uiteraardquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef Yuki het volgende:
Zo, haar ziet er niet meer dood uit en boodschappen zijn (voor een deel) gedaan.
Ik vind dat ik pizza verdiend heb
Soberzo!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Inkomen het volgende:
ja maar jij weet hoe ik rol met die lounge
alleen als je al hebt hard gelopenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef Yuki het volgende:
Zo, haar ziet er niet meer dood uit en boodschappen zijn (voor een deel) gedaan.
Ik vind dat ik pizza verdiend heb
Liefjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als je al hebt hard gelopen![]()
yuki![]()
![]()
dat is inderdaad niet bijzonder leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
kreeg vandaag op mn werk tehoren dat de vorige stagiaire is overleden afgelopen weekend. zo vreemd..
Jesusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
kreeg vandaag op mn werk tehoren dat de vorige stagiaire is overleden afgelopen weekend. zo vreemd..
miniquote:
centjesquote:
pfff wat erg..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
nee iddquote:
21 was zequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Jesusen dat is dus ook echt heel jong gok ik zo.
best wel jaquote:
Nee daar zijn geen wetten voor.. maar dat is zooooo verkeerdquote:
ik zeg ook niet dat je dat vandaag had moeten doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liefje![]()
Zeggisteren hardgelopen en morgen ga ik ook weer.
Daarnaast heb ik geen zak gegeten vandaag dus HOMMER!!
idd, en is heel vreemd om nu dr facebook te zien..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee daar zijn geen wetten voor.. maar dat is zooooo verkeerd
Ja, nou... Ik had zelfs brood mee naar m'n werk, dus wel 3 boterhammen op... Maar verder alleen nog maar een banaan, want ik ging naar de kapper en dat duurde zoals gewoonlijk erg langquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je dat vandaag had moeten doen![]()
en dat je de de hele dag nog niets hebt gegeten doe jezelf
ik kan het niet beter zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee daar zijn geen wetten voor.. maar dat is zooooo verkeerd
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat een waardeloze kut hoere zooi.
Is het fucking 2012.
Zitten we hier met een iPad, een Galaxy tab, een iPhone en een android HTC foon, en echt, NIKS werkt met NIKS gewoon. Niet via bluetooth, USB of wat dan ook
Maar wel zit alles vol gratis meegeleverde smut die constant op zijn bek gaat EN die je niet kan verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |