen er nu staan voor daadwerkelijk bowlen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wij gaan met z'n tweeën voor de rest juichen toch?
Ik kan met mijn schouder ook niet bowlen. Hoe leuk het ook is, de kans is groot dat ik een zenuw klem zou zetten. Dus voor mij alleen juichen voor strikesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
ook leuk.. nee helaas sinds gisteren enorme last van me rug/zijdus lang volhouden zal ik het niet.. maar juichen is ook leuk
Jaa ook vervelend..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik kan met mijn schouder ook niet bowlen. Hoe leuk het ook is, de kans is groot dat ik een zenuw klem zou zetten. Dus voor mij alleen juichen voor strikes
Oh ik wil best een avondje cheerleader zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jaa ook vervelend..
inderdaad het risico maar niet nemen anders ben je verder van huis, wij zijn gewoon van het cheerteam![]()
Jaa joh is ook leuk...moeten we nog cheerpakjes meenemen??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh ik wil best een avondje cheerleader zijn
hahaha ja die kans is groot, in ieder geval bij mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:55 schreef JK1982 het volgende:
Straks springen jullie 2 op om te juichen, schiet het bij jullie allebei in de rug/schouder/nek etc. (doorhalen wat niet van toepassing is)
Strak truitje, kort rokje en gympen tochquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jaa joh is ook leuk...moeten we nog cheerpakjes meenemen??![]()
![]()
zonder hakken wel dit keer trouwens
Merk ik dan wel weerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:55 schreef JK1982 het volgende:
Straks springen jullie 2 op om te juichen, schiet het bij jullie allebei in de rug/schouder/nek etc. (doorhalen wat niet van toepassing is)
strak truitje.. checkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Strak truitje, kort rokje en gympen toch
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
strak truitje met diepe decolleté toch
Als ik goed heb opgelet hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef MsMessy het volgende:
20.00 - start verzamelen voor de deur
20.00 - 21.00 drinken en kletsen
21.00 - 22.00 bowlen
Ik heb niet echt opgelet wie zich allemaal hebben gemeld
dus aanvullen zal nog nodig zijn (sorry)
Wie er komen:
IHaveAmnesia
LaPeach
MsMessy
sylvesterr
tijnbrein
Solique
Weissman
automatic_ ovb
Ahh ja die was het hahaha.. al die namen ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:15 schreef MsMessy het volgende:
20.00 - start verzamelen voor de deur
20.00 - 21.00 drinken en kletsen
21.00 - 22.00 bowlen
Ik heb niet echt opgelet wie zich allemaal hebben gemeld
dus aanvullen zal nog nodig zijn (sorry)
Wie er komen:
IHaveAmnesia
LaPeach
MsMessy
sylvesterr
tijnbrein
Solique
Weissman
automatic_ ovb
Bombshell ovb
Jaquote:
Dat geloof ik op je woord.. Ik was er niet bij, dus zou het niet wetenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja
het zelfde clubje als laatst volgens mij?dus wordt wel erg gezellig sowieso
Het auti-depri clubje alweer op stapquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja
het zelfde clubje als laatst volgens mij?dus wordt wel erg gezellig sowieso
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Haaaaai!!!
Jullie hebben jullie niet bedacht hoop ik? Ik solliciteer zo voor mod, vis jullie IP, vind en smash jullie
quote:
Ik ben niet te bedreigenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Haaaaai!!!
Jullie hebben jullie niet bedacht hoop ik? Ik solliciteer zo voor mod, vis jullie IP, vind en smash jullie
Goed ideequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik hield rekening met de semi gehandicapte leden. Vandaar 1 bowling baan. En zo kan een clubje spelen en andere toejuichen en kletsen/roddelenEn dan afwisselen.
Als we iets kunnen vinden, dan zekerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:36 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]Jij niet nee. Sluiten we het af met softijs eten?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:41 schreef MsMessy het volgende:
Dat wordt een leuke avond, bowlen kijken, cheerleaden, ijs eten![]()
Ik bedoelde de 2 heren die als laatst hebben gepost.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop het wel... Als ik daar in m'n eentje sta krijgt iedereen er spijt van.
Ehm... Heb je je bericht aangepast? Ik meen me te herinneren dat er "Jullie komen echt?" stond.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 2 heren die als laatst hebben gepost.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Da's toevallig. Ik zei net tegen Pien; ik voel dat die mensen in de 25-35 jaar contacten meet en greet SC wat dichter bij elkaar zijn gekomen. Alsof er een soort spirituele band is ontstaan en ze nu één zijn met het universum. En dat blijkt; morgen zijn jullie één met het bowlingbaan-aspect van het Grote Alles.
En daarnaast bespeurde ik een disturbance in the force. Maar dat kan heel goed de paella zijn.
Ik word er ook altijd en beetje stil van als ik jou ziequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja, vergeten. Ik moet ook niet posten. Dan wordt het gelijk zo stil.
Ik ook eigenlijk (no homo)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik word er ook altijd en beetje stil van als ik jou zie
quote:
Shut it..quote:
Als hij toch aan het babysitten is... Kan je ook op mijn neefjes en nichtjes (kan ze volgens mij niet meer op 2 handen tellen) passen?quote:
De lucht tekent zich wel mooi scherp af zoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:05 schreef JK1982 het volgende:
Even een mooi plaatje vanaf mijn zolder![]()
[ afbeelding ]
't zijn de kleine dingen die het 'm doen..
Apart hè? Eigenlijk is het best mooi weer, afgezien van die paar lossen wolken..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De lucht tekent zich wel mooi scherp af zo
Fokker die durft toe te geven dat hij op een zolder zit... respect man!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:05 schreef JK1982 het volgende:
Even een mooi plaatje vanaf mijn zolder![]()
[ afbeelding ]
't zijn de kleine dingen die het 'm doen..
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:11 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Fokker die durft toe te geven dat hij op een zolder zit... respect man!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:11 schreef Softlegend het volgende:
[..]
* JK1982 proud of it!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:11 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ik zit in het dubio man, eerst was Weissman mijn held hier en nu ben jij wel erg goed op weg om te concurreren met dat alpha mannetje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 proud of it!
't schemert, dus de gordijnen kunnen open..
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:18 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ik zit in het dubio man, eerst was Weissman mijn held hier en nu ben jij wel erg goed op weg om te concurreren met dat alpha mannetje.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:18 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ik zit in het dubio man, eerst was Weissman mijn held hier en nu ben jij wel erg goed op weg om te concurreren met dat alpha mannetje.
* sylvesterrr is benieuwd naar de reactie van Weissman hierop.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:18 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Welterusten!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is bedtijd voor mij.
[ afbeelding ]
Er komt een dag dat dit veranderd vooral als ik zijn advies goed opvolgquote:
Slaap ze kerel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is bedtijd voor mij.
[ afbeelding ]
Mij vergelijken met iemand die niet eens squatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:18 schreef Softlegend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mij vergelijken met iemand die niet eens squat![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we niet wat eerder beginnen ? 7 uur ofzo ?
Ik zou ook maar beginnen met squaten man als je nog kans wil maken tegen Weissman.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Het gaat er hard aan toe hier!
[ afbeelding ]
Je kan geen alpha worden; je bent het of je bent het niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:13 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ik zou ook maar beginnen met squaten man als je nog kans wil maken tegen Weissman.
[ afbeelding ]
Fake it till you make it werkt volgens mij goed genoegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je kan geen alpha worden; je bent het of je bent het niet.
Ik zit op me phonequote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
DM-en/Mailen, Lijstje opzoeken en aanpassen en gaan
Dat bekijken we morgen even hoe dat zit met de tijden voor HSquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik zit op me phone![]()
Kan jij het posten hier? Btw, misschien kunnen we samen gezien je via HS moet
Dat kan niet he!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:52 schreef Weissman het volgende:
Ik meld me hierbij af voor morgen. Kan niet.
Moet jij nog niet slapen?quote:
Ik heb zelf ook een poos terug fotograferen als hobby geprobeerd. Heb je al wat mooie kiekjes voor ons?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Kper_Norci het volgende:
Morgen! Ja, zo heel lang loopt deze reeks nog niet geloof ik, vandaar. Maar ik zag dat jullie gisteravond enthousiast de boel aan het regelen waren, dus ik dacht die meeten iedere week wel ofzo![]()
Zo, begin mei via marktplaats allerlei spul voor mijn camera besteld, waaronder een goeie cameratas. Alles allang binnen, behalve die tas natuurlijk. Paar keer gemaild, geen antwoord, ja, na 2 weken, dat ie in het buitenland zat blablabla, net eindelijk de tas binnen gekregen, had al bijna de hoop verloren.
Maarja, eindelijk een goeie, makkelijke tas voor de camera, rugzak met losse lenzen en filters is niet zo heel rlxd lopen
Om 19:00 al verzamelen. Dan moet ik maar eens kijken waar te gaan eten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:27 schreef MsMessy het volgende:
LET OP: gewijzigde starttijd
Morgen, 19:00 bij Atoll (http://www.atoll-rotterdam.nl/) in Rotterdam
19.00 - start verzamelen voor de deur
19.00 - 21.00 drinken en kletsen
21.00 - 22.00 bowlen
Wie er komen:
IHaveAmnesia
LaPeach
MsMessy
sylvesterr
tijnbrein
Solique
automatic_ ovb
Bombshell ovb
Ik ben toevallig maandag voor het eerst met de camera erop uit gegaan, samen met een vriend van me zijn we naar een wandel/natuurgebied in de buurt geweest. Ik heb alleen nog te weinig tijd gehad om te sorteren, bewerken en online zetten. Ik zal dit weekend eens kijken of ik ze op mijn Flickr kan zetten. Voor nu maar een foto van één van mijn katten, daar heb ik al zat foto's van gemaaktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:38 schreef Softlegend het volgende:
Goede smorgens alle!
[..]
Ik heb zelf ook een poos terug fotograferen als hobby geprobeerd. Heb je al wat mooie kiekjes voor ons?
Thuis?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Om 19:00 al verzamelen. Dan moet ik maar eens kijken waar te gaan eten.
Mooi beestjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Voor nu maar een foto van één van mijn katten, daar heb ik al zat foto's van gemaakt![]()
[ afbeelding ]
wat een mooi beestje zegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben toevallig maandag voor het eerst met de camera erop uit gegaan, samen met een vriend van me zijn we naar een wandel/natuurgebied in de buurt geweest. Ik heb alleen nog te weinig tijd gehad om te sorteren, bewerken en online zetten. Ik zal dit weekend eens kijken of ik ze op mijn Flickr kan zetten. Voor nu maar een foto van één van mijn katten, daar heb ik al zat foto's van gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Misschien dat ik wel bij de Beer ga eten, is er naast.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thuis?
Trouwens, een goede vriend van me vraagt of ik 'm vannacht @ Schiphol kan ophalen. Het vliegtuig landt om 02.05, rond een uur of 02.30u moet ik dus op Schiphol zijn.
Ik weet niet tot hoelaat jullie willen blijven, maar ik moet in ieder geval uiterlijk rond 01.15 vertrekken.
Dit betekent trouwens dat ik mensen die langs de A4 wonen eventueel thuis zou kunnen droppen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thuis?
Trouwens, een goede vriend van me vraagt of ik 'm vannacht @ Schiphol kan ophalen. Het vliegtuig landt om 02.05, rond een uur of 02.30u moet ik dus op Schiphol zijn.
Ik weet niet tot hoelaat jullie willen blijven, maar ik moet in ieder geval uiterlijk rond 01.15 vertrekken.
Eet smakelijk alvast.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Misschien dat ik wel bij de Beer ga eten, is er naast.
Mooie ogen heeft dat beest!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben toevallig maandag voor het eerst met de camera erop uit gegaan, samen met een vriend van me zijn we naar een wandel/natuurgebied in de buurt geweest. Ik heb alleen nog te weinig tijd gehad om te sorteren, bewerken en online zetten. Ik zal dit weekend eens kijken of ik ze op mijn Flickr kan zetten. Voor nu maar een foto van één van mijn katten, daar heb ik al zat foto's van gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Katten!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:44 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Mooie ogen heeft dat beest!
Hier wat meer katten omdat je katten zei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Did somebody said cats on caturday?quote:
Ik moet sowieso uiterlijk 23.30 weg anders haal ik me laatste bus niet.. dus voor mij wordt het ook niet laatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens allemaal leuke katten gifjes, ik zal ze eens dumpen op me fobo hahahaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:49 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Did somebody said cats on caturday?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou maar even op met katten gifs dumpen voor ik het topic derail..
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens allemaal leuke katten gifjes, ik zal ze eens dumpen op me fobo hahaha
Haha, die laatste is echt coolquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:44 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Mooie ogen heeft dat beest!
Hier wat meer katten omdat je katten zei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo schrik je camera schuwe mensen afquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Haha, die laatste is echt cool![]()
Ik zit er trouwens aan te denken om tijdens de meet op de 30e ook de camera mee te nemen, heb nu toch een handige tas daarvoor.
* sylvesterrr meldt zich af voor de meet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zit er trouwens aan te denken om tijdens de meet op de 30e ook de camera mee te nemen, heb nu toch een handige tas daarvoor.
Aww, jammer! Beterschap!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:03 schreef MsMessy het volgende:
Mensen ik ga vanavond niet mee, mijn lijf heeft me teruggefloten en ik heb overal pijn. Vind het verschrikkelijk jammer, maar nu niet luisteren naar mijn lijf zou echt heel dom zijn. Zal waarschijnlijk het hele weekend ook niet veel online zijn. Heb echt rust nodig
Het was maar een geintje hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Camera is niet gewenst dus? Jammer, had wel wat willen oefenen, maar als er mensen zijn die dat niet tof vinden zal ik dat maar niet doen dan.
Geen idee man, kijk maar of er serieus mensen zijn die er problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Camera is niet gewenst dus? Jammer, had wel wat willen oefenen, maar als er mensen zijn die dat niet tof vinden zal ik dat maar niet doen dan.
Je zou maar een lichaam hebben met kapsones..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:03 schreef MsMessy het volgende:
Mensen ik ga vanavond niet mee, mijn lijf heeft me teruggefloten en ik heb overal pijn. Vind het verschrikkelijk jammer, maar nu niet luisteren naar mijn lijf zou echt heel dom zijn. Zal waarschijnlijk het hele weekend ook niet veel online zijn. Heb echt rust nodig
Aww jammer, maar je lichaam is belangrijkerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:03 schreef MsMessy het volgende:
Nou ja, ik kan het wel begrijpen hoor, ik bedoel, ik sta zelf ook niet graag op de foto, maar vind het wel leuk om foto's te maken. Je staat overigens meestal wel leuker op de foto als je niet merkt dat er een foto gemaakt wordt. Die standaard say cheese foto's zijn meestal niet de leukste.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Het was maar een geintje hoor.
Ik sta overigens niet graag op de foto.
Spontane foto's zijn vaak wel leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het wel begrijpen hoor, ik bedoel, ik sta zelf ook niet graag op de foto, maar vind het wel leuk om foto's te maken. Je staat overigens meestal wel leuker op de foto als je niet merkt dat er een foto gemaakt wordt. Die standaard say cheese foto's zijn meestal niet de leukste.
Dan hebben we 2 camera's de 30ste, mijn camera gaat ook mee. en de mensen die niet op de foto willen; ik zal er rekening mee houdenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Cool, en anders kan je die mensen altijd achteraf nog uit de foto shoppenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan hebben we 2 camera's de 30ste, mijn camera gaat ook mee. en de mensen die niet op de foto willen; ik zal er rekening mee houden![]()
Is een optiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Cool, en anders kan je die mensen altijd achteraf nog uit de foto shoppen
Wel zo netjes, kunnen mensen zelf beslissen zich online te gooien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is een optieMaar ik ben sowieso niet van plan om die foto's online te zetten ofzo, zijn alleen voor de mensen die aanwezig waren enzo
Sowieso zou ik niet eens foto's online mogen zetten zonder toestemming van de mensen op de foto. Dit omdat ik een specifieke groep mensen van plan ben te fotograferen. Dan zit je met portretrecht enzoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel zo netjes, kunnen mensen zelf beslissen zich online te gooien.
Ik zou ze idd ook niet online gooien, sowieso is het voor mij meer om wat te oefenen met de camera met mensen als onderwerp.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is een optieMaar ik ben sowieso niet van plan om die foto's online te zetten ofzo, zijn alleen voor de mensen die aanwezig waren enzo
Wat voor camera heb je? En wat fotografeer je zoal?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zou ze idd ook niet online gooien, sowieso is het voor mij meer om wat te oefenen met de camera met mensen als onderwerp.
Een Pentax K-x, ik heb een tijdlang met de standaard kitlens die erbij zat mijn katten gefotografeerd. Nu heb ik laatst via Marktplaats een paar extra lenzen (groothoek en tele) gekocht, alsmede wat filters daarvoor (UV, polarisatie, grijsfilter) omdat ik het fotograferen dus erg leuk vind. Ik ben afgelopen week een middagje met een vriend naar een natuur- en wandelgebied gegaan, daar een hoop landschappen en macro foto's gemaakt. Hier kwam ik er dus achter dat je zo een mooie macrofoto kan maken, maar een landschap interessant op de foto te krijgen is een stuk moeilijkerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat voor camera heb je? En wat fotografeer je zoal?
Pentaxquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Een Pentax K-x, ik heb een tijdlang met de standaard kitlens die erbij zat mijn katten gefotografeerd. Nu heb ik laatst via Marktplaats een paar extra lenzen (groothoek en tele) gekocht, alsmede wat filters daarvoor (UV, polarisatie, grijsfilter) omdat ik het fotograferen dus erg leuk vind. Ik ben afgelopen week een middagje met een vriend naar een natuur- en wandelgebied gegaan, daar een hoop landschappen en macro foto's gemaakt. Hier kwam ik er dus achter dat je zo een mooie macrofoto kan maken, maar een landschap interessant op de foto te krijgen is een stuk moeilijker![]()
Verder lijkt urban fotografie me ook heel leuk, in een stad bijvoorbeeld. Zo willen we in de vakantie een dagje naar Doel gaan, net boven Antwerpen, soort spookdorp is dat. En ook nog een dagje Floriade, heb daar een kortingsbon voor. In ieder geval ben ik meer van de buitenfotografie, natuurlandschappen, macro, maar ook steden en gebouwen vind ik interessant. Studiofotografie met een model trekt me dan weer veel minder, ja, of het moet een naakt- of pornoshoot zijn
Ik kom nog wel gewoon hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:26 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hoi mensen,
Op MsMessy na vind ik degene die zich af hebben gemeld jammer. Had het niet verwacht.
Welke loyale mensen komen wel?
Ik pak ook niet de trein van midden nacht terug. Hooguit 00:00 moet ik er weg.
Huh?? dat heb ik even gemist danquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr meldt zich af voor de meet.
Hier stond net iets heel anders.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef Pien85 het volgende:
Sommige mensen moeten eens nadenken voor ze iets posten![]()
dat zeg ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lees die post en de daaropvolgende posts ook even.
Of het is een subtiel hintje: ik wil niet dat sylv komt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:35 schreef LaPeach het volgende:
[..]
haha volgens mij heb je niet goed gelezen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of het is een subtiel hintje: ik wil niet dat sylv komt.
Ik heb voor de K-x gekozen omdat ik in eerste instantie de katten ging fotograferen, en deze camera werd geroemd om zijn lichtsterke chip plus de goede prestaties m.b.t. ruis op hogere iso waardes. Echt gebouwen heb ik nog niet echt geprobeerd, daarvoor ben ik er nog niet lang genoeg mee bezig, maar ik denk dat het idd ook voor gebouwen geld dat het redelijk moeilijk is om daar een goeie foto van te maken. Plus hoe creatief ben je zelf natuurlijk. Die maat van mij doet zelf ook airbrushwerk, en goed ook, zijn foto's zien er weer heel anders uit dan die van mij, zeker als je naar de composities kijkt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pentaxik verkoop oa Pentax in de winkel
Natuurfotografie is leuk, ik maak ook graag macrootjes, heb zelf een Canon 1000D met 18-55, 24-105, 24-85, en 17-85. Fotografeer graag kinderen en dieren, veel spontaner dan volwassen mensen fotograferen en dat maakt het leuk, vind ik. Fotograferen in een studio kan ik wel maar doe ik écht alleen als het niet anders kan. Architectuur enzo fotograferen vind ik niet leuk, mooi hoor, die lijnen, ik snap wel waarom anderen het wel leuk vinden, maar ik kan er zelf niet zo veel mee, zit te weinig beweging in naar mijn zin, daarom ook liever kinderen en dieren.
Ik wil in mijn vakantie graag naar de Beekse Bergen, kijken wat ik daar allemaal op de gevoelige plaat kan vastleggen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Sorry Sylvie
Weissman meldde zich gisternacht plots af. Daarna las ik MsMessy's post. Ik ging toen niet meer op zoek naar geintjes/waarheden, omdat ik me er zo op verheugd was etc.
Als mij onderweg niets overkomt ben ik er rond 19.00u.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]denk het ook, moslimterrorist
![]()
maar je komt maar gewoon hoor
Ik ook gewoonquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Als mij onderweg niets overkomt ben ik er rond 19.00u.
Als jij je een beetjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:31 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet nog ff kijken hoor...Voel mijzelf een beetje
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:31 schreef automatic_ het volgende:
Dan zorgen wij er voor dat hetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:31 schreef automatic_ het volgende:
Dan hoop ik dat HJ me niet uit de auto schoptquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb voor de K-x gekozen omdat ik in eerste instantie de katten ging fotograferen, en deze camera werd geroemd om zijn lichtsterke chip plus de goede prestaties m.b.t. ruis op hogere iso waardes. Echt gebouwen heb ik nog niet echt geprobeerd, daarvoor ben ik er nog niet lang genoeg mee bezig, maar ik denk dat het idd ook voor gebouwen geld dat het redelijk moeilijk is om daar een goeie foto van te maken. Plus hoe creatief ben je zelf natuurlijk. Die maat van mij doet zelf ook airbrushwerk, en goed ook, zijn foto's zien er weer heel anders uit dan die van mij, zeker als je naar de composities kijkt.
Wel uitkijken bij de leeuwen hè, in de Beekse Bergen, gewoon in de auto blijven zitten
Dankjequote:
Ik weet niet hoe goed jullie relatie is?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat HJ me niet uit de auto schopt
Dat idee heb ik op zich niet zo bij mezelf, alhoewel ik me soms wel afvraag hoe ik iets zou fotograferen, of balen dat ik mijn camera niet bij heb. Dat dan weer wel.quote:DankjeFotograferen is leuk
![]()
Best grappig, ik ben heel anders naar de wereld gaan kijken sinds ik fotografeer...
Hoe dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zorgen wij er voor dat hetgaat worden
Oh dat gaat wel lukkenquote:
Middag Mutsiequote:
Hier ook lekkerquote:
Dikke knufquote:
ach moet werken daarna zal het wel naborrelen wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
Donderdag en vrijdag geweest... Denk dat ik een dagje rust neem
Zo gaat dat, ben je serveerster of barjuffrouw?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:59 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ach moet werken daarna zal het wel naborrelen worden
er zijn wel meer dingen dan serveerster of barjuffrouwquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
Zo gaat dat, ben je serveerster of barjuffrouw?
Prostituee?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:01 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
er zijn wel meer dingen dan serveerster of barjuffrouw
* LaPeach schuift een glaasje roosvicee naar automatic_quote:
Smakelijk en werkse straksquote:
Neem het niet zo serieus...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:02 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]![]()
heb je hier ook een negeer knoppie
mij en mn negeer knoppie moet je al helemaal niet serieus nemenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
Neem het niet zo serieus...
Ik denk gewoon aan avond/nacht werk en dan denk ik als eerste aan horeca en daarna blijkbaar een prostitutie.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:11 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
mij en mn negeer knoppie moet je al helemaal niet serieus nemen
Je neger koppie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:11 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
mij en mn negeer knoppie moet je al helemaal niet serieus nemen
Negerinnen koppie dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:19 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
doe nog maar een gok, deze klopt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |