Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Wil en kun je er (eventueel) bij zijn op 23 juni, stuur dan even een PM naar DaMart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:03 schreef DaMart het volgende:
En ik kreeg nog een idee: over een maand is het vast ook wel mooi weer, dus mooie gelegenheid voor een strandmeet. Is er animo om op 23 juni naar het Zandvoortse strand te gaan en 's avonds mannen met baarden te ontmaskeren als weerwolf?
vriendinquote:
beetje stijve schouder en gevoelige pols.quote:
oh, en een ietsje stijve nek en ik voel waar de hoofdsteun zatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vriendin
[..]
beetje stijve schouder en gevoelige pols.
auto is er broerder aan toe, 2 kromme chasisbalken, een gescheurde dwarsbalk (staal, scheuren)
bumper is ehm... een vergiet, kofferdeksel ontzet en krom, spatborden staan bol.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vriendin
[..]
auto is er broerder aan toe, 2 kromme chasisbalken, een gescheurde dwarsbalk (staal, scheuren)
bumper is ehm... een vergiet, kofferdeksel ontzet en krom, spatborden staan bol.
Lazen jullie ook koffiedekstelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vriendin
[..]
Dan nog.. de bestuurder die achterop klapte.. echtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]op je auw. Gelukkig was het een leaseauto
ik heb nu een hatchbackquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]op je auw. Gelukkig was het een leaseauto
schadehersteller denkt 80 km/hquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan nog.. de bestuurder die achterop klapte.. echt! want een kneus*
* en dan druk ik me nog zacht uit
hihi trekhaakquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nu een hatchbackveel handiger dan een sedan
helaas geen trekhaak...
[..]
schadehersteller denkt 80 km/h
Hij mag wel blij zijn dat ik er niet bij in zat. Volgens mij was ik heeelemaal over de rooie gegaanquote:
janken sowieso, had ik ook gedaan. laatst ook bijna boem gedaan afgelopen zaterdag, k was zo geschrokken dat ik idd ook ineens traantjes had.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij mag wel blij zijn dat ik er niet bij in zat. Volgens mij was ik heeelemaal over de rooie gegaanen dan janken want huu schrik
Nou ja, vooral belangrijk dat jij heel bent. Kapotte wok is helemaal stom.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas geen trekhaak...
[..]
Logische reactie volgens mijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef Moeraskat het volgende:
janken sowieso, had ik ook gedaan. laatst ook bijna boem gedaan afgelopen zaterdag, k was zo geschrokken dat ik idd ook ineens traantjes had.
quote:
jeugdig en athletisch lichaam kan die klap wel aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, vooral belangrijk dat jij heel bent. Kapotte wok is helemaal stom.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij mag wel blij zijn dat ik er niet bij in zat. Volgens mij was ik heeelemaal over de rooie gegaanen dan janken want huu schrik
ik was kalm en boelkloedigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
janken sowieso, had ik ook gedaan. laatst ook bijna boem gedaan afgelopen zaterdag, k was zo geschrokken dat ik idd ook ineens traantjes had.
Sorry want automatisch ging ik vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:25 schreef wel.o.k het volgende:
jeugdig en athletisch lichaam kan die klap wel aan
The fuckquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas geen trekhaak...
[..]
Ik had waarschijnlijk daarna ook wel sorry gezegd en gevraagd of hij een au had hahaha zo een muts ben ik ook wel weerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef wel.o.k het volgende:
ik was kalm en boelkloedig
netjes voorgesteld, je kan er toch niks meer aan doen
vervolgens bestelde ik wel koffie met melk en suiker terwijl ik al jaren geen melk in mijn koffie gebruik
I dare youquote:
de bibbers had ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk daarna ook wel sorry gezegd en gevraagd of hij een au had hahaha zo een muts ben ik ook wel weer![]()
En ik snap de melkIk schrok me al helemaal de tering toen je foto appte en daarna er minstens drie minuten over deed om weer te reageren
NEE.quote:
traplift?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was er ook weer... in een half uur tijd alweer 4 keer naar boven...
En nu blijf ik zitten
Daar gaat het niet omquote:
Geluidsdichte kinderkamers.. echt.. waarom is dat niet standaardquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
Daar gaat het niet om
Kinderbedtijd, koppen dicht en maffen
Ik mis Fles
Nog even en flessie is er weer snoesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Ik mis Fles
en comode met bankschroefquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Geluidsdichte kinderkamers.. echt.. waarom is dat niet standaard
Gewoon een bekertje warme melk met slaapmiddel naar boven brengen. Of gewoon choloform op die monden douwenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Ik mis Fles
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon een bekertje warme melk met slaapmiddel naar boven brengen. Of gewoon choloform op die monden douwen
sorry![]()
![]()
![]()
Warme anijsmelkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:34 schreef Bos81 het volgende:
Gewoon een bekertje warme melk met slaapmiddel naar boven brengen. Of gewoon choloform op die monden douwen
sorry![]()
![]()
![]()
Ik had gisteravond koffie met drambuie. Heb er prima op geslapenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Warme anijsmelkDat doe ik nog steeds voor mezelf als ik niet luister en weiger in slaap te vallen
jup, lekker in bed weer rondjes rijden en morgen collega's uitdagen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar hij is terug van vakantie zag ik op faceboek
hoe weet jij dat nou weerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]nou heb je wok gemeet maar mij nog niet
Ha, dat rijmt
ja das waar, mannen huilen niet en zijn altijd stoerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Logische reactie volgens mij(voor vrouwen in ieder geval, mannen zijn natuurlijk stoer en dat soort onzin)
fles en stingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Ik mis Fles
Bier hier de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef douche-eendje het volgende:
Ik had gisteravond koffie met drambuie. Heb er prima op geslapen
DOEN wel verdomme tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef wel.o.k het volgende:
ik moest blijven bewegen van de dokter dus wok gaat weer klussen
dokter zei ook paracetamol slikken maar dat doe ik nog niet
J, heeft Koen een verhaaltje gelezen en Sander heeft mij voorgelezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:33 schreef Miniem het volgende:
Heb je wel een verhaaltje voorgelezen lovely?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik had gisteravond koffie met drambuie. Heb er prima op geslapen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
ja das waar, mannen huilen niet en zijn altijd stoer
neu, niet nodigquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja das waar, mannen huilen niet en zijn altijd stoer
O ja even wat meer bier koud leggen..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Bier hier de afgelopen dageniets met spanning
Kan je lachen.. maar hij moet oefenen... dus moet hij lezen..quote:
moet ik het in je mond proppen misschien hmquote:
Tofquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je lachen.. maar hij moet oefenen... dus moet hij lezen..
Luus zoekt de schat
[ afbeelding ]
Weet je hoe spannend?
Woahquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Kan je lachen.. maar hij moet oefenen... dus moet hij lezen..
Luus zoekt de schat
[ afbeelding ]
Weet je hoe spannend?
Ja die zit ook in groep 3 net als Sanderquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Woahminiwok moest paar weken terug iets lezen voor school over iemand die iets had gejat ofzo? Weet ik het, was ook kei tof in ieder geval
Haaaiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Ik mis Fles
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haaai
Ik zit te wachten tot het droog genorg wordt om heel even naar buiten te lopen
k zal jou eens volgenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik volg het even niet meer ofzo
Ga wel even een spelletje spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
hoe ging dat ook alweer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Bos81 het volgende:
Bij mijn broer liggen ook allemaal kinderboekjes uiteraard, maar dan echte peuter verhaaltjes ook boekjes met dieren die dan een naam hebben met dezelfde begin letter dan het dier bijvoorbeeld.
Kasper Kameel en Erik de Ezel (![]()
) Erik de Ezel heeft een hele luide I-A en daar hebben de andere dieren last van..
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe ging dat ook alweer.
de a is van aapje die eet uit zijn poot
de b is voor bakker die bakt voor ons brood
de c is charlotte zij drinkt chocola
de d is de dame die drentelt op straat..
de e is van.. uh ezel en gijs staat erbij
de f is van fruitvrouw met fruit in haar mand
de g is van geit die blabla eens molk
de h is van held met zijn houwer op zij ( dat snapte ik nooit )
de i is van inktpot waar isaak mee schreef
de j is van jasje die ik ooit kreeg ( of iets dergelijks )
de k is van koopman die koffij verzond ( dit vond ik belachelijk aangezien het koffie was)
nou ja zo ging het verder igg. .
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
k zal jou eens volgen
StalkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lach je me nu uit omdat ik het nog vanbuiten kenquote:
geweldigquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
StalkersorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Een beetje maarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lach je me nu uit omdat ik het nog vanbuiten ken
k was ook te lui om de rest te typenquote:
ritmes, als ze in mn kop zitten blijf dat voor altijdquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorryJij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ojaaaaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe ging dat ook alweer.
de k is van koopman die koffij verzond ( dit vond ik belachelijk aangezien het koffie was)
gofferdomme je hebt me alweer te grazenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Het is ook wel een beetje van vroegah geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit tussen de koters en ken ze niet eend
zeker jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje van vroegah geloof ik
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]dankje
Graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik even bankhangen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn koters komen nu met opmerkingen als 'wat is kip achterstevoren'.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Graag gedaan
En nu ga ik even bankhangen hooroke tot laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
' wat is de koning van wezel ' echo: ezelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn koters komen nu met opmerkingen als 'wat is kip achterstevoren'.
Oh jawel hoor, een beetje.quote:
Yooo mofoquote:
NO is zeker wel een mooi landquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, een beetje.
Het weer is even kut,maar voor de rest maken we er het bestevan
hé zat jij ook in mijn putquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
' wat is de koning van wezel ' echo: ezel
... ''wat legt de koning van beieren '' echo : eieren
jaquote:
Naaaizzz!!quote:
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe ging dat ook alweer.
* Moeraskat geeft je een dikke knuf en pakkerdquote:
ja dat je riepquote:
get yo lame ass over hurrrquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Naaaizzz!!
Nuttin much cuz you know like, lame-o day
ik werd betrapt op roepenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik werd betrapt op roependat gebeurt wel zelden, roepen is net als rennen om een trein te halen, beschaafde mensen doen dat niet
al the way over thurrr?! binnenkort weer, belooftquote:
ik ben nu een moddervette loungefunk cd aan het herontdekken, die moet je horen bij blauw/ geel/ groen/ etc. lichtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
al the way over thurrr?! binnenkort weer, belooft
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:22 schreef Inkomen het volgende:
ik ben nu een moddervette loungefunk cd aan het herontdekken, die moet je horen bij blauw/ geel/ groen/ etc. licht
Tegen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef Bos81 het volgende:
Serena Williams 1 game van uitschakeling op Roland Garros
uiteraardquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef Yuki het volgende:
Zo, haar ziet er niet meer dood uit en boodschappen zijn (voor een deel) gedaan.
Ik vind dat ik pizza verdiend heb
Soberzo!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Inkomen het volgende:
ja maar jij weet hoe ik rol met die lounge
alleen als je al hebt hard gelopenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef Yuki het volgende:
Zo, haar ziet er niet meer dood uit en boodschappen zijn (voor een deel) gedaan.
Ik vind dat ik pizza verdiend heb
Liefjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als je al hebt hard gelopen![]()
yuki![]()
![]()
dat is inderdaad niet bijzonder leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
kreeg vandaag op mn werk tehoren dat de vorige stagiaire is overleden afgelopen weekend. zo vreemd..
Jesusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
kreeg vandaag op mn werk tehoren dat de vorige stagiaire is overleden afgelopen weekend. zo vreemd..
miniquote:
centjesquote:
pfff wat erg..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
nee iddquote:
21 was zequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Jesusen dat is dus ook echt heel jong gok ik zo.
best wel jaquote:
Nee daar zijn geen wetten voor.. maar dat is zooooo verkeerdquote:
ik zeg ook niet dat je dat vandaag had moeten doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liefje![]()
Zeggisteren hardgelopen en morgen ga ik ook weer.
Daarnaast heb ik geen zak gegeten vandaag dus HOMMER!!
idd, en is heel vreemd om nu dr facebook te zien..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee daar zijn geen wetten voor.. maar dat is zooooo verkeerd
Ja, nou... Ik had zelfs brood mee naar m'n werk, dus wel 3 boterhammen op... Maar verder alleen nog maar een banaan, want ik ging naar de kapper en dat duurde zoals gewoonlijk erg langquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je dat vandaag had moeten doen![]()
en dat je de de hele dag nog niets hebt gegeten doe jezelf
ik kan het niet beter zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee daar zijn geen wetten voor.. maar dat is zooooo verkeerd
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat een waardeloze kut hoere zooi.
Is het fucking 2012.
Zitten we hier met een iPad, een Galaxy tab, een iPhone en een android HTC foon, en echt, NIKS werkt met NIKS gewoon. Niet via bluetooth, USB of wat dan ook
Maar wel zit alles vol gratis meegeleverde smut die constant op zijn bek gaat EN die je niet kan verwijderen
dus had je toch al wat gegetenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, nou... Ik had zelfs brood mee naar m'n werk, dus wel 3 boterhammen op... Maar verder alleen nog maar een banaan, want ik ging naar de kapper en dat duurde zoals gewoonlijk erg lang
Wel iets, maar niet genoegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus had je toch al wat gegeten![]()
ik ben net klaar met eten
PWNEDquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat een waardeloze kut hoere zooi.
Is het fucking 2012.
Zitten we hier met een iPad, een Galaxy tab, een iPhone en een android HTC foon, en echt, NIKS werkt met NIKS gewoon. Niet via bluetooth, USB of wat dan ook
Maar wel zit alles vol gratis meegeleverde smut die constant op zijn bek gaat EN die je niet kan verwijderen
mja en ze had pas een nieuw hart gekregenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel iets, maar niet genoeg
Pizza is klaar over 7 minuten
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef DaMart het volgende:
Die Jack die al naar huis mocht, blijkt zijn rijbewijs te zijn kwijtgeraakt, aldus iemand in het topic in FTR.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef DaMart het volgende:
Die Jack die al naar huis mocht, blijkt zijn rijbewijs te zijn kwijtgeraakt, aldus iemand in het topic in FTR.
sport zequote:
dat is helemaal ergquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mja en ze had pas een nieuw hart gekregen
ja ( ze was niet zo aardig maar dan nog )quote:
Klotezooi man. Ik betaal 459 euro voor zo'n ding, om erachter te komen dat gebruikersbelangen NUL en adverteerdersbelangen HONDERD procent van het achteliggende idee geweest zijn.quote:
idd dat gun je niemandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ( ze was niet zo aardig maar dan nog )
niet echt neequote:
had je ook eerst even wat beter moeten informerenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klotezooi man. Ik betaal 459 euro voor zo'n ding, om erachter te komen dat gebruikersbelangen NUL en adverteerdersbelangen HONDERD procent van het achteliggende idee geweest zijn.
Ik moet die godverdomme neukfouten allemaal hun ballen in hun keel gaan schoppen ja, klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je ook eerst even wat beter moeten informeren
neukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet die godverdomme neukfouten allemaal hun ballen in hun keel gaan schoppen ja, klopt.
die neiging heb ik vandaag moeten onderdrukkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet die godverdomme neukfouten allemaal hun ballen in hun keel gaan schoppen ja, klopt.
neequote:
voor een stukje worst hoef je geen heel varken te hebbenquote:
gaan bbq-en?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor een stukje worst hoef je geen heel varken te hebben
dat klinkt heel pijnlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
GMTAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef DaMart het volgende:
O, die Monique in DACVN is gewoon een milf.
Ja nu heb je praatjes he, 3000 km bij me vandaanquote:
ja krijg de hik.................Ze stijgtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef DaMart het volgende:
Au manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga haar morgen duwenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nu heb je praatjes he, 3000 km bij me vandaan![]()
ik neem wel Wackquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:59 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Vlad
Even dat je het weet: Crash is mijn bijnaam al
Kut kut dat mis ik weerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef DaMart het volgende:
dan blijf ik wel slapen want ziekquote:
Uitzending Gemistquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut kut dat mis ik weer
Neem het op iemand!
jij wel jaquote:
Misschien kan je op dat brakke ding van je uitzending gemist wel kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut kut dat mis ik weer
Neem het op iemand!
dat heb ik vandaag al gedaanquote:
nee joh, alleen hormonenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nu heb je praatjes he, 3000 km bij me vandaan![]()
Uuhu ja hoor jaquote:
ben liever niet ziek, bak wel een speklap voor jou en dan kijk ik ernaarquote:
neu het was wel wackquote:
Wel ja, lekker de router van het hostel even doorbrandenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien kan je op dat brakke ding van je uitzending gemist wel kijken
waarom nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel ja, lekker de router van het hostel even doorbranden
en spareribs?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben liever niet ziek, bak wel een speklap voor jou en dan kijk ik ernaar![]()
ik lik wel aan de spekkruiden
hostelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel ja, lekker de router van het hostel even doorbranden
en gehard in de strijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neu het was wel wack
nieuwe vlugtbak is al geregeld![]()
niet zo dik maar volgens fha nog steeds dik dus we're in business
kotelosquote:
wat zei je ?quote:
ah men ik lees echt alles dubbelquote:
dat ligt aan je hormonenquote:
jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef wel.o.k het volgende:
vissende vissers vissen op vis.
maar de vis waar die vissende vissers op vissen vinden die vissende vissers vervelend en rot
Alweer?! Je hebt al gegeten man aap.quote:
De laatste zin klopt nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef wel.o.k het volgende:
maar de vis waar die vissende vissers op vissen vinden die vissende vissers vervelend en rot
Sushi.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef wel.o.k het volgende:
Wokquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over een hamer
yuki
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben herstellende van een ongeval, dan mag dat
mijn mond is leegquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neu het was wel wack
nieuwe vlugtbak is al geregeld![]()
niet zo dik maar volgens fha nog steeds dik dus we're in business
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben herstellende van een ongeval, dan mag dat
Ja ik ook, daar gaat het niet omquote:
o ja, heb ik ook nogquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik ook, daar gaat het niet omNormaal gaat hij dan chocola vreten in een idioot tempo
hij heeft hier alle snickers en marsen al opgegeten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik ook, daar gaat het niet omNormaal gaat hij dan chocola vreten in een idioot tempo
foeiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij heeft hier alle snickers en marsen al opgegeten.
ik heb liever toyotaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Franse meuk. Doen je richtingaanwijzers t nog?
dit is de vervangautoquote:
niet haten op mijn oude liefdequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Franse meuk. Doen je richtingaanwijzers t nog?
ik had prive een nissanquote:
op genohmz met kaas ertussenquote:
ik wil een miniquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had prive een nissan
vorige lease was een toyota
ehm...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel vet die foto van vroegah![]()
Hoe hard liep hij ook alweer?![]()
Wat lijk je kleeeeinquote:
potato poteto, als het maar rijdtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef Inkomen het volgende:
[..]
je hoort 'm toch altijd van de andere kant van de voorruit te besturen?
truequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ja maar dat is al moeilijk zat voor ons
Ik bedoelde gewoon je lichaamslengtequote:
Ja diequote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Pijnstillers want koppijn, douchen en slapen...
Doei![]()
dat komt nog wel als we samen wonenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon je lichaamslengtede rest hoef ik niet te weten hoor
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon je lichaamslengtede rest hoef ik niet te weten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |