hoe ging dat ook alweer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Bos81 het volgende:
Bij mijn broer liggen ook allemaal kinderboekjes uiteraard, maar dan echte peuter verhaaltjes ook boekjes met dieren die dan een naam hebben met dezelfde begin letter dan het dier bijvoorbeeld.
Kasper Kameel en Erik de Ezel (![]()
) Erik de Ezel heeft een hele luide I-A en daar hebben de andere dieren last van..
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe ging dat ook alweer.
de a is van aapje die eet uit zijn poot
de b is voor bakker die bakt voor ons brood
de c is charlotte zij drinkt chocola
de d is de dame die drentelt op straat..
de e is van.. uh ezel en gijs staat erbij
de f is van fruitvrouw met fruit in haar mand
de g is van geit die blabla eens molk
de h is van held met zijn houwer op zij ( dat snapte ik nooit )
de i is van inktpot waar isaak mee schreef
de j is van jasje die ik ooit kreeg ( of iets dergelijks )
de k is van koopman die koffij verzond ( dit vond ik belachelijk aangezien het koffie was)
nou ja zo ging het verder igg. .
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
k zal jou eens volgen
StalkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lach je me nu uit omdat ik het nog vanbuiten kenquote:
geweldigquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
StalkersorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Een beetje maarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lach je me nu uit omdat ik het nog vanbuiten ken
k was ook te lui om de rest te typenquote:
ritmes, als ze in mn kop zitten blijf dat voor altijdquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorryJij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ojaaaaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe ging dat ook alweer.
de a is van aapje die eet uit zijn poot
de b is voor bakker die bakt voor ons brood
de c is charlotte zij drinkt chocola
de d is de dame die drentelt op straat..
de e is van.. uh ezel en gijs staat erbij
de f is van fruitvrouw met fruit in haar mand
de g is van geit die blabla eens molk
de h is van held met zijn houwer op zij ( dat snapte ik nooit )
de i is van inktpot waar isaak mee schreef
de j is van jasje die ik ooit kreeg ( of iets dergelijks )
de k is van koopman die koffij verzond ( dit vond ik belachelijk aangezien het koffie was)
nou ja zo ging het verder igg. .
gofferdomme je hebt me alweer te grazenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Het is ook wel een beetje van vroegah geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit tussen de koters en ken ze niet eend
zeker jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje van vroegah geloof ik
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]dankje
Graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik even bankhangen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn koters komen nu met opmerkingen als 'wat is kip achterstevoren'.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Graag gedaan
En nu ga ik even bankhangen hooroke tot laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |