Oh ik wil best een avondje cheerleader zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jaa ook vervelend..
inderdaad het risico maar niet nemen anders ben je verder van huis, wij zijn gewoon van het cheerteam![]()
Jaa joh is ook leuk...moeten we nog cheerpakjes meenemen??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh ik wil best een avondje cheerleader zijn
hahaha ja die kans is groot, in ieder geval bij mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:55 schreef JK1982 het volgende:
Straks springen jullie 2 op om te juichen, schiet het bij jullie allebei in de rug/schouder/nek etc. (doorhalen wat niet van toepassing is)
Strak truitje, kort rokje en gympen tochquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jaa joh is ook leuk...moeten we nog cheerpakjes meenemen??![]()
![]()
zonder hakken wel dit keer trouwens
Merk ik dan wel weerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:55 schreef JK1982 het volgende:
Straks springen jullie 2 op om te juichen, schiet het bij jullie allebei in de rug/schouder/nek etc. (doorhalen wat niet van toepassing is)
strak truitje.. checkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Strak truitje, kort rokje en gympen toch
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
strak truitje met diepe decolleté toch
Als ik goed heb opgelet hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef MsMessy het volgende:
20.00 - start verzamelen voor de deur
20.00 - 21.00 drinken en kletsen
21.00 - 22.00 bowlen
Ik heb niet echt opgelet wie zich allemaal hebben gemeld
dus aanvullen zal nog nodig zijn (sorry)
Wie er komen:
IHaveAmnesia
LaPeach
MsMessy
sylvesterr
tijnbrein
Solique
Weissman
automatic_ ovb
Ahh ja die was het hahaha.. al die namen ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:15 schreef MsMessy het volgende:
20.00 - start verzamelen voor de deur
20.00 - 21.00 drinken en kletsen
21.00 - 22.00 bowlen
Ik heb niet echt opgelet wie zich allemaal hebben gemeld
dus aanvullen zal nog nodig zijn (sorry)
Wie er komen:
IHaveAmnesia
LaPeach
MsMessy
sylvesterr
tijnbrein
Solique
Weissman
automatic_ ovb
Bombshell ovb
Jaquote:
Dat geloof ik op je woord.. Ik was er niet bij, dus zou het niet wetenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja
het zelfde clubje als laatst volgens mij?dus wordt wel erg gezellig sowieso
Het auti-depri clubje alweer op stapquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja
het zelfde clubje als laatst volgens mij?dus wordt wel erg gezellig sowieso
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Haaaaai!!!
Jullie hebben jullie niet bedacht hoop ik? Ik solliciteer zo voor mod, vis jullie IP, vind en smash jullie
quote:
Ik ben niet te bedreigenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Haaaaai!!!
Jullie hebben jullie niet bedacht hoop ik? Ik solliciteer zo voor mod, vis jullie IP, vind en smash jullie
Goed ideequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik hield rekening met de semi gehandicapte leden. Vandaar 1 bowling baan. En zo kan een clubje spelen en andere toejuichen en kletsen/roddelenEn dan afwisselen.
Als we iets kunnen vinden, dan zekerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:36 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]Jij niet nee. Sluiten we het af met softijs eten?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:41 schreef MsMessy het volgende:
Dat wordt een leuke avond, bowlen kijken, cheerleaden, ijs eten![]()
Ik bedoelde de 2 heren die als laatst hebben gepost.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop het wel... Als ik daar in m'n eentje sta krijgt iedereen er spijt van.
Ehm... Heb je je bericht aangepast? Ik meen me te herinneren dat er "Jullie komen echt?" stond.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 2 heren die als laatst hebben gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |