Morgen toch pas.. 3 dagen regel.. Maandag binnen, ma wacht.. di wacht.. wo wachten.. do versturenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Statistisch gezien zou ik vanavond daar antwoord op moeten krijgen...
Zij hanteert netjes altijd de 2 dagen regelquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Morgen toch pas.. 3 dagen regel.. Maandag binnen, ma wacht.. di wacht.. wo wachten.. do versturen
Dat is altijd zo bij de psychologische testjes. Gewoon eerste ingeving invullen en stoppen met analyseren. Antwoorden zijn extremen inderdaad, dat is ook het hele idee volgens mij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb me net ook geregistreerd op relatieklik, maar die testjes zijn echt sneu
Er zitten soms antwoorden tussen waarvan ik denk "daar klikt toch niemand op". Sommige antwoorden in die antwoord paren hebben soms ook niets met elkaar te maken.
Oh dan heb ik daar niks te zoeken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb het hier al eens vaker genoemd maar relatieklik is ook gratis en best een serieuze site. Het is daar niet gewenst als je een zuiver seksdate insteek hebt
Volk dat uit is op seks kom ik anders ook niet tegen op de reguliere datingsites. Maar dat kan ook aan mijn falende hosselpraktijken liggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oh dan heb ik daar niks te zoeken.
Ik anders meer dan genoeg. Dat ze na een paar berichtjes laten weten toch voornamelijk iets eenmaligs te zoeken en eigenlijk niet meer. Of er uberhaupt direct over beginnen. Niet echt een beste eerste indruk van datingsites.... Gelukkig zijn ze niet allemaal zo en zijn er intussen wel wat waar ik in ieder geval voorlopig contact mee wil houdenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volk dat uit is op seks kom ik anders ook niet tegen op de reguliere datingsites. Maar dat kan ook aan mijn falende hosselpraktijken liggen
Nee klopt, goed dat je dat zelf ook door hebt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oh dan heb ik daar niks te zoeken.
Ben je een vrouw of een man?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:42 schreef maen het volgende:
[..]
Ik anders meer dan genoeg. Dat ze na een paar berichtjes laten weten toch voornamelijk iets eenmaligs te zoeken en eigenlijk niet meer. Of er uberhaupt direct over beginnen. Niet echt een beste eerste indruk van datingsites.... Gelukkig zijn ze niet allemaal zo en zijn er intussen wel wat waar ik in ieder geval voorlopig contact mee wil houdenVerder zie ik nog wel, ik kijk pas 2 weken rond
vrouw, waarschijnlijk verklaart dat al wel watquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben je een vrouw of een man?
Ik kom ze ook wel tegen. Is natuurlijk ook wel logisch dat je niet gelijk alle kaarten op tafel legt maar voornamelijk iets eenmaligs zoeken kunnen ze beter voor naar een andere site. Dat daten soms wel betekent dat je meerdere eerste dates hebt dat is dan wel weer logisch.
Ik kom ze voornamelijk op Paiq veel tegen, op knuz voorheen ook wel. Okcupid doe ik alleen maar testjes op en voor de lol mail ik terug naar de Arabische oliesjeiks die hun privévliegtuig naar me willen vernoemen.
Het neemt vaak wel wat af na een tijdje. Klopt, vrouwen bestoken mannen minder snel op die sites.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef maen het volgende:
[..]
vrouw, waarschijnlijk verklaart dat al wel wat
Op Paiq valt het mee, op badoo is het heel erg. Maar ook op relatieplanet, direct bij het eerste berichtje. Gelukkig kan ik daar niet op reageren.
Op Badoo had ik me ook meer ingeschreven om te kijken wat het was, maar nu word ik wel bestookt met berichtjes. Misschien maar gewoon even verwijderen, aangezien het toch niet bevalt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het neemt vaak wel wat af na een tijdje. Klopt, vrouwen bestoken mannen minder snel op die sites.
Badoo lijkt me ook niet echt de leukste site voor een serieuze date, maar misschien heb ik het mis.
Ik zal - als man - dan wel weer een uitzondering zijn, maar ik kwam op Paiq juist opvallend veel vrouwen tegen die op zoek waren naar een avontuurtje. Terwijl ik nooit degene was die daar als eerste over begon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef maen het volgende:
[..]
vrouw, waarschijnlijk verklaart dat al wel wat
Op Paiq valt het mee, op badoo is het heel erg. Maar ook op relatieplanet, direct bij het eerste berichtje. Gelukkig kan ik daar niet op reageren.
Is dat geen verkapte hint dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:15 schreef -Splash- het volgende:
Als een man 'Hoi, neuken?' zegt is dat natuurlijk een ijsbreker. Dat snappen jullie toch wel?![]()
Niet?! Yes!!! Even een gewillige opzoekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even terzijde, maar nu is er imho niks mis met een seksdate her en der trouwens. Valt me op dat hier vaak nogal krampachtig over gedaan wordt. Het zit er niet alleen om je voort te planten lijkt me.
Nee, dat is waar. Maar het is gewoon niet wat ik zoek, dus heb ik daar weinig behoefte aan. Neemt niet weg dat het best eens zou kunnen gebeuren overigensquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even terzijde, maar nu is er imho niks mis met een seksdate her en der trouwens. Valt me op dat hier vaak nogal krampachtig over gedaan wordt. Het zit er niet alleen om je voort te planten lijkt me.
Ooo nee, maakt ook niet uit! Als je er beide op uit bent en je "spreekt" het een beetje af, prima! Lekker handig!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hij vindt het vast niet erg om eerst een kopje koffie/biertje te drinken hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef automatic_ het volgende:
Ooo nee, maakt ook niet uit! Als je er beide op uit bent en je "spreekt" het een beetje af, prima! Lekker handig!Maar je moet er bij mij niet binnen 10 seconden mee aankomen
Niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vindt het vast niet erg om eerst een kopje koffie/biertje te drinken hoor
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet?Boh... als je dat had verteld dan hadden we kunnen neuken op onze dates!
Dat is juist heel makkelijk te regelen. Gewoon zelfde als een gewone date, maar wat meer inspelen op seks onderwerpen... en vanuit daar ga je verder en regel je een datequote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nooit een seksdate gehad, ik zou ook niet zo weten hoe ik dat zou moeten regelen... Wanneer begin je daarover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |