quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Da's toevallig. Ik zei net tegen Pien; ik voel dat die mensen in de 25-35 jaar contacten meet en greet SC wat dichter bij elkaar zijn gekomen. Alsof er een soort spirituele band is ontstaan en ze nu één zijn met het universum. En dat blijkt; morgen zijn jullie één met het bowlingbaan-aspect van het Grote Alles.
En daarnaast bespeurde ik een disturbance in the force. Maar dat kan heel goed de paella zijn.
Ik word er ook altijd en beetje stil van als ik jou ziequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja, vergeten. Ik moet ook niet posten. Dan wordt het gelijk zo stil.
Ik ook eigenlijk (no homo)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik word er ook altijd en beetje stil van als ik jou zie
quote:
Shut it..quote:
Als hij toch aan het babysitten is... Kan je ook op mijn neefjes en nichtjes (kan ze volgens mij niet meer op 2 handen tellen) passen?quote:
De lucht tekent zich wel mooi scherp af zoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:05 schreef JK1982 het volgende:
Even een mooi plaatje vanaf mijn zolder![]()
[ afbeelding ]
't zijn de kleine dingen die het 'm doen..
Apart hè? Eigenlijk is het best mooi weer, afgezien van die paar lossen wolken..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De lucht tekent zich wel mooi scherp af zo
Fokker die durft toe te geven dat hij op een zolder zit... respect man!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:05 schreef JK1982 het volgende:
Even een mooi plaatje vanaf mijn zolder![]()
[ afbeelding ]
't zijn de kleine dingen die het 'm doen..
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:11 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Fokker die durft toe te geven dat hij op een zolder zit... respect man!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:11 schreef Softlegend het volgende:
[..]
* JK1982 proud of it!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:11 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ik zit in het dubio man, eerst was Weissman mijn held hier en nu ben jij wel erg goed op weg om te concurreren met dat alpha mannetje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 proud of it!
't schemert, dus de gordijnen kunnen open..
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:18 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ik zit in het dubio man, eerst was Weissman mijn held hier en nu ben jij wel erg goed op weg om te concurreren met dat alpha mannetje.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:18 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ik zit in het dubio man, eerst was Weissman mijn held hier en nu ben jij wel erg goed op weg om te concurreren met dat alpha mannetje.
* sylvesterrr is benieuwd naar de reactie van Weissman hierop.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:18 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Welterusten!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is bedtijd voor mij.
[ afbeelding ]
Er komt een dag dat dit veranderd vooral als ik zijn advies goed opvolgquote:
Slaap ze kerel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is bedtijd voor mij.
[ afbeelding ]
Mij vergelijken met iemand die niet eens squatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:18 schreef Softlegend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mij vergelijken met iemand die niet eens squat![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we niet wat eerder beginnen ? 7 uur ofzo ?
Ik zou ook maar beginnen met squaten man als je nog kans wil maken tegen Weissman.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Het gaat er hard aan toe hier!
[ afbeelding ]
Je kan geen alpha worden; je bent het of je bent het niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:13 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ik zou ook maar beginnen met squaten man als je nog kans wil maken tegen Weissman.
[ afbeelding ]
Fake it till you make it werkt volgens mij goed genoegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je kan geen alpha worden; je bent het of je bent het niet.
Ik zit op me phonequote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
DM-en/Mailen, Lijstje opzoeken en aanpassen en gaan
Dat bekijken we morgen even hoe dat zit met de tijden voor HSquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik zit op me phone![]()
Kan jij het posten hier? Btw, misschien kunnen we samen gezien je via HS moet
Dat kan niet he!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:52 schreef Weissman het volgende:
Ik meld me hierbij af voor morgen. Kan niet.
Moet jij nog niet slapen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |