Nope. Zelf heb ik jaren terug wel een tijdje lenzen gedragen vanwege een beetje hetzelfde idee, totdat ik me realiseerde dat ik:quote:Zouden jullie iemand afwijzen op het dragen van een bril?
Ditquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nee dat is gewoon idioot
Ik zeker niet. Zoals ik al schreef: Punt 1: ik draag zelf soms een bril. Punt 2: sommige mensen vind ik met bril leuker uitzien als met geen bril.quote:
Nou en...als je daar alles van moet laten afhangen is het niet best met je gesteld hoor.quote:
Integendeel, ik geil op brillen. Helaas heeft m'n vriendin goede ogen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:31 schreef Wesley92 het volgende:
Zouden jullie iemand afwijzen op het dragen van een bril?
Dat valt wel te verhelpen natuurlijk...quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Integendeel, ik geil op brillen. Helaas heeft m'n vriendin goede ogen.
Ik moet ineens denken aan de man in de trein vanochtend, met hipsterbril en iPhone die 5 minuten lang zijn tasje van het iCentre heeft zitten herpositioneren zodat de tekst goed te zien was.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:05 schreef Waaghals het volgende:
wat wel een afknapper is als iemand een bril draagt voor de show
zo'n grote met glazen zonder sterkte
Haha nee dat is niks.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan de man in de trein vanochtend, met hipsterbril en iPhone die 5 minuten lang zijn tasje van het iCentre heeft zitten herpositioneren zodat de tekst goed te zien was.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan de man in de trein vanochtend, met hipsterbril en iPhone die 5 minuten lang zijn tasje van het iCentre heeft zitten herpositioneren zodat de tekst goed te zien was.
Die mensen moet je voor de trein duwen .quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Inderdaad, een mooie vrouw wordt met bril niet lelijker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Seam het volgende:
Ik denk meer dat het aan het uiterlijk ligt dan aan je bril dat je afgewezen wordt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:34 schreef trovey het volgende:
Nee, aangezien ik er zelf één draag zou dat wel heel debiel zijn.
Vrouwen zijn oppervlakkige wezens, dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:48 schreef ZodiaX het volgende:
Voor het oppervlakige contact merk ik wel veel verschil.
Meisjes bekijken me veel vaker als ik geen bril op heb en negeren me als ik wel een bril op heb.
Dat het vroeger meer uitmaakte dan nu kan ik niet echt zeggen.
Je gezicht veranderd ook flink, ik heb vele jaren een bril gehad, sinds een paar jaar lenzen.
Maar wat ziet je gezicht er anders uit na een paar weken zonder bril!
Dan verdwijnen de briloogjes en ziet je gezicht er een stuk anders uit.
Ikzelf vind een bril bij een meid niet lelijk en zou er zeker niet op afknappen.
Ja dat blijkt echt uit dat verhaal jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 02:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Vrouwen zijn oppervlakkige wezens, dat blijkt maar weer.
Dat is heel wat anders. Witte sokken zijn een uiting van wansmaak, een bril natuurlijk niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Het is net zoiets als afknappen op iemand die witte sokken draagt: niet verder kijken dan je neus lang is.
onzin, witte sokken staan juist uitstekend bij bepaalde kleding. bij lichte zomerkleding zijn donkere sokken juist heel erg lelijk, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Witte sokken zijn een uiting van wansmaak, een bril natuurlijk niet.
alleen op wimbledon is dat verplicht hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:40 schreef Silenus het volgende:
Witte sokken zijn altijd fout, tenzij je gaat tennissen. Geen discussie mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |