Ook bullshit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen badslippers, maar wel fan van hapklare tv. Kan ook.
De Kingsguard is eigenlijk niet makkelijker te herkennen voor een boeklezer dan voor een serie-kijker; de witte mantel, het kenmerk van de Kingsguard in het boek ontbreekt gewoon bijna altijd als visueel baken. De boeklezer moet de Kingsguard ook herkennen aan voor hem nieuwe kenmerken, zoals die vorm van de helm en die grote kroon op de borstplaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Exact. En de boekenlezers hebben die links al gelegd omdat ze het nou eenmaal al weten. Kan me niet voorstellen dat die bij de eerste pagina ook al meteen zo zaten. Wellicht wel eerder omdat een boek vertellender/beschrijvender is dan een serie, dus wellicht ook van de helmen en logo's etc.
Okquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik toegeven dat ik ook niet direct herkende wie Tyrion raakte? Ik ben de de boeken alweer half vergeten
.
Complete onzin. Maar blijkbaar kom jij niet verder dan het EQ van een badslipper en begrijp je niet dat 99% van de kijkers geen eidetisch geheugen heeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen badslippers, maar wel fan van hapklare tv. Kan ook.
Een split second had ik dat ook, omdat ze best wel op elkaar lijken. Alleen heeft Loras niet die wezenloze blik natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik dacht wel heel even dat het Lancel was. Maar die is niet zo sexy als Loras.
En gemeen doen tegen Sansa.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef Muis006 het volgende:
De enige manier waarop ik zie/vermoed dat iemand Kingsguard is, is doordat ze binnen een meter van Joffrey staan/bewegen.
quote:
Prima. Alhoewel het in mijn ogen op hetzelfde neerkomt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Complete onzin. Maar blijkbaar kom jij niet verder dan het EQ van een badslipper en begrijp je niet dat 99% van de kijkers geen eidetisch geheugen heeft.
Waarom betrek je me er nou weer erbij?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Aaaaah nakker! Dat wilde ik helemaal niet weten. Kloonhommel
Ik ook niet hoor, en ik kon me uit het boek alleen nog maar herinneren dat Tyrion gewond raakte, maar niet dat het een moord-aanslag was.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik toegeven dat ik ook niet direct herkende wie Tyrion raakte? Ik ben de de boeken alweer half vergeten
.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom betrek je me er nou weer erbij?
er is een cast van 200 personen die allemaal een heel klein rolletje hebben en ook nog eens zo gecast zijn dat ze heel veel op elkaar lijken. gek dan dat je niet iedereen uit elkaar houdtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik zei dan ook "wellicht". Maar dat het missen van de link tussen die 10 seconden beeld van een glimlach en een harnas en het zijn van een kingsguard betekent dat je maar hapklare TV moet gaan kijken is in mijn ogen ronduit je reinste bullshit. Ik lees nu al zeker 4 reacties van mensen die het óók niet gezien hebben. Dat irritante uit de hoogte serie-nerd geblaat (ik weet wie er een rode onderbroek met hartjes heeeeeft!!!) gaat me echt de neus uithangen. Evenals dat geruzie over de boeklezers of het wel of niet spoileren van iets.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
De Kingsguard is eigenlijk niet makkelijker te herkennen voor een boeklezer dan voor een serie-kijker; de witte mantel, het kenmerk van de Kingsguard in het boek ontbreekt gewoon bijna altijd als visueel baken. De boeklezer moet de Kingsguard ook herkennen aan voor hem nieuwe kenmerken, zoals die vorm van de helm en die grote kroon op de borstplaat.
Ja, precies. En ik wist nog dat ie door Podrick "gered" zou worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en ik kon me uit het boek alleen nog maar herinneren dat Tyrion gewond raakte, maar niet dat het een moord-aanslag was.
Eh, een van de Kingsguards was in Harrenhal bij zijn grootvader gedurende seizoen 2quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef Muis006 het volgende:
De enige manier waarop ik zie/vermoed dat iemand Kingsguard is, is doordat ze binnen een meter van Joffrey staan/bewegen.
Ja maar ik heb de boeken gelezen dus ik moet per se alles en iedereen nu herkennen anders kan ik niet aan het beeld voldoen dat men heeft van boeklezersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er is een cast van 200 personen die allemaal een heel klein rolletje hebben en ook nog eens zo gecast zijn dat ze heel veel op elkaar lijken. gek dan dat je niet iedereen uit elkaar houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |