Die illuminatizooi kan me gestolen worden, maar dit is een waarheid als een koequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft niet op de presidentsstoel te zitten om de werkelijke macht te hebben.
Familieweekend was top. Stiekem nog een Pilsje Jupiler opgezwijmeldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hey jongen hoe was je kampweekend of wat het ook was?
Nog chicks gehosseld?
Hehe aight, badass alles. Je had wel mooi weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Familieweekend was top. Stiekem nog een Pilsje Jupiler opgezwijmeld
ik snap het niet helemaal, wat zou er dan mis zijn als ze overnemen ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al die illuminati zooi is zo'n bodemloze put, daarom ben ik er nooit te veel in gegaan
Zeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe aight, badass alles. Je had wel mooi weer.
Is wel interessant hoor. Alleen is BNW hier op FOK! een beetje teveel van het goede, beter zoek je gewoon personen op die zich er in verdiept hebben en praat je met hun. Onthoud je ook meer dingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al die illuminati zooi is zo'n bodemloze put, daarom ben ik er nooit te veel in gegaan
Ik ken mensen die er veel van weten maar die zeggen ook dat ze door aliens zijn meegenomen op hun ruimteschip enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is wel interessant hoor. Alleen is BNW hier op FOK! een beetje teveel van het goede, beter zoek je gewoon personen op die zich er in verdiept hebben en praat je met hun. Onthoud je ook meer dingen.
Meh.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken mensen die er veel van weten maar die zeggen ook dat ze door aliens zijn meegenomen op hun ruimteschip enzo
Hij blijft het maar voor zich uit schuivenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij gaat alleen zijn show verschuiven..
hoe wordt je een vrijmetselaar en wat doe je danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meh.
Ik heb een collega bij mijn werk die is Vrijmteselaar, daar spreek ik wel eens mee af om over die shit te lullen. En verder beetje lezen op BNW. Alleen die shit is gevaarlijk man, kun je snel helemaal obsessed door raken en het moet niet je leven gaan beheersen. Doe er nu ook even een tijdje niets meer mee, als ik een wat rustigere periode heb ga ik weer wat meer lezen en doen.
Beetje beunhazen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe wordt je een vrijmetselaar en wat doe je dan
Haha, google even of check wikipedia. Niet echt het geschikte topic hiervoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe wordt je een vrijmetselaar en wat doe je dan
OKay, ja ik heb het gegoogled maar werd er niet wijs uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, google even of check wikipedia. Niet echt het geschikte topic hiervoor.
Ik keek van de week en snapte er echt geen kut van, al die gasten in jurkjes, het lijkt eerder op een gay club dan wat andersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, google even of check wikipedia. Niet echt het geschikte topic hiervoor.
Hehe, dacht ik eerst ook. Is wel interessant man, die mensen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik keek van de week en snapte er echt geen kut van, al die gasten in jurkjes, het lijkt eerder op een gay club dan wat anders
Je kunt op http://www.vrijmetselarij.nl/ wel wat algemene dingen lezen. Eventueel kun je wel DM'en als je wat vragen hebt, al is daar genoeg te lezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OKay, ja ik heb het gegoogled maar werd er niet wijs uit
Het begon met radio ONZ toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat vliegt de tijd. Hoe het begon![]()
[X-Raydio] Een nieuw radiostation! Join us!
Datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Met bazen als Dragems, Monopoly, Lindgren.,
ONZ RADIO - Een vaarwel aan me baard Geniaal was datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Met bazen als Dragems, Monopoly, Lindgren.,
Heb je geen wiskunde/natuurkunde/scheikunde?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Biologie 47/65 punten.
Cijfer tussen de 7 en 8
Aardrijkskunde 31/62 punten
Cijfer tussen de 5 en 6
Engels 43/48 punten
Cijfer tussen de 8,5 en 9,5
Nederlands 34/51 punten
Cijfer tussen de 6,5 en 7,5
Kunstvakken 49/73 punten
Cijfer tussen de 6,5 en 7,5
Geschiedenis 45/63 punten
Cijfer tussen de 6,7 en 7,7
Boom.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Typisch het volgende:
Oh het is écht radio? Ik dacht dat het een grapje was.
Godzijdank niet zeg. Ik heb een pretpakketquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je geen wiskunde/natuurkunde/scheikunde?
Het is wel enigszins raar dat je een middelbareschooldiploma kunt krijgen met alleen die zes vakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je geen wiskunde/natuurkunde/scheikunde?
mavo hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel enigszins raar dat je een middelbareschooldiploma kunt krijgen met alleen die zes vakken
Oh ja, Toen ging die Elmofan ook gestoord doen omdat hij niet kon draaienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ONZ RADIO - Een vaarwel aan me baard Geniaal was dat
Ik dacht dat de mavo niet meer bestondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mavo hewiskunde is een keuze vak in het 4e jaar.
Ach, als je een studie kiest die toch compleet de andere kant op gaat. Er zijn ook mensen die écht niet kunnen rekenen, knap lullig als ja dan niet eens je mavo papiertje kan halen. VWO kan volgens mij niet zonder wiskunde, maar ook de HAVO kun je afronden zonder wiskundige vakken. Maar dan moet je volgens mij wel iets van Economie hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel enigszins raar dat je een middelbareschooldiploma kunt krijgen met alleen die zes vakken
Nee, radio ONZ is dood. Het is wel een aanzet geweest om met R49 verder te gaan op amateuristisch niveau. En dat is de kracht van deze radio.quote:
Wie een natuurlijke aanleg voor rekenen heeft, is doorgaans ook slim in elk ander soort kennis. Maar ook dommen die een rekenkundige opleiding krijgen, worden, hoewel ze daar wellicht geen ander voordeel uit halen, altijd veel slimmer dan ze zouden zijn geweest. -- Plato, in De Republiekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mavo hewiskunde is een keuze vak in het 4e jaar.
Niets moet, popje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lach de nieuweling maar weer uit, jullie zouden het me uit moeten leggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |