Ah kut man, ik heb geen FOK!vrienden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn fokvrienden negeren mij de laatste tijd ...
Hopelijk verbrand je je lip aan een stuk gesmolten kaas op die pizzaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah kut man, ik heb geen FOK!vrienden.![]()
Maar de pizza is klaar. Doei hé.
Dan moet je meer fokken, eet smakelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah kut man, ik heb geen FOK!vrienden.![]()
Maar de pizza is klaar. Doei hé.
Die vriend die geen huis heeft en wel je koelkast leeg vreetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welnee, wij bieden slechts ongevraagd asiel.
Iedereen haat mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga weg joh, Rotterdammers onder elkaar was. dit.
Je bent gewoon te jong, maar ik haat je niet hoor.quote:
En geen boodschappen doet, niet schoonmaakt en je afstandsbediening afpaktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die vriend die geen huis heeft en wel je koelkast leeg vreet
En je moeder neuktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En geen boodschappen doet, niet schoonmaakt en je afstandsbediening afpakt
goede vrienden heb jijquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je bent gewoon te jong, maar ik haat je niet hoor.
Kusjes voor iedereen die een open deur intrapt.quote:
OMFGZ HET WAS SARCASTISCH!121quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kusjes voor iedereen die een open deur intrapt.
infiltranten als in voormalig udowu?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ter illustratie hoe ik me voel over de infiltranten
maar ik postte hier wel eens voor udowu dicht was manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde alleen jou en stevenmac
Te weinigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar ik postte hier wel eens voor udowu dicht was man
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar ik kreunde hier wel eens voor udowu dicht was man
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde alleen jou en stevenmac
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oké dan bedoelde ik dromenvangertje en stevenmacquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zitten overalquote:
Bek dicht jijquote:
quote:
quote:
quote:
Ja blablablablabla zie je.quote:
ik was hier eerder dan flippieequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké dan bedoelde ik dromenvangertje en stevenmac
deze kan op een tegeltje hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:47 schreef Rafeiro het volgende:
Een open deur intrappen is zonde van de energie, maar er doorheen lopen is soms wel handig.
Iedereen weet van de Illuminati, de vier altaren van de wetenschap en de Illuminati diamant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij weet van de illuminati?
flips.quote:
Hater.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké dan bedoelde ik dromenvangertje en stevenmac
Zal mij aan mijn reet roesten wat jij vindt eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent altijd een infiltrant
Wedden van niet! Heel veel mensen weten niet van de ECHTE wereldmacht!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen weet van de Illuminati, de vier altaren van de wetenschap en de Illuminati diamant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |