Tuurlijk wel. 't staat zelfs op de dollarbiljetten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wedden van niet! Heel veel mensen weten niet van de ECHTE wereldmacht!
Ja maar we hebben hier helemaal geen dollarsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. 't staat zelfs op de dollarbiljetten.
op de euro staat het ook, elk gebouw die daarop staat is gemaakt door de vrij metselaars.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar we hebben hier helemaal geen dollars
De waarde van onze munt wordt wel met de stand van de dollar vergeleken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar we hebben hier helemaal geen dollars
Ohquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op de euro staat het ook, elk gebouw die daarop staat is gemaakt door de vrij metselaars.
kunnen mensen alvast wennenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh
Ze zijn wel een beetje dom, willen ze geheim de wereld regeren en dan plakken ze overal hun logo's op
Ze metseldenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh
Ze zijn wel een beetje dom, willen ze geheim de wereld regeren en dan plakken ze overal hun logo's op
Dat was nog eens een baasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn er hier fans van Bart de Graaff?
http://bart.bnn.nl/
Illuminati is totaal wat anders dan de vrijmetselarij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op de euro staat het ook, elk gebouw die daarop staat is gemaakt door de vrij metselaars.
Verlicht ons.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Ishimaru het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat Illuminati wereld in zijn/haar macht heeft
No shit?! Echt?!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Ishimaru het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat Illuminati wereld in zijn/haar macht heeft
Hele collectiequote:
Nah ze staan gewoon anders op de rangordequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Illuminati is totaal wat anders dan de vrijmetselarij.
Naatje gaat draaien zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
Waar is die radio eigenlijk gebleven? Ik heb weer onze Ossies aan de lijn.
Onderhoud aan het management programma of zoiets.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
Waar is die radio eigenlijk gebleven? Ik heb weer onze Ossies aan de lijn.
Niet als we de stream niet tot onze beschikking hebben.quote:
Is het kapot? Of zijn we uit dat hele radiomy ding gegooit wegens te weinig luisterurenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet als we de stream niet tot onze beschikking hebben.
Zie mijn post boven die post.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het kapot? Of zijn we uit dat hele radiomy ding gegooit wegens te weinig luisteruren
Van oorsprong hebben ze geen neuk met elkaar te maken. Nog steeds niet, enkel dat de illuminati de vrijmetselaars gebruiken/gebruikt hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nah ze staan gewoon anders op de rangorde
[ afbeelding ]
Oh dat wist ik niet. Sowieso wat vrijmetselaars nou eigenlijk zijn...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van oorsprong hebben ze geen neuk met elkaar te maken. Nog steeds niet, enkel dat de illuminati de vrijmetselaars gebruiken/gebruikt hebben.
Vrijmetselaars metselen zonder vergunning.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Sowieso wat vrijmetselaars nou eigenlijk zijn...Wikipedia is te ingewikkeld
S&B zo laag? Die gasten leveren al xx jaren de usa presidentenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nah ze staan gewoon anders op de rangorde
[ afbeelding ]
Dat geldt voor tv in z'n algemeenheidquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hele collectie
Heb gelijk de DVD gekocht en documentaire en alles, toen was BNN pas baas zeg. Hij zou zich omdraaien in zijn graf als hij ziet wat er van geworden is
Hier noemen we ze beun.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Vrijmetselaars metselen zonder vergunning.
Bart was echt brutaal en vernieuwend, nu is het brutaal en irritantquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat geldt voor tv in z'n algemeenheidDaarom kijk ik ook nauwelijks nog. Men probeert te scoren met platte onderwerpen. Doe toch iets leuk zoals Bart dat deed.
Moet je nagaan wat een epische macht die top heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
S&B zo laag? Die gasten leveren al xx jaren de usa presidenten
Ik kijk alleen nog maar docu's of comedy central.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat geldt voor tv in z'n algemeenheidDaarom kijk ik ook nauwelijks nog. Men probeert te scoren met platte onderwerpen. Doe toch iets leuk zoals Bart dat deed.
Ik zit nu echt in teveel topicsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik moet mijn natuurkunde verslag maken
britt en imke gaan op reis seizoen 3 is nu toch bezigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zijn echt wel goeie programma's op TV hoor
Je hoeft niet op de presidentsstoel te zitten om de werkelijke macht te hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat een epische macht die top heeft
Half 9 pasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
britt en imke gaan op reis seizoen 3 is nu toch bezig
Nog niet gezien, maar ik hou van Ymkequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
britt en imke gaan op reis seizoen 3 is nu toch bezig
Ik vooral nieuws en docu's. Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst een ander programma gezien heb. Voordeel is wel dat ik bar weinig reclame zie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar docu's of comedy central.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |