Ah kut man, ik heb geen FOK!vrienden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn fokvrienden negeren mij de laatste tijd ...
Hopelijk verbrand je je lip aan een stuk gesmolten kaas op die pizzaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah kut man, ik heb geen FOK!vrienden.![]()
Maar de pizza is klaar. Doei hé.
Dan moet je meer fokken, eet smakelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah kut man, ik heb geen FOK!vrienden.![]()
Maar de pizza is klaar. Doei hé.
Die vriend die geen huis heeft en wel je koelkast leeg vreetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welnee, wij bieden slechts ongevraagd asiel.
Iedereen haat mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga weg joh, Rotterdammers onder elkaar was. dit.
Je bent gewoon te jong, maar ik haat je niet hoor.quote:
En geen boodschappen doet, niet schoonmaakt en je afstandsbediening afpaktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die vriend die geen huis heeft en wel je koelkast leeg vreet
En je moeder neuktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En geen boodschappen doet, niet schoonmaakt en je afstandsbediening afpakt
goede vrienden heb jijquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je bent gewoon te jong, maar ik haat je niet hoor.
Kusjes voor iedereen die een open deur intrapt.quote:
OMFGZ HET WAS SARCASTISCH!121quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kusjes voor iedereen die een open deur intrapt.
infiltranten als in voormalig udowu?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ter illustratie hoe ik me voel over de infiltranten
maar ik postte hier wel eens voor udowu dicht was manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde alleen jou en stevenmac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |