SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de gupdate van AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had dit ook als tt in gedachte
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Maat van me ging daar toen 7 keer over zijn baard voor we naar Ajax - AZ gingenquote:
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Mijn verjaardagsmeet in amsterdam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso ook geen idee waarover het gaat
Anonimity is a bliss![]()
rot op man, ga gewoon mee en ik zorg dat je de avond en nacht van je leven hebtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
Die heerlijke geuren van mensen die wiet roken, die kan ik wel snuiven trouwens.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Niks mis mee met een potje kotsenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maat van me ging daar toen 7 keer over zijn baard voor we naar Ajax - AZ gingenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kotsend in een steegje in Amsterdam achterlaten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
rot op man, ga gewoon mee en ik zorg dat je de avond en nacht van je leven hebt![]()
Meen je dat? Ik vind het vreselijk stinken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
Die heerlijke geuren van mensen die wiet roken, die kan ik wel snuiven trouwens.![]()
Welnee, ik neem die jongen op sleeptouwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kotsend in een steegje in Amsterdam achterlaten.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zo leuk als je ergens lang fietst en dikke wietdampen ruikt, al rook ik het zelf al jaren niet meer, die geur blijft lekker.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
1. vuurwerkluchtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind het vreselijk stinken.
2. wietlucht
![]()
![]()
Met een beetje coke in je neus ruikt het nog beter pikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik wil gewoon een leuke avond.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, oké. Nouja, ik hoef je verjaardag niet perse te vieren
Anonimity is a bliss![]()
De een zijn brood is de ander zijn dood.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:58 schreef Tchock het volgende:
Het is leuk maar ook een beetje triest dat R49 pas écht weer opleeft bij de dood van andere SC's![]()
![]()
Zegt genoeg toch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:58 schreef Tchock het volgende:
Het is leuk maar ook een beetje triest dat R49 pas écht weer opleeft bij de dood van andere SC's![]()
![]()
Het geeft gewoon aan dat wij de rust zelve zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:58 schreef Tchock het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:58 schreef Snuf. het volgende:
Overigens heb ik de vrijheid genomen S_O te inviten.![]()
![]()
![]()
U vergeet de lucht van afstand bestuurbare auto's (die echte die 130 km/u doen).quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik vind wietlucht van anderen ook heel naarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind het vreselijk stinken.![]()
![]()
Dat tweede heb ik nog nooit geroken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
1. vers gemaaid gras
2. asfalt als het net geregend heeft na een warme dag.![]()
Ditquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
1. vers gemaaid gras
2. asfalt als het net geregend heeft na een warme dag.Sowieso
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
1. vers gemaaid gras
2. asfalt als het net geregend heeft na een warme dag.
Lekker man vers gemaaid gras, rode ogen niezen alles.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 17:59:56 ]![]()
Dat laatstequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
1. vers gemaaid gras
2. asfalt als het net geregend heeft na een warme dag.![]()
![]()
1.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
1. vers gemaaid gras
2. asfalt als het net geregend heeft na een warme dag.
2. Vers gelegd asfalt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:58 schreef Snuf. het volgende:
Overigens heb ik de vrijheid genomen S_O te inviten.![]()
![]()
jij hebt de geur van mayo toch op 1?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Godverdetering, wat een baas. Een enorm koffietafelboek met foto's van de aarde lezen in een door storingen stampvolle stoptrein![]()
![]()
Nee staat de geur van een hamburger al op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij hebt de geur van mayo toch op 1?![]()
Wtf.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij hebt de geur van mayo toch op 1?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee staat de geur van een hamburger al op.
Heb ik toch gedaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Snuf, accepteer de uitnodiging nou eens mang.![]()
![]()
was wel een beetje te verwachtenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee staat de geur van een hamburger al op.![]()
![]()
quote:Soort vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U vergeet de lucht van afstand bestuurbare auto's (die echte die 130 km/u doen).
Ditquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
De geur van Snuf's nieuwe luchtje.![]()
![]()
Dit overtreft wel alles ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
De geur van Snuf's nieuwe luchtje.![]()
Alleen ik mag dat soort dingen zeggen iddquote:
Oh kak ik moet a game of thrones nog kijken, maar geen tijd meer voor, voor ik ga darten
Zolang je maar niet meer beweert dat ik een man ben vind ik het best.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen ik mag dat soort dingen zeggen idd![]()
Excursie van school naar Rome en voorderest veel bezig geweest met school.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naatje
Waar ben jij al die tijd geweest![]()
waffel dicht of ik geef je geen coke naatjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kak darten, heb ik altijd willen doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:04 schreef Rafeiro het volgende:
Oh kak ik moet a game of thrones nog kijken, maar geen tijd meer voor, voor ik ga darten![]()
![]()
oke ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang je maar niet meer beweert dat ik een man ben vind ik het best.
Iedereen gaat dood.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:04 schreef Rafeiro het volgende:
Oh kak ik moet a game of thrones nog kijken, maar geen tijd meer voor, voor ik ga darten![]()
*trekt waffel dus open*quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waffel dicht of ik geef je geen coke naatje![]()
je krijgt het sowieso welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Anouk Hoogendijk, wat vind je daar van Steven, broek op de enkels scouting?
Wel tof dat ze bij Ajax komt
2 maanden lang joh... zonder fokquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Excursie van school naar Rome en voorderest veel bezig geweest met school.
:')![]()
top aankoopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Rafeiro het volgende:
Anouk Hoogendijk, wat vind je daar van Steven, broek op de enkels scouting?
Wel tof dat ze bij Ajax komt
Denk dat ik nu wel naar dat vrouwenvoetbal ga
Je hebt niks te willen en hoeven, ik regel het allemaal welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dan moet je wel pijnlijk harde poep hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:04 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kak darten, heb ik altijd willen doen
samen met Samzz natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
top aankoop
Denk dat ik nu wel naar dat vrouwenvoetbal ga![]()
Daar moet ik eventjes goed over nadenkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar moet ik eventjes goed over nadenken![]()
![]()
veel vezel eten toch of was het iets anders?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan moet je wel pijnlijk harde poep hebben![]()
Hehe, mag dat wel van Samzz?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
top aankoop
Denk dat ik nu wel naar dat vrouwenvoetbal ga
Maar wel baas, eerst Koster en nu Hoogendijk, beiden echt top in het damesvoetbal.
Maar Anouk is nog lekker ook
twitter:stevenmac26 twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33Nadenken... hoe deed je dat ook alweer #durftevragen of #durftedenken XDXDwhahahaha!!!!!!!!!! reageer retweet
![]()
Koster woonde vroeger bij mij in de buurt, die is een partij lelijk en lesbisch, Hoogendijk is gewoonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hehe, mag dat wel van Samzz?
Maar wel baas, eerst Koster en nu Hoogendijk, beiden echt top in het damesvoetbal.
Maar Anouk is nog lekker ook
Ik heb vroeger wel gevoetbald met Demi de Zeeuw, maar hij is een mannetjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koster woonde vroeger bij mij in de buurt, die is een partij lelijk en lesbisch, Hoogendijk is gewoon
en homoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel gevoetbald met Demi de Zeeuw, maar hij is een mannetjeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Anita niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef Typisch het volgende:
De eerste mens die bij Ajax voetbalt die ik wel dig.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel gevoetbald met Demi de Zeeuw, maar hij is een mannetje![]()
![]()
jawel, we gaan eerst Amsterdam onveilig maken, nouja ik ga jou onveilig makenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Cokequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Faye, toetie, wat wil je voor je verjaardag dan![]()
wat voor freakshow doe je in mee naatje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Godverquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat voor freakshow doe je in mee naatje?![]()
![]()
Mijn showquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat voor freakshow doe je in mee naatje?![]()
![]()
Ik geef hem een zetje in de juiste richting door wat coke toe te stoppenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:16 schreef Myraela het volgende:
Naatje aan de drugs, was natuurlijk te voorspellen. Die jongen is helemaal losgeslagen.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Episch nummer.
![]()
Mijn waardering is groot. Jij maakt echte mannen van jongetjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geef hem een zetje in de juiste richting door wat coke toe te stoppen![]()
Kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn waardering is groot. Jij maakt echte mannen van jongetjes.
Geldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Faye, toetie, wat wil je voor je verjaardag dan![]()
Nee, ik zou wel een reisdagboek willen ofzo. Iets voor op reis.Anonimity is a bliss![]()
Een pen ook goed dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geld![]()
Nee, ik zou wel een reisdagboek willen ofzo. Iets voor op reis.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wanneer is het nationale gewoonfayedag dan?
De straten macdonalds rood en geel en de mensen in zwart/blauw?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ga je op reis dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geld![]()
Nee, ik zou wel een reisdagboek willen ofzo. Iets voor op reis.![]()
![]()
Ik verwacht sowieso geen cadeautjes. Als iedereen zelf drank meeneemt en vlees als je mee bbq't.quote:Anonimity is a bliss![]()
Je krijgt een paspoort van ons.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geld![]()
Nee, ik zou wel een reisdagboek willen ofzo. Iets voor op reis.![]()
Okequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso geen cadeautjes. Als iedereen zelf drank meeneemt en vlees als je mee bbq't.
Wijsneus. Ik probeer een leuk cadeau voor haar te vinden, dan moet ik wel info hebben over hoe en wat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee een reisdagboek vraag je als je thuis blijft.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee een reisdagboek vraag je als je thuis blijft.![]()
![]()
Aw, hij komt al voor der op.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watquote:AMSTERDAM - De voorzieningenrechter van de rechtbank Amsterdam bracht dinsdag de hele middag door in grand café 1e Klas op het centraal station in de hoofdstad. Niet voor een uitgebreide lunch, maar in het kader van een kort geding dat de eigenaar van het etablissement heeft aangespannen tegen de NS om de ov-chipkaartpoortjes die het station binnen afzienbare tijd afsluiten voor mensen zonder treinkaartje.
Dus je kan niet ff snel peuken halen op cs als je geen treinkaartje hebt
Je kan toch naar binnen met je OV kaart?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Dus je kan niet ff snel peuken halen op cs als je geen treinkaartje hebt![]()
Dat mocht sowieso al nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Dus je kan niet ff snel peuken halen op cs als je geen treinkaartje hebt
Ik kan er dus niet naar binnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je kan toch naar binnen met je OV kaart?![]()
Kost toch geld of niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je kan toch naar binnen met je OV kaart?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Laat je de kinderen met rust in de speeltuin naatje?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben even weg, maar ik kom terug. Vreest niet, u allen.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je bent er sowieso nauwelijks maar tot zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben even weg, maar ik kom terug. Vreest niet, u allen.:')![]()
Niet als je even later weer op dezelfde plek uitcheckt volgens mij?quote:Ik begrijp het nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan er dus niet naar binnen.![]()
![]()
Oke, ik dacht dat er sowieso wat vanaf ging, maar dan nog is het belachelijk maar goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet als je even later weer op dezelfde plek uitcheckt volgens mij?
[..]
Ik begrijp het nietOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Inchecken kost geldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet als je even later weer op dezelfde plek uitcheckt volgens mij?
[..]
Ik begrijp het niet![]()
![]()
Zie je nouquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet als je op dezelfde plaats er weer gewoon uit gaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet als je even later weer op dezelfde plek uitcheckt volgens mij?![]()
![]()
Zo desperate om erbij te horen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik deed het, ookal heb ik niks met het gesprek te maken.![]()
Ga weg joh, Rotterdammers onder elkaar was. dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik deed het, ookal heb ik niks met het gesprek te maken.![]()
Dagretour binnen de plaats kostte hier 1 euro, als ik nu naar mijn zus ga is enkele reis bijna 4 euro.
Taxi kost bijna het zelfde, k*^%&$ beleid van de overheid.
Daarom FOK!.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das lastig als je in Groningen woont![]()
![]()
Ah kut man, ik heb geen FOK!vrienden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn fokvrienden negeren mij de laatste tijd ...![]()
Maar de pizza is klaar. Doei hé.![]()
Hopelijk verbrand je je lip aan een stuk gesmolten kaas op die pizzaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah kut man, ik heb geen FOK!vrienden.![]()
Maar de pizza is klaar. Doei hé.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dan moet je meer fokken, eet smakelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah kut man, ik heb geen FOK!vrienden.![]()
Maar de pizza is klaar. Doei hé.:')![]()
Die vriend die geen huis heeft en wel je koelkast leeg vreetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welnee, wij bieden slechts ongevraagd asiel.
Iedereen haat mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga weg joh, Rotterdammers onder elkaar was. dit.![]()
Je bent gewoon te jong, maar ik haat je niet hoor.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
En geen boodschappen doet, niet schoonmaakt en je afstandsbediening afpaktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die vriend die geen huis heeft en wel je koelkast leeg vreet![]()
![]()
En je moeder neuktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En geen boodschappen doet, niet schoonmaakt en je afstandsbediening afpakt
goede vrienden heb jijquote:
quote:quote:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je bent gewoon te jong, maar ik haat je niet hoor.Kusjes voor iedereen die een open deur intrapt.quote:![]()
OMFGZ HET WAS SARCASTISCH!121quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kusjes voor iedereen die een open deur intrapt.:')![]()
infiltranten als in voormalig udowu?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ter illustratie hoe ik me voel over de infiltranten![]()
maar ik postte hier wel eens voor udowu dicht was manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde alleen jou en stevenmac![]()
![]()
Te weinigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar ik postte hier wel eens voor udowu dicht was man![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar ik kreunde hier wel eens voor udowu dicht was manYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde alleen jou en stevenmacquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar ik postte hier wel eens voor udowu dicht was manOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Oké dan bedoelde ik dromenvangertje en stevenmacquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar ik postte hier wel eens voor udowu dicht was man:')![]()
We zitten overalquote:Bek dicht jijquote:quote:oh fuck jou eikel
quote:quote:Ja blablablablabla zie je.quote:![]()
ik was hier eerder dan flippieequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké dan bedoelde ik dromenvangertje en stevenmac
Een open deur intrappen is zonde van de energie, maar er doorheen lopen is soms wel handig.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
deze kan op een tegeltje hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:47 schreef Rafeiro het volgende:
Een open deur intrappen is zonde van de energie, maar er doorheen lopen is soms wel handig.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Iedereen weet van de Illuminati, de vier altaren van de wetenschap en de Illuminati diamant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij weet van de illuminati?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
flips.quote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Hater.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké dan bedoelde ik dromenvangertje en stevenmac![]()
Zal mij aan mijn reet roesten wat jij vindt eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent altijd een infiltrantOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wedden van niet! Heel veel mensen weten niet van de ECHTE wereldmacht!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen weet van de Illuminati, de vier altaren van de wetenschap en de Illuminati diamant.:')![]()
Tuurlijk wel. 't staat zelfs op de dollarbiljetten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wedden van niet! Heel veel mensen weten niet van de ECHTE wereldmacht!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja maar we hebben hier helemaal geen dollarsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. 't staat zelfs op de dollarbiljetten.
op de euro staat het ook, elk gebouw die daarop staat is gemaakt door de vrij metselaars.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar we hebben hier helemaal geen dollarsIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
De waarde van onze munt wordt wel met de stand van de dollar vergeleken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar we hebben hier helemaal geen dollars“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ohquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op de euro staat het ook, elk gebouw die daarop staat is gemaakt door de vrij metselaars.
Ze zijn wel een beetje dom, willen ze geheim de wereld regeren en dan plakken ze overal hun logo's op
kunnen mensen alvast wennenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh
Ze zijn wel een beetje dom, willen ze geheim de wereld regeren en dan plakken ze overal hun logo's opIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ze metseldenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh
Ze zijn wel een beetje dom, willen ze geheim de wereld regeren en dan plakken ze overal hun logo's op
Dat was nog eens een baasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn er hier fans van Bart de Graaff?
http://bart.bnn.nl/![]()
![]()
Illuminati is totaal wat anders dan de vrijmetselarij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op de euro staat het ook, elk gebouw die daarop staat is gemaakt door de vrij metselaars.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Verlicht ons.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Ishimaru het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat Illuminati wereld in zijn/haar macht heeft![]()
No shit?! Echt?!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Ishimaru het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat Illuminati wereld in zijn/haar macht heeft![]()
Hele collectiequote:
Heb gelijk de DVD gekocht en documentaire en alles, toen was BNN pas baas zeg. Hij zou zich omdraaien in zijn graf als hij ziet wat er van geworden is
Waar is die radio eigenlijk gebleven? Ik heb weer onze Ossies aan de lijn.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nah ze staan gewoon anders op de rangordequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Illuminati is totaal wat anders dan de vrijmetselarij.
Naatje gaat draaien zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
Waar is die radio eigenlijk gebleven? Ik heb weer onze Ossies aan de lijn.:')![]()
Onderhoud aan het management programma of zoiets.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
Waar is die radio eigenlijk gebleven? Ik heb weer onze Ossies aan de lijn.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Niet als we de stream niet tot onze beschikking hebben.quote:
Ain't it funny how it is
Is het kapot? Of zijn we uit dat hele radiomy ding gegooit wegens te weinig luisterurenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet als we de stream niet tot onze beschikking hebben.:')![]()
Zie mijn post boven die post.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het kapot? Of zijn we uit dat hele radiomy ding gegooit wegens te weinig luisteruren
Ain't it funny how it is
Van oorsprong hebben ze geen neuk met elkaar te maken. Nog steeds niet, enkel dat de illuminati de vrijmetselaars gebruiken/gebruikt hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nah ze staan gewoon anders op de rangorde
[ afbeelding ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh dat wist ik niet. Sowieso wat vrijmetselaars nou eigenlijk zijn...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van oorsprong hebben ze geen neuk met elkaar te maken. Nog steeds niet, enkel dat de illuminati de vrijmetselaars gebruiken/gebruikt hebben.Wikipedia is te ingewikkeld
Vrijmetselaars metselen zonder vergunning.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Sowieso wat vrijmetselaars nou eigenlijk zijn...Wikipedia is te ingewikkeld
Ain't it funny how it is
S&B zo laag? Die gasten leveren al xx jaren de usa presidentenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nah ze staan gewoon anders op de rangorde
[ afbeelding ]
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dat geldt voor tv in z'n algemeenheidquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hele collectie
Heb gelijk de DVD gekocht en documentaire en alles, toen was BNN pas baas zeg. Hij zou zich omdraaien in zijn graf als hij ziet wat er van geworden isDaarom kijk ik ook nauwelijks nog. Men probeert te scoren met platte onderwerpen. Doe toch iets leuk zoals Bart dat deed.
![]()
Hier noemen we ze beun.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Vrijmetselaars metselen zonder vergunning.![]()
Bart was echt brutaal en vernieuwend, nu is het brutaal en irritantquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat geldt voor tv in z'n algemeenheidDaarom kijk ik ook nauwelijks nog. Men probeert te scoren met platte onderwerpen. Doe toch iets leuk zoals Bart dat deed.
Moet je nagaan wat een epische macht die top heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
S&B zo laag? Die gasten leveren al xx jaren de usa presidenten
Ik kijk alleen nog maar docu's of comedy central.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat geldt voor tv in z'n algemeenheidDaarom kijk ik ook nauwelijks nog. Men probeert te scoren met platte onderwerpen. Doe toch iets leuk zoals Bart dat deed.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zit nu echt in teveel topicsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik moet mijn natuurkunde verslag maken![]()
![]()
britt en imke gaan op reis seizoen 3 is nu toch bezigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zijn echt wel goeie programma's op TV hoor
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 19:05:17 ]![]()
Je hoeft niet op de presidentsstoel te zitten om de werkelijke macht te hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat een epische macht die top heeft“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Half 9 pasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
britt en imke gaan op reis seizoen 3 is nu toch bezig![]()
![]()
Nog niet gezien, maar ik hou van Ymkequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
britt en imke gaan op reis seizoen 3 is nu toch bezig
Ik vooral nieuws en docu's. Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst een ander programma gezien heb. Voordeel is wel dat ik bar weinig reclame zie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar docu's of comedy central.![]()
Die illuminatizooi kan me gestolen worden, maar dit is een waarheid als een koequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft niet op de presidentsstoel te zitten om de werkelijke macht te hebben.![]()
![]()
Familieweekend was top. Stiekem nog een Pilsje Jupiler opgezwijmeldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hey jongen hoe was je kampweekend of wat het ook was?
Nog chicks gehosseld?![]()
Hehe aight, badass alles. Je had wel mooi weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Familieweekend was top. Stiekem nog een Pilsje Jupiler opgezwijmeld![]()
![]()
ik snap het niet helemaal, wat zou er dan mis zijn als ze overnemen ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al die illuminati zooi is zo'n bodemloze put, daarom ben ik er nooit te veel in gegaan![]()
Zeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe aight, badass alles. Je had wel mooi weer.![]()
![]()
Is wel interessant hoor. Alleen is BNW hier op FOK! een beetje teveel van het goede, beter zoek je gewoon personen op die zich er in verdiept hebben en praat je met hun. Onthoud je ook meer dingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al die illuminati zooi is zo'n bodemloze put, daarom ben ik er nooit te veel in gegaan![]()
Ik ken mensen die er veel van weten maar die zeggen ook dat ze door aliens zijn meegenomen op hun ruimteschip enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is wel interessant hoor. Alleen is BNW hier op FOK! een beetje teveel van het goede, beter zoek je gewoon personen op die zich er in verdiept hebben en praat je met hun. Onthoud je ook meer dingen.:')![]()
Meh.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken mensen die er veel van weten maar die zeggen ook dat ze door aliens zijn meegenomen op hun ruimteschip enzo
Ik heb een collega bij mijn werk die is Vrijmteselaar, daar spreek ik wel eens mee af om over die shit te lullen. En verder beetje lezen op BNW. Alleen die shit is gevaarlijk man, kun je snel helemaal obsessed door raken en het moet niet je leven gaan beheersen. Doe er nu ook even een tijdje niets meer mee, als ik een wat rustigere periode heb ga ik weer wat meer lezen en doen.![]()
Hij blijft het maar voor zich uit schuivenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij gaat alleen zijn show verschuiven..![]()
![]()
hoe wordt je een vrijmetselaar en wat doe je danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meh.
Ik heb een collega bij mijn werk die is Vrijmteselaar, daar spreek ik wel eens mee af om over die shit te lullen. En verder beetje lezen op BNW. Alleen die shit is gevaarlijk man, kun je snel helemaal obsessed door raken en het moet niet je leven gaan beheersen. Doe er nu ook even een tijdje niets meer mee, als ik een wat rustigere periode heb ga ik weer wat meer lezen en doen.
Beetje beunhazen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe wordt je een vrijmetselaar en wat doe je dan![]()
Haha, google even of check wikipedia. Niet echt het geschikte topic hiervoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe wordt je een vrijmetselaar en wat doe je dan![]()
OKay, ja ik heb het gegoogled maar werd er niet wijs uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, google even of check wikipedia. Niet echt het geschikte topic hiervoor.
Ik keek van de week en snapte er echt geen kut van, al die gasten in jurkjes, het lijkt eerder op een gay club dan wat andersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, google even of check wikipedia. Niet echt het geschikte topic hiervoor.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hehe, dacht ik eerst ook. Is wel interessant man, die mensen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik keek van de week en snapte er echt geen kut van, al die gasten in jurkjes, het lijkt eerder op een gay club dan wat andersJe kunt op http://www.vrijmetselarij.nl/ wel wat algemene dingen lezen. Eventueel kun je wel DM'en als je wat vragen hebt, al is daar genoeg te lezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OKay, ja ik heb het gegoogled maar werd er niet wijs uit![]()
![]()
Biologie 47/65 punten.
Cijfer tussen de 7 en 8
Aardrijkskunde 31/62 punten
Cijfer tussen de 5 en 6
Engels 43/48 punten
Cijfer tussen de 8,5 en 9,5
Nederlands 34/51 punten
Cijfer tussen de 6,5 en 7,5
Kunstvakken 49/73 punten
Geschiedenis 45/63 punten
Cijfer tussen de 6,7 en 7,7
Boom.![]()
Het begon met radio ONZ toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat vliegt de tijd. Hoe het begon![]()
[X-Raydio] Een nieuw radiostation! Join us!![]()
Datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Met bazen als Dragems, Monopoly, Lindgren.,Ik had zelfs nog een paar keer gedraaid
en ik sprak jingles in en deed het nieuws
![]()
![]()
ONZ RADIO - Een vaarwel aan me baard Geniaal was datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Met bazen als Dragems, Monopoly, Lindgren.,![]()
![]()
Heb je geen wiskunde/natuurkunde/scheikunde?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Biologie 47/65 punten.
Cijfer tussen de 7 en 8
Aardrijkskunde 31/62 punten
Cijfer tussen de 5 en 6
Engels 43/48 punten
Cijfer tussen de 8,5 en 9,5
Nederlands 34/51 punten
Kunstvakken 49/73 punten
Geschiedenis 45/63 punten
Cijfer tussen de 6,7 en 7,7
Boom.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Typisch het volgende:
Oh het is écht radio? Ik dacht dat het een grapje was.![]()
![]()
![]()
![]()
Godzijdank niet zeg. Ik heb een pretpakketquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je geen wiskunde/natuurkunde/scheikunde?
Vorig jaar had ik wiskunde en economie, maar daardoor was ik gezakt.![]()
Het is wel enigszins raar dat je een middelbareschooldiploma kunt krijgen met alleen die zes vakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je geen wiskunde/natuurkunde/scheikunde?![]()
![]()
mavo hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel enigszins raar dat je een middelbareschooldiploma kunt krijgen met alleen die zes vakkenwiskunde is een keuze vak in het 4e jaar.
![]()
Oh ja, Toen ging die Elmofan ook gestoord doen omdat hij niet kon draaienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ONZ RADIO - Een vaarwel aan me baard Geniaal was dat![]()
![]()
Ik dacht dat de mavo niet meer bestondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mavo hewiskunde is een keuze vak in het 4e jaar.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, als je een studie kiest die toch compleet de andere kant op gaat. Er zijn ook mensen die écht niet kunnen rekenen, knap lullig als ja dan niet eens je mavo papiertje kan halen. VWO kan volgens mij niet zonder wiskunde, maar ook de HAVO kun je afronden zonder wiskundige vakken. Maar dan moet je volgens mij wel iets van Economie hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel enigszins raar dat je een middelbareschooldiploma kunt krijgen met alleen die zes vakken![]()
Nee, radio ONZ is dood. Het is wel een aanzet geweest om met R49 verder te gaan op amateuristisch niveau. En dat is de kracht van deze radio.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wie een natuurlijke aanleg voor rekenen heeft, is doorgaans ook slim in elk ander soort kennis. Maar ook dommen die een rekenkundige opleiding krijgen, worden, hoewel ze daar wellicht geen ander voordeel uit halen, altijd veel slimmer dan ze zouden zijn geweest. -- Plato, in De Republiekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mavo hewiskunde is een keuze vak in het 4e jaar.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Niets moet, popje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lach de nieuweling maar weer uit, jullie zouden het me uit moeten leggen!![]()
hihi nieuweling faalt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lach de nieuweling maar weer uit, jullie zouden het me uit moeten leggen!
nieuweling faalt
hihi einz trololol
Forum Opties Forumhop: Hop naar: