Dat weet ik, ik ben benieuwd naar wat de beveiliging met mij zal doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo'n schattig meisje als mij zetten ze niet buiten hoor!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil trouwens wel gebruikmaken van de bumpers, anders eindig ik met 0 punten.
Ik kan alleen strikes gooien als er iets tegenover staatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]mijn laatste keer bowlen was ook geen succes nee
Zoals? De winnaar krijgt ietsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik kan alleen strikes gooien als er iets tegenover staat
Haha goed idee. Gaat wat worden danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De eerste die een strike gooit krijgt een gratis drankje of zoiets
Ooo ik heb gewoon de plaats ingetoetstquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen de plaats, maar waar je nu aanwijst is wel erg vlakbij
En dan wil jij zeker beginnen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De eerste die een strike gooit krijgt een gratis drankje of zoiets
Resultaten uit mijn verleden bieden geen garantie voor de toekomst, dus ik betwijfel of me dat weer zou lukkenquote:
hahaha nou dat doe je goed danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik kan alleen strikes gooien als er iets tegenover staat
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef Weissman het volgende:
WIE ZIJN JULLIE WAAROM DOEN JULLIE DIT
IK GA DE POLISIE BELLUH
Na een paar drankjes wordt het sowieso moeilijkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Resultaten uit mijn verleden bieden geen garantie voor de toekomst, dus ik betwijfel of me dat weer zou lukken
Ga je jezelf aangeven? Respect!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef Weissman het volgende:
IK GA DE POLISIE BELLUH
Zo dicht woon ik dus bij het middelpunt van het dorp.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo ik heb gewoon de plaats ingetoetst
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben er vandoor! En nee, ik ga straks niet terug lezen, dus belangrijke dingen moet je maar DMen ofzo.
Niet als dit gewoon frisdrank is natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na een paar drankjes wordt het sowieso moeilijker
Polisie in rotterdam en omgeving komt toch nooitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef Weissman het volgende:
IK GA DE POLISIE BELLUH
Dan moet ik een uurtje eerder vertrekken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we niet wat eerder beginnen ? 7 uur ofzo ?
Denken dat ik dan fris ga drinkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet als dit gewoon frisdrank is natuurlijk
Ik denk dat het geen kwaad kan om te reserveren... Vrijwilligers?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef MsMessy het volgende:
Is het er trouwens moeilijk om op een zaterdag daar een baan te krijgen? (en nee ik ga er niet solliciteren)
Nou, vorige meet zagen wij gelijk al een achtervolgingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Polisie in rotterdam en omgeving komt toch nooit![]()
dus doe je best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |