quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij mag wel blij zijn dat ik er niet bij in zat. Volgens mij was ik heeelemaal over de rooie gegaanen dan janken want huu schrik
ik was kalm en boelkloedigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
janken sowieso, had ik ook gedaan. laatst ook bijna boem gedaan afgelopen zaterdag, k was zo geschrokken dat ik idd ook ineens traantjes had.
Sorry want automatisch ging ik vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:25 schreef wel.o.k het volgende:
jeugdig en athletisch lichaam kan die klap wel aan
The fuckquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nu een hatchbackveel handiger dan een sedan
helaas geen trekhaak...
[..]
schadehersteller denkt 80 km/h
Ik had waarschijnlijk daarna ook wel sorry gezegd en gevraagd of hij een au had hahaha zo een muts ben ik ook wel weerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef wel.o.k het volgende:
ik was kalm en boelkloedig
netjes voorgesteld, je kan er toch niks meer aan doen
vervolgens bestelde ik wel koffie met melk en suiker terwijl ik al jaren geen melk in mijn koffie gebruik
I dare youquote:
de bibbers had ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk daarna ook wel sorry gezegd en gevraagd of hij een au had hahaha zo een muts ben ik ook wel weer![]()
En ik snap de melkIk schrok me al helemaal de tering toen je foto appte en daarna er minstens drie minuten over deed om weer te reageren
NEE.quote:
traplift?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was er ook weer... in een half uur tijd alweer 4 keer naar boven...
En nu blijf ik zitten
Daar gaat het niet omquote:
Geluidsdichte kinderkamers.. echt.. waarom is dat niet standaardquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
Daar gaat het niet om
Kinderbedtijd, koppen dicht en maffen
Ik mis Fles
Nog even en flessie is er weer snoesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Ik mis Fles
en comode met bankschroefquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Geluidsdichte kinderkamers.. echt.. waarom is dat niet standaard
Gewoon een bekertje warme melk met slaapmiddel naar boven brengen. Of gewoon choloform op die monden douwenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Ik mis Fles
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon een bekertje warme melk met slaapmiddel naar boven brengen. Of gewoon choloform op die monden douwen
sorry![]()
![]()
![]()
Warme anijsmelkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:34 schreef Bos81 het volgende:
Gewoon een bekertje warme melk met slaapmiddel naar boven brengen. Of gewoon choloform op die monden douwen
sorry![]()
![]()
![]()
Ik had gisteravond koffie met drambuie. Heb er prima op geslapenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Warme anijsmelkDat doe ik nog steeds voor mezelf als ik niet luister en weiger in slaap te vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |