Nope. Zelf heb ik jaren terug wel een tijdje lenzen gedragen vanwege een beetje hetzelfde idee, totdat ik me realiseerde dat ik:quote:Zouden jullie iemand afwijzen op het dragen van een bril?
Ditquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nee dat is gewoon idioot
Ik zeker niet. Zoals ik al schreef: Punt 1: ik draag zelf soms een bril. Punt 2: sommige mensen vind ik met bril leuker uitzien als met geen bril.quote:
Nou en...als je daar alles van moet laten afhangen is het niet best met je gesteld hoor.quote:
Integendeel, ik geil op brillen. Helaas heeft m'n vriendin goede ogen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:31 schreef Wesley92 het volgende:
Zouden jullie iemand afwijzen op het dragen van een bril?
Dat valt wel te verhelpen natuurlijk...quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Integendeel, ik geil op brillen. Helaas heeft m'n vriendin goede ogen.
Ik moet ineens denken aan de man in de trein vanochtend, met hipsterbril en iPhone die 5 minuten lang zijn tasje van het iCentre heeft zitten herpositioneren zodat de tekst goed te zien was.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:05 schreef Waaghals het volgende:
wat wel een afknapper is als iemand een bril draagt voor de show
zo'n grote met glazen zonder sterkte
Haha nee dat is niks.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan de man in de trein vanochtend, met hipsterbril en iPhone die 5 minuten lang zijn tasje van het iCentre heeft zitten herpositioneren zodat de tekst goed te zien was.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan de man in de trein vanochtend, met hipsterbril en iPhone die 5 minuten lang zijn tasje van het iCentre heeft zitten herpositioneren zodat de tekst goed te zien was.
Die mensen moet je voor de trein duwen .quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Inderdaad, een mooie vrouw wordt met bril niet lelijker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Seam het volgende:
Ik denk meer dat het aan het uiterlijk ligt dan aan je bril dat je afgewezen wordt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:34 schreef trovey het volgende:
Nee, aangezien ik er zelf één draag zou dat wel heel debiel zijn.
Vrouwen zijn oppervlakkige wezens, dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:48 schreef ZodiaX het volgende:
Voor het oppervlakige contact merk ik wel veel verschil.
Meisjes bekijken me veel vaker als ik geen bril op heb en negeren me als ik wel een bril op heb.
Dat het vroeger meer uitmaakte dan nu kan ik niet echt zeggen.
Je gezicht veranderd ook flink, ik heb vele jaren een bril gehad, sinds een paar jaar lenzen.
Maar wat ziet je gezicht er anders uit na een paar weken zonder bril!
Dan verdwijnen de briloogjes en ziet je gezicht er een stuk anders uit.
Ikzelf vind een bril bij een meid niet lelijk en zou er zeker niet op afknappen.
Ja dat blijkt echt uit dat verhaal jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 02:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Vrouwen zijn oppervlakkige wezens, dat blijkt maar weer.
Dat is heel wat anders. Witte sokken zijn een uiting van wansmaak, een bril natuurlijk niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Het is net zoiets als afknappen op iemand die witte sokken draagt: niet verder kijken dan je neus lang is.
onzin, witte sokken staan juist uitstekend bij bepaalde kleding. bij lichte zomerkleding zijn donkere sokken juist heel erg lelijk, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Witte sokken zijn een uiting van wansmaak, een bril natuurlijk niet.
alleen op wimbledon is dat verplicht hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:40 schreef Silenus het volgende:
Witte sokken zijn altijd fout, tenzij je gaat tennissen. Geen discussie mogelijk.
niet altijd, als je een bril hebt die je ogen vergroot dan kunnen ze heel mooi uitkomen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:10 schreef Moofasah het volgende:
Wel als iemand die bril constant opheeft. Ik heb zelf meestal lenzen in, maar draag ook wel eens mijn bril. Maar mijn ogen komen veel mooier uit zonder bril. Zo heb ik hele lange krullende wimpers, en met bril valt dat minder op en lijken mijn ogen ook iets kleiner door de glazen.
En ogen vind ik toch wel belangrijk. Mooie ogen zijn alles. Dus een bril neemt dat toch wel weg.
jijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef Ffleamig het volgende:
Van alle vrouwen die ik ooit heb gehad was er niet een die een bril droeg, toeval? Nee ik denk het niet, ik vind het niet mooi en ik vind het een teken van imperfectie, er zijn zoveel vrouwen met mooie goede gezonde ogen dat ik de noodzaak er ook niet van inzie om het met een brildragende vrouw te doen.
Och, ik heb gewoon niet zoveel met brillen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet altijd, als je een bril hebt die je ogen vergroot dan kunnen ze heel mooi uitkomen.
je posts schreeuwen onzekerheid uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef Ffleamig het volgende:
Van alle vrouwen die ik ooit heb gehad was er niet een die een bril droeg, toeval? Nee ik denk het niet, ik vind het niet mooi en ik vind het een teken van imperfectie, er zijn zoveel vrouwen met mooie goede gezonde ogen dat ik de noodzaak er ook niet van inzie om het met een brildragende vrouw te doen.
want dat heb je ergens gelezen en dus is het zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:40 schreef Silenus het volgende:
Witte sokken zijn altijd fout, tenzij je gaat tennissen. Geen discussie mogelijk.
Modieuze biul als zijnde "Iedereen loopt er mee"of een bril wat bij je gezicht past...daar zit nogal een verschil tussen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:37 schreef Maanvis het volgende:
ligt aan het soort bril, of het een beetje een modieuze bril is
wat voor bril past bij welk gezicht?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Modieuze biul als zijnde "Iedereen loopt er mee"of een bril wat bij je gezicht past...daar zit nogal een verschil tussen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:10 schreef Moofasah het volgende:
Wel als iemand die bril constant opheeft. Ik heb zelf meestal lenzen in, maar draag ook wel eens mijn bril. Maar mijn ogen komen veel mooier uit zonder bril. Zo heb ik hele lange krullende wimpers, en met bril valt dat minder op en lijken mijn ogen ook iets kleiner door de glazen.
En ogen vind ik toch wel belangrijk. Mooie ogen zijn alles. Dus een bril neemt dat toch wel weg.
en lenzen dan? Maak je het dan gelijk uit vanwege de imperfectiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef Ffleamig het volgende:
Ik heb het niet zo kant en klaar in mijn hoofd (maar Google kan het je zo vertellen)maar er zit verschil tussen of je een vierkant, rond, langwerpig of hartvormig gezicht hebt. Bij het ene gezichtstype past een rond montuur beter terwijl bij een andere gezichtvorm een rechthoekig montuur beter past dus zomaar een bril opzetten omdat het ding tegenwoordig in de mode is (zoals die dikke donkere kunststof monturen) kan wel eens heel fout uitpakken.quote:
Mwa het is toch niet dat iemand geblindeerde glazen heeft? Je blijft de ogen zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:10 schreef Moofasah het volgende:
Misschien omdat iemand gewoon een leuke aantrekkelijke vrouw is?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef Ffleamig het volgende:
Een voormalig vriendinnetje had dat. Als die haar bril opzette.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet altijd, als je een bril hebt die je ogen vergroot dan kunnen ze heel mooi uitkomen.
Dan moet je tegen ze zeggen dat ze naar de opticien moeten gaan om hun bril bij te stellen want dan zit het ding niet goed bij de neus of de oren..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:48 schreef Moofasah het volgende:
Wat ik ook zo oncharmant vind is hoe sommige mensen hun neus optrekken als ze naar je kijken met bril. Dan zit hun bril niet goed en moeten ze hem op die manier vasthouden ofzo. Of ze duwen hem de hele tijd aan. Nee, word er bepaald niet warm van.
Ligt vaak ook aan het soort montuur.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan moet je tegen ze zeggen dat ze naar de opticien moeten gaan om hun bril bij te stellen want dan zit het ding niet goed bij de neus of de oren..
Als ik het niet weet dat een vrouw lenzen heeft maakt het me niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
en lenzen dan? Maak je het dan gelijk uit vanwege de imperfectie
Dus jij gaat je partner inleveren als ze wel een bril op moet omdat ze te slecht ziet en b.v. geen lenzen kan verdragen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:53 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ligt vaak ook aan het soort montuur.
Maar al met al begin ik steeds meer tot de conclusie te komen dat ik gewoon geen brildragende partner wil!
Dat af en toe wordt namelijk te vaak regelmaat. Zo draag ik de mijne ook best veel in huis. Dus nee, laat maar hangen joh.
Daar kom je snel genoeg achter en dat is het hoppa weg want jij bent niet perfect?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:58 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Als ik het niet weet dat een vrouw lenzen heeft maakt het me niet zoveel uit.
Ik vind brillen bij vrouwen gewoon niet opwindend staan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar kom je snel genoeg achter en dat is het hoppa weg want jij bent niet perfect?
Dat ligt meer aan jou dan aan die bril hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:34 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik vind brillen bij vrouwen gewoon niet opwindend staan.
Geloof ook niet dat vrouwen met brillen jou wel opwindend vinden. Die kunnen namelijk wél zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:34 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik vind brillen bij vrouwen gewoon niet opwindend staan.
Och ik heb geen klagenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:38 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat vrouwen met brillen jou wel opwindend vinden. Die kunnen namelijk wél zien.
Als je al op Depp valt dan val je zeker op mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef Karina het volgende:
De juiste bril bij de juiste vent kan heel sexy zijn.
[ afbeelding ]
Ik bedoel maar
Heb je een bril danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:42 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Als je al op Depp valt dan val je zeker op mij
Dat herken ik wel: 's avonds deed ik altijd mijn lenzen uit omdat ik er last van kreeg en dan mijn bril op om tv te kijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik zet af en toe een bril op ja, ik ben te ijdel om een bril constant te dragen
Ik gebruik hem s'avonds inderdaad om tv te kijken, als ik al tv kijk. Ik durf hem overdag eigenlijk niet goed op te doen, ik heb jarenlang aan moeten horen hoe geweldig geheimzinnig, vreugdevol en doordringend mijn ogen wel niet zijn en ik ben bang om dat kwijt te raken met een brilquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat herken ik wel: 's avonds deed ik altijd mijn lenzen uit omdat ik er last van kreeg en dan mijn bril op om tv te kijken.
Wat ik al zei: met de juiste bril zie je er misschien NOG wel beter uitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:48 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik gebruik hem s'avonds inderdaad om tv te kijken, als ik al tv kijk. Ik durf hem overdag eigenlijk niet goed op te doen, ik heb jarenlang aan moeten horen hoe geweldig geheimzinnig, vreugdevol en doordringend mijn ogen wel niet zijn en ik ben bang om dat kwijt te raken met een bril
Dag en Nacht lenzenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:43 schreef Karina het volgende:
Overigens HAD ik geen goede ogen, jarenlang lenzen gehad, maar mijn ogen zijn gelaserd nu, wat een opluchting, geen gehannes meer met die rotlenzen.
Heb ik in de vakantie ooit weleens geprobeerd, maar als ik wakker werd zaten ze een beetje vastgeplakt, vond ik niet echt prettig.quote:
Als je een bril steeds af- en opzet dan zit het ding je inderdaad in de weg want je went er niet goed aan. Als je altijd (buiten slapen/douchen enz.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik al zei: met de juiste bril zie je er misschien NOG wel beter uitIk deed hem overdag ook niet op omdat ik het irritant vond, ik werd een beetje kriegel van die bril steeds op mijn neus.
Hmm weinig last van over het algemeen. Meestal doe ik wel druppeltje vloeistof erin, maar niet altijd nodig. Verschilt idd maar net hoe je erop reageert. elke dag lenzen uit doen vind ik verschrikkelijk, dus ga ik echt niet meer doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik in de vakantie ooit weleens geprobeerd, maar als ik wakker werd zaten ze een beetje vastgeplakt, vond ik niet echt prettig.
er zijn ook geen sexy mannen met bril.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:11 schreef Luxuria het volgende:
Ik knap niet af op een bril, maar ik vind mannen met bril wel minder aantrekkelijk.
Ik kon er vooral niet tegen als er een vlekje op het glas zat, ik werd er helemaal gek van. Ik zat constant te poetsen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je een bril steeds af- en opzet dan zit het ding je inderdaad in de weg want je went er niet goed aan. Als je altijd (buiten slapen/douchen enz.) een bril op hebt dan merk je het ding niet eens meer op, mits goed afgesteld.
Ik vind het persoonlijk bij vrouwen ook niet sexy, ik vind het bij niemand sexyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zijn ook geen sexy mannen met bril.
wel sexy vrouwen met bril.
[ afbeelding ]
wtf dan zijn je ogen nog niet volgroeidquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk bij vrouwen ook niet sexy, ik vind het bij niemand sexy
Heb zelf ook al vanaf groep 8 van de basisschool lenzen omdat ik een bril verschrikkelijk vond.
Dat is geen vrouw maar een figuurtjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zijn ook geen sexy mannen met bril.
wel sexy vrouwen met bril.
[ afbeelding ]
Schijn je tegenwoordig ook al een speciale beschermlaag voor te hebben zodat je brilleglas minder snel vuil "pakt".....ik kijk gewoon door een vlekje heen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon er vooral niet tegen als er een vlekje op het glas zat, ik werd er helemaal gek van. Ik zat constant te poetsen.
Geen idee, toen uitvoerig over gehad met de opticien.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wtf dan zijn je ogen nog niet volgroeid
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:42 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Als je al op Depp valt dan val je zeker op mij
Als je jezelf zo geweldig vindt he, stuur dan eens een pic van jezelf?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:48 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik gebruik hem s'avonds inderdaad om tv te kijken, als ik al tv kijk. Ik durf hem overdag eigenlijk niet goed op te doen, ik heb jarenlang aan moeten horen hoe geweldig geheimzinnig, vreugdevol en doordringend mijn ogen wel niet zijn en ik ben bang om dat kwijt te raken met een bril
Waarom zou ik, ik heb nu al weinig privacy, ik opereer graag in de anonimiteit en heb geen behoefte aan bekendheid.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
[..]
Als je jezelf zo geweldig vindt he, stuur dan eens een pic van jezelf?
Je bent dus gewoon kippig.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:48 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:33 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Misschien maar dat neemt niet weg dat ik de mooiste ogen van Nederland heb
Ik hoor dat zeer regelmatig van anderen dus neem ik het aan als waarheid, mijzelf boeit het voor geen meter.quote:
nu ben ik nieuwsgierig naar een pic van jou met bril. gewoon, omdat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Heb zelf ook al vanaf groep 8 van de basisschool lenzen omdat ik een bril verschrikkelijk vond.
Natuurlijk.....daarom loop je hier er ook zo mee te pronken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:36 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik hoor dat zeer regelmatig van anderen dus neem ik het aan als waarheid, mijzelf boeit het voor geen meter.
Ik ga als mijn ogen rood zijn van de hooikoorts nog niet met bril de straat op, dus helaasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:37 schreef dawg het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierig naar een pic van jou met bril. gewoon, omdat.
Dit inderdaad. Het zijn er echt veeeel meer dan je denkt. Steeds kom ik er weer bij meer mensen achter dat ze ook lenzen hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af hoeveel procent van de Nederlandse bevolking geen bril danwel lenzen nodig heeft. Lijkt wel een minderheid te worden.
ijdeltuit.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:43 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik ga als mijn ogen rood zijn van de hooikoorts nog niet met bril de straat op, dus helaas
jij bent echt niet goed in je kopquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef Ffleamig het volgende:
Maar er zijn zoveel dingen die corresponderen voor 'minder goede genen'. Zo zijn er zat mensen met slap haar of een slechte huid, of noem maar wat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:18 schreef borbit het volgende:
ik draag zelf bril/ lenzen en merk een behoorlijk verschil. Ik denk dat mensen een bril onderbewust toch zien als een handicap, als minder goede genen. Als zwakker, minder succesvol. En het
Precies. Alsof iemand leuker of minder leuk wordt qua karakter met een bril of met een bepaalde kleur haar of ogen. Uiteindelijk gaat het toch om hoe iemand is en niet hoe iemand eruit ziet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dat is echt belachelijk als je iemand daarop zou afwijzen.Nog dommer dan blond haar bruin haar.
na een bepaalde leeftijd ontkom je er sowieso niet meer aan heh.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies. Alsof iemand leuker of minder leuk wordt qua karakter met een bril of met een bepaalde kleur haar of ogen. Uiteindelijk gaat het toch om hoe iemand is en niet hoe iemand eruit ziet.
Zonder bril zou ik niet eens zien dat ik na gekeken zou worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:24 schreef like-nath het volgende:
ik merk dat als ik zonder bril fiets ik vaker na gekeken/gefloten word, maar vind een bril zo veel chiller dan lezen
Ja. Ik wil geen man met een bril. En bij mij draait alles om het uiterlijk. Echt van een man houden zal ik sowieso nooit doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Dus jij gaat je partner inleveren als zehij wel een bril op moet omdat zehij te slecht ziet en b.v. geen lenzen kan verdragen?
Ik ook vanaf groep 8quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
ja inderdaad. Een lelijke huid is toch ook niet aantrekkelijk. Als je slechte huid hebt en slap haar en een bril kun je nog steeds wel iemand vinden. Maar het verkleint denk ik wel je kansen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel dingen die corresponderen voor 'minder goede genen'. Zo zijn er zat mensen met slap haar of een slechte huid, of noem maar wat.
ik merk ook zeker verschil. Zonder bril wordt er gewoon meer met me geflirt. Alle one-night stand achtige dingen zijn ook gebeurd als ik geen bril op heb. Ik vind het zelf trouwens vaak wel mooi bij meisjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:24 schreef like-nath het volgende:
ik merk dat als ik zonder bril fiets ik vaker na gekeken/gefloten word, maar vind een bril zo veel chiller dan lezen
Dit.. En dan vergelijk ik bril met lenzen..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:24 schreef like-nath het volgende:
Ik vond het altijd zo'n gedoe om ze in en uit te doen elke dag, ben echt blij met mn bril in dat opzicht! Ik vind brillen echt niet lelijk staan, ook niet bij mezelf, maar ik snap wel dat mensen dr niet echt gek op zijn, zou zelf ook minder snel flirten met iemand met een bril om eerlijk te zijn...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dit.. En dan vergelijk ik bril met lenzen..
Een bril zit me prettiger, en ik vind mijn sterkte lenzen gewoon belachelijk duur..
watjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:51 schreef like-nath het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo'n gedoe om ze in en uit te doen elke dag, ben echt blij met mn bril in dat opzicht! Ik vind brillen echt niet lelijk staan, ook niet bij mezelf, maar ik snap wel dat mensen dr niet echt gek op zijn, zou zelf ook minder snel flirten met iemand met een bril om eerlijk te zijn...
Onnozele hals. Er is echt geen kunst aan om lenzen in en uit te doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:57 schreef like-nath het volgende:
[..]
Die lezen kosten mij gewoon te veel tijd en geld
In- en uitdoen is nooit een probleem geweest..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:51 schreef like-nath het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo'n gedoe om ze in en uit te doen elke dag, ben echt blij met mn bril in dat opzicht! Ik vind brillen echt niet lelijk staan, ook niet bij mezelf, maar ik snap wel dat mensen dr niet echt gek op zijn, zou zelf ook minder snel flirten met iemand met een bril om eerlijk te zijn...
okeej na een maand ofzo ging t wel sneller, maar ik vind lenzen ook echt veel minder lekker zitten dan een brilquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Onnozele hals. Er is echt geen kunst aan om lenzen in en uit te doen
Als je een halve minuut ook al veel tijd noemt...![]()
Bij mij ging uit doen juist veel makkelijker dan in doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
In- en uitdoen is nooit een probleem geweest..
Indoen was 5 seconden werk (beide ogen klaar). Dat lukt me nog steeds wel, 1 x aangeleerd en je kunt t voor altijd..
Uitdoen kon soms even lastig zijn als ze wat vastzaten, en daarna no schoonrubben. Maargoed, dat was ook niet meer dan 1 a 2 minuten..
Het geld-aspect, ja voor mij is ¤200 voor een half jaar gewoon teveel op dit moment, zeker als ze niet lekker zitten op werk.
Vandaar het laserenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
na een bepaalde leeftijd ontkom je er sowieso niet meer aan heh.
Neequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:31 schreef Wesley92 het volgende:
Ik hoor vaak van mensen dat ze worden afgewezen omdat ze brildragend zijn. Ik ben zelf ook bril/lenzen dragend. Normaal gesproken heb ik altijd de lenzen in of niks. Alleen thuis en tijdens het autorijden heb ik de bril op.
Zouden jullie iemand afwijzen op het dragen van een bril?
Ik geef wel eerlijk toe als ik er over nadenk dat als er twee identieke tweelingzussen zijn met precies hetzelfde karakter enzo en de een heeft een bril en de ander niet dat ik dan toch voor die zonder bril zou gaan. Er vanuit gaande dat ze me beide leuk vinden. Is die zonder bril een bitch en die met lief dan ga ik weer voor die met bril.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk ook gewoon dat die mensen die zeggen dat ze er niet op afknappen dat onbewust wel (lichtjes?) doen, zoals met alle handicaps etc.. Zelfs al wil je het niet..
je moet gewoon wegwerp lenzen nemen van de action. kosten bijna niks, en die kun je aan het eind van de dag gewoon uitdoen en weg gooien. Veel makkelijker en comfortabeler dan maand lenzen die schoon moet maken enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:57 schreef like-nath het volgende:
[..]
Die lezen kosten mij gewoon te veel tijd en geld
Maar over meiden van hoe oud praat je dan? Kinderen ofzo? Kan me voorstellen dat kinderen daar zo op reageren maar (jong) volwassenen toch niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:06 schreef ZodiaX het volgende:
Het is natuurlijk wel 'netjes' en politiek correct om te zeggen dat je niet afknapt op een bril.
Maar mijn ervaring is erg anders.
Met bril negeren meiden me, voornamelijk vreemden.
Zonder bril ben ik ineens een stuk interessanter.
1 voorbeeld kan ik me nog erg goed herinneren.
Ik was met mijn ouders vroegah naar zee, daar was ik zonder bril aan het zwemmen in zee en kwamen er 2 meisjes op me af.
Beiden best leuk, we praten wat, we zwommen wat, we speelden wat in het water.
Alles was prima in orde, tot dat de 1 me aan keek en vroeg "Draag jij een bril?"
Denk dat ze het zag aan mijn hoofd of zonnebrand plekken, maar ik zei dus ja.
Toen was het gauw gedaan, ineens zwommen ze weer weg en gingen er vandoor, terwijl ik echt dacht dat de twee in mij geintereseerd waren.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nee dat is gewoon idioot
Een handicapquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk ook gewoon dat die mensen die zeggen dat ze er niet op afknappen dat onbewust wel (lichtjes?) doen, zoals met alle handicaps etc.. Zelfs al wil je het niet..
Nou nee, integendeel. Ik vind een meisje er juist aantrekkelijker door worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zien er allemaal beter uit zonder bril.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:20 schreef Hexagon het volgende:
Ik bedoel wie knapt hier nu op af![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij bent simpelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zien er allemaal beter uit zonder bril.
minder benaderbaar is het goeie woord denk ik. Ik heb zelf als ik een bril draag ook wel een beetje het gevoel alsof ik achter glas zit. Alsof er een barrière tussen mij en de rest van de wereld staat. Dit zal zich vast ook vertalen in mijn houding.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:56 schreef like-nath het volgende:
Mijn vrienden kennen mij goed en hebben het niet eens meer door als ik hem wel of niet op heb, dus ik denk dat als je elkaar beter kent je echt niet afgewezen wordt door je bril. Maar ik denk dat je op straat of als je uitgaat gewoon minder toegankelijk overkomt met een bril. Ik zie er echt veel slimmer en iets ouder uit met bril op en daar moet je maar net maar van houden
Die zijn er nog steeds, dus dat is niet direct een argument.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:52 schreef Kandijfijn het volgende:
(toen waren monturen nog wel veel minimaler).
quote:Op zondag 3 juni 2012 11:47 schreef like-nath het volgende:
wat ik wel stom vind is dat sommige mensen met 'goede' ogen ook een bril willen en dan glazen zonder sterkte nemen
quote:
Vreselijkquote:Op zondag 3 juni 2012 13:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Het beschermt ook de ogen tegen UV, dus nog best handig.
Nog een plaatje!
[ afbeelding ]
Wát een plaatje!
Hallo ik ben Marga en ik accepteer mijn bril, afspreken?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:16 schreef Gray het volgende:
Een meisje dat haar bril accepteert en het maakt tot accessoire kan zelfs heel sexy zijn.
[ afbeelding ]
Okay dus!
Aha dus als die vrouw haar bril afzet is ze ineens een enorme spetter en wil jij met dr van bil.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:59 schreef Kola het volgende:
[..]
Hallo ik ben Marga en ik accepteer mijn bril, afspreken?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Huh waar zeg ik dat allemaal?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Aha dus als die vrouw haar bril afzet is ze ineens een enorme spetter en wil jij met dr van bil.
Dat is namelijk uit jouw logica te concluderen.
Ja, mooie vrouwenquote:
Wij hebben het namelijk over aantrekkelijke vrouwen met een bril waarbij als ze die accepteren die bril haar nog prikkelender maakt en posten foto's van mooie voorbeelden.quote:
Nee. Die gray zei: "Een meisje dat haar bril accepteert en het maakt tot accessoire kan zelfs heel sexy zijn"quote:Op zondag 3 juni 2012 14:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wij hebben het namelijk over aantrekkelijke vrouwen met een bril waarbij als ze die accepteren die bril haar nog prikkelender maakt en posten foto's van mooie voorbeelden.
En jij komt aanzetten met een of andere ouwe slons die toevallig een bril heeft om te beweren dat vrouwen lelijk worden van een bril.
Met die logica moet je dus wel concluderen dat je die vrouw die je post zonder bril ineens wel mooi vind. Je beweert namelijk dat vrouwen door brillen lelijker worden en geeft die foto als voorbeeld.
Je kent het spreekwoord "al draagt een aap een gouden ring" wel neem ik aan. Lijkt me behoorlijk evident.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:21 schreef Kola het volgende:
[..]
Nee. Die gray zei: "Een meisje dat haar bril accepteert en het maakt tot accessoire kan zelfs heel sexy zijn"
Dus ik laat een "meisje"zien die haar bril accepteert en het maakt tot accessoire. Sexy toch.
Ja ja overduidelijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kent het spreekwoord "al draagt een aap een gouden ring" wel neem ik aan. Lijkt me behoorlijk evident.
Maargoed dat je aan het trollen bent is wel duidelijk.
Dus als je die vrouw in je foto een sexy jurkje aandoet wordt ze ook aantrekkelijker?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:29 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja ja overduidelijk.
Sorry ik heb vast de zin in de OP gemist waar staat dat het enkel om modellen met een bril op gaat.
Voor mij niet nee, ik ben geen pot. Maar er zal heus wel iemand zijn die haar aantrekkelijk kan vinden hoor, zeker.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus als je die vrouw in je foto een sexy jurkje aandoet wordt ze ook aantrekkelijker?
Hier nog meer van die schatjesquote:Op zondag 3 juni 2012 13:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Vind vooral de grote brillen leuk staan, al weet ik niet of dat nou komt door de mode, of dat het komt omdat ik kleinere brillen altijd minder leuk vond. Met name die rechthoekige brillen en de bibliothecaresse-brillen stonden me nooit aan.
De reden dat ik de foto hieronder wel kan waarderen is vanwege de mooie vrouw achter de bril:
[ afbeelding ]
Uitzonderingen maak ik dus best.
Het accessoire van deze vrouw hangt onder d'r eerste kin. Namelijk d'r tweede kin.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:59 schreef Kola het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Die zijn van zichzelf al ubergeilquote:Op zondag 3 juni 2012 14:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hier nog meer van die schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat. Zonder m'n bril word ik ook vaker aangesproken en nagestaard. Wel zie ik er heel anders uit met een bril op. Veel serieuzer en ouderquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:06 schreef ZodiaX het volgende:
Het is natuurlijk wel 'netjes' en politiek correct om te zeggen dat je niet afknapt op een bril.
Maar mijn ervaring is erg anders.
Met bril negeren meiden me, voornamelijk vreemden.
Zonder bril ben ik ineens een stuk interessanter.
Lol, dat is ook met een hele foute bril. Met de juiste bril kan je wel vaak een mooie markante kop creeren. Alleen kijken veel mensen hier in NL niet verder dan bij de Specsavers, Hans Anders of Pearles. In het buitenland zie je zoveel beters. Ons bin zuunig.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:59 schreef Kola het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Offtopic ofte niet, gelijk heb je!! Ik den nu aan die grote zwarte brillen die iederéén nu heeft. Ik heb er eentje gepast, maar een donkerbruin en iets dunner. Het staat me wel nog redelijk aangezien ik grote ogen heb en brede jukbeenderen en zo'n bril dat een beetje in evenwicht brengt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:03 schreef missy25 het volgende:
Het is ook denk ik echt een kwestie van smaak. Ik kreeg gister ook toevallig weer te horen dat mijn bril me echt goed stond. En meestal zijn dat mannen die dat tegen mij zeggen....
Maar het liefst heb ik ook zonder, maarja het is nou eenmaal zo.
Maar miss is het net zoals wanneer een man een vrouw bijv. sexy vindt. Sommige vinden een vrouw in jurkjes mooier, terwijl ik zelf persoonlijk vind dat vrouwen met een mooie strakke broek en een mooi shirtje/topje erop, met leuke hakken vaak erg mooi en sexy. Vrouwen met jurkjes zijn alleen mooi als die jurk ze ook echt goed staat. Vaak zie je echt verkeerde jurken. Maar goed, dat is een klein beetje offtopic
Ik heb een bril en lenzen. Buiten draag ik meestal lenzen. Regendruppels die op je glazen blijven staan zijn irritant en hoef je ook geen zonnenbril op sterkte te kopen, wat reteduur is als je sterke glazen hebt (ik heb vijf rechts en twaalf links). Voor mij zijn lenzen ook veel goedkoper dan een bril. In het laatste geval ben ik als halve blindenkop al snel een eurootje of duizend kwijt.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:16 schreef Gray het volgende:
Een meisje dat haar bril accepteert en het maakt tot accessoire kan zelfs heel sexy zijn.
[ afbeelding ]
Okay dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |