SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Het is morgen pas hè pino!quote:
Rij normaal via A12 maar zou dan A4 moeten pakken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:33 schreef automatic_ het volgende:
Ligt Voorhout niet een beetje voor Solique op de route?
Ik ben al blij dat ik niet moslimterrorist wordt genoemd. Die bijnaam heb ik op school gehad.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef Solique het volgende:
Die krijg je vanzelf van de dames op Fok!
Ik begin de tel kwijt te raken hoe ik genoemd word.
Ik keek even op de routeplanner, maar je zou gewoon recht over moeten steken! Alleen dat gaat nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Rij normaal via A12 maar zou dan A4 moeten pakken.
Je brengt mij op een idee...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik niet moslimterrorist wordt genoemd. Die bijnaam heb ik op school gehad.
Oh ienimiequote:
Vooruitziende blikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef LaPeach het volgende:
best knap dat tijn nu al kan zeggen dat hij morgen avond te moe is![]()
Je meot wel op de weg blijven inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik keek even op de routeplanner, maar je zou gewoon recht over moeten steken! Alleen dat gaat niet
https://maps.google.nl/ma(...)sult&ved=0CA4Q_BIwAA
I did it again... Ik brengen mensen altijd op slechte ideeën.quote:
Hoe weet jij waar zowat mijn huis staatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik keek even op de routeplanner, maar je zou gewoon recht over moeten steken! Alleen dat gaat niet
https://maps.google.nl/ma(...)sult&ved=0CA4Q_BIwAA
Doen! Ik ben benieuwd naar de reactie van de beveiliging.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:36 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Morgen even roepen door de bowilinghal hahaha
Heb je dat niet in één van je talloze DM's verteld?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar zowat mijn huis staat
Nee, WAquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je dat niet in één van je talloze DM's verteld?
Nee, niet voor mij gaan omrijden, ik kom er wel met het OV. Alleen terug moet ik even kijken, maar ook dat zal zich wel wijzen. Mag het toch eigenlijk niet missen hoe jullie de gaten in de baan slaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Rij normaal via A12 maar zou dan A4 moeten pakken.
Ik gooi liever gaten in de baan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, niet voor mij gaan omrijden, ik kom er wel met het OV. Alleen terug moet ik even kijken, maar ook dat zal zich wel wijzen. Mag het toch eigenlijk niet missen hoe jullie de gaten in de baan slaan.
Nou dat zal met mij geen probleem zijn, ik laat ze onbewust altijd stuiterenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, niet voor mij gaan omrijden, ik kom er wel met het OV. Alleen terug moet ik even kijken, maar ook dat zal zich wel wijzen. Mag het toch eigenlijk niet missen hoe jullie de gaten in de baan slaan.
Volgens mij heb je dat gewoon gezegd, haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar zowat mijn huis staat
Zo'n schattig meisje als mij zetten ze niet buiten hoor!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doen! Ik ben benieuwd naar de reactie van de beveiliging.
Alleen de plaats, maar waar je nu aanwijst is wel erg vlakbijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat gewoon gezegd, haha.
Ja had voor morgen nog iets anders in de planning staan, maar dat kan eigenlijk wel wachten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:40 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nou dat zal met mij geen probleem zijn, ik laat ze onbewust altijd stuiteren![]()
maar gezellig als je toch komt.. al is het alleen voor de gezelligheid
Terroristquote:
Dat wou ik van mezelf nou net niet zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo'n schattig meisje als mij zetten ze niet buiten hoor!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja had voor morgen nog iets anders in de planning staan, maar dat kan eigenlijk wel wachten.
Dat weet ik, ik ben benieuwd naar wat de beveiliging met mij zal doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo'n schattig meisje als mij zetten ze niet buiten hoor!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil trouwens wel gebruikmaken van de bumpers, anders eindig ik met 0 punten.
Ik kan alleen strikes gooien als er iets tegenover staatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]mijn laatste keer bowlen was ook geen succes nee
Zoals? De winnaar krijgt ietsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik kan alleen strikes gooien als er iets tegenover staat
Haha goed idee. Gaat wat worden danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De eerste die een strike gooit krijgt een gratis drankje of zoiets
Ooo ik heb gewoon de plaats ingetoetstquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen de plaats, maar waar je nu aanwijst is wel erg vlakbij
En dan wil jij zeker beginnen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De eerste die een strike gooit krijgt een gratis drankje of zoiets
Resultaten uit mijn verleden bieden geen garantie voor de toekomst, dus ik betwijfel of me dat weer zou lukkenquote:
hahaha nou dat doe je goed danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik kan alleen strikes gooien als er iets tegenover staat
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef Weissman het volgende:
WIE ZIJN JULLIE WAAROM DOEN JULLIE DIT
IK GA DE POLISIE BELLUH
Na een paar drankjes wordt het sowieso moeilijkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Resultaten uit mijn verleden bieden geen garantie voor de toekomst, dus ik betwijfel of me dat weer zou lukken
Ga je jezelf aangeven? Respect!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef Weissman het volgende:
IK GA DE POLISIE BELLUH
Zo dicht woon ik dus bij het middelpunt van het dorp.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo ik heb gewoon de plaats ingetoetst
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben er vandoor! En nee, ik ga straks niet terug lezen, dus belangrijke dingen moet je maar DMen ofzo.
Niet als dit gewoon frisdrank is natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na een paar drankjes wordt het sowieso moeilijker
Polisie in rotterdam en omgeving komt toch nooitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef Weissman het volgende:
IK GA DE POLISIE BELLUH
Dan moet ik een uurtje eerder vertrekken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we niet wat eerder beginnen ? 7 uur ofzo ?
Denken dat ik dan fris ga drinkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet als dit gewoon frisdrank is natuurlijk
Ik denk dat het geen kwaad kan om te reserveren... Vrijwilligers?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef MsMessy het volgende:
Is het er trouwens moeilijk om op een zaterdag daar een baan te krijgen? (en nee ik ga er niet solliciteren)
Nou, vorige meet zagen wij gelijk al een achtervolgingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Polisie in rotterdam en omgeving komt toch nooit![]()
dus doe je best
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Nou, vorige meet zagen wij gelijk al een achtervolging
*gniffelt*quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]mijn laatste keer bowlen was ook geen succes nee
De laatste keer dat ik ben wezen bowlen hadden ze serieus becherming hangen voor de tv-schermen aan het plafond.. Dan moet je wel héél lomp wezen, wil er iemand zó hoog gooien..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef MsMessy het volgende:
Is het er trouwens moeilijk om op een zaterdag daar een baan te krijgen? (en nee ik ga er niet solliciteren)
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Nou, vorige meet zagen wij gelijk al een achtervolging
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*gniffelt*
[..]
De laatste keer dat ik ben wezen bowlen hadden ze serieus becherming hangen voor de tv-schermen aan het plafond.. Dan moet je wel héél lomp wezen, wil er iemand zó hoog gooien..
[..]
Rotjeknorquote:
Weet je hoe moeilijk groot Rotjeknor isquote:
Ik meen gelezen te hebben dat het ergens naast de badkuip is..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk groot Rotjeknor is
Oh dat is nog wel te vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat het ergens naast de badkuip is..
't Ziet er wel gaaf uit trouwens..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.atoll-rotterdam.nl/
Cor Kieboomplein 509-510
3077 mk Rotterdam
010-4794799
Ik kan niet bowlenquote:
Zelfs ik kan bowlen...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't Ziet er wel gaaf uit trouwens..
[..]
Ik kan niet bowlen![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet bowlen![]()
Is dat dan een vereiste om te gaan blowen bowlen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet bowlen
Hij heeft teveel gebowled de afgelopen tijd volgens mijquote:
met bumpers hequote:
Ik heb een bowling-trauma..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hij heeft teveel gebowled de afgelopen tijd volgens mij
Oh wacht was het weer oppas avond?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:09 schreef JK1982 het volgende:
Hahahaha, heel lief van jullie allemaal jongens en meisjes, maar ik kan morgen simpelweg niet..
Anders had ik serieus graag meegegaan.. Balen
't is alleen wel weer een pokke-eind weg
Pannenkoekenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:12 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat trouwens maar eens wat eten.
Nog tips?
Uhm eerder etenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Nog tips?
Lach niet.. ze zijn best liefquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:10 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oh wacht was het weer oppas avond?![]()
Ja ik roep het al de hele tijd kom deze richting op verhuizen
Ik ben net van Amsterdam naar Lemmer gecrossed om even naar een paar auto's te kijken en heb daar maar even wat bij de Mac gehaald. (niet bevredigend overigens, ben d'r wéér ingetrapt..)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Nog tips?
Was het weer Mac deceptiedag?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lach niet.. ze zijn best lief
[..]
Ik ben net van Amsterdam naar Lemmer gecrossed om even naar een paar auto's te kijken en heb daar maar even wat bij de Mac gehaald. (niet bevredigend overigens, ben d'r wéér ingetrapt..)
Nu weer thuis.. Zo maar es een bakkie koffie zetten pakken.
Ja, moest bij de Saab-dealer zijn in Lemmer en daar tegenover zit de Mac. Dus ik dacht: effe snel wat halen. Maar het valt iedere keer weer tegen..quote:
Ach er zijn ergere dingen dan Macquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, moest bij de Saab-dealer zijn in Lemmer en daar tegenover zit de Mac. Dus ik dacht: effe snel wat halen. Maar het valt iedere keer weer tegen..
Dat vind ik dus eigenlijk ook altijd en ik kom er dus maar hooguit 2 keer per jaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, moest bij de Saab-dealer zijn in Lemmer en daar tegenover zit de Mac. Dus ik dacht: effe snel wat halen. Maar het valt iedere keer weer tegen..
Houwe zo!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat vind ik dus eigenlijk ook altijd en ik kom er dus maar hooguit 2 keer per jaar.
Mijn biologische klok loopt vandaag een paar uurtjes achter.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Uhm eerder etenPasta met gerookte kip en gegrilde paprika?
Side salade met Thousand Island dressingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Houwe zo!![]()
Had eigenlijk een salade willen nemen, maar eenmaal daar toch maar effe voor een klein menuutje gegaan. Volgende keer niet meer doen. Die salades zijn best ok.
Caesar salad met krokante kipquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn biologische klok loopt vandaag een paar uurtjes achter.
[..]
Side salade met Thousand Island dressing
Dat heb je hier in de buurt niet zoveelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Volgende keer naar de shoarmeturk en Kapsalonhalen
Goed ideequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat heb je hier in de buurt niet zoveel![]()
Toch maar naar Rotterdam e.o. verhuizen dan?
Bekend gevoel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat vind ik dus eigenlijk ook altijd en ik kom er dus maar hooguit 2 keer per jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha als je wil kan het altijdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:42 schreef JK1982 het volgende:
Vind het trouwens echt wel jammer dat ik mo5rgen ook niet even kan komen kijken..
Nouja, volgende keer beter
Ja, ok.. maar ik kan niet m'n broer opeens last-minute afzeggen. Dat vind ik ook een beetje lullig..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
haha als je wil kan het altijd![]()
anders gewoon 30 juni mee gaan
Ik zie het..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ben in Leiden mensen. Daarom kan ik ff niet posten.
haha nee dat moet je ook niet doen johquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ok.. maar ik kan niet m'n broer opeens last-minute afzeggen. Dat vind ik ook een beetje lullig..
Is het leuk in Leiden??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ben in Leiden mensen. Daarom kan ik ff niet posten.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Reservering gemaakt! Morgen 21:00-22:00 Bowlen!
Daarvoor ff kletsen, trollen, pesten etc
Bomshell komt maybe ook. Hij heeft wat goed te maken.
Jk, jij komt ook gewoon!
Moet weer weg. Doeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |