SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
Nou ja, het zal wel moetenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Top dat je toch gaat
Vanavond een korfbaltraining, dus morgen maar een rustige 8 km ofzo...Morgenavond moet ik studeren en overmorgen moet ik van 07:00 - 22:00 werken dus dan heb ik ook geen zin c.q. energie
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Weet precies wat je bedoeld qua tijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, het zal wel moetenMorgenavond moet ik studeren en overmorgen moet ik van 07:00 - 22:00 werken dus dan heb ik ook geen zin c.q. energie
Vaak heeft een dag net te weinig uren.
Maar toch netjes dat je het ook daadwerkelijk gaat sporten.![]()
Knap dat je dan toch de tijd ervoor maaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, het zal wel moetenMorgenavond moet ik studeren en overmorgen moet ik van 07:00 - 22:00 werken dus dan heb ik ook geen zin c.q. energie
![]()
Lekker druk leventje heb je zo te horen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Voor een keertje is zo vroeg opstaan wel te doen. Best een bijzondere ervaring, als je voor het eerst zo vroeg gaat lopen. Het is zó stil en rustig! En je voelt je een echte bikkel, ook dat nog.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ja, nu gaat het nog wel omdat het zo vroeg licht is. In de wintermaanden is het echt een ramp omdat ik het niet prettig vind om te lopen in het donker (in daglicht krijg ik al opmerkingen waar je het naar van kunt krijgenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Knap dat je dan toch de tijd ervoor maakt![]()
Lekker druk leventje heb je zo te horen)
+1quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Voor een keertje is zo vroeg opstaan wel te doen. Best een bijzondere ervaring, als je voor het eerst zo vroeg gaat lopen. Het is zó stil en rustig! En je voelt je een echte bikkel, ook dat nog.
![]()
![]()
Yep mee eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
![]()
m'n Griffin Adidas sportarmband net binnengekregen.
Nu wil ik vanavond wel hardlopen, maar is nog niet verstandig denk ik. Ben pas sinds maandag weer enigszins fit na een klein griepje
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
's avonds laat ook , na 02:00 uur lopenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
Ik verschuif het hardlopen vanavond naar morgen, dan ben ik in een erg bosrijke omgeving en dat lijkt me voor de verandering veel leuker lopen!![]()
![]()
Dat lijkt me ook wel vet, maar ben niet echt een nachtmens, heb al moeite met tot 0:00 uur opblijvenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
's avonds laat ook , na 02:00 uur lopen![]()
![]()
Dat is gewoon heel s'ochtends vroegquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
's avonds laat ook , na 02:00 uur lopen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Niet als je wakker blijft tot dat tijdstipquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is gewoon heel s'ochtends vroeg![]()
![]()
^^quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef VKV het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel vet, maar ben niet echt een nachtmens, heb al moeite met tot 0:00 uur opblijven
Lijkt me voor de gein wel eens grappig om 's nachts/in het donker een hardloopwedstrijd te doen. Met lampjes op je kop. Zoals die in België die DarkElf (?) laatst postte.Niet meer actief op Fok!![]()
Nee ik ga altijd full stealth als ik zo laat loop.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^
Lijkt me voor de gein wel eens grappig om 's nachts/in het donker een hardloopwedstrijd te doen. Met lampjes op je kop. Zoals die in België die DarkElf (?) laatst postte.
Lopen er ook wel eens mensen full commando ? (dus zonder ondergoed)![]()
Ik denk dat ik al weet wat m'n voorvoetklachten veroorzaakt. Vandaag tijdens het lopen heb ik wat beter gelet op mijn houding, wat blijkt: ik land op de buitenkant van m'n linkervoet.![]()
Ik ben ook zo'n schuinmarcheerderquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik al weet wat m'n voorvoetklachten veroorzaakt. Vandaag tijdens het lopen heb ik wat beter gelet op mijn houding, wat blijkt: ik land op de buitenkant van m'n linkervoet.Maar ik let er wel op en langzaam aan hoef ik niet meer bij te sturen. Oftwel ik leer het mezelf gewoon aan.
![]()
M'n krukje viel om terwijl ik aan het ramen lappen was![]()
Ik viel boven op m'n knie en zag in een flits de ladiesrun wéér aan me voorbijgaan![]()
Knie voel ik nu niet meer, beetje spieren in m'n andere been. Wel (kleine, oppervlakkige) schaafwondjes op elleboog en voorhoofd![]()
Levensgevaarlijk, dat huishouden!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Daar hoor je ook een vent voor te hebben schatquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef E.T. het volgende:
Ik viel boven op m'n knie en zag in een flits de ladiesrun wéér aan me voorbijgaan![]()
Knie voel ik nu niet meer, beetje spieren in m'n andere been. Wel (kleine, oppervlakkige) schaafwondjes op elleboog en voorhoofd![]()
Levensgevaarlijk, dat huishouden!![]()
![]()
Die vent heb ik ook wel, maar die werkt (meer dan) fulltime buitenshuis..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
oei daar kan je je lelijk mee bezeren zulke dingen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef E.T. het volgende:
Levensgevaarlijk, dat huishouden!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Vanmorgen trouwens mijn snelste 5 km ooit gelopen zag ik ineens![]()
30 min en 30 sec.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef E.T. het volgende:
Levensgevaarlijk, dat huishouden!Inderdaad.
http://www.dolceta.eu/bel(...)lukken-algemeen.html
Zoals blijkt uit het artikel is sporten veiliger.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:51 schreef DarkElf het volgende:
30 min en 30 sec.![]()
![]()
hoei! Zomaar heel toevallig?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:51 schreef DarkElf het volgende:
30 min en 30 sec.Niet meer actief op Fok!![]()
Het ligt volgens mij aan de loopstijl inderdaad. Het valt me ook op dat ik op m'n linkervoet harder landt dan op de rechtervoet, het voelt alsof ik m'n linkervoet nog een zetje geef bij de landing.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n schuinmarcheerderMaar ik let er wel op en langzaam aan hoef ik niet meer bij te sturen. Oftwel ik leer het mezelf gewoon aan.
![]()
wordt laatipen voor mij vanavond .. heb me net zitten bolwerken met een bbq
gelukkig niets gebroken et!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Die bluetooth hartmeters zijn die ergens 'goedkoop' te krijgen (iphone)? En kan ik ze met alle 'apps' gebruiken?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Dat kost ongeveer ¤ 70 bij endomondo, daar heb ik 'm ook besteld.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die bluetooth hartmeters zijn die ergens 'goedkoop' te krijgen (iphone)? En kan ik ze met alle 'apps' gebruiken?![]()
binnen!quote:Beste Monique
Dit is een definitieve bevestiging van je deelname aan de 4 Mijl van Groningen 2012.
Met deze gegevens sta je bij ons ingeschreven:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zo, tijd om de hardloopgear weer te voorschijn te halen
DJMO, niet echt om de hoek he? Grunn?F means you're fucked![]()
nope, maar Yska (en haar vriend) lopen hem ook, en ik maak er een echt weekendje weg van met de kinderenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:35 schreef YUR het volgende:
Zo, tijd om de hardloopgear weer te voorschijn te halen
DJMO, niet echt om de hoek he? Grunn?We logeren sowieso bij Yska
Ik heb er één en ik ben er trots op
Jeej!quote:Beste Freddy,
Dit is een definitieve bevestiging van je deelname aan de 4 Mijl van Groningen 2012.![]()
Toch nog iets goeds vandaag.
Mijn vandaag verwachte hartslaghorloge is niet binnengekomen!!!![]()
![]()
bij wie heb je besteld? en als hij met DHL bezorgd wordt, heb je kans dat hij tussen half vijf en half negen vanavond wordt bezorgd. Ik heb een compleet drama gehad om de mijne op tijd binnen te krijgen ...quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:59 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Jeej!![]()
Toch nog iets goeds vandaag.
Mijn vandaag verwachte hartslaghorloge is niet binnengekomen!!!Ik heb er één en ik ben er trots op
Mijn hardlooprokje van hardlooprokjes.nl was er vandaagMegacool ding, alleen mijn bovenbenen pasten er niet in, dus heb een maatje groter besteld (M). Heb spijkerbroeken maat 29 / 38, dus het rokje valt gewoon een beetje klein, denk ik. Wel echt supergave stof, mooi vallend en een handig vakje voorin.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Bij gpspuntnl.nl. Ze waren gisterochtend vrij snel met de melding dat hij klaar was voor verzending en bij postnl staat mijn track en trace code.. heb het gevoel dat postnl mij loopt te pesten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
bij wie heb je besteld? en als hij met DHL bezorgd wordt, heb je kans dat hij tussen half vijf en half negen vanavond wordt bezorgd. Ik heb een compleet drama gehad om de mijne op tijd binnen te krijgen ...
Staat de melding "Bij PostNL gemeld"![]()
dan heb je waarschijnlijk pech en wordt hij morgen pas bezorgd :/Ik heb er één en ik ben er trots op
Iemand op school trapte vandaag hard tegen m'n enkel![]()
Als ik overmorgen niet kan rennen dan sloop ik hem. Fucker.![]()
5.15 km in 37:54
Holy crap, had 4,5 week geleden niet gedacht dat ik nu al 10 (2), 10 (2), +/- 14 zou kunnen lopen![]()
Runner's high begint te komen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
JAAAAAAAAAAA IK STA DEFINITIEF INGESCHREVEN BIJ DE 4MIJL!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Gefeliciteerd!! Ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:24 schreef Finland. het volgende:
JAAAAAAAAAAA IK STA DEFINITIEF INGESCHREVEN BIJ DE 4MIJL!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:21 schreef Yuki het volgende:
Holy crap, had 4,5 week geleden niet gedacht dat ik nu al 10 (2), 10 (2), +/- 14 zou kunnen lopen![]()
Runner's high begint te komenwat goeoeoeoed!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:21 schreef Yuki het volgende:
Runner's high begint te komen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
groningen, 14 oktober.Ik heb er één en ik ben er trots op
Die 4 mijl zit al vol dacht ik
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je kunt je al niet meer inschrijven, dit jaar zat het in 19 minuten vol. B&W Haren en Groningen hebben er dit jaar wederom voor gekozen om meer mensen mee te laten doen, vandaar dat wij de deelname nu ook pas weten.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
inschijven voor de reservelijst was nog wel mogelijk dacht ik?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, maar die zal ook wel knetterbomvol zitten.
Jeej, al een half uur F5'en bij de track and trace van postNL.. Een nieuwe statusupdate
Pakketje is bij het sorteercentrum.. is die morgen wel binnen, kan ik hem vrijdag gebruiken
Vanavond dan maar helemaal zonder hartslagmeter lopen, want mijn bluetooth hartslagmeter heb ik inmiddels al weggegeven.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:47 schreef Wiehoe het volgende:
Jeej, al een half uur F5'en bij de track and trace van postNL.. Een nieuwe statusupdate
Pakketje is bij het sorteercentrum.. is die morgen wel binnen, kan ik hem vrijdag gebruiken
Vanavond dan maar helemaal zonder hartslagmeter lopen, want mijn bluetooth hartslagmeter heb ik inmiddels al weggegeven.![]()
![]()
https://mijnpakket.postnl.nl/Inbox < heb je daar al een account? want dan kun je ook een tijdspanne zien dat ze waarschijnlijk komenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:47 schreef Wiehoe het volgende:
Vanavond dan maar helemaal zonder hartslagmeter lopen, want mijn bluetooth hartslagmeter heb ik inmiddels al weggegeven.
Doen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Rammelaartje het volgende:
Door dit topic wil ik nu ook een hardlooprokjeKan ik mooi meedoen aan de utregse meidenloop
Meidenloop!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Rammelaartje het volgende:
Door dit topic wil ik nu ook een hardlooprokjeKan ik mooi meedoen aan de utregse meidenloop
Ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Rammelaartje het volgende:
Bestaat er ook hardloop kilts?
Voor den frische woei![]()
'Hoi pap, ik mag meedoen aan de 4mijl'
'Dan moet je je inspannen hé, dat weet je?'
'en oja ik doe ook nog mee aan de TT-run. Ben je toevallig vrij die dag?'
'zorg maar dat je je rijbewijs haalt'.
Mijn papa kon niet eens blij voor me zijn
Die thights zijn al T.M.I. Laat staan datquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik ookBestaat er ook hardloop kilts?
Voor den frische woei
Draait vast wel bij als ie door heeft dat je ze echt gaat lopen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef Finland. het volgende:
Mijn papa kon niet eens blij voor me zijn![]()
Stomquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef Finland. het volgende:
Daarom zijn wij er!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef Finland. het volgende:
Goed zo, netjes van je!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iig ben jij WEL goed bezigquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef Finland. het volgende:
Doe de helicopter ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die thights zijn al T.M.I. Laat staan dat![]()
Haha! Je vader heeft gelijk. JIJ wil rennen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef Finland. het volgende:
Mijn papa kon niet eens blij voor me zijn![]()
Mijn vader komt anders speciaal naar Utrecht op 30 juni om me aan te moedigen, die is megatrots!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Haha! Je vader heeft gelijk. JIJ wil rennen.
Eh?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Iig ben jij WEL goed bezig
[..]
Doe de helicopter ?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
* Maraca voegt toe als vriendquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:13 schreef streamnl het volgende:
En anders doe ik de mensen wel aanmoedigen. Dan doe ik dat wel op Endomondo via mijn luie stoel
Was net vertrokken met knallende hoofdpijn, en helemaal uitgeput van een lange dag werken. Maar dan ben je 5 minuten onderweg.. en dan is het allemaal weer verdwenen!
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan iemand m'n linkeroog eruit pulken? (is ontstoken..).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heerlijk!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:18 schreef wormtrein het volgende:
Was net vertrokken met knallende hoofdpijn, en helemaal uitgeput van een lange dag werken. Maar dan ben je 5 minuten onderweg.. en dan is het allemaal weer verdwenen!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
* doet je oog er uit pulken *quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:27 schreef slacker_nl het volgende:
Kan iemand m'n linkeroog eruit pulken? (is ontstoken..).![]()
http://bcove.me/b5qs118lquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Rammelaartje het volgende:
Weer te veel doorgeklikt op die site
"stunners," for "stylish + runners"
Feyenoord!!! * Barça![]()
Zo, 7,3 km in heerlijk relaxed praatlooptempo afgelegd (55:39)
Het ging niet van een leien dakje zeg. Net als de vorige keer weer enorm stroeve benen in het begin, dacht er echt even aan om maar gewoon te stoppen. Gelukkig ging het de tweede helft beter en net toen ik in een heerlijke cadans kwam, voelde ik een enorme steek onder m'n voet. Gelijk stoppen natuurlijk, want dacht dat er glas in zat, maar niets te zien. Raar.
Naja, plan de campagne voor nu.
- drie dagen rust en pas zondagochtend of zondagavond weer
- stoppen met oefeningen, want heb het idee dat die me juist stroef maken (voelde ook een spierpijntje in m'n kuiten)
- trappen zo veel mogelijk vermijdenNiet meer actief op Fok!![]()
Hmm.. jammer VikingWas je al naar de fysio gegaan?
Ik vind het zo leuk dat dit steeds vaker te zien isquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
http://bcove.me/b5qs118l
Weer te veel doorgeklikt op die site
"stunners," for "stylish + runners"
Mijn tip, dag voor je lopen oefeningen doen, de dag na je lopen rust nemen. Als ik het andersom doe verga ik van de spierpijn de dagen erna, als ik het zo doe, minimaal last van spierpijn op de rustdag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:39 schreef Viking84 het volgende:
- stoppen met oefeningen, want heb het idee dat die me juist stroef maken (voelde ook een spierpijntje in m'n kuiten)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik doe niks en heb geen spierpijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mijn tip, dag voor je lopen oefeningen doen, de dag na je lopen rust nemen. Als ik het andersom doe verga ik van de spierpijn de dagen erna, als ik het zo doe, minimaal last van spierpijn op de rustdag.
* douche-eendje doneert haar rechteroogquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:27 schreef slacker_nl het volgende:
Kan iemand m'n linkeroog eruit pulken? (is ontstoken..).
Niet dat je er wat aan hebt, maar toch.![]()
Geen oefeningen bedoel ikquote:
Oh, mijn verhaal komt dramatischer over dan het bedoeld wasquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:44 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. jammer VikingWas je al naar de fysio gegaan?
.
Het was meer een moeizaam gevoel dan echt pijn. Heb nu ook nergens meer last van. Maar het is wel toevallig dat ik het nooit had en sinds ik oefeningen doe wel. Misschien werkt dat gewoon niet voor mij. Ah well, we zullen het zondag zien. Ik kijk uit naar m'n drie daagjes rust. Gelukkig wordt het toch matig weer
.
Dat is toch logisch?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ook niet dus, maar alles om van m'n blessure af te komen hèquote:. Ik doe wel netjes een warming-up en een cooling-down nu
.
Nee, dat had ik nog niet. Wel handig, ga me gelijk inschrijven. Bedankt!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://mijnpakket.postnl.nl/Inbox < heb je daar al een account? want dan kun je ook een tijdspanne zien dat ze waarschijnlijk komen![]()
Aan de onderkant van mijn voet is de huid wat dun en kapot, zie ik (nog van de blaren die ik had), dus dat zal het wel geweest zijn. Maar wel schrikken hoor.
Oh, voor volgend jaar ga ik ook voor de 1000 km challenge zeg. RD heeft er gewoon al > 600 km op zitten, niet normaal
.
Dankjewel lieverds
Anders heb ik sowieso mijn neef nog die in Groningen komt kijken, want hij doet zelf ook mee. Ach, en van thuisthuis naar de TT-baan is ook maar een kleine 10 kilometer, als het een beetje mooi weer is wil ik dat ook wel fietsen. En ik ga die TT-run samen met een vriend doen (hij doet een rondje, ik twee), en daar kom ik ook wel de wereld aan bekenden tegen (want, Assen). Plus als ik mijn opa en oma zal bellen om even te komen kijken staan ze er direct hoor! En mijn moeder ook wel als ze vrij is.
Zometeen even mijn spaghetti carbonara laten zakken, mijn iPhone opladen en wachten tot de regen wat minder is. Zit nog te twijfelen tussen 5x10 minuten of de 5 kilometer. Alhoewel, met regen loop ik liever aan een stuk door.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Wie FB heeft: zoek You know you are a runner when... eens op... heel herkenbare statusupdates.
Bijv: You know you are a runner when... you visit someplace new, you immediately look for a good running route!
Idd
Ik betrap mezelf erop dat ik een beetje voorzichtig ben atm en voortdurend op m'n hoede ben dat niemand me omver looptquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
Iemand op school trapte vandaag hard tegen m'n enkel![]()
Als ik overmorgen niet kan rennen dan sloop ik hem. Fucker..
Ik heb altijd honger...quote:-when you have two eggs, two pieces of toast, a slice of cheese, a glass of juice, and a yogurt for breakfast and are hungry again by 11:00 a.m![]()
You know you are a runner...
...Iedere keer dat je uitgaat en je hoort een leuk liedje 'hé, die moet in mijn hardlooplijst!' denkt.
...Je binnenkort een sportborrel hebt en blij bent dat je in je hardloopschoenen mag in plaats van moeilijke schoenen (haha, ik ga lekker als Foute Fitness)
Kut, ik ben m'n post kwijt.
Naja @degene die zei dat ze een hardlooprokje wilde zodat ze mee kon doen aan de Meidenloop: dat kan zonder rokje ook wel.
@ Finland met punt: stom. Gelukkig zijn wij wel blij
.
Voor degenen die mee gaan doen met de 4 mijl:. Ik heb 10 jaar in Groningen gewoond, dus ik moet ook nog maar een keer. Wel een pokke-end reizen voor zo'n klein stukkie natuurlijk
.
You know you’re a runner when . . .
* During injury, you're angrier you can't run than at the fact that your body is breaking down
Je weet wie je bent
Wellicht te combineren met kennissen opzoekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:01 schreef Viking84 het volgende:
Kut, ik ben m'n post kwijt.
Naja @degene die zei dat ze een hardlooprokje wilde zodat ze mee kon doen aan de Meidenloop: dat kan zonder rokje ook wel.
@ Finland met punt: stom. Gelukkig zijn wij wel blij
.
Voor degenen die mee gaan doen met de 4 mijl:. Ik heb 10 jaar in Groningen gewoond, dus ik moet ook nog maar een keer. Wel een pokke-end reizen voor zo'n klein stukkie natuurlijk
.
![]()
![]()
Hier kan ik over meepratenquote:Al eet ik nu wel regelmatiger
Hier nog een !quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:04 schreef Maraca het volgende:
* During injury, you're angrier you can't run than at the fact that your body is breaking down
Je weet wie je bent![]()
Wil ik wel een fatsoenlijk tempo kunnen lopen, want er doen ook bekenden van mij mee en mijn gymleraar van vroeger die niet beter weet dan dat ik slecht ben in sport staat miss wel aan de kant te kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:04 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Wellicht te combineren met kennissen opzoeken.
Ook datquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:04 schreef Maraca het volgende:
Je weet wie je bent.
Geweldige, herkenbare quotes. Ik word ook zo boos als m'n scheen weer gevoelig voelt: godverdomme, als ik maar wel kan hardlopen.
Goede reden om volgend jaar met goede voorbereiding mee te doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil ik wel een fatsoenlijk tempo kunnen lopen, want er doen ook bekenden van mij mee en mijn gymleraar van vroeger die niet beter weet dan dat ik slecht ben in sport staat miss wel aan de kant te kijken.
.
![]()
Bah, wat blijven grapefruits toch smerig
Oh, ik voel me ook zo aangesprokenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:04 schreef Maraca het volgende:
Je weet wie je bent
Zal ik de volgende keer bij het boodschappen halen. Wilde grapefruits eten omdat ze zo gezond zijn, maar die nasmaak.. bahquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Pak eens een mango danVeeeeeel lekkerder
edit: alhoewel
Qua voedingsstoffen is de grapefruit dus gezond, maar wat doet ze voor u als u wilt afvallen? Dan bevordert de grapefruit dit proces. Neemt u iedere dag een grapefruit of drinkt u grapefruitsap, dan zult u sneller en meer afvallen. Dit komt doordat er een stofje in de grapefruit zit, dat ervoor zorgt dat uw bloedsuikerspiegel lager blijft voor en na een maaltijd. Uw lichaam kan dan gemakkelijker de calorieën van de maaltijd gebruiken als energie, in plaats van ze om te zetten in vetten.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja maar dat betekend niet dat je alleen maar grapefruits moet etenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer bij het boodschappen halen. Wilde grapefruits eten omdat ze zo gezond zijn, maar die nasmaak.. bah
Qua voedingsstoffen is de grapefruit dus gezond, maar wat doet ze voor u als u wilt afvallen? Dan bevordert de grapefruit dit proces. Neemt u iedere dag een grapefruit of drinkt u grapefruitsap, dan zult u sneller en meer afvallen. Dit komt doordat er een stofje in de grapefruit zit, dat ervoor zorgt dat uw bloedsuikerspiegel lager blijft voor en na een maaltijd. Uw lichaam kan dan gemakkelijker de calorieën van de maaltijd gebruiken als energie, in plaats van ze om te zetten in vetten.![]()
Mango-> langs de pit in 2 stukken snijden.
Op elke helft een blokjes patroon snijden(niet tot op de schil).
Helft pakken en binnenkant naar buiten drukken en kluiven maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, nee.. eet ze ook naast een maaltijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja maar dat betekend niet dat je alleen maar grapefruits moet eten![]()
Mango-> langs de pit in 2 stukken snijden.
Op elke helft een blokjes patroon snijden(niet tot op de schil).
Helft pakken en binnenkant naar buiten drukken en kluiven maar![]()
![]()
![]()
Als toetje zeg maar
![]()
Maar bedankt voor de tip! Zal het zeker eens proberen.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Over 10 minuten houdt het hier op met regenen... Dan dus mijn rondje doen.. de interval.. Niet mijn favoriete rondje...![]()
Als hij lichtelijk begint te rotten is hij goed hequote:Heerlijk zoet.
Bedankt dames nou wil ik fruit![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als hij lichtelijk begint te rotten is hij goed heHeerlijk zoet.
Bedankt dames nou wil ik fruit
Ik ga even een upper workout doen
edit: beter idee! Wii fit plus
Ananas! NOM! En zwaar gezond ook. Die haalt het bij het voedingscentrum tot bijna net zo ver als een kiwi, die overigens ook best lekker is. Hier elke dag een kiwi en in het weekend ananasquote:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Opgegeven voor de 8km tijdens de Amsterdam Marathon... Volgend jaar wil ik de halve marathon lopen. Wellicht wat streberig![]()
![]()
In een jaar van 8 naar 21 lijkt mij anders goed haalbaar! Niet zo binnen-twee-maanden-loop-ik-een-marathon zoals zoveel mensen hebben![]()
![]()
Ik merk dat ik tijdens het hardlopen gewoon ook even helemaal tot rust kom ofzo, probeer niet-hardlopers dat maar eens uit te leggenquote:
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
+1...5.30 start is geen probleem maar tot 22.00 opblijven is al een hele prestatie laat staan dan nog hardlopenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef VKV het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel vet, maar ben niet echt een nachtmens, heb al moeite met tot 0:00 uur opblijven'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Denk heel eerlijk dat ik weer in slaap ga vallenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, benieuwd of je dat morgen nog zegt
Wat een pseudo-wetenschappelijk gelul is dit. Van welke website heb je dat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer bij het boodschappen halen. Wilde grapefruits eten omdat ze zo gezond zijn, maar die nasmaak.. bah
Qua voedingsstoffen is de grapefruit dus gezond, maar wat doet ze voor u als u wilt afvallen? Dan bevordert de grapefruit dit proces. Neemt u iedere dag een grapefruit of drinkt u grapefruitsap, dan zult u sneller en meer afvallen. Dit komt doordat er een stofje in de grapefruit zit, dat ervoor zorgt dat uw bloedsuikerspiegel lager blijft voor en na een maaltijd. Uw lichaam kan dan gemakkelijker de calorieën van de maaltijd gebruiken als energie, in plaats van ze om te zetten in vetten.Van enkel een grapefruit ga je weinig profijt hebben. Probeer je voedingsschema in het algemeen gewoon zo optimaal mogelijk te maken ipv wonderen te verwachten van een grapefruit.
![]()
In ieder geval wordt er geen flash-bang de barakken in gegooid als wekkerquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk heel eerlijk dat ik weer in slaap ga vallen![]()
![]()
Ik heb mijn voedingsschema ook aangepastquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een pseudo-wetenschappelijk gelul is dit. Van welke website heb je dat?Van enkel een grapefruit ga je weinig profijt hebben. Probeer je voedingsschema in het algemeen gewoon zo optimaal mogelijk te maken ipv wonderen te verwachten van een grapefruit.
O.a veel meer groente en fruit (waaronder dus een grapefruit
), geen cola meer (
) geen cappuccino's meer maar gewone koffie (en dan nog veel minder dan wat ik eerst dronk) en meer water.
Veel waterquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb mijn voedingsschema ook aangepastO.a veel meer groente en fruit (waaronder dus een grapefruit
), geen cola meer (
) geen cappuccino's meer maar gewone koffie (en dan nog veel minder dan wat ik eerst dronk) en meer water.
![]()
![]()
Ik nam me al weken lang voor om me op te geven bij Haag Atletiek hier in Den Haag om mee te gaan lopen met een lopersgroep.
Ik ging aan het begin van de avond de deur uit om zelf een stukje te gaan hardlopen. En toen ik onderweg was, bedacht ik me ineens: "Hé die lopersgroepen zijn ook altijd op woensdag. En ik ben nog op tijd!".
Dus ik ben heel spontaan hardlopend daar naartoe gegaan. Mezelf gemeld, en toen werden er een paar vragen aan me gesteld. Hoe lang loop je al, hoeveel loop je, welke tijden heb je staan, etc. etc. Aan de hand van de antwoorden op die vragen werd ik ingedeeld in één van de 15 (!) loopgroepen van verschillend niveau.
Vervolgens heb ik dus mn allereerste echte looptraining gehad. Lekker door de duinen en over het strand, met 2 pittige pyramideloopjes (zoek maar op..). Anderhalf uur lang, incl warming up en cooling down.
Na de training een formulier ingevuld, en de 2,8 kilometer weer naar huis hardgelopen. Ik train nu dus maximaal 3 keer per week mee bij Haag Atletiek
Vanavond in totaal (incl alles) zo'n 15km gelopen.
en nu ga ik teruglezenF means you're fucked![]()
Heb nu standaard 2 flesjes water in mijn tas zitten en die zijn zo opquote:
Kom mn koelkast maar plunderenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bedankt dames nou wil ik fruitEr ligt een meloen, 2 bananen, 4 sinasappels, 3 grapefruits, 4 peren en een mango in mn fruitbak. En dat is voor mijn doen nog weinig
![]()
![]()
Ik denk dat ik een beetje verliefd benquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kom mn koelkast maar plunderenEr ligt een meloen, 2 bananen, 4 sinasappels, 3 grapefruits, 4 peren en een mango in mn fruitbak. En dat is voor mijn doen nog weinig
Lekker fruitig type
![]()
![]()
Ik ben een beetje verslaafd aan fruitquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje verliefd benLekker fruitig type
![]()
![]()
zet die ouwe gewoon op Marktplaats...quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef Finland. het volgende:
Mijn papa kon niet eens blij voor me zijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kan je zonder verwijsbrief naar de fysio of is het beter om eerst richting dokter te gaan?Feyenoord Rotterdam![]()
Dat wordt vast niet beter als ik vertel dat ik net 0,75 liter smoothie (vers geperste jus + aardbeien, frambozen en blauwe bessen) op heb, he?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bedankt dames nou wil ik fruit
Kan gewoon zonder verwijsbriefquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:25 schreef Fuszy het volgende:
Kan je zonder verwijsbrief naar de fysio of is het beter om eerst richting dokter te gaan?
F means you're fucked![]()
Als je veel loopt zou ik meer complexe koolhydraten en ook veel meer eiwitten gaan eten voor het spierherstel. Maargoed, die discussie hebben we hier al eens gehad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb mijn voedingsschema ook aangepastO.a veel meer groente en fruit (waaronder dus een grapefruit
), geen cola meer (
![]()
![]()
quote:thanks. Had ik eigenlijk al eerder moeten doen, maar ik kan geen tijd vinden en blijf hiermee lopen. Vandaag maar even het verband eraf halen. Mooi groen verbandje gekregen op pinkpop
Feyenoord Rotterdam![]()
Je kan zonder verwijzing gaan, maar kijk wel even hoeveel behandelingen fysiotherapie er in je verzekeringspakket zitten. Als je zonder verwijzing gaat, krijg je namelijk een intake + screening en die tellen als 2 behandelingen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:25 schreef Fuszy het volgende:
Kan je zonder verwijsbrief naar de fysio of is het beter om eerst richting dokter te gaan?
Heb je er bijvoorbeeld maar 6, dan ben je gelijk door 1/3 heen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verslaafd aan fruit![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wordt vast niet beter als ik vertel dat ik net 0,75 liter smoothie (vers geperste jus + aardbeien, frambozen en blauwe bessen) op heb, he?! *zet op boodschappenlijstje* een blenderrrrrrr
![]()
Ja ik moet er even naar kijken. Betaal er liever voor, dan dat ik hier nog lang mee loop. Wil weer gaan hardlopen, want ik word te dikquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kan zonder verwijzing gaan, maar kijk wel even hoeveel behandelingen fysiotherapie er in je verzekeringspakket zitten. Als je zonder verwijzing gaat, krijg je namelijk een intake + screening en die tellen als 2 behandelingen.
Heb je er bijvoorbeeld maar 6, dan ben je gelijk door 1/3 heen
Feyenoord Rotterdam![]()
In mijn ervaring werkt een staafmixer prettiger... En is stukken goedkoperquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]! *zet op boodschappenlijstje* een blenderrrrrrr
Je kan zonder verwijsbrief. Wat wel uitmaakt is je verzekering. Sommige vergoeden max. 10x/jaar zonder verwijsbrief of zoiets...quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:25 schreef Fuszy het volgende:
Even je verzekering nakijken en als het zo is en je hebt geen haast misschien eerst langs de huisarts. Tis maar een tip.![]()
![]()
ik denk dat dit typisch iets is wat bij langere afstanden hoort...tijdens mijn lange duurloop heb ik de eerste 4-5km ook echt het gevoel dat alles stijf en stram is en vraag ik me af waar ik mee bezig ben...maar als het lichaam dan eenmaal warm is gaat het superquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:39 schreef Viking84 het volgende:
Zo, 7,3 km in heerlijk relaxed praatlooptempo afgelegd (55:39)
Het ging niet van een leien dakje zeg. Net als de vorige keer weer enorm stroeve benen in het begin, dacht er echt even aan om maar gewoon te stoppen. Gelukkig ging het de tweede helft beter
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je via je huisarts gaat, telt je intake maar als 1 behandeling. En aangezien je voor de huisarts zodanig verzekerd bent dat je niets hoeft te betalen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik moet er even naar kijken. Betaal er liever voor, dan dat ik hier nog lang mee loop. Wil weer gaan hardlopen, want ik word te dik
quote:
* rechtsedirecte mijmert over de goede oude tijd dat hij God, Queen and Country diendequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In ieder geval wordt er geen flash-bang de barakken in gegooid als wekker'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Instant respect natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
* rechtsedirecte mijmert over de goede oude tijd dat hij God, Queen and Country diende![]()
En jaloezie want ik wil nog![]()
![]()
ik had totaal geen zin, had al half besloten om tot morgen te wachten, want jeuk op m'n rug/armen en in m'n knieholte's + blaasontsteking ... letterlijk zuchtend m'n schoenen en kleding aangetrokken en naar buiten gesjokt.
resultaat: 5,5k in 37 mins. http://connect.garmin.com/activity/183768109 heb drie keer even tot wandeltempo afgeremd om fatsoenlijk een paar slokken water binnen te krijgen. En wat loopt dat kut met een flesje in je hand als je daar een blaar hebt zitten*blij is met waterbelt die morgen binnen komt
Ik zal eens even gaan kijken hoe en wat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
In mijn ervaring werkt een staafmixer prettiger... En is stukken goedkoper
In wat opzicht is een staafmixer prettiger?![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef YUR het volgende:
Ik nam me al weken lang voor om me op te geven bij Haag Atletiek hier in Den Haag om mee te gaan lopen met een lopersgroep.
Ik ging aan het begin van de avond de deur uit om zelf een stukje te gaan hardlopen. En toen ik onderweg was, bedacht ik me ineens: "Hé die lopersgroepen zijn ook altijd op woensdag. En ik ben nog op tijd!".
Dus ik ben heel spontaan hardlopend daar naartoe gegaan. Mezelf gemeld, en toen werden er een paar vragen aan me gesteld. Hoe lang loop je al, hoeveel loop je, welke tijden heb je staan, etc. etc. Aan de hand van de antwoorden op die vragen werd ik ingedeeld in één van de 15 (!) loopgroepen van verschillend niveau.
Vervolgens heb ik dus mn allereerste echte looptraining gehad. Lekker door de duinen en over het strand, met 2 pittige pyramideloopjes (zoek maar op..). Anderhalf uur lang, incl warming up en cooling down.
Na de training een formulier ingevuld, en de 2,8 kilometer weer naar huis hardgelopen. Ik train nu dus maximaal 3 keer per week mee bij Haag Atletiek
Vanavond in totaal (incl alles) zo'n 15km gelopen.
en nu ga ik teruglezen
echt super.. .het werkt voor mij heel motiverend om lid te zijn van een loopgroep'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wow goed zo YUR!
Ik zou nogal bang zijn om me bij zo'n nieuwe groep aan te melden, maar jij doet het gewoon!
Hopelijk blijft het leuk en heb je er binnenkort een nieuw stel loopmaatjes bji!![]()
off topic...quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Instant respect natuurlijk![]()
En jaloezie want ik wil nog
* rechtsedirecte zat bij 898 verbingsbattalion...afluisteren van Russische troepenbewegingen in het Warschau Pact.... sneaky!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In nederland of zat je toen al daar?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
* rechtsedirecte mijmert over de goede oude tijd dat hij God, Queen and Country diende
Ik heb 9 jaar ons land gediend en heb er totaal geen spijt van gehad. Ik raad het ieder sportieve man EN vrouw aan. Totdat je een relatie krijgt, dan ga je (als het goed is) andere prioriteiten krijgen :p
Edit: heb al een mooie site gevonden. Was het ditte?
http://www.898vbdbat.nl/geschiedenis.htm
Vbdbat rules!!!! (heb zelf 5 jaar in Ede gezeten bij vbd)
@yur
Idd een mooi spontaan actie.![]()
Net 4.74 gedaan in net iets minder dan 27 minuten. Gaat lekker dus, vrijdag mijn wedstrijd. 5KM onder een half moet dus wel gaan lukken.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
gewoon doen Niara...bij mijn groep lopen mannen en vrouwen van 7 tot en met 70... voor ieder een eigen tempo dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:36 schreef Niara het volgende:
Wow goed zo YUR!
Ik zou nogal bang zijn om me bij zo'n nieuwe groep aan te melden, maar jij doet het gewoon!
Hopelijk blijft het leuk en heb je er binnenkort een nieuw stel loopmaatjes bji!
Ik zie (maar dat is puur persoonlijk) het aanmelden van een loopgroep als een punt waarbij je tegen jezelf zeg: he, dat ongedwongen rondjes rennen heb ik nu wel gehad en ik weet ondertussen dat ik kan lopen, ik ga er meer gedisciplineerd aan werken en dit is mijn volgende stap'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Toevallig ben ik van de week begonnen met Russisch te lerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
off topic...
* rechtsedirecte zat bij 898 verbingsbattalion...afluisteren van Russische troepenbewegingen in het Warschau Pact.... sneaky!(nog tips ?
)
Voor mij maakt het niet uit waar je hebt gediend, iedereen die het sowieso al doetMucho
+veel. En nee ik heb bewust ook geen relatie meer, als ik over een jaar bij defensie wil, dan wil ik niet de jongen met een grote bek zijn die met heimwee naar huis gaat omdat z'n meisje daar isquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
In nederland of zat je toen al daar?
Ik heb 9 jaar ons land gediend en heb er totaal geen spijt van gehad. Ik raad het ieder sportieve man EN vrouw aan. Totdat je een relatie krijgt, dan ga je (als het goed is) andere prioriteiten krijgen :p
@yur
Idd een mooi spontaan actie.![]()
![]()
Mag ook via de PM hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je veel loopt zou ik meer complexe koolhydraten en ook veel meer eiwitten gaan eten voor het spierherstel. Maargoed, die discussie hebben we hier al eens gehad.
Ja dat waren wij...wij waren ook de "elite" dienstplichtigen die naar de S.M.I.D. mochten in Edequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
In nederland of zat je toen al daar?
Edit: heb al een mooie site gevonden. Was het ditte?
http://www.898vbdbat.nl/geschiedenis.htm
Vbdbat rules!!!! (heb zelf 5 jaar in Ede gezeten bij vbd)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
loopgroepen ... respect Yur, dat je je aangesloten hebt. Ik denk er nog steeds niet eens over na .. ik blijf eigenwijs en wil zelf bepalen hoe, wat, waar en wanneer ik loop
_eigenlijk_ zou ik nu een eiwitshake naar binnen moeten werken .. maar ik vind die dingen zo goor met water .. en ik ben melk vergetenquote:
Ondanks dat het me nog steeds helemaal niks lijkt (maar dat komt ook door mijn 'onzekere' levensstijl) toch wel een mooie verwoordingquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon doen Niara...bij mijn groep lopen mannen en vrouwen van 7 tot en met 70... voor ieder een eigen tempo dus.
Ik zie (maar dat is puur persoonlijk) het aanmelden van een loopgroep als een punt waarbij je tegen jezelf zeg: he, dat ongedwongen rondjes rennen heb ik nu wel gehad en ik weet ondertussen dat ik kan lopen, ik ga er meer gedisciplineerd aan werken en dit is mijn volgende stap
Ga je een bruid bestellen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Toevallig ben ik van de week begonnen met Russisch te leren(nog tips ?
)
quote:
Mijn intervalrondje ook weer gehad. Ben ik daar in elk geval weer een week vanaf. Volgens mij ging het wel aardig. Nu heerlijk te genieten van mijn banaan.
![]()
quote:![]()
Nee ik ga heel waarschijnlijk in Augustus in Rusland helpen een basisschooltje en een weeshuis op te knappen.![]()
Zit nog een lang verhaal aan vast![]()
![]()
Nou, dat gevoel ken ik ook wel, maar dit was heel anders. Echt níet vooruit te branden zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat dit typisch iets is wat bij langere afstanden hoort...tijdens mijn lange duurloop heb ik de eerste 4-5km ook echt het gevoel dat alles stijf en stram is en vraag ik me af waar ik mee bezig ben...maar als het lichaam dan eenmaal warm is gaat het super
@ Yur: cool! Ben benieuwd naar je ervaringen. Ga je nu niet meer in je eentje lopen? Denk dat voor mij het laagdrempelige van het lopen ervan af zou gaan als ik op vaste avonden en vaste tijden zou moeten trainen. Maar intervallen met zo'n groep lijkt me op zich wel wat. Hoeveel kostte het eigenlijk en waar zitten die lui?
Ik heb beide en een staafmixer is inderdaad handiger. De blender is handig voor een grotere hoeveelheid maar daarna moet je m meestal demonteren om af te wassen en bij de mijne heeft dat ook wat voeten in de aarde.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zal eens even gaan kijken hoe en wat.
In wat opzicht is een staafmixer prettiger?
Bij een staafmixer: maatbeker met fruit, melk of soya melk er in en de mixer en t is klaar...![]()
Ah en ze zijn er al vanaf 30, morgen maar eentje halen danquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik heb beide en een staafmixer is inderdaad handiger. De blender is handig voor een grotere hoeveelheid maar daarna moet je m meestal demonteren om af te wassen en bij de mijne heeft dat ook wat voeten in de aarde.
Bij een staafmixer: maatbeker met fruit, melk of soya melk er in en de mixer en t is klaar...![]()
![]()
Die eiwit schakes zijn inderdaad niet echt lekker met water. Kwark schijnt ook goed te zijn. Vind ik ook niet echt lekker. Beetje jam er doorheen wordt het al een stuk beter. Tegenwoordig doe ik de schake door de kwark. Een win win situatie. Kwark is er een stuk eetbaarder door.
Ben blijkbaar dus 1 van de weinigen die interval wel leuk vind. Ik heb het de laatste keer zo gedaan. Eerst 10 minuten warmlopen. Dan 8 x interval van 250m op hoog tempo en vervolgens 500m rustig lopen. En daarna weer uitlopen.![]()
Eerste maand is op proef. Geen idee wat het kost eigenlijk...Zitten in de vogelwijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dat gevoel ken ik ook wel, maar dit was heel anders. Echt níet vooruit te branden zijn.
@ Yur: cool! Ben benieuwd naar je ervaringen. Ga je nu niet meer in je eentje lopen? Denk dat voor mij het laagdrempelige van het lopen ervan af zou gaan als ik op vaste avonden en vaste tijden zou moeten trainen. Maar intervallen met zo'n groep lijkt me op zich wel wat. Hoeveel kostte het eigenlijk en waar zitten die lui?
http://www.haagatletiek.nl/
En anders kun je nog kijken bij The Hague Road Runners (bij Duindigt) en Sparta (Zuiderpark).
Eerste indruk is super
Ik kán er 3 keer per week meetrainen, maar het hoeft niet. Is helemaal aan jezelf.F means you're fucked![]()
en YUR's loopgroepbelevenissen zijn ook goed voor GotC's HM voorbereiding...
Waar is MoBlo als we een ban nodig hebben?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ben blijkbaar dus 1 van de weinigen die interval wel leuk vind
Gaat GotC een HM doen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
@ Yur: Oké. Nou, ben benieuwd. Ik ben iemand die heel hard roept dat ze bepaalde dingen niet wil, maar veel dingen die ik nuhaatte ik vroeger (zelfs hardlopen
), dus ik ben een beetje voorzichtiger geworden
.
Je kan wat beter sturen om al het fruit te pureren/blenderen/mixen. In een blender ligt het er gewoon, en als het een beetje vast is dan heb je nog wel eens dat het onderin blijft plakken en dus niet goed gemalen wordt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zal eens even gaan kijken hoe en wat.
In wat opzicht is een staafmixer prettiger?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
¤30.-! Dat moet goedkoper kunnen hoor!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ah en ze zijn er al vanaf 30, morgen maar eentje halen dan![]()
Ze zit er nu ook aan te denken om naar de lopersgroepen te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
Facebook n00b vraag:
Kunnen vrienden (die geen Endomondo hebben) mijn activiteiten eigenlijk 'liken'? Ik heb weer geen facebook
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
maar je bent toch gegaan, en daar gaat het om...goed hardlopen komt voor een groot deel neer op discipline in mijn ogenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef DJMO het volgende:
ik had totaal geen zin, had al half besloten om tot morgen te wachten, want jeuk op m'n rug/armen en in m'n knieholte's + blaasontsteking ... letterlijk zuchtend m'n schoenen en kleding aangetrokken en naar buiten gesjokt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
volgens mij begon het te kriebelen bij haarquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als ik je posts zo lees denk ik dat jij iemand bent die aan een loopgroep veel plezier zult beleven Vikquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaat GotC een HM doen?
@ Yur: Oké. Nou, ben benieuwd. Ik ben iemand die heel hard roept dat ze bepaalde dingen niet wil, maar veel dingen die ik nuhaatte ik vroeger (zelfs hardlopen
.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 30-05-2012 22:19:15 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
tot nu toe, en dat is puur dankzij het doel dat mezelf gesteld heb, mét zo'n grote stok achter de deur, is drie keer per week hardlopen sinds m'n start, zo'n beetje het enige wat ik consequent doe .. samen met dagelijks kokenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar je bent toch gegaan, en daar gaat het om...goed hardlopen komt voor een groot deel neer op discipline in mijn ogen
GotC wil ooit een HM doen. Maar het eerste doel is redelijk eenvoudig een 5k kunnen lopen. Dan voorzichtig door naar de 10k. En in de tussentijd goed in de gaten houden hoe haar lichaam reageert.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaat GotC een HM doen?
.
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij begon het te kriebelen bij haarMaar mijn doel voor dit jaar is 10 km lopen. Heb geen behoefte om dit soort dingen te overhaasten, als het maar gaat. Dat ik loop is het belangrijkste
Bovendien zal het allemaal een stuk makkelijker gaan met een paar kilo minder![]()
![]()
Ik vind dat het aan het merk ligt. Het merk dat ik als 1ste kocht gebruik ik met melk. Toen kocht ik een ander merk en dat deed ik ook met melk. Vond het maar mweh... Toen deed ik het met water zoals op de bus stond en het was meteen een stuk beter!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Die eiwit schakes zijn inderdaad niet echt lekker met water. Kwark schijnt ook goed te zijn. Vind ik ook niet echt lekker. Beetje jam er doorheen wordt het al een stuk beter. Tegenwoordig doe ik de schake door de kwark. Een win win situatie. Kwark is er een stuk eetbaarder door.
Ben blijkbaar dus 1 van de weinigen die interval wel leuk vind. Ik heb het de laatste keer zo gedaan. Eerst 10 minuten warmlopen. Dan 8 x interval van 250m op hoog tempo en vervolgens 500m rustig lopen. En daarna weer uitlopen.![]()
wat gebruik je nu dan als ik vragen mag ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:06 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik vind dat het aan het merk ligt. Het merk dat ik als 1ste kocht gebruik ik met melk. Toen kocht ik een ander merk en dat deed ik ook met melk. Vond het maar mweh... Toen deed ik het met water zoals op de bus stond en het was meteen een stuk beter!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ondanks ik het lange verhaal niet ken:quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
Nee ik ga heel waarschijnlijk in Augustus in Rusland helpen een basisschooltje en een weeshuis op te knappen.![]()
Zit nog een lang verhaal aan vast_O__O_
(Ligt het aan mij, of zijn lopers socialer dan niet lopers)
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze zit er nu ook aan te denken om naar de lopersgroepen te gaan
Dat mag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat gebruik je nu dan als ik vragen mag ?![]()
Met melk :
http://www.perrysport.nl/(...)le-eiwit_811433.html
Met water :
Bananen smaak :
http://www.wiggle.co.uk/f(...)ry-powder-144kg-tub/![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat gebruik je nu dan als ik vragen mag ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit ook aan een vereniging te denken...quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Al is het maar 1x per week. Mooi voor sociale contacten, gecontroleerd trainen en leren
Maar ja, eerst maar weer eens gaan lopen![]()
![]()
iets waar ik baat bij lijk te hebben zijn spirulina tabletten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dat mag.![]()
Met melk :
Met water :
Bananen smaak :
http://www.wiggle.co.uk/f(...)ry-powder-144kg-tub/
Niet zo zeer voor direkt herstel maar wel voor algehele energiebehoefte'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ongelovelijk om al de posts van de laatste week te lezen... 100 topics terug liepen we met z'n allen te hobbelen en kijk eens wat iedereen nu voor plannen en ideeen heeft....quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik zit ook aan een vereniging te denken...
Dus voor de newbe's hier, gewoon even terug lezen dan zal je zien dat als je doorzet alles mogelijk is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Eet je dat bij of tussen de normale maaltijd door, of is dit een vervanger van iets?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dat mag.![]()
Met melk :
Met water :
Bananen smaak :
http://www.wiggle.co.uk/f(...)ry-powder-144kg-tub/![]()
Direkt na een training. Nee hoor, blijf gewoon braaf mijn fruit, groente en boterham eten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:17 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Eet je dat bij of tussen de normale maaltijd door, of is dit een vervanger van iets?![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Auw auw auw
He met een staafmixer kun je ook milkshakes maken![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Doe jij die sigaar eens snel uit juffrouwquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:20 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Evy 26. Eens even de stats maken op Endomondo!
. Net klaar met hardlopen en direct paffen, tsk tsk tsk
En jeuuuj congratz![]()
![]()
Lieverdquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
Oh en die staafmixers kunnen veeeeel goedkoper, maar zonder bekers heb ik er niks aan, voor een maatbeker loop je bv even bij de Xenos naar binnen... kost er niets.
![]()
Hai!
Misschien ga ik hier ook wel weer wat meeposten. Eerder een tijdje gedaan, twee jaar terug ongeveer, maar toen ben ik weer gestopt met lopen. In de tussentijd ben ik begonnen met fitness en inmiddels werk ik en daar kan ik op de fiets naar toe. Twee weken geleden ben ik met mijn vriend weer begonnen met hardlopen en tot nu toe gaat het best vlot! Vandaag de vierde keer en we hebben 20 minuten en 11,5 minuut gelopen, met 5 min wandelen ertussen. 7,5 km/u ongeveer. Had ik niet verwacht zo snel! Dus het kan maar zo dat ik nu wat langer blijf lopen
Mijn doel is, naast verder komen met het lopen, om nog een aantal kilo's af te vallen en wat strakker te worden (icm fitness).![]()
gewoon een maatbeker van de marskramer scoren ...quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
Oh en die staafmixers kunnen veeeeel goedkoper, maar zonder bekers heb ik er niks aanIk heb er één en ik ben er trots op
Euh... welkom maar weer!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:26 schreef LieLie het volgende:
Hai!
Misschien ga ik hier ook wel weer wat meeposten. Eerder een tijdje gedaan, twee jaar terug ongeveer, maar toen ben ik weer gestopt met lopen. In de tussentijd ben ik begonnen met fitness en inmiddels werk ik en daar kan ik op de fiets naar toe. Twee weken geleden ben ik met mijn vriend weer begonnen met hardlopen en tot nu toe gaat het best vlot! Vandaag de vierde keer en we hebben 20 minuten en 11,5 minuut gelopen, met 5 min wandelen ertussen. 7,5 km/u ongeveer. Had ik niet verwacht zo snel! Dus het kan maar zo dat ik nu wat langer blijf lopen
Mijn doel is, naast verder komen met het lopen, om nog een aantal kilo's af te vallen en wat strakker te worden (icm fitness).![]()
![]()
welkom terug LieLiequote:Op woensdag 30 mei 2012 22:26 schreef LieLie het volgende:
Hai!
Mijn doel is, naast verder komen met het lopen, om nog een aantal kilo's af te vallen en wat strakker te worden (icm fitness).'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
gewoon een maatbeker van de marskramer scoren ...Oooh ja weet ik veel hoeveel troep dat maaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Lieverd, voor een maatbeker loop je bv even bij de Xenos naar binnen... kost er niets.
Maar toch attent van jullie
![]()
Succesquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:26 schreef LieLie het volgende:
Hai!
![]()
ik gebruik de shake's van bodylab.nlquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat gebruik je nu dan als ik vragen mag ?
heb nu choco en aardbei gehad, choco is een aanrader![]()
![]()
Dankjulliewel
Ik ben even kijken naar loopapps voor op mijn telefoon. Wat is het voordeel van endomondo ten opzichte van runkeeper of andersom?![]()
Welke precies? Ik kijk er geloof ik overheen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik gebruik de shake's van bodylab.nl
heb nu choco en aardbei gehad, choco is een aanrader![]()
![]()
bij runkeeper kun je zelf een schema instellen, dat kan bij endo alleen in de pro (betaalde) versie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:38 schreef LieLie het volgende:
Dankjulliewel
Ik ben even kijken naar loopapps voor op mijn telefoon. Wat is het voordeel van endomondo ten opzichte van runkeeper of andersom?Ik heb er één en ik ben er trots op
Al gevonden geloof ik...quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:38 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Welke precies? Ik kijk er geloof ik overheen...![]()
ik kan ze ook niet vindenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:38 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Welke precies? Ik kijk er geloof ik overheen...
Maar Endomondo heeft het FOK! Teamquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
bij runkeeper kun je zelf een schema instellen, dat kan bij endo alleen in de pro (betaalde) versie.
daarom gebruik ik tegenwoordig runkeeper als 'trainer', en importeer ik m'n gegevens vanaf m'n garmin in endomonode en garmin connect.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef Perruche het volgende:
Evy 26, 36 minuten gerend (laatste minuut wandelen tel ik niet mee), 13 (2) 13 (2) 8 (1), 6,2 km
![]()
1 van deze vermoed ikquote::
http://www.bodylab.nl/category/Proteins/
Wat ziet de verpakking van veel dit soort produkten er trouwens vreselijk uit!![]()
Netjessssquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef Perruche het volgende:
Evy 26, 36 minuten gerend (laatste minuut wandelen tel ik niet mee), 13 (2) 13 (2) 8 (1), 6,2 km
![]()
![]()
![]()
Da's vlot!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef Perruche het volgende:
![]()
![]()
Ja dat vond ik ookquote:. Heb ook wel mn best gedaan en kon niet meer praten tijdens het lopen hoor
En thanks! Ik vond het trouwens wel koud, had m'n shortje + mouwloos truitje aan, beetje enthousiast.![]()
Netjes!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef Perruche het volgende:
![]()
![]()
Wordt je hard vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Heb ook wel mn best gedaan en kon niet meer praten tijdens het lopen hoor
En thanks! Ik vond het trouwens wel koud, had m'n shortje + mouwloos truitje aan, beetje enthousiast.![]()
![]()
m'n mouwloze compressie draag ik alleen overdag als het écht warm in, in de avond korte mouwquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Heb ook wel mn best gedaan en kon niet meer praten tijdens het lopen hoor
netjes gedaan!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja volgende keer doe ik weer m'n tight met deze temperaturen, brr. Misschien liep ik daarom zo hardquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n mouwloze compressie draag ik alleen overdag als het écht warm in, in de avond korte mouw![]()
netjes gedaan!
Even noob vraag; hoe reken ik nu de km/u uit? Mijn hersenen staan al uit![]()
![]()
geen noob vraag hoor, ik doe redelijk wat kilometers maar heb er nog steeds moeite mee dus heb ik voor mij bepaalde kritieke snelheden gewoon in mijn hoofd gestamptquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja volgende keer doe ik weer m'n tight met deze temperaturen, brr. Misschien liep ik daarom zo hard
Even noob vraag; hoe reken ik nu de km/u uit? Mijn hersenen staan al uit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Woooowquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef Perruche het volgende:
![]()
Zoiets? http://www.runinfo.nl/gemiddeldeloopsnelheid.htmquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:08 schreef Perruche het volgende:
Even uitgerekend; 9.7 km/u, blijkbaar
Edit; dat zegt mijn pa, even narekenen.
8.7 kmpu ennnn 6:56min per k/m![]()
en nu heb ik een stomme vraag ... van welk materiaal is hardloopkleding (shirts met name!) gemaakt?Ik heb er één en ik ben er trots op
Polyester ! Maar omdat wij mannen geen BH dragen, schuurt het alles open. En daarom draag ik katoenen shirts. Ja echtquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:11 schreef DJMO het volgende:
en nu heb ik een stomme vraag ... van welk materiaal is hardloopkleding (shirts met name!) gemaakt?![]()
Tevens ben ik een survival-man dus ik ben echt een tegenstander van polyester. Brand heerlijk snel, smelt ook lekker samen met je huid. (brrrr)![]()
Die zegt 10.3quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zoiets? http://www.runinfo.nl/gemiddeldeloopsnelheid.htm![]()
geloof ik niets van!!!
Ik hou het bij de conservatieve uitslag, die vind ik goed zat. Maar bedankt! Deze zal ik gebruiken om te pimpen![]()
![]()
jersey is niet geschikt ?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Beetje lastig om uit te rekenen aangezien je niet precies weet welke afstand je hebt gewandeld. Met zo'n app gaat dat automatischquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die zegt 10.3![]()
geloof ik niets van!!!
Ik hou het bij de conservatieve uitslag, die vind ik goed zat. Maar bedankt! Deze zal ik gebruiken om te pimpen![]()
![]()
Maar ik weet toch mijn afstand + hoelang ik erover heb gedaan? Die loopminuten kan ik wel meerekenen, maakt me niet uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Beetje lastig om uit te rekenen aangezien je niet precies weet welke afstand je hebt gewandeld. Met zo'n app gaat dat automatisch![]()
gewoon sporttape gebruiken om het af te plakkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Polyester ! Maar omdat wij mannen geen BH dragen, schuurt het alles open'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan heb je gewoon 10.3 gelopenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar ik weet toch mijn afstand + hoelang ik erover heb gedaan? Die loopminuten kan ik wel meerekenen, maakt me niet uit.![]()
![]()
Kijk, hebben wij nou weer geen last van...mag ook wel eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon sporttape gebruiken om het af te plakken![]()
![]()
Ben ik niet zo'n fan vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon sporttape gebruiken om het af te plakken![]()
![]()
Nee ik hou het op 9.7quote:. Anders leg ik de verwachtingen te hoog voor mezelf!! ik ben een vrouw enzo, je begrijpt mijn logica.
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon sporttape gebruiken om het af te plakkenzo bam over je tepels? Ik ben blij dat ik gewoon een beha aankan
![]()
![]()
ja hoor, beter dan schuurplekken en je voelt er niets vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:22 schreef Perruche het volgende:
[..]zo bam over je tepels? Ik ben blij dat ik gewoon een beha aankan
Paar tepelharen meetrekken:quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:22 schreef Perruche het volgende:
[..]zo bam over je tepels? Ik ben blij dat ik gewoon een beha aankan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Paar tepelharen meetrekken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee ik draag katoen. Cheap ass Hema shirtjes met slimfit. Zit heerlijk, heel vervangbaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:23 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Hier wel een fan van?![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
niet verstandig in de winter...vastgehouden vocht koelt snel af..quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee ik draag katoen. Cheap ass Hema shirtjes met slimfit. Zit heerlijk, heel vervangbaar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En met laagjes ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet verstandig in de winter...vastgehouden vocht koelt snel af..![]()
en dan heb je nergens last van? huh...lijkt mij niet lekker om in te lopen maar goed, een man moet watquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee ik draag katoen. Cheap ass Hema shirtjes met slimfit. Zit heerlijk, heel vervangbaar![]()
![]()
quote:
raad het niet aan...er zijn tegenwoordig veel betere materialen beschikbaarquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Op zoek naar sporttape dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
raad het niet aan...er zijn tegenwoordig veel betere materialen beschikbaar![]()
Hebben we in ieder geval een nieuwe TT: Sporttape op je weggeschuurde tepels![]()
![]()
inderdaad...quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:30 schreef Liesje68 het volgende:
Wow, weer eens wat anders dan een discussie over de voor-/nadelen van bepaalde modellen bh's...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En kleuren rokjes en matchende shirtjes.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:30 schreef Liesje68 het volgende:
Wow, weer eens wat anders dan een discussie over de voor-/nadelen van bepaalde modellen bh's...![]()
http://www.wiggle.co.uk/quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:33 schreef xzaz het volgende:
Hoe heet die engelse website ook alweer voor hardloopkleding?![]()
Is duur zeg..quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dat mag.![]()
Met melk :
Met water :
Bananen smaak :
http://www.wiggle.co.uk/f(...)ry-powder-144kg-tub/
http://www.bodyenfitshop.(...)otein-perfection-mix
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection
http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutritionIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://www.t-shirts.nl/sp(...)5b71a5024f3a7bb2e9ff
Denk ik even wat goedkoops gevonden te hebben.... Moet ik er wel 1000 bestellen![]()
![]()
Misschien een leuk FOK! shirt? Hebben we 1000 forumites?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
http://www.t-shirts.nl/sp(...)5b71a5024f3a7bb2e9ff
Denk ik even wat goedkoops gevonden te hebben.... Moet ik er wel 1000 bestellen![]()
![]()
Yw, als je het echt goed goed wilt doen, moet je een combi hebben met whey (snel) en caseïne (langzaam).quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb me er niet zo heel erg in verdiept maar zelfs een gewone protein shake van Wiggle leek de spierpijn post-run te verminderen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Yw, als je het echt goed goed wilt doen, moet je een combi hebben met whey (snel) en caseïne (langzaam).![]()
6.41 kilometer in 41.47 minuten. Ik vind het netjes
De whey zorgt voor instant fix en de caseine zorgt dat je over een langere periode eiwitten binnenkrijgt/verwerkt. Wat je herstel bevorderd. Maar alleen whey kan ook hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:43 schreef Liesje68 het volgende:
Heb me er niet zo heel erg in verdiept maar zelfs een gewone protein shake van Wiggle leek de spierpijn post-run te verminderen...
De eerste link is zo'n combo btw.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik ook!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef Finland. het volgende:
6.41 kilometer in 41.47 minuten. Ik vind het netjes'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef Finland. het volgende:
6.41 kilometer in 41.47 minuten. Ik vind het netjes![]()
![]()
Uiteraard ook even het bewijs naar le padre gestuurd. Vraag me af hoe hij gaat reageren.
Heb ze opgeslagenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De whey zorgt voor instant fix en de caseine zorgt dat je over een langere periode eiwitten binnenkrijgt/verwerkt. Wat je herstel bevorderd. Maar alleen whey kan ook hoor
De eerste link is zo'n combo btw.![]()
![]()
Me too!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef Finland. het volgende:
6.41 kilometer in 41.47 minuten. Ik vind het netjes![]()
![]()
Hoppakee![b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: