' wat is de koning van wezel ' echo: ezelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn koters komen nu met opmerkingen als 'wat is kip achterstevoren'.
Oh jawel hoor, een beetje.quote:
Yooo mofoquote:
NO is zeker wel een mooi landquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, een beetje.
Het weer is even kut,maar voor de rest maken we er het bestevan
hé zat jij ook in mijn putquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
' wat is de koning van wezel ' echo: ezel
... ''wat legt de koning van beieren '' echo : eieren
jaquote:
Naaaizzz!!quote:
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe ging dat ook alweer.
de a is van aapje die eet uit zijn poot
de b is voor bakker die bakt voor ons brood
de c is charlotte zij drinkt chocola
de d is de dame die drentelt op straat..
de e is van.. uh ezel en gijs staat erbij
de f is van fruitvrouw met fruit in haar mand
de g is van geit die blabla eens molk
de h is van held met zijn houwer op zij ( dat snapte ik nooit )
de i is van inktpot waar isaak mee schreef
de j is van jasje die ik ooit kreeg ( of iets dergelijks )
de k is van koopman die koffij verzond ( dit vond ik belachelijk aangezien het koffie was)
nou ja zo ging het verder igg. .
* Moeraskat geeft je een dikke knuf en pakkerdquote:
ja dat je riepquote:
get yo lame ass over hurrrquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Naaaizzz!!
Nuttin much cuz you know like, lame-o day
ik werd betrapt op roepenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik werd betrapt op roependat gebeurt wel zelden, roepen is net als rennen om een trein te halen, beschaafde mensen doen dat niet
al the way over thurrr?! binnenkort weer, belooftquote:
ik ben nu een moddervette loungefunk cd aan het herontdekken, die moet je horen bij blauw/ geel/ groen/ etc. lichtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
al the way over thurrr?! binnenkort weer, belooft
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:22 schreef Inkomen het volgende:
ik ben nu een moddervette loungefunk cd aan het herontdekken, die moet je horen bij blauw/ geel/ groen/ etc. licht
Tegen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef Bos81 het volgende:
Serena Williams 1 game van uitschakeling op Roland Garros
uiteraardquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef Yuki het volgende:
Zo, haar ziet er niet meer dood uit en boodschappen zijn (voor een deel) gedaan.
Ik vind dat ik pizza verdiend heb
Soberzo!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Inkomen het volgende:
ja maar jij weet hoe ik rol met die lounge
alleen als je al hebt hard gelopenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef Yuki het volgende:
Zo, haar ziet er niet meer dood uit en boodschappen zijn (voor een deel) gedaan.
Ik vind dat ik pizza verdiend heb
Liefjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als je al hebt hard gelopen![]()
yuki![]()
![]()
dat is inderdaad niet bijzonder leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
kreeg vandaag op mn werk tehoren dat de vorige stagiaire is overleden afgelopen weekend. zo vreemd..
Jesusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
kreeg vandaag op mn werk tehoren dat de vorige stagiaire is overleden afgelopen weekend. zo vreemd..
miniquote:
centjesquote:
pfff wat erg..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
nee iddquote:
21 was zequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Jesusen dat is dus ook echt heel jong gok ik zo.
best wel jaquote:
Nee daar zijn geen wetten voor.. maar dat is zooooo verkeerdquote:
ik zeg ook niet dat je dat vandaag had moeten doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liefje![]()
Zeggisteren hardgelopen en morgen ga ik ook weer.
Daarnaast heb ik geen zak gegeten vandaag dus HOMMER!!
idd, en is heel vreemd om nu dr facebook te zien..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee daar zijn geen wetten voor.. maar dat is zooooo verkeerd
Ja, nou... Ik had zelfs brood mee naar m'n werk, dus wel 3 boterhammen op... Maar verder alleen nog maar een banaan, want ik ging naar de kapper en dat duurde zoals gewoonlijk erg langquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je dat vandaag had moeten doen![]()
en dat je de de hele dag nog niets hebt gegeten doe jezelf
ik kan het niet beter zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee daar zijn geen wetten voor.. maar dat is zooooo verkeerd
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat een waardeloze kut hoere zooi.
Is het fucking 2012.
Zitten we hier met een iPad, een Galaxy tab, een iPhone en een android HTC foon, en echt, NIKS werkt met NIKS gewoon. Niet via bluetooth, USB of wat dan ook
Maar wel zit alles vol gratis meegeleverde smut die constant op zijn bek gaat EN die je niet kan verwijderen
dus had je toch al wat gegetenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, nou... Ik had zelfs brood mee naar m'n werk, dus wel 3 boterhammen op... Maar verder alleen nog maar een banaan, want ik ging naar de kapper en dat duurde zoals gewoonlijk erg lang
Wel iets, maar niet genoegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus had je toch al wat gegeten![]()
ik ben net klaar met eten
PWNEDquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat een waardeloze kut hoere zooi.
Is het fucking 2012.
Zitten we hier met een iPad, een Galaxy tab, een iPhone en een android HTC foon, en echt, NIKS werkt met NIKS gewoon. Niet via bluetooth, USB of wat dan ook
Maar wel zit alles vol gratis meegeleverde smut die constant op zijn bek gaat EN die je niet kan verwijderen
mja en ze had pas een nieuw hart gekregenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel iets, maar niet genoeg
Pizza is klaar over 7 minuten
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef DaMart het volgende:
Die Jack die al naar huis mocht, blijkt zijn rijbewijs te zijn kwijtgeraakt, aldus iemand in het topic in FTR.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef DaMart het volgende:
Die Jack die al naar huis mocht, blijkt zijn rijbewijs te zijn kwijtgeraakt, aldus iemand in het topic in FTR.
sport zequote:
dat is helemaal ergquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mja en ze had pas een nieuw hart gekregen
ja ( ze was niet zo aardig maar dan nog )quote:
Klotezooi man. Ik betaal 459 euro voor zo'n ding, om erachter te komen dat gebruikersbelangen NUL en adverteerdersbelangen HONDERD procent van het achteliggende idee geweest zijn.quote:
idd dat gun je niemandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ( ze was niet zo aardig maar dan nog )
niet echt neequote:
had je ook eerst even wat beter moeten informerenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klotezooi man. Ik betaal 459 euro voor zo'n ding, om erachter te komen dat gebruikersbelangen NUL en adverteerdersbelangen HONDERD procent van het achteliggende idee geweest zijn.
Ik moet die godverdomme neukfouten allemaal hun ballen in hun keel gaan schoppen ja, klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je ook eerst even wat beter moeten informeren
neukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet die godverdomme neukfouten allemaal hun ballen in hun keel gaan schoppen ja, klopt.
die neiging heb ik vandaag moeten onderdrukkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet die godverdomme neukfouten allemaal hun ballen in hun keel gaan schoppen ja, klopt.
neequote:
voor een stukje worst hoef je geen heel varken te hebbenquote:
gaan bbq-en?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor een stukje worst hoef je geen heel varken te hebben
dat klinkt heel pijnlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
GMTAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef DaMart het volgende:
O, die Monique in DACVN is gewoon een milf.
Ja nu heb je praatjes he, 3000 km bij me vandaanquote:
ja krijg de hik.................Ze stijgtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef DaMart het volgende:
Au manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga haar morgen duwenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nu heb je praatjes he, 3000 km bij me vandaan![]()
ik neem wel Wackquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:59 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Vlad
Even dat je het weet: Crash is mijn bijnaam al
Kut kut dat mis ik weerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef DaMart het volgende:
dan blijf ik wel slapen want ziekquote:
Uitzending Gemistquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut kut dat mis ik weer
Neem het op iemand!
jij wel jaquote:
Misschien kan je op dat brakke ding van je uitzending gemist wel kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut kut dat mis ik weer
Neem het op iemand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |