Morgen toch pas.. 3 dagen regel.. Maandag binnen, ma wacht.. di wacht.. wo wachten.. do versturenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Statistisch gezien zou ik vanavond daar antwoord op moeten krijgen...
Zij hanteert netjes altijd de 2 dagen regelquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Morgen toch pas.. 3 dagen regel.. Maandag binnen, ma wacht.. di wacht.. wo wachten.. do versturen
Dat is altijd zo bij de psychologische testjes. Gewoon eerste ingeving invullen en stoppen met analyseren. Antwoorden zijn extremen inderdaad, dat is ook het hele idee volgens mij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb me net ook geregistreerd op relatieklik, maar die testjes zijn echt sneu
Er zitten soms antwoorden tussen waarvan ik denk "daar klikt toch niemand op". Sommige antwoorden in die antwoord paren hebben soms ook niets met elkaar te maken.
Oh dan heb ik daar niks te zoeken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb het hier al eens vaker genoemd maar relatieklik is ook gratis en best een serieuze site. Het is daar niet gewenst als je een zuiver seksdate insteek hebt
Volk dat uit is op seks kom ik anders ook niet tegen op de reguliere datingsites. Maar dat kan ook aan mijn falende hosselpraktijken liggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oh dan heb ik daar niks te zoeken.
Ik anders meer dan genoeg. Dat ze na een paar berichtjes laten weten toch voornamelijk iets eenmaligs te zoeken en eigenlijk niet meer. Of er uberhaupt direct over beginnen. Niet echt een beste eerste indruk van datingsites.... Gelukkig zijn ze niet allemaal zo en zijn er intussen wel wat waar ik in ieder geval voorlopig contact mee wil houdenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volk dat uit is op seks kom ik anders ook niet tegen op de reguliere datingsites. Maar dat kan ook aan mijn falende hosselpraktijken liggen
Nee klopt, goed dat je dat zelf ook door hebt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oh dan heb ik daar niks te zoeken.
Ben je een vrouw of een man?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:42 schreef maen het volgende:
[..]
Ik anders meer dan genoeg. Dat ze na een paar berichtjes laten weten toch voornamelijk iets eenmaligs te zoeken en eigenlijk niet meer. Of er uberhaupt direct over beginnen. Niet echt een beste eerste indruk van datingsites.... Gelukkig zijn ze niet allemaal zo en zijn er intussen wel wat waar ik in ieder geval voorlopig contact mee wil houdenVerder zie ik nog wel, ik kijk pas 2 weken rond
vrouw, waarschijnlijk verklaart dat al wel watquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben je een vrouw of een man?
Ik kom ze ook wel tegen. Is natuurlijk ook wel logisch dat je niet gelijk alle kaarten op tafel legt maar voornamelijk iets eenmaligs zoeken kunnen ze beter voor naar een andere site. Dat daten soms wel betekent dat je meerdere eerste dates hebt dat is dan wel weer logisch.
Ik kom ze voornamelijk op Paiq veel tegen, op knuz voorheen ook wel. Okcupid doe ik alleen maar testjes op en voor de lol mail ik terug naar de Arabische oliesjeiks die hun privévliegtuig naar me willen vernoemen.
Het neemt vaak wel wat af na een tijdje. Klopt, vrouwen bestoken mannen minder snel op die sites.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef maen het volgende:
[..]
vrouw, waarschijnlijk verklaart dat al wel wat
Op Paiq valt het mee, op badoo is het heel erg. Maar ook op relatieplanet, direct bij het eerste berichtje. Gelukkig kan ik daar niet op reageren.
Op Badoo had ik me ook meer ingeschreven om te kijken wat het was, maar nu word ik wel bestookt met berichtjes. Misschien maar gewoon even verwijderen, aangezien het toch niet bevalt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het neemt vaak wel wat af na een tijdje. Klopt, vrouwen bestoken mannen minder snel op die sites.
Badoo lijkt me ook niet echt de leukste site voor een serieuze date, maar misschien heb ik het mis.
Ik zal - als man - dan wel weer een uitzondering zijn, maar ik kwam op Paiq juist opvallend veel vrouwen tegen die op zoek waren naar een avontuurtje. Terwijl ik nooit degene was die daar als eerste over begon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef maen het volgende:
[..]
vrouw, waarschijnlijk verklaart dat al wel wat
Op Paiq valt het mee, op badoo is het heel erg. Maar ook op relatieplanet, direct bij het eerste berichtje. Gelukkig kan ik daar niet op reageren.
Is dat geen verkapte hint dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:15 schreef -Splash- het volgende:
Als een man 'Hoi, neuken?' zegt is dat natuurlijk een ijsbreker. Dat snappen jullie toch wel?![]()
Niet?! Yes!!! Even een gewillige opzoekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even terzijde, maar nu is er imho niks mis met een seksdate her en der trouwens. Valt me op dat hier vaak nogal krampachtig over gedaan wordt. Het zit er niet alleen om je voort te planten lijkt me.
Nee, dat is waar. Maar het is gewoon niet wat ik zoek, dus heb ik daar weinig behoefte aan. Neemt niet weg dat het best eens zou kunnen gebeuren overigensquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even terzijde, maar nu is er imho niks mis met een seksdate her en der trouwens. Valt me op dat hier vaak nogal krampachtig over gedaan wordt. Het zit er niet alleen om je voort te planten lijkt me.
Ooo nee, maakt ook niet uit! Als je er beide op uit bent en je "spreekt" het een beetje af, prima! Lekker handig!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hij vindt het vast niet erg om eerst een kopje koffie/biertje te drinken hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef automatic_ het volgende:
Ooo nee, maakt ook niet uit! Als je er beide op uit bent en je "spreekt" het een beetje af, prima! Lekker handig!Maar je moet er bij mij niet binnen 10 seconden mee aankomen
Niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vindt het vast niet erg om eerst een kopje koffie/biertje te drinken hoor
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet?Boh... als je dat had verteld dan hadden we kunnen neuken op onze dates!
Dat is juist heel makkelijk te regelen. Gewoon zelfde als een gewone date, maar wat meer inspelen op seks onderwerpen... en vanuit daar ga je verder en regel je een datequote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nooit een seksdate gehad, ik zou ook niet zo weten hoe ik dat zou moeten regelen... Wanneer begin je daarover?
Nouja, de vraag is: wat is een seksdate. Een date waarop je wel ongeveer kunt raden waarop het uit gaat draaien, als er natuurlijk vooraf al een beetje geflirt wordt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nooit een seksdate gehad, ik zou ook niet zo weten hoe ik dat zou moeten regelen... Wanneer begin je daarover?
Zit je op Paiq? Ik weet niet hoe jij je datingbasis-metertje-gevalletje hebt ingesteld, maar als je die vragen aan het begin hebt beantwoord en je bent daarvoor in, is het een kwestie van kijken hoe veel je matched op datingbasis.quote:
Of je regelt een FOK!date...quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zit je op Paiq? Ik weet niet hoe jij je datingbasis-metertje-gevalletje hebt ingesteld, maar als je die vragen aan het begin hebt beantwoord en je bent daarvoor in, is het een kwestie van kijken hoe veel je matched op datingbasis.
Als die balk dan bijna vol zit weet je in ieder geval dat je niet met een non van doen hebt.
True.quote:
Nee, sorry... Ik heb al een FOKdate en die is veel te leukquote:
ik vind 1 wel even genoegquote:
Uhuquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Silenus het volgende:
....Dit hoor ik dan van vrienden he, ik heb hier zelf totaal geen ervaring mee.
Volgens mij zijn er maar weinig die beweren dat het wel zo is. Maar die daten sowieso nooitquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Zo ziet men weer jongens en meisjes een fokdate regelen is niet eenvoudig.
Je moet er dan ook wel een klein beetje je best voor doen hequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Komt doordat je ze afzegt...quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, de vraag is: wat is een seksdate. Een date waarop je wel ongeveer kunt raden waarop het uit gaat draaien, als er natuurlijk vooraf al een beetje geflirt wordt.
Het is niet dat je daarover begint met 'Zeg eh, nu ik je hobby's weet en je ook wat hebt verteld over je werk, heb ik nog een vraag. Is het misschien een leuk idee om op onze date mijn piemel in jouw kut te steken?'
Je weet toch wel hoe dat gaat.
"Zohoo, warm weer he buiten?"
-Ja pfoeee, echt wel blij dat de lente begonnen is.
"Jahaa lekker flirten natuurlijk."
-Hmm hou jij wel van flirten?
"Jazeker. Ik vind het heerlijk! Beetje zoenen enzo."
-Kun je zo goed zoenen dan?
"Nou er is maar 1 manier om daarachter te komen haha"
-Dat lijkt me wel wat zeg.
mwhaquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:
Daar ga ik snel achter komen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
crtl-c, crtl-vquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, de vraag is: wat is een seksdate. Een date waarop je wel ongeveer kunt raden waarop het uit gaat draaien, als er natuurlijk vooraf al een beetje geflirt wordt.
Het is niet dat je daarover begint met 'Zeg eh, nu ik je hobby's weet en je ook wat hebt verteld over je werk, heb ik nog een vraag. Is het misschien een leuk idee om op onze date mijn piemel in jouw kut te steken?'
Je weet toch wel hoe dat gaat.
"Zohoo, warm weer he buiten?"
-Ja pfoeee, echt wel blij dat de lente begonnen is.
"Jahaa lekker flirten natuurlijk."
-Hmm hou jij wel van flirten?
"Jazeker. Ik vind het heerlijk! Beetje zoenen enzo."
-Kun je zo goed zoenen dan?
"Nou er is maar 1 manier om daarachter te komen haha"
-Dat lijkt me wel wat zeg.
Ik zal eens kijken... Waarschijnlijk blijft het bij kijken want volgens mij is het niet zo mijn ding, wel nieuwsgierig uiteraardquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zit je op Paiq? Ik weet niet hoe jij je datingbasis-metertje-gevalletje hebt ingesteld, maar als je die vragen aan het begin hebt beantwoord en je bent daarvoor in, is het een kwestie van kijken hoe veel je matched op datingbasis.
Als die balk dan bijna vol zit weet je in ieder geval dat je niet met een non van doen hebt.
quote:
Tuurlijk daarom was ik ook van plan lopend naar de plaats van onze date te komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je moet er dan ook wel een klein beetje je best voor doen he
Dan stel ik voor af te spreken in Reykjavik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk daarom was ik ook van plan lopend naar de plaats van onze date te komen.
Wat liefquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Pien je weet toch wel dat ik zou moonwalken naar pluto voor je.
Iemand anders was je gewoon voorquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Geen idee?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
WTFPien en HJ doen zich voor als Tijnbrein?
Nee dat is echt zo hij is gejatquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ze hebben jouw UI... Of is dat alleen bij mij?
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #4quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ze hebben jouw UI... Of is dat alleen bij mij?
lolquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #4
En Pien vindt dat goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over seksdates gesproken, had vanavond weer een date via paiq. Die dame wist er wel raad mee kan ik je zeggen. Morgen een date met dame twee en vrijdag naar dame drie.
Nu eerst dat laken uit mijn reet zien te peuteren.
Je let goed op.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En Pien vindt dat goedOf hebben jullie nog niks officieels
Dat TB een seksdate zou hebben?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je let goed op.
Als je nou niks had gezegd had iedereen gedacht dat....
Met mijn linkerhand iedere dagquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat TB een seksdate zou hebben?
Ik spreek jou nu toch aanquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef AlmightyArjen het volgende:
Hoe zit het Tijn, nou al eens iemand aangesproken op een site?
Nog geen reacties terug dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik spreek jou nu toch aan![]()
Ja af en toe stuur ik wat berichtjes op Okcupid. Verder niet zo veel eigenlijk
Niet veel. Maar dat verbaasd mijn niets.quote:
en wat leren we daarvan ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet veel. Maar dat verbaasd mijn niets.
Geen idee. Het ligt vooral aan mezelfquote:
En wat doen we daaraan ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Het ligt vooral aan mezelf
Als ik daar een antwoord op had dan zat ik hier nietquote:
Misschien harder werken aan een antwoord dan hier zitten ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik daar een antwoord op had dan zat ik hier niet
Is dat niet de verkeerde instelling?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Het ligt vooral aan mezelf
Begin eerst maar eens met wat positiever over jezelf te denkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik daar een antwoord op had dan zat ik hier niet
Misschien wat meer meisjes aanspreken over internet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet veel. Maar dat verbaasd mijn niets.
Ja iets met niet zo'n goed zelfbeeldquote:
En dat helpt hoe?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Misschien wat meer meisjes aanspreken over internet?
Eerst beetje zelfvertrouwen kweken..ook online val je door de mand als je geen zelfvertrouwen hebt...quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Misschien wat meer meisjes aanspreken over internet?
zelfvertrouwen krijg je door vrouwen (online) aan te spreken. Het blijkt dan namelijk dat ze minder eng zijn dan sommigen eruit zien...quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Eerst beetje zelfvertrouwen kweken..ook online val je door de mand als je geen zelfvertrouwen hebt...
Meer kans dat je berichtjes terugkrijgtquote:
Idd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Eerst beetje zelfvertrouwen kweken..ook online val je door de mand als je geen zelfvertrouwen hebt...
Je hebt toch wel eens dates gehad of vergis ik mij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:41 schreef freshy98 het volgende:
tijnbrein en ik lijken teveel op elkaar.
Reageer op wat ze in haar profiel heeft staan. Staat er dat ze graag sport, vraag haar wat voor sport ze doet. Staat er dat ze projectleider is, dan vraag je wat voor soort projecten ze doet. Vraag haar of ze al plannen voor de zomervakantie heeft, enz...quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is waar, maar vaak weet ik echt niets te bedenken om te zeggen en dan laat ik het maar
Daar vergis je je inquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens dates gehad of vergis ik mij?
Open vragen stellen..wie wat waar wanneer (en hoe)quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Reageer op wat ze in haar profiel heeft staan. Staat er dat ze graag sport, vraag haar wat voor sport ze doet. Staat er dat ze projectleider is, dan vraag je wat voor soort projecten ze doet. Vraag haar of ze al plannen voor de zomervakantie heeft, enz...
Omdat spontaan te doen lukt mij dus niet. Het moet niet te gemaakt zijn anders krijg je ook geen reactie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Open vragen stellen..wie wat waar wanneer (en hoe)
Wat voor muziek vind je leuk
Welke film heb je laatst gezien
Wat vond jer ervan
Wat heb je gekookt vanavond
Wat ga je doen dit weekend
Wanneer heb je voor het laatst gelachen
Wat is het leukste wat je vandaag is overkomen
enzovoort enzovoort
Als je het koppelt aan haar profiel dan is het spontaan genoeg..quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat spontaan te doen lukt mij dus niet. Het moet niet te gemaakt zijn anders krijg je ook geen reactie.
Mmm ja, het is denk inderdaad een kwestie van trial and error.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Als je het koppelt aan haar profiel dan is het spontaan genoeg..
dus als de dame in kwestie aangeeft dat ze het leuk vindt om naar films te kijken...haak je daar op in, en vraag je welke film ze voor het laatst heeft gezien, en wat ze ervan vond....
echt niet zo moeilijk....
het leven is voorspelbaar...wees ook niet al te origineel..zeker niet als je dat in het echt ook niet bent...quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:50 schreef freshy98 het volgende:
Dat heb ik ook. Krijg altijd meteen het idee bij dat soort dingen dat de ander al denkt "hoe voorspelbaar".
Gek hoe dat voor iedereen anders werkt, ik ben niet van het vele berichten sturen, maar als ik dat doe herzie ik het juist altijd wel even een keer en gooi er een grap of iets in welke dan nog ter plekke in me opkomt. Het komt er hier juist nét even beter uit dan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef AlmightyArjen het volgende:
Mijn pogingen tot orginaliteit (sarcasme voornamelijk) stranden altijd, terwijl ik op de meest voorspelbare mails een reactie terug krijg... Niet denken wat de ander ervan vindt, typen wat in je opkomt. En niet drie keer overlezen en aanpassen, daar wordt het juist voorspelbaar door.
En dan lees je het over om het vervolgens toch maar in de prullenbak te gooien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gek hoe dat voor iedereen anders werkt, ik ben niet van het vele berichten sturen, maar als ik dat doe herzie ik het juist altijd wel even een keer en gooi er een grap of iets in welke dan nog ter plekke in me opkomt. Het komt er hier juist nét even beter uit dan.
Juist niet. Als je dan iets herziet moet je het goed doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En dan lees je het over om het vervolgens toch maar in de prullenbak te gooien.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Kunnen jullie niet lekker in dat andere topic gaan posten voor mensen die het eng vinden om anderen aan te spreken? Je hangt enorm in een visueuze cirkel Tijn en je komt er echt niet uit door keer op keer dit gesprek opnieuw te voeren in dit topic. Wees eens een vent en geef jezelf een schop onder je hol en DOE IETS. Van hier alleen maar lopen verkondigen dat je het niet doet en dat dat je fout is, verandert er echt niets.
Iedereen heeft er begrip voor dat sommige mensen hun uiterlijk mee hebben en anderen niet; zo is het leven nu eenmaal. Wij vinden je niet minder door je uiterlijk; de enige die dat doet ben jij. Wat andere mensen afschrikt is het feit dat je zoveel medelijden met jezelf hebt. Mensen vinden het niet erg je verhaal 1x aan te horen, of 2x of 3x. Maar je krijgt nu over and over dezelfde tips en je doet er helemaal niks mee. Als je zo bent in elk gesprek en je bij voorbaat gaat excuseren of opvreten.. .vind je het dan echt gek dat een gesprek niet lekker loopt?
Ik zeg het nog 1x: er zijn heel erg veel niet-knappe mensen die wel een geslaagd leven hebben. Datgene wat het grote verschil maakt is: instelling en houding. Dus ga verdorie eens een keer aan de slag met jezelf en DOE er wat aan!! (als jij jezelf die schop niet geeft, doe ik het wel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |