Eikel ben je toch ookquote:
Ik zei het toch? Gebruik mijn UI nu eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm ja, het is denk inderdaad een kwestie van trial and error.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eikel ben je toch ookIk heb dat woord serieus 3x herschreven en had toen zoiets van: het gaat om de boodschap!!
Hou eens op zegquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:02 schreef -Splash- het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier ook weer een date op de planning.
Volgens mij verschilt het nog al en zijn (of waren) de meeste wel op meerdere sites te vinden...wel lurken, niet postenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:19 schreef RBWO het volgende:
Meesten zitten hier op paiq? (ben wel een actief lurker maar eigenlijk nooit echt meegepost hier.. waarom eigenlijk niet)
Het spijt mequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt het nog al en zijn (of waren) de meeste wel op meerdere sites te vinden...wel lurken, niet postenAan de hoeveelheid views te zien ben je niet de enige...
De tering zit je hier nou nog?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Kunnen jullie niet lekker in dat andere topic gaan posten voor mensen die het eng vinden om anderen aan te spreken? Je hangt enorm in een visueuze cirkel Tijn en je komt er echt niet uit door keer op keer dit gesprek opnieuw te voeren in dit topic. Wees eens een vent en geef jezelf een schop onder je hol en DOE IETS. Van hier alleen maar lopen verkondigen dat je het niet doet en dat dat je fout is, verandert er echt niets.
Iedereen heeft er begrip voor dat sommige mensen hun uiterlijk mee hebben en anderen niet; zo is het leven nu eenmaal. Wij vinden je niet minder door je uiterlijk; de enige die dat doet ben jij. Wat andere mensen afschrikt is het feit dat je zoveel medelijden met jezelf hebt. Mensen vinden het niet erg je verhaal 1x aan te horen, of 2x of 3x. Maar je krijgt nu over and over dezelfde tips en je doet er helemaal niks mee. Als je zo bent in elk gesprek en je bij voorbaat gaat excuseren of opvreten.. .vind je het dan echt gek dat een gesprek niet lekker loopt?
Ik zeg het nog 1x: er zijn heel erg veel niet-knappe mensen die wel een geslaagd leven hebben. Datgene wat het grote verschil maakt is: instelling en houding. Dus ga verdorie eens een keer aan de slag met jezelf en DOE er wat aan!! (als jij jezelf die schop niet geeft, doe ik het wel).
Blijven uitgaan iig...verder ligt het eraan wat bij je past en of je een betaalde site of gratis wil...je kan ook gewoon een aantal proberen en stoppen als je het niks vind.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef RBWO het volgende:
[..]
Het spijt me. Moet zeggen dat ik sinds kort weer deze topics aan het doorbladeren ben!
. Aan de ene kant lijkt het me best leuk om simpelweg via zo'n site een gesprek aan te knopen.. aan de andere kant is het met uitgaan stukken leuker omdat je elkaar dan meteen ziet
. Suggesties?
Mwah het heeft er meer mee te maken of zo'n website daadwerkelijk wat dingen toevoegt die je in de praktijk niet hebt? :-). Elk weekend gezellig stappen en met iedereen leuk doen, zo gaat het met de website ook in principequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Blijven uitgaan iig...verder ligt het eraan wat bij je past en of je een betaalde site of gratis wil...je kan ook gewoon een aantal proberen en stoppen als je het niks vind.
Je ontmoet mensen buiten je eigen cirkeltje. En het is zo leuk als je het zelf maakt. Ik vind het af en toe erg gezellig om gewoon een avondje met een wildvreemde te chatten. Of de mannen door de vleeskeuring te laten gaan in de fotomatches (heerlijk fout, maar wel vermakelijk).quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef RBWO het volgende:
[..]
Mwah het heeft er meer mee te maken of zo'n website daadwerkelijk wat dingen toevoegt die je in de praktijk niet hebt? :-). Elk weekend gezellig stappen en met iedereen leuk doen, zo gaat het met de website ook in principe.
Ja gaat super met mequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moi, die 6 maanden terug voor het laatst online was...
Alles goed spiritje?
zien of er wat is veranderd, maar zo te zien de meesten nog steeds single, hopeloos en datingssites aan het sponsoren. Daar ben ik wel mee gestopt... burgerlijk nope ben ik niet maar lat een beetje... wel de lusten niet de lastenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja gaat super met meInmiddels weer een gesettelde burgertrut, maar ik vind het gewoon een gezellig topic
En wat u doet u terug online dan?
De drempel is een stuk lager; de vrouwen zijn niet omringd door 20 vriendinnen; het is veel anoniemer... Het nadeel is inderdaad dat je op foto's af moet gaan, maar dat maakt het ook wel weer vermakelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef RBWO het volgende:
[..]
Het spijt me. Moet zeggen dat ik sinds kort weer deze topics aan het doorbladeren ben!
. Aan de ene kant lijkt het me best leuk om simpelweg via zo'n site een gesprek aan te knopen.. aan de andere kant is het met uitgaan stukken leuker omdat je elkaar dan meteen ziet
. Suggesties?
Dat is helemaal waar! :-). Ga ook maar eens kijken dan (wel naar vrouwen itt jij met je mannenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je ontmoet mensen buiten je eigen cirkeltje. En het is zo leuk als je het zelf maakt. Ik vind het af en toe erg gezellig om gewoon een avondje met een wildvreemde te chatten. Of de mannen door de vleeskeuring te laten gaan in de fotomatches (heerlijk fout, maar wel vermakelijk).
De meesten zijn juist niet meer single, mostly dankzij datingwebsites (inclusief moi, maar dat is inmiddels alweer 9 mnd zo dus dat zou je moeten wetenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
zien of er wat is veranderd, maar zo te zien de meesten nog steeds single, hopeloos en datingssites aan het sponsoren. Daar ben ik wel mee gestopt... burgerlijk nope ben ik niet maar lat een beetje... wel de lusten niet de lasten
Housefeestjequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De meesten zijn juist niet meer single, mostly dankzij datingwebsites (inclusief moi, maar dat is inmiddels alweer 9 mnd zo dus dat zou je moeten weten). Leuk te horen dat je ook iemand hebt gevonden! In de kroeg of via internet?
Noem je ons nu hopeloos?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef Wicked-Game het volgende:
En internet al te vaak hopeloze gevalletjes gezien dat ik paste.
Zo te horen wel! En dat zet hij in een topic waar iedereen op datingsites zit of zat (of erover meepraat)quote:
Ik ben het overigens wel met hem eensquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Sekhmet het volgende:
Zo te horen wel! En dat zet hij in een topic waar iedereen op datingsites zit of zat (of erover meepraat)
Dan hoef jij je inderdaad niet aangesproken te voelenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, ik weet dat ik leuk ben en niet hopeloos
Sommige misschien, maar ik vind mijzelf ook zeker niet hopeloos...meer iemand die even geniet van alles wat internet te bieden heeft.quote:
Het ligt dus toch altijd aan de persoon!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zie anders maar 1 vaste factor in al die dates die hij heeft gehad
Spirit let op wat je zegt, ben ook een keer spontaan bij jouw langs gewiptquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie anders maar 1 vaste factor in al die dates die hij heeft gehad
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Spirit let op wat je zegt, ben ook een keer spontaan bij jouw langs gewipt
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Spirit let op wat je zegt, ben ook een keer spontaan bij jouw langs gewipt
Blijkbaar was ie niet memorabel genoegquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
God je hebt nog gelijk ookIk word oud en takel af.. mijn geheugen... weg
edit: en mijn typkunsten met mijn geheugen
Bewijs genoeg lijkt me zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
Dan ligt het toch duidelijk allemaal aan hem
Offcourse ligt het aan mij, ben kieskeurig als de pest! "Te mooi om waar te zijn" van Net5 zou ik zo in kunnen figureren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan ligt het toch duidelijk allemaal aan hem
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Offcourse ligt het aan mij, ben kieskeurig als de pest! "Te mooi om waar te zijn" van Net5 zou ik zo in kunnen figureren.
Ik heb het dinsdag gemistquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Offcourse ligt het aan mij, ben kieskeurig als de pest! "Te mooi om waar te zijn" van Net5 zou ik zo in kunnen figureren.
Het was ergquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:51 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb het dinsdag gemistEn de voorstukjes waren nog wel zo veelbelovend
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]die mensen daarin. Als je daar tussen past dan snap ik dat al die dates mislukken.
Je bent vast zo'n Ron type
Cool, dan ga ik proberen het vanavond ergens terug te kijken als dat enigszins mogelijk isquote:
Ron? Whaha, die is best wel sneu... nee die egyptenaar zou ik mij nog meer mee kwalificeren en dan met de brains dat zaken vrouwtje. Maar Ron, damn die is eng... en ik ben zeker niet engquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]die mensen daarin. Als je daar tussen past dan snap ik dat al die dates mislukken.
Je bent vast zo'n Ron type
Probeer dan ook ondertiteling te krijgen, zodat je het geluid uit kan zetten. Want die tweeling was echt te ergquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Cool, dan ga ik proberen het vanavond ergens terug te kijken als dat enigszins mogelijk is
Dat vindt Ron ook van zichzelfquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef Wicked-Game het volgende:
Ron? Whaha, die is best wel sneu... nee die egyptenaar zou ik mij nog meer mee kwalificeren en dan met de brains dat zaken vrouwtje. Maar Ron, damn die is eng... en ik ben zeker niet eng
Jij lijkt echt niet op Aiber qua uiterlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ron? Whaha, die is best wel sneu... nee die egyptenaar zou ik mij nog meer mee kwalificeren en dan met de brains dat zaken vrouwtje. Maar Ron, damn die is eng... en ik ben zeker niet eng
Nee maar qua fanatiek sporter en kledingstijl neig ik er wel steeds meer naar. Alleen heb ik brains en hij nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij lijkt echt niet op Aiber qua uiterlijk
Hij was tenminste wel zo verstandig ... Spirit NIET LEZEN, want dan heb je vanavond niets meer om te zienquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee maar qua fanatiek sporter en kledingstijl neig ik er wel steeds meer naar. Alleen heb ik brains en hij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja gaat super met meInmiddels weer een gesettelde burgertrut
Daar hebben vrouwen vaker last van op datingsites (wat ik hoor).quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef maen het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom er voornamelijk gasten van minstens 10 jaar ouder reageren/interesse tonen?
Ja ok, doe ik ook wel. Maar dan nog. Denken die mannen echt dat ze kans maken?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daar hebben vrouwen vaker last van op datingsites (wat ik hoor).
Gewoon zelf mensen aanschrijven.
Sommige vrouwen willen graag een oudere man, dus ja... ik denk van wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef maen het volgende:
[..]
Ja ok, doe ik ook wel. Maar dan nog. Denken die mannen echt dat ze kans maken?!
Op 10 jaar ouder zou ik nog niet afknappen. Maar genoeg mannen die 2x zo oud waren die reageerden, of negers met "he schatje, je bent lekker"quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef maen het volgende:
Ja ok, doe ik ook wel. Maar dan nog. Denken die mannen echt dat ze kans maken?!
Iets ouder zoek ik inderdaad ook wel, maar kom op, iemand van 40?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen graag een oudere man, dus ja... ik denk van wel.
Aan de andere kant is het wel een long shot....
Nah het is ook niet zozeer de leeftijd, meer de levensfase die ik daarbij verwacht. Tot een jaar of 10 vind ik het nog wel ok en zal ik het ook niet negeren, maar toch heb ik een beetje mijn bedenkingen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op 10 jaar ouder zou ik nog niet afknappen. Maar genoeg mannen die 2x zo oud waren die reageerden, of negers met "he schatje, je bent lekker"
Of spellingfouten van hier tot tokio. Nee dan vind ik dat leeftijdsding nog wel meevallen
Niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef maen het volgende:
Nah het is ook niet zozeer de leeftijd, meer de levensfase die ik daarbij verwacht. Tot een jaar of 10 vind ik het nog wel ok en zal ik het ook niet negeren, maar toch heb ik een beetje mijn bedenkingen.
Op wat voor sekssite zit jij dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef m1st1g het volgende:
Ik zie toch heel vaak zo iets staan :
32 / F /*******/*******/******
I'm looking for :
# Guys who like girls
# Ages 28–50
# Near me
40? Dat is wel wat ouder dan ik dacht dat je bedoelde ja...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef maen het volgende:
[..]
Iets ouder zoek ik inderdaad ook wel, maar kom op, iemand van 40?!
[..]
Nah het is ook niet zozeer de leeftijd, meer de levensfase die ik daarbij verwacht. Tot een jaar of 10 vind ik het nog wel ok en zal ik het ook niet negeren, maar toch heb ik een beetje mijn bedenkingen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
40? Dat is wel wat ouder dan ik dacht dat je bedoelde ja...
Nu hoor je niet meer bij 'de bom' groep?quote:
jep, genoeg... En dat snap ik juist niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
40? Dat is wel wat ouder dan ik dacht dat je bedoelde ja...
Zeker in de richting van de 6 jaar ouder.quote:
Juist wel. 30-plussers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Nu hoor je niet meer bij 'de bom' groep?
ach het hangt van de persoon afquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zeker in de richting van de 6 jaar ouder.![]()
En dan zeggen dat vrouwen van die té subtiele hints gebruiken. Zo transparant als het maar kan dit....
Op mij reageren altijd alleen maar mannen die jonger zijn dan ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef maen het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom er voornamelijk gasten van minstens 10 jaar ouder reageren/interesse tonen?
haha stuur maar doorquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Op mij reageren altijd alleen maar mannen die jonger zijn dan ik
Jij liever dan ikquote:
Voor het oprapen.quote:
Heb veel vriendinnen met vriendjes rond die leeftijd, zie dat wel goed gaan dus het kan bestquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij liever dan ikDoe mij ze maar wat ouder
Maar waarom er dan juist mensen buiten die scope reageren? Ok, het staat er niet overal even duidelijk bij. Maar met een beetje gezond verstand kun je toch wel bedenken of iets zin heeft...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor het oprapen.
@Maen: Dat zou ik sowieso doen, maar wel een bepaalde leeftijdsscope stellen. Meestal weet je wel dat je je buiten een bepaalde scope niet meer lekker voelt om er een relatie mee aan te knopen.
Mensen die nog nét 29 zijn zijn pas de bom.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Alhoewel mannen van 40 van mij ook nog wel mogen!
Duidelijk aangeven in je profiel? En dan gewoon keihard negeren als ze toch iets sturen. Sommige mensen plaatsen ook foto's die niet van zichzelf zijn op datingsites. En dan op een date aankomen met 'ja, ik hoopte dat je dat zou negeren zodra je me een beetje leerde kennen'.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef maen het volgende:
[..]
Maar waarom er dan juist mensen buiten die scope reageren? Ok, het staat er niet overal even duidelijk bij. Maar met een beetje gezond verstand kun je toch wel bedenken of iets zin heeft...
Ok, goed puntquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Duidelijk aangeven in je profiel? En dan gewoon keihard negeren als ze toch iets sturen. Sommige mensen plaatsen ook foto's die niet van zichzelf zijn op datingsites. En dan op een date aankomen met 'ja, ik hoopte dat je dat zou negeren zodra je me een beetje leerde kennen'.
Onder het motto: Niet geschoten is altijd mis?
Ik ip 30-40, maar maak regelmatig uitzonderingenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mensen die nog nét 29 zijn zijn pas de bom.
Op dating sites hou ik altijd 24-34 aan. Maar als het wel klikt met iemand buiten die scope zeg ik er geen nee tegen.
Zal wel aan mij liggen, maar begrijp je verhaal niet zo goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef Silenus het volgende:
Oh ik had laatst ook nog een grappige date-ervaring.![]()
Ik sprak op paiq met een meisje wat 5 minuten fietsen van me vandaan woonde. Het was lekker weer dus ik stelde voor om effe te gaan wandelen naar de stad, ijsje eten. Nou prima, de date was ook echt geregeld na letterlijk 10 minuten kletsen, toen de foto's zichtbaar waren maar meteen afgesproken.
Ik wist natuurlijk niet zeker of ze niet een of andere mafkees zou zijn dus had vantevoren al gezegd dat ik maar een uurtje kon.Zij zou naar m'n huis fietsen en vandaaruit zouden we wandelen. Ik zeg nog: bel me even als je voor m'n deur staat.
Wat gebeurde er nou: mijn buurjongen (die ik verder niet ken) van ongeveer mijn leeftijd zat buiten op de vensterbank. Zij komt aanfietsen (dit hoorde ik later dus van haar), loopt op 'm af, zegt:
Hoi!Hoe heet jij?
Buurjongen: Eh, Bram.
Zij: Oh.![]()
*belt me op*
Ik loop naar buiten, groet de buurjongen, begroet mijn date met 3 kussen en loop met haar richting stad. Pas toen mijn date het verhaal vertelde begreep ik de bedenkelijke blik van mijn buurjongen.![]()
![]()
Omdat ze dus geen idee had met wie ze had afgesproken en dat Sil nu het eeuwige respect van zn buurjongen heeft omdat ie dat had weten te regelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar begrijp je verhaal niet zo goed
Ze dacht dat die buurjongen Sil was volgens mijquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:29 schreef Sekhmet het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar begrijp je verhaal niet zo goed
Maar ze hadden toch foto's van elkaar gezien? En eeuwige respect omdat ze zo ontzettend mooi was?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat ze dus geen idee had met wie ze had afgesproken en dat Sil nu het eeuwige respect van zn buurjongen heeft omdat ie dat had weten te regelen.
Ah, ok...duidelijk! Leuk verhaalquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef Silenus het volgende:
Ja foto's, 1 minuut ofzo. Daarna spraken we al af. Bovendien was die buurjongen ook 1,90m en had donker haar, een foutje is zo gemaakt.
Ik ben ook van jouw lengte en heb donker haar, maar dan nog geloof ik niet dat we op elkaar lijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef Silenus het volgende:
Ja foto's, 1 minuut ofzo. Daarna spraken we al af. Bovendien was die buurjongen ook 1,90m en had donker haar, een foutje is zo gemaakt.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ip 30-40, maar maak regelmatig uitzonderingen. Het gaat meer om de persoon en de klik. Een jonger iemand kan al heel volwassen zijn en een ouder iemand kan weer juist wat 'jonger' zijn in gedrag (en uiterlijk).
Growing old, not up.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
Heb gedate in de range van 23 tot 39... maar doe mij toch maar mannen die net ietjes jonger zijn dan ik. Dan valt het niet meer op dat ik zo kinderachtig ben
Maar heeft de date nog een vervolg gekregen of bleef het bij dat ene uurtje?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef Silenus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |