quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Nou, vorige meet zagen wij gelijk al een achtervolging
*gniffelt*quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]mijn laatste keer bowlen was ook geen succes nee
De laatste keer dat ik ben wezen bowlen hadden ze serieus becherming hangen voor de tv-schermen aan het plafond.. Dan moet je wel héél lomp wezen, wil er iemand zó hoog gooien..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, niet voor mij gaan omrijden, ik kom er wel met het OV. Alleen terug moet ik even kijken, maar ook dat zal zich wel wijzen. Mag het toch eigenlijk niet missen hoe jullie de gaten in de baan slaan.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef MsMessy het volgende:
Is het er trouwens moeilijk om op een zaterdag daar een baan te krijgen? (en nee ik ga er niet solliciteren)
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Nou, vorige meet zagen wij gelijk al een achtervolging
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*gniffelt*
[..]
De laatste keer dat ik ben wezen bowlen hadden ze serieus becherming hangen voor de tv-schermen aan het plafond.. Dan moet je wel héél lomp wezen, wil er iemand zó hoog gooien..
[..]
Rotjeknorquote:
Weet je hoe moeilijk groot Rotjeknor isquote:
Ik meen gelezen te hebben dat het ergens naast de badkuip is..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk groot Rotjeknor is
Oh dat is nog wel te vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat het ergens naast de badkuip is..
't Ziet er wel gaaf uit trouwens..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.atoll-rotterdam.nl/
Cor Kieboomplein 509-510
3077 mk Rotterdam
010-4794799
Ik kan niet bowlenquote:
Zelfs ik kan bowlen...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't Ziet er wel gaaf uit trouwens..
[..]
Ik kan niet bowlen![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet bowlen![]()
Is dat dan een vereiste om te gaan blowen bowlen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet bowlen
Hij heeft teveel gebowled de afgelopen tijd volgens mijquote:
met bumpers hequote:
Ik heb een bowling-trauma..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hij heeft teveel gebowled de afgelopen tijd volgens mij
Oh wacht was het weer oppas avond?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:09 schreef JK1982 het volgende:
Hahahaha, heel lief van jullie allemaal jongens en meisjes, maar ik kan morgen simpelweg niet..
Anders had ik serieus graag meegegaan.. Balen
't is alleen wel weer een pokke-eind weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |