Nouja, de vraag is: wat is een seksdate. Een date waarop je wel ongeveer kunt raden waarop het uit gaat draaien, als er natuurlijk vooraf al een beetje geflirt wordt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nooit een seksdate gehad, ik zou ook niet zo weten hoe ik dat zou moeten regelen... Wanneer begin je daarover?
Zit je op Paiq? Ik weet niet hoe jij je datingbasis-metertje-gevalletje hebt ingesteld, maar als je die vragen aan het begin hebt beantwoord en je bent daarvoor in, is het een kwestie van kijken hoe veel je matched op datingbasis.quote:
Of je regelt een FOK!date...quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zit je op Paiq? Ik weet niet hoe jij je datingbasis-metertje-gevalletje hebt ingesteld, maar als je die vragen aan het begin hebt beantwoord en je bent daarvoor in, is het een kwestie van kijken hoe veel je matched op datingbasis.
Als die balk dan bijna vol zit weet je in ieder geval dat je niet met een non van doen hebt.
True.quote:
Nee, sorry... Ik heb al een FOKdate en die is veel te leukquote:
ik vind 1 wel even genoegquote:
Uhuquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Silenus het volgende:
....Dit hoor ik dan van vrienden he, ik heb hier zelf totaal geen ervaring mee.
Volgens mij zijn er maar weinig die beweren dat het wel zo is. Maar die daten sowieso nooitquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Zo ziet men weer jongens en meisjes een fokdate regelen is niet eenvoudig.
Je moet er dan ook wel een klein beetje je best voor doen hequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Komt doordat je ze afzegt...quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, de vraag is: wat is een seksdate. Een date waarop je wel ongeveer kunt raden waarop het uit gaat draaien, als er natuurlijk vooraf al een beetje geflirt wordt.
Het is niet dat je daarover begint met 'Zeg eh, nu ik je hobby's weet en je ook wat hebt verteld over je werk, heb ik nog een vraag. Is het misschien een leuk idee om op onze date mijn piemel in jouw kut te steken?'
Je weet toch wel hoe dat gaat.
"Zohoo, warm weer he buiten?"
-Ja pfoeee, echt wel blij dat de lente begonnen is.
"Jahaa lekker flirten natuurlijk."
-Hmm hou jij wel van flirten?
"Jazeker. Ik vind het heerlijk! Beetje zoenen enzo."
-Kun je zo goed zoenen dan?
"Nou er is maar 1 manier om daarachter te komen haha"
-Dat lijkt me wel wat zeg.
mwhaquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:
Daar ga ik snel achter komen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
crtl-c, crtl-vquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, de vraag is: wat is een seksdate. Een date waarop je wel ongeveer kunt raden waarop het uit gaat draaien, als er natuurlijk vooraf al een beetje geflirt wordt.
Het is niet dat je daarover begint met 'Zeg eh, nu ik je hobby's weet en je ook wat hebt verteld over je werk, heb ik nog een vraag. Is het misschien een leuk idee om op onze date mijn piemel in jouw kut te steken?'
Je weet toch wel hoe dat gaat.
"Zohoo, warm weer he buiten?"
-Ja pfoeee, echt wel blij dat de lente begonnen is.
"Jahaa lekker flirten natuurlijk."
-Hmm hou jij wel van flirten?
"Jazeker. Ik vind het heerlijk! Beetje zoenen enzo."
-Kun je zo goed zoenen dan?
"Nou er is maar 1 manier om daarachter te komen haha"
-Dat lijkt me wel wat zeg.
Ik zal eens kijken... Waarschijnlijk blijft het bij kijken want volgens mij is het niet zo mijn ding, wel nieuwsgierig uiteraardquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zit je op Paiq? Ik weet niet hoe jij je datingbasis-metertje-gevalletje hebt ingesteld, maar als je die vragen aan het begin hebt beantwoord en je bent daarvoor in, is het een kwestie van kijken hoe veel je matched op datingbasis.
Als die balk dan bijna vol zit weet je in ieder geval dat je niet met een non van doen hebt.
quote:
Tuurlijk daarom was ik ook van plan lopend naar de plaats van onze date te komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je moet er dan ook wel een klein beetje je best voor doen he
Dan stel ik voor af te spreken in Reykjavik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk daarom was ik ook van plan lopend naar de plaats van onze date te komen.
Wat liefquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Pien je weet toch wel dat ik zou moonwalken naar pluto voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |