Dan mogen ze gerust beide blijven hoor, ik stel wel een contractje op. Je moet toch met je tijd mee gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:40 schreef -Splash- het volgende:
Tot dat je er opeens 2 toch wel erg leuk vindt... en dan?
deeltijdrelatiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan mogen ze gerust beide blijven hoor, ik stel wel een contractje op. Je moet toch met je tijd mee gaan.
Haha, dat is gewoon een nieuwe relatie-vormquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan mogen ze gerust beide blijven hoor, ik stel wel een contractje op. Je moet toch met je tijd mee gaan.
Onder welke COA valt dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is gewoon een nieuwe relatie-vorm
Foutje CAOquote:
Mannen die kokenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef Perzephone het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens een date.. Hij gaat koken, zin in!
Diablo 3 spelen :-)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
Vol topic gemist... het was mooi weer mensen! Wat deden jullie allemaal achter de computer
Geek, thanks. Maaruh, waarom nerf zijn als ik een spel speel?quote:
Had je niet een leuke date kunnen hosselen? Best lekker op een terrasje nuquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Geek, thanks. Maaruh, waarom nerf zijn als ik een spel speel?
Werken!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
Vol topic gemist... het was mooi weer mensen! Wat deden jullie allemaal achter de computer
Hele weekend in een warme gymzaal rondgebracht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
Nu wel weer ja. Ik ben niet zo'n zon aanbidder.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Had je niet een leuke date kunnen hosselen? Best lekker op een terrasje nu
Goed idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Had je niet een leuke date kunnen hosselen? Best lekker op een terrasje nu
Wel jammer te lezen dat de fokdates op niets zijn uitgelopen! Maar uiteraard ben ik ook opgelucht dat mijn backup nog steeds beschikbaar isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hele weekend in een warme gymzaal rondgebracht.
misschien moeten er nog andere combinaties uitgeprobeerd wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel jammer te lezen dat de fokdates op niets zijn uitgelopen! Maar uiteraard ben ik ook opgelucht dat mijn backup nog steeds beschikbaar is
Misschien maar eens een datemeeting hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
misschien moeten er nog andere combinaties uitgeprobeerd worden
dan kan je elkaar toch niet de goede aandacht gevenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Misschien maar eens een datemeeting haha
Jij date toch al met Dizorn? Of ben ik nou alweer in de war?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Mijn FOK!date was anders weer helemaal leuk enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel jammer te lezen dat de fokdates op niets zijn uitgelopen! Maar uiteraard ben ik ook opgelucht dat mijn backup nog steeds beschikbaar is
Ja precies.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Precies, dat telefoontje van je werk was de druppelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja precies.Ik vond het al zo raar dat Eefje zo wit wegtrok na een telefoontje, waarna ik weggestuurd werd.
Ik had het over Spirit die belde om je te bedreigen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, dat telefoontje van je werk was de druppel
Ze heeft wel gebeld om me te bedanken dat ze je weer als back up heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik had het over Spirit die belde om je te bedreigen.![]()
Misschien dat de grootste slowchatter dan in het vervolg notuleert en een samenvatting aan het begin van een nieuw topic achterlaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nee, da's idd een enorm nadeel van de SC van de laatste tijd, teruglezen duurt lang en als je het niet doet mis je dingen
dat wordt dan een quote van 301 posts...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Misschien dat de grootste slowchatter dan in het vervolg notuleert en een samenvatting aan het begin van een nieuw topic achterlaat.
Aanbod om Indisch te koken staat nogquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Aah, dus de keuze is gemaakt?quote:
Da's dan in ieder geval een hoge informatiedichtheid per post!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat wordt dan een quote van 301 posts...
Volgens mij wilden de meeste mensen graag Indisch eten. Plaats wordt even kijken nog waar genoeg ruimte is en naar mij is het natuurlijk wel "ver"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:41 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Aah, dus de keuze is gemaakt?
Alleen dat datemeeting is mij niet helemaal duidelijk. Zal wel iets gemist hebben?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij wilden de meeste mensen graag Indisch eten. Plaats wordt even kijken nog waar genoeg ruimte is en naar mij is het natuurlijk wel "ver"Datum is ook nog niet geprikt. Maar het gaat zeker gebeuren.
Ik kom er zo aan, ik heb nog wel bier koud staan en wijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Sekhmet het volgende:
Laat ik nou net sushi in huis gehaald hebben en daar nu helemaal zin in hebben gekregen...
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Sekhmet het volgende:
Laat ik nou net sushi in huis gehaald hebben en daar nu helemaal zin in hebben gekregen...
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Sekhmet het volgende:
En laat je nou net in Groningen wonen...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Sekhmet het volgende:
Ik kan gewoon een trein pakken en daar in een kwartier zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Plasterk het volgende:
[..]
En laat je nou net in Groningen wonen...
Dat is echt gemeenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een trein pakken en daar in een kwartier zijnSorry.. dat wil je natuurlijk helemaal niet horen
je bent welkom...zijn wel maar acht kleine stukjes...tonijn en komkommer van de appie (die overigens zeer goed te doen zijn)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kom er zo aan, ik heb nog wel bier koud staan en wijn.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Alweer een date? Gaat goedMooi om te horen.
Ik rij dan +/- 50km te hard op elke weg...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:17 schreef freshy98 het volgende:
pfft, 2 uur. bijna 3 uur. en dat is nog alleen maar de trein.
Sushi moet vers zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
je bent welkom...zijn wel maar acht kleine stukjes...tonijn en komkommer van de appie (die overigens zeer goed te doen zijn)
Dat is waar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee hoor, is wel het lekkerst, maar voor een avondsnackje zijn deze prima!
misschien even wachten tot morgen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb suikerbroodbolletjes
On topic: en ik ben aan het mailen naar die man van relatieklik en jemig het is te laat daarvoor.
Serieuze vraag want ik begrijp het niet zo goed...wat is het verschil hier en met andere topics? Overal word toch op elkaar gereageerd...er zitten hier alleen wat meer dezelfde mensen in het topic (maar iedereen is welkom natuurlijk). Ben ook niet zo bekend met wat het fenomeen SC dan precies inhoud...dat je niet meer dan 1 reactie per 24 uur mag posten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef Crutch het volgende:
Kap eens met die SC.
De eerstvolgende ga ik noten.
SC betekent Slow Chat, oftewel praten over koetjes en kalfjes die niets met het onderwerp te maken hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Serieuze vraag want ik begrijp het niet zo goed...wat is het verschil hier en met andere topics? Overal word toch op elkaar gereageerd...er zitten hier alleen wat meer dezelfde mensen in het topic (maar iedereen is welkom natuurlijk). Ben ook niet zo bekend met wat het fenomeen SC dan precies inhoud...dat je niet meer dan 1 reactie per 24 uur mag posten?
En ja, ben relatief nieuw op Fok![]()
Ok, thanx voor de uitleg. Wij verhuizen naar het singles topic.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
SC betekent Slow Chat, oftewel praten over koetjes en kalfjes die niets met het onderwerp te maken hebben.
Posten over datingsite-ervaringen mag, maar posts over wat je vandaag gaat eten of hoe lang je in de trein zit voegen niets toe aan een topic waarin mensen willen lezen over dates.
Ok, inderdaad duidelijk. Maar aangezien het om ervaringen met datingsites gaat neem ik aan dat gesprekken daarover wel mogen? Niet alleen date-ervaringen zelf, bedoel ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
SC betekent Slow Chat, oftewel praten over koetjes en kalfjes die niets met het onderwerp te maken hebben.
Posten over datingsite-ervaringen mag, maar posts over wat je vandaag gaat eten of hoe lang je in de trein zit voegen niets toe aan een topic waarin mensen willen lezen over dates.
Dat neem ik aan van wel ja...quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ok, inderdaad duidelijk. Maar aangezien het om ervaringen met datingsites gaat neem ik aan dat gesprekken daarover wel mogen? Niet alleen date-ervaringen zelf, bedoel ik.
Alles met betrekking tot het onderwerp datingsites/ dates mogen hier. Dus vertellen hoe een date het was, wat voor contacten je hebt lopen of wat je wel / niet handig vindt aan de sites.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ok, inderdaad duidelijk. Maar aangezien het om ervaringen met datingsites gaat neem ik aan dat gesprekken daarover wel mogen? Niet alleen date-ervaringen zelf, bedoel ik.
Het komt allemaal niet zo nauw joh, date-ervaringen zijn juist hartstikke leuk om te lezen en passen wat mij betreft prima in dit topic.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie al 'samen'? Je noemt haar date/vriendin, maar je zoekt ondertussen nog wel door? Lijkt me toch een beetje een vreemde basis, volgens mij zit ze gewoon te vissen naar garanties.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:54 schreef Godshand het volgende:
Nou, met date/vriendin 3 daagjes naar Portugal geweest. Heel leuk gehad. Ik kon vanwege mn werk niet langer, maar zij ging 2 dagen eerder en bleef een dag langer. Meer dan 48 uur dus op elkaars lip, en een dag langer had ik best mogen blijven van dr..
Gister spontaan van Schiphol opgehaald, maar vandaag wel ieder in ons eigen bed wakker geworden.
Toch blijft het wel raar, ze begon tijdens die trip even weer te mekkeren, dat ik op datingsites zat, en dat ik dus wel erg op zoek naar een relatie was. En of ze zoiets wel echt wil. En of ze kinders wel wil.
Ik wordt dat soort opmerkingen wel een beetje beu eerlijk gezegd. Ik heb gezegd dat ik die verwijtende toon wel beu wordt (je bent zo op zoek), en dat ze in principe vrij is om te doen wat ze wil. Verlaat me dan alsjeblieft en bel je neukertje weer op en leef je vrije leven. Maar niet dat gemekker constant.
Ze ging er uiteraard niet op in (zo gek is ze dan wel van me), maar het wordt wel irritant. Op dat soort momenten moet ik mij echt inhouden om gewoon haar niet een schop onder dr hol te geven en zelf dan maar te verlaten.
Ik ben weer te weinig ervaringsdeskundige met relaties om nou te weten wat ik er mee aan moet. Inderdaad, soms, relaties
Maar gelukkig was dit 1 momentje, de rest van de daagjes was
Klinkt als het begin van het einde. Hoeft geen drama te zien, want je kotst van haar (opmerkingen en gedrag). Geniet van de leuke dingen en laat het lopen zoals het loopt, I say.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
klinkt matig positief allemaal Gods
Hoe vaak krijg je dergelijke opmerkingen dan van haar?
Of gewoon eens een goed gesprek erover. Dat zou ook voldoende moeten zijn lijkt me. Want het heeft, lijkt mij, gewoon te maken met wederzijds begrip van het handelen van de ander te maken. Als je weet hoe, wat en waarom dan kan je zien of je dat voldoende vindt. Zo niet, wegwezen. Zo wel, dan is alles duidelijk en kan het worden gelaten voor wat het isquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:04 schreef BeamofLight het volgende:
Klinkt als het begin van het einde. Hoeft geen drama te zien, want je kotst van haar (opmerkingen en gedrag). Geniet van de leuke dingen en laat het lopen zoals het loopt, I say.
Het is een gratis site gemaakt door vrijwilligers toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:09 schreef -Splash- het volgende:
Oh man... ik zat even op Knuz te gluren.
Die frontpage is lachwekkend, krijg er een gevoel van plaatsvervangende schaamte van.
Er zitten ook "normale" mensen hoor, heb vanavond een 4e date met een dame van knuzquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:14 schreef Silenus het volgende:
Precies, als het gratis is moet je er ook niet teveel van verwachten. Het is ook aan het (gemiddelde) aanbod wel te zien wat voor mensen erop zitten. Veelal laag opgeleid en van een andere 'sociale klasse' (klinkt weer zo fout) als waarin, gok ik, de meesten van ons zitten.
Ik ken knuz niet, maar het IQ op RP is ook niet al te hoog voor wat ik voorbij heb zien komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:23 schreef Silenus het volgende:
Ja dat klopt, ik zeg ook niet dat iedereen zo is. Maar als je alle knuz'ers op een hoop gooit denk ik dat het gemiddelde IQ zeker 30/40 punten lager ligt dan op relatieplanet, e-matching of zelfs paiq.
Jij bent niet zo van de relaties, ofwel? Ik vind het ook wel een beetje raar dat je nog rondkijkt op datingsites maar dat je haar wel jouw vriendin noemt. Klinkt als bindingsangst...quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:54 schreef Godshand het volgende:
Nou, met date/vriendin 3 daagjes naar Portugal geweest. Heel leuk gehad. Ik kon vanwege mn werk niet langer, maar zij ging 2 dagen eerder en bleef een dag langer. Meer dan 48 uur dus op elkaars lip, en een dag langer had ik best mogen blijven van dr..
Gister spontaan van Schiphol opgehaald, maar vandaag wel ieder in ons eigen bed wakker geworden.
Toch blijft het wel raar, ze begon tijdens die trip even weer te mekkeren, dat ik op datingsites zat, en dat ik dus wel erg op zoek naar een relatie was. En of ze zoiets wel echt wil. En of ze kinders wel wil.
Ik wordt dat soort opmerkingen wel een beetje beu eerlijk gezegd. Ik heb gezegd dat ik die verwijtende toon wel beu wordt (je bent zo op zoek), en dat ze in principe vrij is om te doen wat ze wil. Verlaat me dan alsjeblieft en bel je neukertje weer op en leef je vrije leven. Maar niet dat gemekker constant.
Ze ging er uiteraard niet op in (zo gek is ze dan wel van me), maar het wordt wel irritant. Op dat soort momenten moet ik mij echt inhouden om gewoon haar niet een schop onder dr hol te geven en zelf dan maar te verlaten.
Ik ben weer te weinig ervaringsdeskundige met relaties om nou te weten wat ik er mee aan moet. Inderdaad, soms, relaties
Nou, we zoeken niet door, beide niet. Ik weet wel dat ze ook onzeker kan zijn hoor, dan vraagt ze of ik niet op datingsites nog steeds zit. Nou niet dus. Maar dan weer zo'n opmerking van "jij wil zo serieus..". Wat moet ik er mee? Waarschijnlijk niet letterlijk interpreteren, maar wat dan wel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie al 'samen'? Je noemt haar date/vriendin, maar je zoekt ondertussen nog wel door? Lijkt me toch een beetje een vreemde basis, volgens mij zit ze gewoon te vissen naar garanties.
Even mezelf quoten, want lezen kan blijkbaar niemand.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:54 schreef Godshand het volgende:
Toch blijft het wel raar, ze begon tijdens die trip even weer te mekkeren, dat ik op datingsites zat,
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:29 schreef Godshand het volgende:
Nou, we zoeken niet door, beide niet. Ik weet wel dat ze ook onzeker kan zijn hoor, dan vraagt ze of ik niet op datingsites nog steeds zit. Nou niet dus. Maar dan weer zo'n opmerking van "jij wil zo serieus..". Wat moet ik er mee? Waarschijnlijk niet letterlijk interpreteren, maar wat dan wel?
We zien elkaar overigens sinds maart...
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Of gewoon eens een goed gesprek erover. Dat zou ook voldoende moeten zijn lijkt me. Want het heeft, lijkt mij, gewoon te maken met wederzijds begrip van het handelen van de ander te maken. Als je weet hoe, wat en waarom dan kan je zien of je dat voldoende vindt. Zo niet, wegwezen. Zo wel, dan is alles duidelijk en kan het worden gelaten voor wat het is
Wat wil je er zelf eigenlijk mee? Als je nu al hier tegenaan loopt (en er zoveel problemen mee hebt) dan denk ik niet dat dit een lang leven beschoren is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, we zoeken niet door, beide niet. Ik weet wel dat ze ook onzeker kan zijn hoor, dan vraagt ze of ik niet op datingsites nog steeds zit. Nou niet dus. Maar dan weer zo'n opmerking van "jij wil zo serieus..". Wat moet ik er mee? Waarschijnlijk niet letterlijk interpreteren, maar wat dan wel?
We zien elkaar overigens sinds maart...
Ik doelde op de reacties in fotomatching. Voorbeeld: Een dame in bikini met 2 enorme uitpuilende joekels. Staan er reacties onder als 'mooie uitstraling', 'prachtig' en 'leuk koppie'.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:09 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Het is een gratis site gemaakt door vrijwilligers toch?
Maar je kent haar dus niet via een datingsite?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Even mezelf quoten, want lezen kan blijkbaar niemand.
"Zat" is verleden tijd, ofwel ik zit niet meer op datingsites. Maar dat ik er wel zat, vond zij een teken dat ik wel erg graag een relatie wilde. Ja, so what?
Daar zat ik ook aan te denken. Als jezelf wel wilt en zij niet.... waarvoor doe je het dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat wil je er zelf eigenlijk mee? Als je nu al hier tegenaan loopt (en er zoveel problemen mee hebt) dan denk ik niet dat dit een lang leven beschoren is.
Eh..zij vindt dat je teveel op zoek bent. Wil zij zelf dan geen relatie? Ook niet met jou? Daar kun je beter eerst achter komen denk ik. Het klinkt meer als een steek onder water. Wil ze gewoon niet exclusief zijn/prille relatie? Lijkt me een logischer verklaring. En waarom ben je daar zo zat van?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:54 schreef Godshand het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb het hier al eens vaker genoemd maar relatieklik is ook gratis en best een serieuze site. Het is daar niet gewenst als je een zuiver seksdate insteek hebt dus die leden kun je dan gewoon melden en dan worden ze eraf geflikkerd. Heb nog geen enkele slechte ervaring met een date van daar. Wel eens dat het niet klikte maar altijd een leuke insteek, geen verrassingen.
Knuz vind ik ook wel eens plat maar die mensen kom je overal wel tegen. Zit er eigenlijk te weinig op om erover te kunnen oordelen.
Welke recente wetenschappelijke inzichten? En waarom heb je dat nodig bij een dating-sitequote:RelatieKlik is een relatief nieuwe datingsite met een verantwoorde en discrete matching-filosofie gebaseerd op recente wetenschappelijke inzichten.
Dezelfde eigenaar dus, en dat is weer die psycholoog van Loverboysquote:Welkom op het weblog van psycholoog Marcelino Lopez, mede-eigenaar van RelatieKlik en Knuz, tekstschrijver en zelfstandig coach te Amsterdam.
Dit blog is een klankbord voor onze gratis relatiesites RelatieKlik en Knuz: een ideaal medium om mijn kronkels en nieuws over relaties, dating en psychologie te delen.
Leuk!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:17 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Er zitten ook "normale" mensen hoor, heb vanavond een 4e date met een dame van knuz
En die doet HBO
Geen idee, was ooit door een kennis getipt dat het daar wel okee was. Tja, waarom heb je bij Paiq kunstmatige intelligentie nodig? Ze kijken een beetje naar je persoonlijkheidstype. Volgens mij klikte het daarom ook wel op de dates. Het werkt een beetje zoals de Paiqscore. Maar bestaat volgens mij al langer dan Paiq.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Welke recente wetenschappelijke inzichten? En waarom heb je dat nodig bij een dating-site
Ha haquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dezelfde eigenaar dus, en dat is weer die psycholoog van Loverboys
Don Tobasco
Vroegâh had je ook nog Parship, dat was ook wetenschappelijk onderbouwd maar daar hoor ik tegenwoordig ook niets meer van... Was ook vrij duur geloof ik...quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geen idee, was ooit door een kennis getipt dat het daar wel okee was. Tja, waarom heb je bij Paiq kunstmatige intelligentie nodig? Ze kijken een beetje naar je persoonlijkheidstype. Volgens mij klikte het daarom ook wel op de dates. Het werkt een beetje zoals de Paiqscore. Maar bestaat volgens mij al langer dan Paiq.
Ik typte hier een hele lap tekst, maar dit is te offtopic voor Daniel denk ik. Verdere info per PM aub.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh..zij vindt dat je teveel op zoek bent. Wil zij zelf dan geen relatie? Ook niet met jou? Daar kun je beter eerst achter komen denk ik. Het klinkt meer als een steek onder water. Wil ze gewoon niet exclusief zijn/prille relatie? Lijkt me een logischer verklaring. En waarom ben je daar zo zat van?
Daarom, dit is gratis. Maar er staan niet honderdduizenden mensen op. Ik denk dat die lange tests gewoon afschrikken. Maar zo scheid je wel het kaf van het koren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Vroegâh had je ook nog Parship, dat was ook wetenschappelijk onderbouwd maar daar hoor ik tegenwoordig ook niets meer van... Was ook vrij duur geloof ik...
Heeft hij je dat gezegd? Want dat lijkt me stug.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:23 schreef Godshand het volgende:
Ik typte hier een hele lap tekst, maar dit is te offtopic voor Daniel denk ik. Verdere info per PM aub.
Al die vragen bij Paiq ben je anders ook wel ff zoet meequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daarom, dit is gratis. Maar er staan niet honderdduizenden mensen op. Ik denk dat die lange tests gewoon afschrikken. Maar zo scheid je wel het kaf van het koren.
Hoe is het met je katholieke date? E. toch?
Morgen toch pas.. 3 dagen regel.. Maandag binnen, ma wacht.. di wacht.. wo wachten.. do versturenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Statistisch gezien zou ik vanavond daar antwoord op moeten krijgen...
Zij hanteert netjes altijd de 2 dagen regelquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Morgen toch pas.. 3 dagen regel.. Maandag binnen, ma wacht.. di wacht.. wo wachten.. do versturen
Dat is altijd zo bij de psychologische testjes. Gewoon eerste ingeving invullen en stoppen met analyseren. Antwoorden zijn extremen inderdaad, dat is ook het hele idee volgens mij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb me net ook geregistreerd op relatieklik, maar die testjes zijn echt sneu
Er zitten soms antwoorden tussen waarvan ik denk "daar klikt toch niemand op". Sommige antwoorden in die antwoord paren hebben soms ook niets met elkaar te maken.
Oh dan heb ik daar niks te zoeken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb het hier al eens vaker genoemd maar relatieklik is ook gratis en best een serieuze site. Het is daar niet gewenst als je een zuiver seksdate insteek hebt
Volk dat uit is op seks kom ik anders ook niet tegen op de reguliere datingsites. Maar dat kan ook aan mijn falende hosselpraktijken liggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oh dan heb ik daar niks te zoeken.
Ik anders meer dan genoeg. Dat ze na een paar berichtjes laten weten toch voornamelijk iets eenmaligs te zoeken en eigenlijk niet meer. Of er uberhaupt direct over beginnen. Niet echt een beste eerste indruk van datingsites.... Gelukkig zijn ze niet allemaal zo en zijn er intussen wel wat waar ik in ieder geval voorlopig contact mee wil houdenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volk dat uit is op seks kom ik anders ook niet tegen op de reguliere datingsites. Maar dat kan ook aan mijn falende hosselpraktijken liggen
Nee klopt, goed dat je dat zelf ook door hebt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oh dan heb ik daar niks te zoeken.
Ben je een vrouw of een man?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:42 schreef maen het volgende:
[..]
Ik anders meer dan genoeg. Dat ze na een paar berichtjes laten weten toch voornamelijk iets eenmaligs te zoeken en eigenlijk niet meer. Of er uberhaupt direct over beginnen. Niet echt een beste eerste indruk van datingsites.... Gelukkig zijn ze niet allemaal zo en zijn er intussen wel wat waar ik in ieder geval voorlopig contact mee wil houdenVerder zie ik nog wel, ik kijk pas 2 weken rond
vrouw, waarschijnlijk verklaart dat al wel watquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben je een vrouw of een man?
Ik kom ze ook wel tegen. Is natuurlijk ook wel logisch dat je niet gelijk alle kaarten op tafel legt maar voornamelijk iets eenmaligs zoeken kunnen ze beter voor naar een andere site. Dat daten soms wel betekent dat je meerdere eerste dates hebt dat is dan wel weer logisch.
Ik kom ze voornamelijk op Paiq veel tegen, op knuz voorheen ook wel. Okcupid doe ik alleen maar testjes op en voor de lol mail ik terug naar de Arabische oliesjeiks die hun privévliegtuig naar me willen vernoemen.
Het neemt vaak wel wat af na een tijdje. Klopt, vrouwen bestoken mannen minder snel op die sites.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef maen het volgende:
[..]
vrouw, waarschijnlijk verklaart dat al wel wat
Op Paiq valt het mee, op badoo is het heel erg. Maar ook op relatieplanet, direct bij het eerste berichtje. Gelukkig kan ik daar niet op reageren.
Op Badoo had ik me ook meer ingeschreven om te kijken wat het was, maar nu word ik wel bestookt met berichtjes. Misschien maar gewoon even verwijderen, aangezien het toch niet bevalt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het neemt vaak wel wat af na een tijdje. Klopt, vrouwen bestoken mannen minder snel op die sites.
Badoo lijkt me ook niet echt de leukste site voor een serieuze date, maar misschien heb ik het mis.
Ik zal - als man - dan wel weer een uitzondering zijn, maar ik kwam op Paiq juist opvallend veel vrouwen tegen die op zoek waren naar een avontuurtje. Terwijl ik nooit degene was die daar als eerste over begon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef maen het volgende:
[..]
vrouw, waarschijnlijk verklaart dat al wel wat
Op Paiq valt het mee, op badoo is het heel erg. Maar ook op relatieplanet, direct bij het eerste berichtje. Gelukkig kan ik daar niet op reageren.
Is dat geen verkapte hint dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:15 schreef -Splash- het volgende:
Als een man 'Hoi, neuken?' zegt is dat natuurlijk een ijsbreker. Dat snappen jullie toch wel?![]()
Niet?! Yes!!! Even een gewillige opzoekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even terzijde, maar nu is er imho niks mis met een seksdate her en der trouwens. Valt me op dat hier vaak nogal krampachtig over gedaan wordt. Het zit er niet alleen om je voort te planten lijkt me.
Nee, dat is waar. Maar het is gewoon niet wat ik zoek, dus heb ik daar weinig behoefte aan. Neemt niet weg dat het best eens zou kunnen gebeuren overigensquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even terzijde, maar nu is er imho niks mis met een seksdate her en der trouwens. Valt me op dat hier vaak nogal krampachtig over gedaan wordt. Het zit er niet alleen om je voort te planten lijkt me.
Ooo nee, maakt ook niet uit! Als je er beide op uit bent en je "spreekt" het een beetje af, prima! Lekker handig!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hij vindt het vast niet erg om eerst een kopje koffie/biertje te drinken hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef automatic_ het volgende:
Ooo nee, maakt ook niet uit! Als je er beide op uit bent en je "spreekt" het een beetje af, prima! Lekker handig!Maar je moet er bij mij niet binnen 10 seconden mee aankomen
Niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vindt het vast niet erg om eerst een kopje koffie/biertje te drinken hoor
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet?Boh... als je dat had verteld dan hadden we kunnen neuken op onze dates!
Dat is juist heel makkelijk te regelen. Gewoon zelfde als een gewone date, maar wat meer inspelen op seks onderwerpen... en vanuit daar ga je verder en regel je een datequote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nooit een seksdate gehad, ik zou ook niet zo weten hoe ik dat zou moeten regelen... Wanneer begin je daarover?
Nouja, de vraag is: wat is een seksdate. Een date waarop je wel ongeveer kunt raden waarop het uit gaat draaien, als er natuurlijk vooraf al een beetje geflirt wordt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nooit een seksdate gehad, ik zou ook niet zo weten hoe ik dat zou moeten regelen... Wanneer begin je daarover?
Zit je op Paiq? Ik weet niet hoe jij je datingbasis-metertje-gevalletje hebt ingesteld, maar als je die vragen aan het begin hebt beantwoord en je bent daarvoor in, is het een kwestie van kijken hoe veel je matched op datingbasis.quote:
Of je regelt een FOK!date...quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zit je op Paiq? Ik weet niet hoe jij je datingbasis-metertje-gevalletje hebt ingesteld, maar als je die vragen aan het begin hebt beantwoord en je bent daarvoor in, is het een kwestie van kijken hoe veel je matched op datingbasis.
Als die balk dan bijna vol zit weet je in ieder geval dat je niet met een non van doen hebt.
True.quote:
Nee, sorry... Ik heb al een FOKdate en die is veel te leukquote:
ik vind 1 wel even genoegquote:
Uhuquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Silenus het volgende:
....Dit hoor ik dan van vrienden he, ik heb hier zelf totaal geen ervaring mee.
Volgens mij zijn er maar weinig die beweren dat het wel zo is. Maar die daten sowieso nooitquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Zo ziet men weer jongens en meisjes een fokdate regelen is niet eenvoudig.
Je moet er dan ook wel een klein beetje je best voor doen hequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Komt doordat je ze afzegt...quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, de vraag is: wat is een seksdate. Een date waarop je wel ongeveer kunt raden waarop het uit gaat draaien, als er natuurlijk vooraf al een beetje geflirt wordt.
Het is niet dat je daarover begint met 'Zeg eh, nu ik je hobby's weet en je ook wat hebt verteld over je werk, heb ik nog een vraag. Is het misschien een leuk idee om op onze date mijn piemel in jouw kut te steken?'
Je weet toch wel hoe dat gaat.
"Zohoo, warm weer he buiten?"
-Ja pfoeee, echt wel blij dat de lente begonnen is.
"Jahaa lekker flirten natuurlijk."
-Hmm hou jij wel van flirten?
"Jazeker. Ik vind het heerlijk! Beetje zoenen enzo."
-Kun je zo goed zoenen dan?
"Nou er is maar 1 manier om daarachter te komen haha"
-Dat lijkt me wel wat zeg.
mwhaquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:
Daar ga ik snel achter komen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
crtl-c, crtl-vquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, de vraag is: wat is een seksdate. Een date waarop je wel ongeveer kunt raden waarop het uit gaat draaien, als er natuurlijk vooraf al een beetje geflirt wordt.
Het is niet dat je daarover begint met 'Zeg eh, nu ik je hobby's weet en je ook wat hebt verteld over je werk, heb ik nog een vraag. Is het misschien een leuk idee om op onze date mijn piemel in jouw kut te steken?'
Je weet toch wel hoe dat gaat.
"Zohoo, warm weer he buiten?"
-Ja pfoeee, echt wel blij dat de lente begonnen is.
"Jahaa lekker flirten natuurlijk."
-Hmm hou jij wel van flirten?
"Jazeker. Ik vind het heerlijk! Beetje zoenen enzo."
-Kun je zo goed zoenen dan?
"Nou er is maar 1 manier om daarachter te komen haha"
-Dat lijkt me wel wat zeg.
Ik zal eens kijken... Waarschijnlijk blijft het bij kijken want volgens mij is het niet zo mijn ding, wel nieuwsgierig uiteraardquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zit je op Paiq? Ik weet niet hoe jij je datingbasis-metertje-gevalletje hebt ingesteld, maar als je die vragen aan het begin hebt beantwoord en je bent daarvoor in, is het een kwestie van kijken hoe veel je matched op datingbasis.
Als die balk dan bijna vol zit weet je in ieder geval dat je niet met een non van doen hebt.
quote:
Tuurlijk daarom was ik ook van plan lopend naar de plaats van onze date te komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je moet er dan ook wel een klein beetje je best voor doen he
Dan stel ik voor af te spreken in Reykjavik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk daarom was ik ook van plan lopend naar de plaats van onze date te komen.
Wat liefquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Pien je weet toch wel dat ik zou moonwalken naar pluto voor je.
Iemand anders was je gewoon voorquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Geen idee?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
WTFPien en HJ doen zich voor als Tijnbrein?
Nee dat is echt zo hij is gejatquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ze hebben jouw UI... Of is dat alleen bij mij?
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #4quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ze hebben jouw UI... Of is dat alleen bij mij?
lolquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #4
En Pien vindt dat goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over seksdates gesproken, had vanavond weer een date via paiq. Die dame wist er wel raad mee kan ik je zeggen. Morgen een date met dame twee en vrijdag naar dame drie.
Nu eerst dat laken uit mijn reet zien te peuteren.
Je let goed op.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En Pien vindt dat goedOf hebben jullie nog niks officieels
Dat TB een seksdate zou hebben?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je let goed op.
Als je nou niks had gezegd had iedereen gedacht dat....
Met mijn linkerhand iedere dagquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat TB een seksdate zou hebben?
Ik spreek jou nu toch aanquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef AlmightyArjen het volgende:
Hoe zit het Tijn, nou al eens iemand aangesproken op een site?
Nog geen reacties terug dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik spreek jou nu toch aan![]()
Ja af en toe stuur ik wat berichtjes op Okcupid. Verder niet zo veel eigenlijk
Niet veel. Maar dat verbaasd mijn niets.quote:
en wat leren we daarvan ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet veel. Maar dat verbaasd mijn niets.
Geen idee. Het ligt vooral aan mezelfquote:
En wat doen we daaraan ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Het ligt vooral aan mezelf
Als ik daar een antwoord op had dan zat ik hier nietquote:
Misschien harder werken aan een antwoord dan hier zitten ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik daar een antwoord op had dan zat ik hier niet
Is dat niet de verkeerde instelling?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Het ligt vooral aan mezelf
Begin eerst maar eens met wat positiever over jezelf te denkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik daar een antwoord op had dan zat ik hier niet
Misschien wat meer meisjes aanspreken over internet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet veel. Maar dat verbaasd mijn niets.
Ja iets met niet zo'n goed zelfbeeldquote:
En dat helpt hoe?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Misschien wat meer meisjes aanspreken over internet?
Eerst beetje zelfvertrouwen kweken..ook online val je door de mand als je geen zelfvertrouwen hebt...quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Misschien wat meer meisjes aanspreken over internet?
zelfvertrouwen krijg je door vrouwen (online) aan te spreken. Het blijkt dan namelijk dat ze minder eng zijn dan sommigen eruit zien...quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Eerst beetje zelfvertrouwen kweken..ook online val je door de mand als je geen zelfvertrouwen hebt...
Meer kans dat je berichtjes terugkrijgtquote:
Idd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Eerst beetje zelfvertrouwen kweken..ook online val je door de mand als je geen zelfvertrouwen hebt...
Je hebt toch wel eens dates gehad of vergis ik mij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:41 schreef freshy98 het volgende:
tijnbrein en ik lijken teveel op elkaar.
Reageer op wat ze in haar profiel heeft staan. Staat er dat ze graag sport, vraag haar wat voor sport ze doet. Staat er dat ze projectleider is, dan vraag je wat voor soort projecten ze doet. Vraag haar of ze al plannen voor de zomervakantie heeft, enz...quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is waar, maar vaak weet ik echt niets te bedenken om te zeggen en dan laat ik het maar
Daar vergis je je inquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens dates gehad of vergis ik mij?
Open vragen stellen..wie wat waar wanneer (en hoe)quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Reageer op wat ze in haar profiel heeft staan. Staat er dat ze graag sport, vraag haar wat voor sport ze doet. Staat er dat ze projectleider is, dan vraag je wat voor soort projecten ze doet. Vraag haar of ze al plannen voor de zomervakantie heeft, enz...
Omdat spontaan te doen lukt mij dus niet. Het moet niet te gemaakt zijn anders krijg je ook geen reactie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Open vragen stellen..wie wat waar wanneer (en hoe)
Wat voor muziek vind je leuk
Welke film heb je laatst gezien
Wat vond jer ervan
Wat heb je gekookt vanavond
Wat ga je doen dit weekend
Wanneer heb je voor het laatst gelachen
Wat is het leukste wat je vandaag is overkomen
enzovoort enzovoort
Als je het koppelt aan haar profiel dan is het spontaan genoeg..quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat spontaan te doen lukt mij dus niet. Het moet niet te gemaakt zijn anders krijg je ook geen reactie.
Mmm ja, het is denk inderdaad een kwestie van trial and error.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Als je het koppelt aan haar profiel dan is het spontaan genoeg..
dus als de dame in kwestie aangeeft dat ze het leuk vindt om naar films te kijken...haak je daar op in, en vraag je welke film ze voor het laatst heeft gezien, en wat ze ervan vond....
echt niet zo moeilijk....
het leven is voorspelbaar...wees ook niet al te origineel..zeker niet als je dat in het echt ook niet bent...quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:50 schreef freshy98 het volgende:
Dat heb ik ook. Krijg altijd meteen het idee bij dat soort dingen dat de ander al denkt "hoe voorspelbaar".
Gek hoe dat voor iedereen anders werkt, ik ben niet van het vele berichten sturen, maar als ik dat doe herzie ik het juist altijd wel even een keer en gooi er een grap of iets in welke dan nog ter plekke in me opkomt. Het komt er hier juist nét even beter uit dan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef AlmightyArjen het volgende:
Mijn pogingen tot orginaliteit (sarcasme voornamelijk) stranden altijd, terwijl ik op de meest voorspelbare mails een reactie terug krijg... Niet denken wat de ander ervan vindt, typen wat in je opkomt. En niet drie keer overlezen en aanpassen, daar wordt het juist voorspelbaar door.
En dan lees je het over om het vervolgens toch maar in de prullenbak te gooien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gek hoe dat voor iedereen anders werkt, ik ben niet van het vele berichten sturen, maar als ik dat doe herzie ik het juist altijd wel even een keer en gooi er een grap of iets in welke dan nog ter plekke in me opkomt. Het komt er hier juist nét even beter uit dan.
Juist niet. Als je dan iets herziet moet je het goed doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En dan lees je het over om het vervolgens toch maar in de prullenbak te gooien.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Kunnen jullie niet lekker in dat andere topic gaan posten voor mensen die het eng vinden om anderen aan te spreken? Je hangt enorm in een visueuze cirkel Tijn en je komt er echt niet uit door keer op keer dit gesprek opnieuw te voeren in dit topic. Wees eens een vent en geef jezelf een schop onder je hol en DOE IETS. Van hier alleen maar lopen verkondigen dat je het niet doet en dat dat je fout is, verandert er echt niets.
Iedereen heeft er begrip voor dat sommige mensen hun uiterlijk mee hebben en anderen niet; zo is het leven nu eenmaal. Wij vinden je niet minder door je uiterlijk; de enige die dat doet ben jij. Wat andere mensen afschrikt is het feit dat je zoveel medelijden met jezelf hebt. Mensen vinden het niet erg je verhaal 1x aan te horen, of 2x of 3x. Maar je krijgt nu over and over dezelfde tips en je doet er helemaal niks mee. Als je zo bent in elk gesprek en je bij voorbaat gaat excuseren of opvreten.. .vind je het dan echt gek dat een gesprek niet lekker loopt?
Ik zeg het nog 1x: er zijn heel erg veel niet-knappe mensen die wel een geslaagd leven hebben. Datgene wat het grote verschil maakt is: instelling en houding. Dus ga verdorie eens een keer aan de slag met jezelf en DOE er wat aan!! (als jij jezelf die schop niet geeft, doe ik het wel).
Eikel ben je toch ookquote:
Ik zei het toch? Gebruik mijn UI nu eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm ja, het is denk inderdaad een kwestie van trial and error.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eikel ben je toch ookIk heb dat woord serieus 3x herschreven en had toen zoiets van: het gaat om de boodschap!!
Hou eens op zegquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:02 schreef -Splash- het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier ook weer een date op de planning.
Volgens mij verschilt het nog al en zijn (of waren) de meeste wel op meerdere sites te vinden...wel lurken, niet postenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:19 schreef RBWO het volgende:
Meesten zitten hier op paiq? (ben wel een actief lurker maar eigenlijk nooit echt meegepost hier.. waarom eigenlijk niet)
Het spijt mequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt het nog al en zijn (of waren) de meeste wel op meerdere sites te vinden...wel lurken, niet postenAan de hoeveelheid views te zien ben je niet de enige...
De tering zit je hier nou nog?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Kunnen jullie niet lekker in dat andere topic gaan posten voor mensen die het eng vinden om anderen aan te spreken? Je hangt enorm in een visueuze cirkel Tijn en je komt er echt niet uit door keer op keer dit gesprek opnieuw te voeren in dit topic. Wees eens een vent en geef jezelf een schop onder je hol en DOE IETS. Van hier alleen maar lopen verkondigen dat je het niet doet en dat dat je fout is, verandert er echt niets.
Iedereen heeft er begrip voor dat sommige mensen hun uiterlijk mee hebben en anderen niet; zo is het leven nu eenmaal. Wij vinden je niet minder door je uiterlijk; de enige die dat doet ben jij. Wat andere mensen afschrikt is het feit dat je zoveel medelijden met jezelf hebt. Mensen vinden het niet erg je verhaal 1x aan te horen, of 2x of 3x. Maar je krijgt nu over and over dezelfde tips en je doet er helemaal niks mee. Als je zo bent in elk gesprek en je bij voorbaat gaat excuseren of opvreten.. .vind je het dan echt gek dat een gesprek niet lekker loopt?
Ik zeg het nog 1x: er zijn heel erg veel niet-knappe mensen die wel een geslaagd leven hebben. Datgene wat het grote verschil maakt is: instelling en houding. Dus ga verdorie eens een keer aan de slag met jezelf en DOE er wat aan!! (als jij jezelf die schop niet geeft, doe ik het wel).
Blijven uitgaan iig...verder ligt het eraan wat bij je past en of je een betaalde site of gratis wil...je kan ook gewoon een aantal proberen en stoppen als je het niks vind.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef RBWO het volgende:
[..]
Het spijt me. Moet zeggen dat ik sinds kort weer deze topics aan het doorbladeren ben!
. Aan de ene kant lijkt het me best leuk om simpelweg via zo'n site een gesprek aan te knopen.. aan de andere kant is het met uitgaan stukken leuker omdat je elkaar dan meteen ziet
. Suggesties?
Mwah het heeft er meer mee te maken of zo'n website daadwerkelijk wat dingen toevoegt die je in de praktijk niet hebt? :-). Elk weekend gezellig stappen en met iedereen leuk doen, zo gaat het met de website ook in principequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Blijven uitgaan iig...verder ligt het eraan wat bij je past en of je een betaalde site of gratis wil...je kan ook gewoon een aantal proberen en stoppen als je het niks vind.
Je ontmoet mensen buiten je eigen cirkeltje. En het is zo leuk als je het zelf maakt. Ik vind het af en toe erg gezellig om gewoon een avondje met een wildvreemde te chatten. Of de mannen door de vleeskeuring te laten gaan in de fotomatches (heerlijk fout, maar wel vermakelijk).quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef RBWO het volgende:
[..]
Mwah het heeft er meer mee te maken of zo'n website daadwerkelijk wat dingen toevoegt die je in de praktijk niet hebt? :-). Elk weekend gezellig stappen en met iedereen leuk doen, zo gaat het met de website ook in principe.
Ja gaat super met mequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moi, die 6 maanden terug voor het laatst online was...
Alles goed spiritje?
zien of er wat is veranderd, maar zo te zien de meesten nog steeds single, hopeloos en datingssites aan het sponsoren. Daar ben ik wel mee gestopt... burgerlijk nope ben ik niet maar lat een beetje... wel de lusten niet de lastenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja gaat super met meInmiddels weer een gesettelde burgertrut, maar ik vind het gewoon een gezellig topic
En wat u doet u terug online dan?
De drempel is een stuk lager; de vrouwen zijn niet omringd door 20 vriendinnen; het is veel anoniemer... Het nadeel is inderdaad dat je op foto's af moet gaan, maar dat maakt het ook wel weer vermakelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef RBWO het volgende:
[..]
Het spijt me. Moet zeggen dat ik sinds kort weer deze topics aan het doorbladeren ben!
. Aan de ene kant lijkt het me best leuk om simpelweg via zo'n site een gesprek aan te knopen.. aan de andere kant is het met uitgaan stukken leuker omdat je elkaar dan meteen ziet
. Suggesties?
Dat is helemaal waar! :-). Ga ook maar eens kijken dan (wel naar vrouwen itt jij met je mannenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je ontmoet mensen buiten je eigen cirkeltje. En het is zo leuk als je het zelf maakt. Ik vind het af en toe erg gezellig om gewoon een avondje met een wildvreemde te chatten. Of de mannen door de vleeskeuring te laten gaan in de fotomatches (heerlijk fout, maar wel vermakelijk).
De meesten zijn juist niet meer single, mostly dankzij datingwebsites (inclusief moi, maar dat is inmiddels alweer 9 mnd zo dus dat zou je moeten wetenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
zien of er wat is veranderd, maar zo te zien de meesten nog steeds single, hopeloos en datingssites aan het sponsoren. Daar ben ik wel mee gestopt... burgerlijk nope ben ik niet maar lat een beetje... wel de lusten niet de lasten
Housefeestjequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De meesten zijn juist niet meer single, mostly dankzij datingwebsites (inclusief moi, maar dat is inmiddels alweer 9 mnd zo dus dat zou je moeten weten). Leuk te horen dat je ook iemand hebt gevonden! In de kroeg of via internet?
Noem je ons nu hopeloos?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef Wicked-Game het volgende:
En internet al te vaak hopeloze gevalletjes gezien dat ik paste.
Zo te horen wel! En dat zet hij in een topic waar iedereen op datingsites zit of zat (of erover meepraat)quote:
Ik ben het overigens wel met hem eensquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Sekhmet het volgende:
Zo te horen wel! En dat zet hij in een topic waar iedereen op datingsites zit of zat (of erover meepraat)
Dan hoef jij je inderdaad niet aangesproken te voelenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, ik weet dat ik leuk ben en niet hopeloos
Sommige misschien, maar ik vind mijzelf ook zeker niet hopeloos...meer iemand die even geniet van alles wat internet te bieden heeft.quote:
Het ligt dus toch altijd aan de persoon!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zie anders maar 1 vaste factor in al die dates die hij heeft gehad
Spirit let op wat je zegt, ben ook een keer spontaan bij jouw langs gewiptquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie anders maar 1 vaste factor in al die dates die hij heeft gehad
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Spirit let op wat je zegt, ben ook een keer spontaan bij jouw langs gewipt
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Spirit let op wat je zegt, ben ook een keer spontaan bij jouw langs gewipt
Blijkbaar was ie niet memorabel genoegquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
God je hebt nog gelijk ookIk word oud en takel af.. mijn geheugen... weg
edit: en mijn typkunsten met mijn geheugen
Bewijs genoeg lijkt me zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
Dan ligt het toch duidelijk allemaal aan hem
Offcourse ligt het aan mij, ben kieskeurig als de pest! "Te mooi om waar te zijn" van Net5 zou ik zo in kunnen figureren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan ligt het toch duidelijk allemaal aan hem
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Offcourse ligt het aan mij, ben kieskeurig als de pest! "Te mooi om waar te zijn" van Net5 zou ik zo in kunnen figureren.
Ik heb het dinsdag gemistquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Offcourse ligt het aan mij, ben kieskeurig als de pest! "Te mooi om waar te zijn" van Net5 zou ik zo in kunnen figureren.
Het was ergquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:51 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb het dinsdag gemistEn de voorstukjes waren nog wel zo veelbelovend
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]die mensen daarin. Als je daar tussen past dan snap ik dat al die dates mislukken.
Je bent vast zo'n Ron type
Cool, dan ga ik proberen het vanavond ergens terug te kijken als dat enigszins mogelijk isquote:
Ron? Whaha, die is best wel sneu... nee die egyptenaar zou ik mij nog meer mee kwalificeren en dan met de brains dat zaken vrouwtje. Maar Ron, damn die is eng... en ik ben zeker niet engquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]die mensen daarin. Als je daar tussen past dan snap ik dat al die dates mislukken.
Je bent vast zo'n Ron type
Probeer dan ook ondertiteling te krijgen, zodat je het geluid uit kan zetten. Want die tweeling was echt te ergquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Cool, dan ga ik proberen het vanavond ergens terug te kijken als dat enigszins mogelijk is
Dat vindt Ron ook van zichzelfquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef Wicked-Game het volgende:
Ron? Whaha, die is best wel sneu... nee die egyptenaar zou ik mij nog meer mee kwalificeren en dan met de brains dat zaken vrouwtje. Maar Ron, damn die is eng... en ik ben zeker niet eng
Jij lijkt echt niet op Aiber qua uiterlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ron? Whaha, die is best wel sneu... nee die egyptenaar zou ik mij nog meer mee kwalificeren en dan met de brains dat zaken vrouwtje. Maar Ron, damn die is eng... en ik ben zeker niet eng
Nee maar qua fanatiek sporter en kledingstijl neig ik er wel steeds meer naar. Alleen heb ik brains en hij nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij lijkt echt niet op Aiber qua uiterlijk
Hij was tenminste wel zo verstandig ... Spirit NIET LEZEN, want dan heb je vanavond niets meer om te zienquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee maar qua fanatiek sporter en kledingstijl neig ik er wel steeds meer naar. Alleen heb ik brains en hij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja gaat super met meInmiddels weer een gesettelde burgertrut
Daar hebben vrouwen vaker last van op datingsites (wat ik hoor).quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef maen het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom er voornamelijk gasten van minstens 10 jaar ouder reageren/interesse tonen?
Ja ok, doe ik ook wel. Maar dan nog. Denken die mannen echt dat ze kans maken?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daar hebben vrouwen vaker last van op datingsites (wat ik hoor).
Gewoon zelf mensen aanschrijven.
Sommige vrouwen willen graag een oudere man, dus ja... ik denk van wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef maen het volgende:
[..]
Ja ok, doe ik ook wel. Maar dan nog. Denken die mannen echt dat ze kans maken?!
Op 10 jaar ouder zou ik nog niet afknappen. Maar genoeg mannen die 2x zo oud waren die reageerden, of negers met "he schatje, je bent lekker"quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef maen het volgende:
Ja ok, doe ik ook wel. Maar dan nog. Denken die mannen echt dat ze kans maken?!
Iets ouder zoek ik inderdaad ook wel, maar kom op, iemand van 40?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen graag een oudere man, dus ja... ik denk van wel.
Aan de andere kant is het wel een long shot....
Nah het is ook niet zozeer de leeftijd, meer de levensfase die ik daarbij verwacht. Tot een jaar of 10 vind ik het nog wel ok en zal ik het ook niet negeren, maar toch heb ik een beetje mijn bedenkingen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op 10 jaar ouder zou ik nog niet afknappen. Maar genoeg mannen die 2x zo oud waren die reageerden, of negers met "he schatje, je bent lekker"
Of spellingfouten van hier tot tokio. Nee dan vind ik dat leeftijdsding nog wel meevallen
Niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef maen het volgende:
Nah het is ook niet zozeer de leeftijd, meer de levensfase die ik daarbij verwacht. Tot een jaar of 10 vind ik het nog wel ok en zal ik het ook niet negeren, maar toch heb ik een beetje mijn bedenkingen.
Op wat voor sekssite zit jij dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef m1st1g het volgende:
Ik zie toch heel vaak zo iets staan :
32 / F /*******/*******/******
I'm looking for :
# Guys who like girls
# Ages 28–50
# Near me
40? Dat is wel wat ouder dan ik dacht dat je bedoelde ja...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef maen het volgende:
[..]
Iets ouder zoek ik inderdaad ook wel, maar kom op, iemand van 40?!
[..]
Nah het is ook niet zozeer de leeftijd, meer de levensfase die ik daarbij verwacht. Tot een jaar of 10 vind ik het nog wel ok en zal ik het ook niet negeren, maar toch heb ik een beetje mijn bedenkingen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
40? Dat is wel wat ouder dan ik dacht dat je bedoelde ja...
Nu hoor je niet meer bij 'de bom' groep?quote:
jep, genoeg... En dat snap ik juist niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
40? Dat is wel wat ouder dan ik dacht dat je bedoelde ja...
Zeker in de richting van de 6 jaar ouder.quote:
Juist wel. 30-plussers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Nu hoor je niet meer bij 'de bom' groep?
ach het hangt van de persoon afquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zeker in de richting van de 6 jaar ouder.![]()
En dan zeggen dat vrouwen van die té subtiele hints gebruiken. Zo transparant als het maar kan dit....
Op mij reageren altijd alleen maar mannen die jonger zijn dan ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef maen het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom er voornamelijk gasten van minstens 10 jaar ouder reageren/interesse tonen?
haha stuur maar doorquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Op mij reageren altijd alleen maar mannen die jonger zijn dan ik
Jij liever dan ikquote:
Voor het oprapen.quote:
Heb veel vriendinnen met vriendjes rond die leeftijd, zie dat wel goed gaan dus het kan bestquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij liever dan ikDoe mij ze maar wat ouder
Maar waarom er dan juist mensen buiten die scope reageren? Ok, het staat er niet overal even duidelijk bij. Maar met een beetje gezond verstand kun je toch wel bedenken of iets zin heeft...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor het oprapen.
@Maen: Dat zou ik sowieso doen, maar wel een bepaalde leeftijdsscope stellen. Meestal weet je wel dat je je buiten een bepaalde scope niet meer lekker voelt om er een relatie mee aan te knopen.
Mensen die nog nét 29 zijn zijn pas de bom.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Alhoewel mannen van 40 van mij ook nog wel mogen!
Duidelijk aangeven in je profiel? En dan gewoon keihard negeren als ze toch iets sturen. Sommige mensen plaatsen ook foto's die niet van zichzelf zijn op datingsites. En dan op een date aankomen met 'ja, ik hoopte dat je dat zou negeren zodra je me een beetje leerde kennen'.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef maen het volgende:
[..]
Maar waarom er dan juist mensen buiten die scope reageren? Ok, het staat er niet overal even duidelijk bij. Maar met een beetje gezond verstand kun je toch wel bedenken of iets zin heeft...
Ok, goed puntquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Duidelijk aangeven in je profiel? En dan gewoon keihard negeren als ze toch iets sturen. Sommige mensen plaatsen ook foto's die niet van zichzelf zijn op datingsites. En dan op een date aankomen met 'ja, ik hoopte dat je dat zou negeren zodra je me een beetje leerde kennen'.
Onder het motto: Niet geschoten is altijd mis?
Ik ip 30-40, maar maak regelmatig uitzonderingenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mensen die nog nét 29 zijn zijn pas de bom.
Op dating sites hou ik altijd 24-34 aan. Maar als het wel klikt met iemand buiten die scope zeg ik er geen nee tegen.
Zal wel aan mij liggen, maar begrijp je verhaal niet zo goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef Silenus het volgende:
Oh ik had laatst ook nog een grappige date-ervaring.![]()
Ik sprak op paiq met een meisje wat 5 minuten fietsen van me vandaan woonde. Het was lekker weer dus ik stelde voor om effe te gaan wandelen naar de stad, ijsje eten. Nou prima, de date was ook echt geregeld na letterlijk 10 minuten kletsen, toen de foto's zichtbaar waren maar meteen afgesproken.
Ik wist natuurlijk niet zeker of ze niet een of andere mafkees zou zijn dus had vantevoren al gezegd dat ik maar een uurtje kon.Zij zou naar m'n huis fietsen en vandaaruit zouden we wandelen. Ik zeg nog: bel me even als je voor m'n deur staat.
Wat gebeurde er nou: mijn buurjongen (die ik verder niet ken) van ongeveer mijn leeftijd zat buiten op de vensterbank. Zij komt aanfietsen (dit hoorde ik later dus van haar), loopt op 'm af, zegt:
Hoi!Hoe heet jij?
Buurjongen: Eh, Bram.
Zij: Oh.![]()
*belt me op*
Ik loop naar buiten, groet de buurjongen, begroet mijn date met 3 kussen en loop met haar richting stad. Pas toen mijn date het verhaal vertelde begreep ik de bedenkelijke blik van mijn buurjongen.![]()
![]()
Omdat ze dus geen idee had met wie ze had afgesproken en dat Sil nu het eeuwige respect van zn buurjongen heeft omdat ie dat had weten te regelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar begrijp je verhaal niet zo goed
Ze dacht dat die buurjongen Sil was volgens mijquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:29 schreef Sekhmet het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar begrijp je verhaal niet zo goed
Maar ze hadden toch foto's van elkaar gezien? En eeuwige respect omdat ze zo ontzettend mooi was?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat ze dus geen idee had met wie ze had afgesproken en dat Sil nu het eeuwige respect van zn buurjongen heeft omdat ie dat had weten te regelen.
Ah, ok...duidelijk! Leuk verhaalquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef Silenus het volgende:
Ja foto's, 1 minuut ofzo. Daarna spraken we al af. Bovendien was die buurjongen ook 1,90m en had donker haar, een foutje is zo gemaakt.
Ik ben ook van jouw lengte en heb donker haar, maar dan nog geloof ik niet dat we op elkaar lijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef Silenus het volgende:
Ja foto's, 1 minuut ofzo. Daarna spraken we al af. Bovendien was die buurjongen ook 1,90m en had donker haar, een foutje is zo gemaakt.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ip 30-40, maar maak regelmatig uitzonderingen. Het gaat meer om de persoon en de klik. Een jonger iemand kan al heel volwassen zijn en een ouder iemand kan weer juist wat 'jonger' zijn in gedrag (en uiterlijk).
Growing old, not up.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
Heb gedate in de range van 23 tot 39... maar doe mij toch maar mannen die net ietjes jonger zijn dan ik. Dan valt het niet meer op dat ik zo kinderachtig ben
Maar heeft de date nog een vervolg gekregen of bleef het bij dat ene uurtje?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef Silenus het volgende:
Vast niet. Aangezien het pas geleden was en hij daarna met jou afsprak.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar heeft de date nog een vervolg gekregen of bleef het bij dat ene uurtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |