Dan mogen ze gerust beide blijven hoor, ik stel wel een contractje op. Je moet toch met je tijd mee gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:40 schreef -Splash- het volgende:
Tot dat je er opeens 2 toch wel erg leuk vindt... en dan?
deeltijdrelatiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan mogen ze gerust beide blijven hoor, ik stel wel een contractje op. Je moet toch met je tijd mee gaan.
Haha, dat is gewoon een nieuwe relatie-vormquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan mogen ze gerust beide blijven hoor, ik stel wel een contractje op. Je moet toch met je tijd mee gaan.
Onder welke COA valt dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is gewoon een nieuwe relatie-vorm
Foutje CAOquote:
Mannen die kokenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef Perzephone het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens een date.. Hij gaat koken, zin in!
Diablo 3 spelen :-)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
Vol topic gemist... het was mooi weer mensen! Wat deden jullie allemaal achter de computer
Geek, thanks. Maaruh, waarom nerf zijn als ik een spel speel?quote:
Had je niet een leuke date kunnen hosselen? Best lekker op een terrasje nuquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Geek, thanks. Maaruh, waarom nerf zijn als ik een spel speel?
Werken!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
Vol topic gemist... het was mooi weer mensen! Wat deden jullie allemaal achter de computer
Hele weekend in een warme gymzaal rondgebracht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
Nu wel weer ja. Ik ben niet zo'n zon aanbidder.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Had je niet een leuke date kunnen hosselen? Best lekker op een terrasje nu
Goed idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Had je niet een leuke date kunnen hosselen? Best lekker op een terrasje nu
Wel jammer te lezen dat de fokdates op niets zijn uitgelopen! Maar uiteraard ben ik ook opgelucht dat mijn backup nog steeds beschikbaar isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hele weekend in een warme gymzaal rondgebracht.
misschien moeten er nog andere combinaties uitgeprobeerd wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel jammer te lezen dat de fokdates op niets zijn uitgelopen! Maar uiteraard ben ik ook opgelucht dat mijn backup nog steeds beschikbaar is
Misschien maar eens een datemeeting hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
misschien moeten er nog andere combinaties uitgeprobeerd worden
dan kan je elkaar toch niet de goede aandacht gevenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Misschien maar eens een datemeeting haha
Jij date toch al met Dizorn? Of ben ik nou alweer in de war?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Misschien maar eens een datemeeting haha
Mijn FOK!date was anders weer helemaal leuk enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel jammer te lezen dat de fokdates op niets zijn uitgelopen! Maar uiteraard ben ik ook opgelucht dat mijn backup nog steeds beschikbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |