Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Voor een keertje is zo vroeg opstaan wel te doen. Best een bijzondere ervaring, als je voor het eerst zo vroeg gaat lopen. Het is zó stil en rustig! En je voelt je een echte bikkel, ook dat nog .
Knap dat je dan toch de tijd ervoor maakt Lekker druk leventje heb je zo te horen
Ja, nu gaat het nog wel omdat het zo vroeg licht is. In de wintermaanden is het echt een ramp omdat ik het niet prettig vind om te lopen in het donker (in daglicht krijg ik al opmerkingen waar je het naar van kunt krijgen )
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende: Voor een keertje is zo vroeg opstaan wel te doen. Best een bijzondere ervaring, als je voor het eerst zo vroeg gaat lopen. Het is zó stil en rustig! En je voelt je een echte bikkel, ook dat nog .
Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende: Voor een keertje is zo vroeg opstaan wel te doen. Best een bijzondere ervaring, als je voor het eerst zo vroeg gaat lopen. Het is zó stil en rustig! En je voelt je een echte bikkel, ook dat nog .
m'n Griffin Adidas sportarmband net binnengekregen. Nu wil ik vanavond wel hardlopen, maar is nog niet verstandig denk ik. Ben pas sinds maandag weer enigszins fit na een klein griepje
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Dat lijkt me ook wel vet, maar ben niet echt een nachtmens, heb al moeite met tot 0:00 uur opblijven
^^ Lijkt me voor de gein wel eens grappig om 's nachts/in het donker een hardloopwedstrijd te doen. Met lampjes op je kop. Zoals die in België die DarkElf (?) laatst postte.
^^ Lijkt me voor de gein wel eens grappig om 's nachts/in het donker een hardloopwedstrijd te doen. Met lampjes op je kop. Zoals die in België die DarkElf (?) laatst postte.
Nee ik ga altijd full stealth als ik zo laat loop.
Lopen er ook wel eens mensen full commando ? (dus zonder ondergoed)
Ik denk dat ik al weet wat m'n voorvoetklachten veroorzaakt. Vandaag tijdens het lopen heb ik wat beter gelet op mijn houding, wat blijkt: ik land op de buitenkant van m'n linkervoet.
Op woensdag 30 mei 2012 16:25 schreef sylvesterrr het volgende: Ik denk dat ik al weet wat m'n voorvoetklachten veroorzaakt. Vandaag tijdens het lopen heb ik wat beter gelet op mijn houding, wat blijkt: ik land op de buitenkant van m'n linkervoet.
Ik ben ook zo'n schuinmarcheerder Maar ik let er wel op en langzaam aan hoef ik niet meer bij te sturen. Oftwel ik leer het mezelf gewoon aan.
M'n krukje viel om terwijl ik aan het ramen lappen was Ik viel boven op m'n knie en zag in een flits de ladiesrun wéér aan me voorbijgaan Knie voel ik nu niet meer, beetje spieren in m'n andere been. Wel (kleine, oppervlakkige) schaafwondjes op elleboog en voorhoofd
Levensgevaarlijk, dat huishouden!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef E.T. het volgende: M'n krukje viel om terwijl ik aan het ramen lappen was Ik viel boven op m'n knie en zag in een flits de ladiesrun wéér aan me voorbijgaan Knie voel ik nu niet meer, beetje spieren in m'n andere been. Wel (kleine, oppervlakkige) schaafwondjes op elleboog en voorhoofd