abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112150264

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
  maandag 28 mei 2012 @ 23:34:11 #2
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112150346
beter duur dan niet te koop...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 28 mei 2012 @ 23:35:31 #3
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112150452
quote:
12s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef DJMO het volgende:
nog een vraag... ik denk er over om voor kracht/core dumbells aan te schaffen. Maar welke kan dan het beste doen? 1, 1,5 of 2 kg ?
Koop dan dumbells waar je zelf schijven aan kan toevoegen.

http://www.helisports.nl/dumbbells.html
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_112150655
quote:
12s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef DJMO het volgende:
nog een vraag... ik denk er over om voor kracht/core dumbells aan te schaffen. Maar welke kan dan het beste doen? 1, 1,5 of 2 kg ?
Om nog even serieus te reageren: Overweeg eens een kettlebell! Mega goede core/kracht/conditie training in een.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 mei 2012 @ 23:38:56 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112150708
ik heb nu deze voor m'n enkels. die kan ik ook in het begin wel gebruiken voor m'n polsen, maar ik zal op den duur naar iets zwaarders moeten, ik vraag me alleen of ik continu moet blijven verhogen qua gewicht, of dat een bepaald gewicht volstaan om op niveau te blijven als jullie snappen wat ik bedoel ?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_112150712
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
SPOILER
Heb ik al eens gehad, behalve dat het slechte kwaliteit was en ik niet goed uit die flesjes kon drinken, klotste het nogal en schoof die hele belt telkens omhoog.
Ben nu naar gel belts aan het kijken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 mei 2012 @ 23:40:02 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112150787
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Om nog even serieus te reageren: Overweeg eens een kettlebell! Mega goede core/kracht/conditie training in een.
is dat zo'n evenwichtsbal? zo'n ding heb ik nl al (gewoon de kindervariant, maar voldoet prima met mijn gammele gewicht :') )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 28 mei 2012 @ 23:40:20 #8
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112150806
quote:
12s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
ik heb nu deze voor m'n enkels. die kan ik ook in het begin wel gebruiken voor m'n polsen, maar ik zal op den duur naar iets zwaarders moeten, ik vraag me alleen of ik continu moet blijven verhogen qua gewicht, of dat een bepaald gewicht volstaan om op niveau te blijven als jullie snappen wat ik bedoel ?
Zou die dingen laten voor wat het zijn. Ga je serieus verdiepen in krachttraining, of pak bodyrock.tv erbij en ga volgen wat zij doen. Je gaat dood, I shit you not.

quote:
12s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:40 schreef DJMO het volgende:

[..]

is dat zo'n evenwichtsbal? zo'n ding heb ik nl al (gewoon de kindervariant, maar voldoet prima met mijn gammele gewicht :') )
Google kettlebelt of check de helisport link, zie je snel genoeg wat het is.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_112150819
quote:
12s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
ik vraag me alleen of ik continu moet blijven verhogen qua gewicht, of dat een bepaald gewicht volstaan om op niveau te blijven als jullie snappen wat ik bedoel ?
Je hoeft niet steeds maar meer, sneller en hoger.
Je lijkt de volwassen versie van Datisstom wel. :D
  maandag 28 mei 2012 @ 23:41:04 #10
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112150848
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:40 schreef wyccie het volgende:

[..]

Je hoeft niet steeds maar meer, sneller en hoger.
Je lijkt de volwassen versie van Datisstom wel. :D
aaauuuwwwwww
maar er zit een kern van waarheid in je post Wyccie... we zijn hardlopers geen bodybuilders en een marathontraining is voornamelijk kilometers maken tot dat je er bij neer val..

Maar af en toe lijkt dat wel een beetje moeilijk door te dringen bij DJMO
  maandag 28 mei 2012 @ 23:41:37 #11
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112150878
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_112150916
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:40 schreef slacker_nl het volgende:
Je gaat dood, I shit you not.
Mooie uitdaging.
pi_112151006
Nou ja, niet vervelend bedoeld. Maar ze heeft ook weer dat te veel in één keer willen en alsmaar meer en sneller. Dat herken ik erin.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 mei 2012 @ 23:44:03 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112151021
lol. Ja ik jaag mezelf over de top heen .. i know :') maar daar zit een reden achter. en daarnaast zal ik toch voor een marathon in april volgend jaar toch echt sneller en harder moeten gaan. Daarnaast wil ik gewoon serieus aan m'n doel werken. Ik kom niet voor niets, eigenwijs stuk vreten dat ik ben, braaf om advies vragen hier. Ik heb genoeg geleerd van m'n vorige blessure ;)

maandag 28 mei 2012 @ 23:46:51 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112151183
quote:
12s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef DJMO het volgende:
lol. Ja ik jaag mezelf over de top heen .. i know :') maar daar zit een reden achter. en daarnaast zal ik toch voor een marathon in april volgend jaar toch echt sneller en harder moeten gaan. Daarnaast wil ik gewoon serieus aan m'n doel werken. Ik kom niet voor niets, eigenwijs stuk vreten dat ik ben, braaf om advies vragen hier. Ik heb genoeg geleerd van m'n vorige blessure ;)
snelheid is niet het hoofddoel...afstand in de benen krijgen is veel belangrijker en dan komt de snelheid vanzelf zonder dat je jezelf over de kop werk want daar schiet je niets mee op
pi_112151198
quote:
en daarnaast zal ik toch voor een marathon in april volgend jaar toch echt sneller en harder moeten gaan.
Dat moet niet. Het blijft moeilijk, hè. :P

Trouwens wel goed dat je nu aan het begin van je training je hoogmoedblessure hebt gehad, als dat over een half jaar gebeurt, is het niet meer zo om te lachen.

Ik ga ook aan de krachttraining. Voor Mudmasters, niet voor het lopen.
  maandag 28 mei 2012 @ 23:48:21 #17
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112151275
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:47 schreef wyccie het volgende:

[..]

Trouwens wel goed dat je nu aan het begin van je training je hoogmoedblessure hebt gehad, als dat over een half jaar gebeurt, is het niet meer zo om te lachen.

Dat is ook mijn grootste angst... tussen nu en de marathon zelf geblesseerd raken
pi_112151276
Boh die dames van bodyrock :$ so sexy

En een kettlebell is in feite een kanonskogel met een handvat. Je lichaam moet met elke kettlebell oefening harder werken om stabiel te blijven, e voila.
  maandag 28 mei 2012 @ 23:48:34 #19
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112151292
Gewoon rustig aan doen, als je core oefeningen wilt doen:

Pushups, planks, side planks, slow bicycles, en nog wat ander spul, maar ik zou eigenlijk een sportschool willen adviseren en dan daar met free weights aan de gang gaan.
  maandag 28 mei 2012 @ 23:53:07 #20
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112151509
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:47 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook aan de krachttraining. Voor Mudmasters, niet voor het lopen.
Ik ga morgen me voor 3 wedstrijden inschrijven:
Almere City Run, 14km, 17 jun
BtB, 10EM, 9 sept
Mudmasters, 12km, 6 okt

En een Garmin?!
pi_112151521
Ik kiep altijd om met die (semi)side planks. :D

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
Boh die dames van bodyrock :$ so sexy
Oh bah, die spieren en dan van die kanonskogels erboven. ;)
Wat een site. Jammer dat het allemaal weer zo ge-erotiseerd moet worden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 mei 2012 @ 23:53:52 #22
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112151542
http://www.blueblizz.com/(...)tle-bal/a17218/0002/
2,5 kilo lijkt me zwaar genoeg voor me ?

pi_112151585
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik kiep altijd om met die (semi)side planks. :D

[..]

Oh bah, die spieren en dan van die kanonskogels erboven. ;)
Wat een site. Jammer dat het allemaal weer zo ge-erotiseerd moet worden.
Ja dat is dan wel weer jammer idd. Die thumbnails altijd :')

En die yoga chick is ook zo heerlijk!
pi_112151623
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga morgen me voor 3 wedstrijden inschrijven:
Almere City Run, 14km, 17 jun
BtB, 10EM, 9 sept
Mudmasters, 12km, 6 okt

En een Garmin?!
Goed zo. Ik vermijd runs in juni. Dan ga ik van mijn stokkie.

Heb jij je ingeschreven met een team voor Mudmasters?
quote:
12s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef DJMO het volgende:
http://www.blueblizz.com/(...)tle-bal/a17218/0002/
2,5 kilo lijkt me zwaar genoeg voor me ?
Als ik jou was zou ik gewoon met 1-1,5 beginnen.
Je bent toch gewoon beginner én niet zo zwaar. Op het sportcentrum pakken wij ook altijd 1,5, en dat zijn meiden (sorry, Vik) die vaker workouts doen.
  maandag 28 mei 2012 @ 23:59:22 #25
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112151773
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
Goed zo. Ik vermijd runs in juni. Dan ga ik van mijn stokkie.
Ik loop hoe dan ook, past gewoon in m'n schema (en had er al rekening mee gehouden dat ik 'm ging lopen).

quote:
Heb jij je ingeschreven met een team voor Mudmasters?
Nope, maar er gaan iets van 3-5 bekenden van me ook meedoen, als het goed is. Weet niet of ze ook de 12km gaan doen of voor de 6km gaan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:02:44 #26
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112151904
LEuke oefening met een kettlebelt: Turkish get up.
pi_112152010
En als je geen Kettlebell bij de hand hebt, doe je het toch gewoon zo:
pi_112152229
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:02 schreef slacker_nl het volgende:
LEuke oefening met een kettlebelt: Turkish get up.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:05 schreef wyccie het volgende:
En als je geen Kettlebell bij de hand hebt, doe je het toch gewoon zo:
Lolwut :D :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:11:25 #29
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_112152278
Vandaag na een week blessure-leed te hebben gehad weer mijn training opgepakt.

Wat zou de les moeten inhouden? Een zogenoemde "climaxloop" telkens een stapje harder lopen, van joggen tot uiteindelijk wedstrijdtempo. Maar ik heb duidelijk moeite met mijn tempo's.. Wel uitgelopen, maar te hard begonnen en uiteindelijk gewoon niet "steady" gelopen ;(

Helaas heeft RK mijn loop niet goed kunnen tracken, maar weet gewoon zeker dat ik mijn tempo's niet goed onder controle had...
pi_112152547
Als ik met een wedstrijd start, dan ren ik altijd twee tandjes lager dan ik zou willen om te voorkomen dat ik me kapot loop.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:18:25 #31
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112152570
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:17 schreef wyccie het volgende:
Als ik met een wedstrijd start, dan ren ik altijd twee tandjes lager dan ik zou willen om te voorkomen dat ik me kapot loop.
dat doe ik ook, na een paar kilometer versnel je over het algemeen toch vanzelf
ik zie de eerste 3-4km gewoon als warming up
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 29 mei 2012 @ 00:48:49 #32
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112153529
trustih schatties :W

dinsdag 29 mei 2012 @ 00:50:31 #33
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112153567
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:48 schreef DJMO het volgende:
trustih schatties :W
:W truste DJMO
  dinsdag 29 mei 2012 @ 03:22:28 #34
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112155098
We schrijven allemaal wel eens over een pijntje of een lichte blessure die we voelen maar ik vraag me wel eens af, wanneer stop je met hardlopen...

We voelen allemaal wel eens een krampje o.i.d., zelfs toen we nog niet liepen dus bij deze de volgende vraag:

als op een schaal van een tot tien, een 'n krampje is wat je waarschijnlijk zonder hard te lopen ook gevoeld had, vijf een pijntje of steken zijn die om de zo veel tijd terug komen (paar keer per dag) maar snel weer verdwijnen en meer irritant zijn dan echt zeer en tien een pijn is die je bij elke stap voel...
wanneer zeg je tegen jezelf, he het is misschien beter om niet te gaan hardlopen?

ik denk dat ik dat moment bereik rond de vier of vijf...mijn eigen ervaring is dat het mij aardig lukt om pijntjes etc. lost te lopen.

jullie?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 06:42:16 #35
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112155394
quote:
Maar ondertussen blijf je harder/sneller willen, wat iedereen hier ook zegt.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 06:43:25 #36
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112155397
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 03:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
We schrijven allemaal wel eens over een pijntje of een lichte blessure die we voelen maar ik vraag me wel eens af, wanneer stop je met hardlopen...

We voelen allemaal wel eens een krampje o.i.d., zelfs toen we nog niet liepen dus bij deze de volgende vraag:

als op een schaal van een tot tien, een 'n krampje is wat je waarschijnlijk zonder hard te lopen ook gevoeld had, vijf een pijntje of steken zijn die om de zo veel tijd terug komen (paar keer per dag) maar snel weer verdwijnen en meer irritant zijn dan echt zeer en tien een pijn is die je bij elke stap voel...
wanneer zeg je tegen jezelf, he het is misschien beter om niet te gaan hardlopen?

ik denk dat ik dat moment bereik rond de vier of vijf...mijn eigen ervaring is dat het mij aardig lukt om pijntjes etc. lost te lopen.

jullie?
Moeilijk te zeggen... Ik sport al mn hele leven (ook op behoorlijk niveau), dus ik weet wat mijn "normale" pijntjes zijn. Bij die pijntjes kan ik wat verder doorgaan.
Bij nieuwe pijntjes stop ik vrij snel, zeg bij 3 of 4. Even een stapje terug, aankijken hoe het zich ontwikkelt. En als het me niet bevalt, ga ik naar de fysio.

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 29-05-2012 06:50:27 ]
F means you're fucked
  dinsdag 29 mei 2012 @ 06:45:27 #37
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112155404
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 06:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen... Ik sport al mn hele leven, dus ik weet wat mijn "normale" pijntjes zijn. Bij die pijntjes kan ik wat verder doorgaan.
Bij nieuwe pijntjes stop ik vrij snel, zeg bij 3 of 4. Even een stapje terug, aankijken hoe het zich ontwikkelt. En als het me niet bevalt, ga ik naar de fysio.
Dit dus :) Plus, ik kom al om de week bij de fysio, dus vragen is dan vrij makkelijk. Ik ben liever iets te voorzichtig dan 'Pijn is fijn, DOORGAAN :D' :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 06:48:03 #38
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112155413
Goedemorgen :O Les 6 van Evy achter de rug. Wekker om 5:30 gezet.. in slaap gevallen :@ en toen om 6 uur maar gaan rennen :+ Stond echt half wakker buiten met mijn hardloopkleding aan _O-

Maar ben wel trots op mezelf dat ik het heb gedaan. Nu even opfrissen en omkleden en maar eens een ontbijt zien te regelen voordat ik naar werk ga :o Denk dat het yoghurt met honing en walnoten gaat worden :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 06:48:49 #39
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112155417
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 06:48 schreef Maraca het volgende:
Goedemorgen :O Les 6 van Evy achter de rug. Wekker om 5:30 gezet.. in slaap gevallen :@ en toen om 6 uur maar gaan rennen :+ Stond echt half wakker buiten met mijn hardloopkleding aan _O-

Maar ben wel trots op mezelf dat ik het heb gedaan. Nu even opfrissen en omkleden en maar eens een ontbijt zien te regelen voordat ik naar werk ga :o Denk dat het yoghurt met honing en walnoten gaat worden :9
Goed bezig hoor! *O* Geniet van je ontbijt :)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 06:49:38 #40
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112155421
quote:

_O_
F means you're fucked
pi_112155422
En ik ben weer bij met lezen.
Ik wil 1 ding echt kwijt:
RD, Mensen in een ( soortgelijke) beroep als jou, daar heb ik veel respect voor!

Keep up the good work!!!
pi_112155479
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 06:42 schreef GotC het volgende:

Maar ondertussen blijf je harder/sneller willen, wat iedereen hier ook zegt.
Terwijl snelheid niets zegt, km's moet je maken.

Maar goed, mensen moeten t zelf weten.

Qua pijntjes, ik weet wat normaal is voor mijn lijf en wat ik los kan lopen, twijfel ik? Dan neem ik een dagje of 2 extra rust en kijk hoe het dan voelt.

Voelt t echt raar? 1x gehad in 2 jaar. Dan even naar de sportfysio geweest waar ik na 3x klaar was en sindsdien weet ik waar ik qua hamstrings op moet letten.

Better safe than sorry en maar simpel rücksichtslos doorlopen want ' je moet door pijn heen om verder te komen!' geloof ik absolúút niet in.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_112155551
BTW waar kijken jullie om te zien waar er wedstrijden zijn? Heb nu een paar gezien maar op beiden staan wedstrijden die de andere niet heeft.
Is er een soort hoofdsite die alles heeft?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:25:45 #44
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112155559
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:24 schreef streamnl het volgende:
BTW waar kijken jullie om te zien waar er wedstrijden zijn? Heb nu een paar gezien maar op beiden staan wedstrijden die de andere niet heeft.
Is er een soort hoofdsite die alles heeft?
www.hardloopkalender.nl
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:26:43 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112155567
Maar moet zeggen dat de meeste wedstrijden per ongeluk tegenkom, of via wedstrijden :+
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:27:47 #46
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_112155572
quote:
Mijn chronische aandoening versterkt de spierpijn en krampen enkel en het duurt langer eer ik herstel van die zaken die me voorheen een dag of 2 kostte, nu duurt het een week. :')
Ik loop dus wel gewoon met die 'klachten', waar ik in het verleden gewoon rust had gepakt puur omdat ik anders maar éen keer zou kunnen sporten in de week.
Ik voel het wel tijdens het lopen en het is niet prettig, maar het is niet anders, anderzijds nog geen 'side-effects' van gekregen.

Ik stop nu pas wanneer het echt anders voelt, trekkerig, bepaalde spieren, wanneer het er echt verkeerd inschiet of bij oude blessure-plekken die opspelen. :+

Heb enkele jaren geleden voor 'de lol' een keer de Nacht van Gulpen, Kennedymars én vierdaagse van Nijmegen in éen jaar gelopen terwijl m'n voeten echt voor geen meter meer wilden, vierkante blokjes met blaren en losse vellen zeg maar en tóch maar op wilskracht uitgelopen, maar zoiets zou ik niet nogmaals doen wanneer ik er hetzelfde bij gelopen had. _O-
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:29:45 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112155587
Goeiemorgen :W.

W.b. pijntjes: door de meeste pijntjes loop ik gewoon heen. Ik heb zelfs eens gehad dat m'n knie zo'n pijn deed dat ik niet kon stilstaan bij een stoplicht, maar zo veel mogelijk moest doorlopen :X. Dat ging ook gewoon weer over. Ik weet niet of ik door dit topic sensitiever ben geworden voor pijntjes, maar als ik een pijntje in het dagelijks leven ook voel, dan is dat voor mij op zich wel een teken om het in de gaten te houden. Ik vertrouw m'n scheenbeen ook nog steeds niet, hoor. Ben nog steeds heel voorzichtig en bang om een misstap te maken en dan alsnog een flinke pijnscheut te voelen. Ik wacht af hoe het zich de komende twee weken ontwikkelt. Het moet immers wel minder worden en helemaal overgaan, uiteindelijk. Maar goed, het is een week geleden pas gebeurd, dus moet geduld hebben ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_112155597
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:26 schreef GotC het volgende:
Maar moet zeggen dat de meeste wedstrijden per ongeluk tegenkom, of via wedstrijden :+
Dank u!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:36:38 #49
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112155621
quote:

_O_ respect dat je zo vroeg opstaat!

Goed dat ik een rustdag heb vandaag. Beetje last van m'n linker onderbeen, van m'n enkel naar boven toe zeg maar. Hopelijk is dat morgenavond weg en kan ik dan weer lekker lopen. Extra rustdag wordt moeilijk voor me, als ik m'n schema voor 30 juni vol wil houden...
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:37:22 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112155626
Idd goed dat je bent gaan lopen Maraca. Alle begin is moeilijk. Maar ik prefereer toch 's middags lopen :+. Was wel erg vroeg en donker en koud soms :+.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:38:10 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112155630
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

_O_ respect dat je zo vroeg opstaat!

Goed dat ik een rustdag heb vandaag. Beetje last van m'n linker onderbeen, van m'n enkel naar boven toe zeg maar. Hopelijk is dat morgenavond weg en kan ik dan weer lekker lopen. Extra rustdag wordt moeilijk voor me, als ik m'n schema voor 30 juni vol wil houden...
Oi, last van je scheenbeen? Wat voel je dan? Afwijken van schema is geen ramp: je moet luisteren naar je lichaam, niet naar je schema ;).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:41:25 #52
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_112155652
quote:

jullie?
ik ben de laatste weken uitgevallen vanwege een blessure met pijn die ik niet kan thuisbrengen.
bij het lopen is het wel irritant en zorgt het ervoor dat ik niet meer kan hardlopen maar ik heb geen helse pijnen. maar ik weet wel dat doorlopen geen optie meer is dat heb ik 1 keer gedaan en dat zorgde ervoor dat ik de rest van de dag ook niet meer normaal kon lopen...

goed naar je lichaam luisteren blijft het advies geloof ik ;) nog een weekje en ik ga het weer proberen.
pi_112155658
Iemand die een Android telefoon heeft die je gebruikt voor Endomondo of insgelijks en nog geen hartslagmonitor?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:44:04 #54
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112155674
Goedemorgen! :W

Wow, goed dat je bent wezen lopen Maraca! Dat doe ik je niet na!

Mijn vaste pijntjes ken ik ook wel. Gelukkig zijn het er niet zo veel. Maar ik enk dat het bij 4 ligt.
Maar vorige week had ik plots heel erg veel last van een steek in m'n zij doordat ik net iets te laat een appel had gezeten. Aan het begin lukte het me door te bijten, daarna misten eens kilometer gewandeld en toen heel rustig tot thuis gelopen.

Hopelijk vanmiddag na een dutje en goed op weg te zijn met m'n paper weer lopen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:44:29 #55
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112155676
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oi, last van je scheenbeen? Wat voel je dan? Afwijken van schema is geen ramp: je moet luisteren naar je lichaam, niet naar je schema ;).
Het zit meer aan de zijkant/buitenkant.
Afwijken van m'n schema doe ik wel als het echt niet anders kan; als het morgen echt pijn doet (en dus niet alleen een beetje gevoelig is) dan loop ik gewoon niet. Maar het zou fijn zijn als ik gewoon kan lopen. Hoe eerder ik door Evy heen ben, hoe meer km's ik in de benen kan hebben voor de loop op 30 juni... En dat geeft dan weer hoop op makkelijker uitlopen en een iets betere tijd ;)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:56:52 #56
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112155804
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:42 schreef Wiehoe het volgende:
Iemand die een Android telefoon heeft die je gebruikt voor Endomondo of insgelijks en nog geen hartslagmonitor?
Wat wil je weten daarover?

Ow, en ik zag in 101 DJMO praten over sub4 op de hele, persoonlijk denk ik dat sub6 al een hele opgave zal zijn. sub4 is snel, SNEL, dat is/was mijn doel voor een 5km, en tis niet gelukt. Nu is ieder mens anders, maar laten we het wel een beetje realistisch houden.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:01:17 #57
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112155836
quote:

jullie?
Afhankelijk van het type pijn, acute steken == stoppen. De rest is afhankelijk van gemoedstoestand, als ik moeig ben ben ik eerder geneigd om te stoppen vanwege het besef dat ik dan eerder geblesseerd raak dan als ik fris en fruitig ben.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:12:45 #58
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_112155928
quote:
Ik gebruik mijn Android telefoon voor Endomondo ja en gebruik geen hartslagmonitor...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:14:11 #59
300082 roos85
JUICHEN!
pi_112155946
quote:
ja, hoezo?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:48:23 #60
236410 MaleDuck
pi_112156274
*O* zowaar een keer de nummer 1 op het leaderboard :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_112156335
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
*O* zowaar een keer de nummer 1 op het leaderboard :P
Proficiat!!!

(ik sta gewoon 9de :( )
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:17:00 #62
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112156723
Oh my lord :') Een foto v/d Royal Ten, waar we met zn 5en over de finish gaan, is te zien op de digitale bulletin boards. En die hangen OVERAL in het bedrijf. :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:17:27 #63
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112156732
Maar nog VEEL belangrijker: *O* *G* *O* Yur is jarig! *O* *G* *O*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:21:15 #64
236410 MaleDuck
pi_112156793
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:17 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd! ^O^

En wat (voor hardloopspullen) heeft hij gekregen voor zn verjaardag?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:22:03 #65
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112156808
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:21 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! ^O^

En wat (voor hardloopspullen) heeft hij gekregen voor zn verjaardag?
Z'n Garmin Forerunner 210 :) Maar heeft hij in maart al gekregen, omdat hij de CPC er dan mee kon lopen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:23:43 #66
236410 MaleDuck
pi_112156843
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Z'n Garmin Forerunner 210 :) Maar heeft hij in maart al gekregen, omdat hij de CPC er dan mee kon lopen.
^O^ Dat klinkt goed :Y Dus die is al wel flink in gebruik genomen :D

Mn lijf reageert goed op het uur hardlopen van gister :Y Wel wat gevoelige spieren, maar dat hoort er wel een beetje bij ;)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:28:08 #67
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112156913
Wauw wat een complimentjes :@ :D Geeft wel motivatie om overmorgen weer zo vroeg op te staan (en dat zal ik nodig hebben want.. Justin Bieber :'( )

En gefeliciteerd YUR :* Dat je gezond en fit mag blijven zodat je samen met GotC rondjes kunt rennen rond het bejaardentehuis *O*
pi_112156963
@YUR

Een fijne dag gewenst.
pi_112157378
Gefeliciteerd Yur!

En Gotc, niet jezelf laten aanpraten door dit topic dat het steeds harder moet en meer en weet ik allemaal. Zelf vind ik dat ook minder belangrijk, tuurlijk is het wel leuk maar ik loop om te genieten en te ontspannen, niet om mezelf continue te pushen.

Onder andere een reden waarom ik niet te vaak meepost hier, ik wil het graag ontspannen houden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:01:46 #70
236410 MaleDuck
pi_112157504
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:55 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd Yur!

En Gotc, niet jezelf laten aanpraten door dit topic dat het steeds harder moet en meer en weet ik allemaal. Zelf vind ik dat ook minder belangrijk, tuurlijk is het wel leuk maar ik loop om te genieten en te ontspannen, niet om mezelf continue te pushen.

Onder andere een reden waarom ik niet te vaak meepost hier, ik wil het graag ontspannen houden.
Ik ben ook beetje los aan het komen van het steeds sneller moeten, ik leer steeds meer te genieten van de kilometers die ik maak, dat 'rustige' lopen op de training is ook heerlijk. Pieken doe ik dan wel op die paar wedstrijden in een jaar die ik loop ;)

En ik ben me ook juist aan het focussen op meer km's om een keer de HM te kunnen lopen en volgend jaar mee te doen aan de Roparun :Y
pi_112157510
Mooie doelen, vooral de roparun. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_112157568
Moggel :W :W :W

Temperatuur zakt in 1 dag met ongeveer 8 graden :{

Naja zal zometeen wel lekker fris zijn om hard te lopen dan.
pi_112157601
Begin april was ik nog aan het klooien met hoe ik mijzelf het beste kan trainen voor de HM volgend jaar. Ik deed maar wat totdat ik dit forum echt leerde kennen. Hier heb ik kennis met Evy gemaakt en andere tips en trucs geleerd van jullie. Nogmaals mijn dank hiervoor _O_ _O_
In april liep ik de 5 km in 26.53. Na 8 minuten is mijn hartslag boven de 170 gekomen en daar gebleven. Ik was kei kapot toen ik over "de lijn" kwam.
Daarom ben ik begonnen met les 13 van Evy. Ik dacht dat het niet veel meerwaarde had om met les 1 te beginnen. Morgen ben ik bij les 28 aangekomen. Dus mag ik weer eens proberen om de 5km te lopen. Ik ben er best wel nieuwsgierig naar hoe ik het morgen doe.Het hoeft niet sneller te zijn maar ik hoop toch wel dat mijn hartslag een stuk lager is. Of in ieder in een latere stadium boven de 170 komt. Vind het toch spannend. Voelt een beetje toen ik twaalf was en wist dat ik morgen een cadeau krijg maar niet weet of het tegen gaat vallen ;)
pi_112157713
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:06 schreef streamnl het volgende:
Begin april was ik nog aan het klooien met hoe ik mijzelf het beste kan trainen voor de HM volgend jaar. Ik deed maar wat totdat ik dit forum echt leerde kennen. Hier heb ik kennis met Evy gemaakt en andere tips en trucs geleerd van jullie. Nogmaals mijn dank hiervoor _O_ _O_
In april liep ik de 5 km in 26.53. Na 8 minuten is mijn hartslag boven de 170 gekomen en daar gebleven. Ik was kei kapot toen ik over "de lijn" kwam.
Daarom ben ik begonnen met les 13 van Evy. Ik dacht dat het niet veel meerwaarde had om met les 1 te beginnen. Morgen ben ik bij les 28 aangekomen. Dus mag ik weer eens proberen om de 5km te lopen. Ik ben er best wel nieuwsgierig naar hoe ik het morgen doe.Het hoeft niet sneller te zijn maar ik hoop toch wel dat mijn hartslag een stuk lager is. Of in ieder in een latere stadium boven de 170 komt. Vind het toch spannend. Voelt een beetje toen ik twaalf was en wist dat ik morgen een cadeau krijg maar niet weet of het tegen gaat vallen ;)
Gewoon rustig blijven ademhalen. Komt alles goed :+
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:14:33 #75
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112157777
quote:
Gefeliciteerd Yur!

Is absoluut waar :) Ik vind het ook een leukere uitdaging om zo ver mogelijk te kunnen lopen. Gelukkig heeft iedereen z'n eigen uitdaging!

En dankzij RD wil ik nu een HM kunnen lopen. :'(!

Zet m op streamnl, komt helemaal goed *O*
pi_112158345
Iemand die de looptijden.nl app gebruikt of is Endomondo (gratis versie) beter?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:37:04 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_112158365
Wie heeft die TT gemaakt? Ik heb beide tegelijkertijd gehad gisteren :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:37:11 #78
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_112158366
Vanmorgen weer gelopen, heerlijke temperatuur, stuk minder warm!
Helaas wilde de gps weer niet meewerken, dus dit keer maar handmatig aangepast:
http://www.endomondo.com/workouts/oSwI9deEf_8

En 1 foto van onderweg:

Vond het wel een foto waard zoals het er nu uit zag :)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:39:03 #79
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112158422
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die de looptijden.nl app gebruikt of is Endomondo (gratis versie) beter?
Endomondo *O*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:46:57 #80
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112158637
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
Moggel :W :W :W

Temperatuur zakt in 1 dag met ongeveer 8 graden :{

Naja zal zometeen wel lekker fris zijn om hard te lopen dan.
Ik ging vanmorgen rennen met mijn sportjas aan :@ Stond buiten in mijn shirt en had zoiets van "meh, te koud" -O-
pi_112159032
Net les 14 gelopen met Renate. Was heel erg wennen aan mijn nieuwe schoenen. (Nike Free+ 3) Als je er gewoon mee loopt merk je niet super veel verschil, totdat je er mee hard gaat lopen dan merk je dat er veel minder demping in zit. Maar heb mijn les afgemaakt :)

Het was trouwens erg lekker weer om hard te lopen

Is het verstandig om af te wisselen van schoenen qua demping ?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:58:46 #82
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112159057
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 06:49 schreef streamnl het volgende:
En ik ben weer bij met lezen.
Ik wil 1 ding echt kwijt:
RD, Mensen in een ( soortgelijke) beroep als jou, daar heb ik veel respect voor!

Keep up the good work!!!
Bedankt Stream
maar het is niet mijn beroep...ik ben vrijwilliger of terwjil onbetaalde professional...want "when the call comes through" verwacht men dat wij vrijwilligers het zelfde werk doen als de beroeps 24/7
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:06:28 #83
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112159289
vanavond een zware clubtraining achter de rug....uur lang heuvelsprints, niet leuk maar ja, part of the game.
Morgenochtend proberen vroeg mijn bed uit te komen om een duurloopje te doen voordat het weer omslaat.

enne, YUR..van harte gefeliciteerd..weer een jaartje dichterbij een veteranen startnummer ;)

En GotC...die kleine lettertjes kon ik evengoed nog lezen... en het gaat je gewoon lukken, absolute no doubt!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:11:34 #84
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112159449
Thanks all :D
F means you're fucked
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:12:42 #85
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112159486
quote:
Gefeliciteerd Yur!

DE, ik denk dat de gevorderde lopers (niet zo zeer qua afstand of snelheid maar ook de tijd dat ze nu al lopen) zelf ondertussen doorhebben wat hun doel is.
Wat ik daar mee zeggen wil is dat ik zelf ondertussen goed aanvoel wat ik wel en niet kan en wat realistisch is voor me als doel.
En dat zelfde proef ik bijv. ook bij lopers zoals Slacker,YUR en AntiChist
pi_112160314
Ik 'popte' gisterenmiddag ineens een beetje m'n linker knie, niet bij het hardlopen, was ook geen duidelijke verzwikking, gewoon, stond op (edit voor de duidelijkheid, van een stoel, niet uit bed), liep een paar passen en kreeg ineens een soort pop... vraag me nu een beetje af of 't toeval is of dat het wel met het hardlopen te maken heeft, laatste lesje Evy was zondag-ochtend en toen had ik geen last van m'n knie, was wel een beetje stijf in m'n onderbenen dus misschien hebben m'n knieen toen wel degelijk iets meer moeten opvangen... maar toch vreemd dat 't dan ruim een dag later 'popt' terwijl ik tijdens het lopen geen last had, en ook totaal niet gevoelig ofzo vooraf aan de 'pop', kent iemand dat? De gevoelige plek zit onder m'n knieschijf, zo goed als in 't midden, niet zoals bij lopersknie beschreven wordt aan de buitenkant of zelfs meer naar boven.

Nou ja ik wilde toch een tweede rustdag inlassen deze week dus die neem ik vandaag maar (had alleen gehoopt vandaag nog te lopen en daarna 2 dagen te nemen, dat zou iets beter uitkomen met niet-hardloop aktiviteiten en de weersverwachting :P).
pi_112160370
blah, zit niet op te letten, edit niet quote :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:38:53 #88
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112160445
Hopelijk is het niets ernstigs Sheriam... kijken hoe het na die 2 dagen gaat en anders misschien eens naar de fysio.

*O* *O* *O* Gefeliciteerd met je verjaardag YUR! *O* *O* *O*
Dat je nog lang van het hardlopen mag genieten!

En die HM zal wel lukken stream! Eigenlijk was mijn eerste HM pas in oktober gepland, maar heb die 20 km van zondag al wel gelopen. Stiekem vond ik het wel te vroeg omdat ik pas een jaar loop, maar het is me toch gelukt.

Linebear, afwisseling kan geen kwaad, zolang allebei de schoenen genoeg demping hebben.
pi_112160552
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

DE, ik denk dat de gevorderde lopers (niet zo zeer qua afstand of snelheid maar ook de tijd dat ze nu al lopen) zelf ondertussen doorhebben wat hun doel is.
Wat ik daar mee zeggen wil is dat ik zelf ondertussen goed aanvoel wat ik wel en niet kan en wat realistisch is voor me als doel.
En dat zelfde proef ik bijv. ook bij lopers zoals Slacker,YUR en AntiChist
Ik reageer gewoon op Gotc die zegt dat ze zich door de continue benoemingen van snelheid e.d in dit topic soms wat langzaam en/of opgejaagd voelt.

En dat lijkt me onzinnig aangezien ieder mens anders is, dus ik snap je reactie nu niet?

Mijn eigen doelen heb ik ook wel voor ogen ongeacht hoe hard of niet hard anderen gaan, ik loop voor mezelf, met plezier en al wat jaartes, al ben ik dan geen gevorderde loper :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_112160728
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:56 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Wat wil je weten daarover?

quote:
2s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:12 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik gebruik mijn Android telefoon voor Endomondo ja en gebruik geen hartslagmonitor...
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:14 schreef roos85 het volgende:

[..]

ja, hoezo?
Omdat ik gisteren een hartslaghorloge heb gekocht heb ik vanaf morgen mijn bluetooth hartslagmeter over. Wellicht liefhebbers? Ik hoef er alleen de verzendkosten voor te hebben.
pi_112160769
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

[..]

[..]

Omdat ik gisteren een hartslaghorloge heb gekocht heb ik vanaf morgen mijn bluetooth hartslagmeter over. Wellicht liefhebbers? Ik hoef er alleen de verzendkosten voor te hebben.
is deze 'universeel' te gebruiken? Iphone/ android?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:52:45 #92
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_112160970
Zo, ik ben er weer. (nr 100 gemist :'( ) Poging gedaan tot hardlopen in het Jura gebergte op 1400m hoogte..... was geen succes. Hapte naar adem, het was warm en de steile heuvels sloopten mijn kuiten. Toch nog 2,5km gehaald maar toen was de koek op. "Gelukkig" vanavond weer in mijn eigen stadje, trainen voor de 5km van "Waterweg Beweegt" aanstaande zaterdag!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_112161016
Oh dat moet idd heel wat zwaarder ineens zijn, van onze lage landen naar die hoogte!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:57:09 #94
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112161181
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef robdriessen het volgende:
Zo, ik ben er weer. (nr 100 gemist :'( ) Poging gedaan tot hardlopen in het Jura gebergte op 1400m hoogte..... was geen succes. Hapte naar adem, het was warm en de steile heuvels sloopten mijn kuiten. Toch nog 2,5km gehaald maar toen was de koek op. "Gelukkig" vanavond weer in mijn eigen stadje, trainen voor de 5km van "Waterweg Beweegt" aanstaande zaterdag!
Toch goed dat je het geprobeerd hebt!
En Waterweg Beweegt zie ik toch niet zitten, maar ik moet mezelf nog van de OPlijsth alen. In ieder geval veel plezier!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:59:54 #95
236410 MaleDuck
pi_112161299
quote:

[..]

[..]

[..]

Waarom ben je over gegaan op een hartslaghorloge? Ik heb eventueel wel intersse :Y
pi_112162130
Hoe dol ik ook ben op zon, zie dat het zaterdag een stukkie koeler is en dat vind ik wel lekker tijdens een duurloop :D Daarna mag het weer warm worden :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:34:09 #97
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_112162693
ik heb blaren advies nodig ;(
Zondag door een ongelukkige combinatie van omstandigheden 2 blaren onder mn voet opgelopen (links en rechts, onder mn voetboog)

de velletjes zijn eraf en zit nu nog ietwat rood gekleurde huid.... Kan ik daar blarenpleisters op plakken? Of hoever moet het genezen voordat je er weer op kunt lopen? Ik heb niet echt ervaring met blaren :@

tnx!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 12:34:37 #98
155227 crew  Guppy
dus
pi_112162707
Ik vind een verdere afstand veel meer kicken dan een snelle tijd :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:34:54 #99
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112162723
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Jumparound het volgende:
Zondag door een ongelukkige combinatie van omstandigheden 2 blaren onder mn voet opgelopen (links en rechts, onder mn voetboog)

de velletjes zijn eraf en zit nu nog ietwat rood gekleurde huid.... Kan ik daar blarenpleisters op plakken? Of hoever moet het genezen voordat je er weer op kunt lopen? Ik heb niet echt ervaring met blaren :@

tnx!
Alleen blarenpleister erop doen als er nog echte blaren zitten ;) Anders niet.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:35:08 #100
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112162731
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Guppyfriend het volgende:
O+
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:35:43 #101
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_112162757
quote:
oh, ik vind het wel tof om een tijd te verbeteren. maar het is geen doel opzich :)

Zo verbeterde ik pas mn 10k met een aantal minuten, puur omdat ik een stuk relaxter liep dan normaal :) Leer momentje dus :)
Ecosia
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 12:36:03 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_112162775
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Jumparound het volgende:

tnx!
In ieder geval niet plakken of smeren. Aan de lucht laten drogen is het beste
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:36:51 #103
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_112162802
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Alleen blarenpleister erop doen als er nog echte blaren zitten ;) Anders niet.
oke, goed dat je het zegt
* Jumparound gaat blarenpleisters pulken

SPOILER
Ecosia
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 12:38:19 #104
155227 crew  Guppy
dus
pi_112162863
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef Jumparound het volgende:

[..]

oh, ik vind het wel tof om een tijd te verbeteren. maar het is geen doel opzich :)

Zo verbeterde ik pas mn 10k met een aantal minuten, puur omdat ik een stuk relaxter liep dan normaal :) Leer momentje dus :)
Mja, mijn basissnelheis ligt gewoonweg (nog) niet zo hoog. En aangezien ik geen winnaarsambities heb, vind ik afstand veel toffer. Is veel haalbaarder, zeg maar
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:39:13 #105
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_112162905
Dit topic is echt niet meer bij te houden. Vanavond maar eens kijken of ik de 5 of 10 km kan aantikken, vorige week niet gelopen omdat ik geen zin had (te warm). Nu is het weer iets lekkerder dus kunnen we weer los.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:50:07 #106
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112163342
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:38 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Mja, mijn basissnelheis ligt gewoonweg (nog) niet zo hoog. En aangezien ik geen winnaarsambities heb, vind ik afstand veel toffer. Is veel haalbaarder, zeg maar
Yur zei het gisteren mooi:
Het is niet alsof je de olympische spelen kan winnen op snelheid, dus waarom zou je daarvoor gaan? Ga dan voor afstand. O+
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:55:32 #107
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112163560
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef GotC het volgende:

[..]

Het is niet alsof je de olympische spelen kan winnen op snelheid, dus waarom zou je daarvoor gaan? Ga dan voor afstand. O+
Iets van die strekking ja :P
F means you're fucked
pi_112163584
quote:

[..]

das idd mooi omschreven :)

Mijn doel voor dit jaar is 15 km, alles in hapklare stukjes.
eerste jaar 5, begin dit jaar 10, hopelijk eind dit jaar 15 en dan zien we wel weer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_112163655
Ik vind het beiden leuk. Ik wil mijn tijden steeds sneller hebben en mijn afstanden steeds langer.
Totdat ik merk dat mijn lichaam het maximale heeft bereikt.
En dan proberen om dat zo lang mogelijk te behouden. Ik besef echt wel dat ik (helaas) niet meer de tijden kan lopen die ik in mijn dienst tijd liep.
Ach ja.. dat is één van de nadelen van ouder worden van een bepaalde leeftijd passeren .... :'(

Over ouder worden: Hoe oud ben je eigenlijk geworden YUR? ;)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:59:00 #110
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_112163749
Het is mijn beleving dat als je geen streven hebt die lange afstand je straks echt tegen staan.
Ik, en anderen, hebben die drive nodig.

Ik oordeel niet over je of jullie snelheid, voor mij is gewoon belangrijk om de motivatie te houden om door te blijven lopen.
Ecosia
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:59:43 #111
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112163781
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef streamnl het volgende:
Ik vind het beiden leuk. Ik wil mijn tijden steeds sneller hebben en mijn afstanden steeds langer.
Totdat ik merk dat mijn lichaam het maximale heeft bereikt.
En dan proberen om dat zo lang mogelijk te behouden. Ik besef echt wel dat ik (helaas) niet meer de tijden kan lopen die ik in mijn dienst tijd liep.
Ach ja.. dat is één van de nadelen van ouder worden van een bepaalde leeftijd passeren .... :'(

Over ouder worden: Hoe oud ben je eigenlijk geworden YUR? ;)
32!
F means you're fucked
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:01:03 #112
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112163842
Ik vind het wel mooi dat iedereen weer andere doelen en motivaties heeft :Y
F means you're fucked
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:01:05 #113
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112163845
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef Jumparound het volgende:
Het is mijn beleving dat als je geen streven hebt die lange afstand je straks echt tegen staan.
Ik, en anderen, hebben die drive nodig.

Ik oordeel niet over je of jullie snelheid, voor mij is gewoon belangrijk om de motivatie te houden om door te blijven lopen.
Die 1e zin snap ik even niet :D Het is toch ook een streven om een bepaalde afstand te halen? :?
pi_112163914
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef YUR het volgende:

[..]

32!
Hmm dan ben jij die grens ook al voorbij ;) (mij is ooit vertelt dat het na je 30ste langzaam achteruit gaat)
Ik word "pas" in november 32. En volgend jaar is het voorste getal weer gelijk aan de achterste :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:02:53 #115
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112163939
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef YUR het volgende:
Ik vind het wel mooi dat iedereen weer andere doelen en motivaties heeft :Y
Politiek correct antwoord :6

Maar ik ben het er wel mee eens.
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 13:04:19 #116
155227 crew  Guppy
dus
pi_112164001
quote:

[..]

Dat zei m'n Start to Run trainster ook. "jullie gaan de Spelen echt niet meer lopen". Wij: "aaaah... -O- "
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:06:20 #117
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_112164080
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Die 1e zin snap ik even niet :D Het is toch ook een streven om een bepaalde afstand te halen? :?
Dan lees je niet
Ecosia
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:07:40 #118
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112164153
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:06 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Dan lees je niet
Ah, vandaar, ik had m'n ogen nog dicht. :?

Maar serieus, ik snap de zin niet. Het is niet om te stoken ofzo, ik snap de zin gewoon niet.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:11:27 #119
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_112164309
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef GotC het volgende:

[..]

Maar serieus, ik snap de zin niet. Het is niet om te stoken ofzo, ik snap de zin gewoon niet.
Wat ik bedoel is dat hardlopen een uitdaging moet blijven, als je steeds je afstand opschroeft, oke.. maar op gegevens moment zal je qua afstand stabiliseren. Als je dan er niet voor kiest om wat aan je tijd te gaan doen verlies je snel de motivatie om lange afstanden te lopen. (en in de laatste zin mag je overal waar je staat ik van maken)

zo duidelijker?
Ecosia
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:14:23 #120
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112164417
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:11 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat hardlopen een uitdaging moet blijven, als je steeds je afstand opschroeft, oke.. maar op gegevens moment zal je qua afstand stabiliseren. Als je dan er niet voor kiest om wat aan je tijd te gaan doen verlies je snel de motivatie om lange afstanden te lopen. (en in de laatste zin mag je overal waar je staat ik van maken)

zo duidelijker?
Mja, ik ben het daar persoonlijk wel mee eens. Maar er zijn ook mensen die het gewoon fijn vinden om te lopen, zonder na te denken over tijd en/of afstand.
F means you're fucked
pi_112164593
Ik zit zwaar te twijfelen om voor deze zondag mezelf in te schrijven.
En dan voor deze loop:
http://www.kempenrun.nl/10-km-loop-en-6-km-loop#6-km-loop

Hoogstwaarschijnlijk loop ik hem ook wel uit. Ik gok zelfs binnen 45 minuten.
Al is het maar om het een keer mee te maken hoe alles gaat.
Maar het weer word slechter dit weekend. Kans op regen is 70% in deze regio.
En ik wil niet dat mijn eerste wedstrijd in het water valt ;)

keuzes, keuzes, keuzes...
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:19:57 #122
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112164665
quote:

[..]

zo duidelijker?
Beter :Y Ik ben het er volledig mee eens. Je kan niet blijven doorgaan met afstand verbeteren, op een gegeven moment kan je lichaam bv niet verder. En uiteraard is tijd belangrijk. Hell, ik heb laatst gedroomd dat ik 5km in 30 min liep. En dat komt ooit wel :+.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:22:28 #123
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_112164761
Ben het ook met Jump eens. Het is leuk om 10/15/20 kilometer te gaan lopen, maar ik zou toch ook het doel hebben om steeds een stukje sneller te gaan lopen. Niks ten nadelen van een bepaald tempo, want we zitten in een beginners topic, maar het langdurig lopen op een langzaam tempo kan ik ook niet iedereen aanraden. Dat gaat je fysiek ook opbreken en daarom zou ik juist eerder adviseren om iets sneller te gaan lopen (daardoor wel kilometers inleveren ), maar op ten duur kan je dat snellere tempo ook weer aan en ga je weer verder lopen :)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:23:25 #124
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112164797
Ik kan donderdag pas weer lopen :(!
Misschien morgenochtend anders lopen..hmm..
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:25:01 #125
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_112164855
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:23 schreef GotC het volgende:
Morgenochtend een lekkere duinwandeling (soort van rustdag) en donderdag lopen! ;)
pi_112164880
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:23 schreef GotC het volgende:
Ik ga ook morgenvroeg lopen, anders lukt het mij ook niet op de rest van de dag.
Nou ja, misschien na 2300uur maar dat vind ik weer te laat ;)
Ga gewoon lopen morgenvroeg, dan ben ik niet de enige 8)7 die zijn wekker zet om te lopen...
:9
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:27:05 #127
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112164924
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:25 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik ga ook morgenvroeg lopen, anders lukt het mij ook niet op de rest van de dag.
Nou ja, misschien na 2300uur maar dat vind ik weer te laat ;)
Ga gewoon lopen morgenvroeg, dan ben ik niet de enige 8)7 die zijn wekker zet om te lopen...
Hoe laat sta jij op? O+
pi_112164986
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:27 schreef GotC het volgende:

[..]

Hoe laat sta jij op? O+
0515uur

En ja, dan is het al licht!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:32:48 #129
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112165146
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef streamnl het volgende:

[..]

0515uur

En ja, dan is het al licht!
Twijfel nog eventjes hoor :P Dacht zelf aan half 6, maar ik weet niet hoe laat het vanavond gaat worden..
pi_112165326
om half 6 ben ik net begonnen aan mijn warming-up rondje.
Maar inderdaad, jij zal wel een lekkere versnapering pakken vanavond om Yur zijn verjaardag te vieren.
Dan kan het wel zwaar zijn morgen vroeg ja! ;)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:38:46 #131
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112165395
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:36 schreef streamnl het volgende:
om half 6 ben ik net begonnen aan mijn warming-up rondje.
Maar inderdaad, jij zal wel een lekkere versnapering pakken vanavond om Yur zijn verjaardag te vieren.
Dan kan het wel zwaar zijn morgen vroeg ja! ;)
Wellicht O-) Of gewoon een bak thee :P *saai*
pi_112165520
Ik ga weer over mijn vroegere diensttijd praten...
Weet je hoe ze die sportmomenten noemen (de dag na het drinken) ???
Ontgiften!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:47:21 #133
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_112165769
Vanmiddag ga ik ook weer een rondje maken. Eerst nog even mijn lunch laten zakken :)
pi_112165796
Oke ik heb voor mezelf besloten dat ik morgenvroeg eerst ga kijken hoe ik die 5km loop. Aan de hand daarvan bepaal ik of ik a.s. meeloop.
(en vanavond checken met mijn vrouw of zij niet iets gepland heb, wat ik waarschijnlijk weer vergeten ben :P )
pi_112165997
Ik zou willen dat ik kon lopen, maar mijn benen zijn nu helemaal kapot van dit weekend. Ik gok erop dat ik op zijn vroegst volgend jaar weer kan lopen :').

Jullie lekker genoten van het warme weer en nog een beetje kunnen rennen?
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:55:35 #136
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112166073
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
Ik zou willen dat ik kon lopen, maar mijn benen zijn nu helemaal kapot van dit weekend. Ik gok erop dat ik op zijn vroegst volgend jaar weer kan lopen :').

Volgend jaar? :? Wat heb je gedaan? :o
pi_112166173
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:

Ben je door een mijnenveld gerend ? :7
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:58:36 #138
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_112166181
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:55 schreef GotC het volgende:

[..]

Volgend jaar? :? Wat heb je gedaan? :o

:+
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_112166294
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:58 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Ben je door een mijnenveld gerend ? :7
Pinkpop incl blessure :@. Vanaf zondag met verband gelopen :') en daarna kon ik niet meer springen.

Ten eerste, omdat het heel erg pijn deed.
Ten tweede, van de spierpijn
Ten derde, door de vermoeidheid
en er zijn nog wel een paar redenen.

Misschien vandaag of morgen maar even richting dokter/ziekenhuis
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:02:40 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112166348
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Pinkpop incl blessure :@. Vanaf zondag met verband gelopen :') en daarna kon ik niet meer springen.

Maar wat heb je nou gedaan dan? :D

En ga anders ff langs je huisarts, als het echt ernstig is kan hij je doorverwijzen en ben je sneller aan de beurt in het ziekenhuis :)
pi_112166391
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Balen :( Wel goed koelen he :Y
pi_112166403
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef GotC het volgende:

[..]

Maar wat heb je nou gedaan dan? :D

En ga anders ff langs je huisarts, als het echt ernstig is kan hij je doorverwijzen en ben je sneller aan de beurt in het ziekenhuis :)
Ik ging helemaal los en was aan het springen als een malle. Had afgelopen donderdag mijn andere blessure weer terug vanwege een sprintje naar de bus. Vanaf dat moment was ik dus aan het strompelen :(
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:04:57 #143
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112166463
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:03 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik ging helemaal los en was aan het springen als een malle. Had afgelopen donderdag mijn andere blessure weer terug vanwege een sprintje naar de bus. Vanaf dat moment was ik dus aan het strompelen :(
Ohhhh ja dat is waar ja! Auw :X Koelen en op naar de dokter :Y En beentje omhoog.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:06:42 #144
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112166527
Koelen werkt optimaal als je van binnenuit koelt. Met koud bier :9
F means you're fucked
pi_112166535
Oei!! Heel veel sterkte Fuszy
pi_112166620
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:06 schreef YUR het volgende:
Koelen werkt optimaal als je van binnenuit koelt. Met koud bier :9
Dit weekend was het bier lauw op het moment van drinken, terwijl het koel getapt werd :P.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:10:36 #147
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_112166672
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:09 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Dit weekend was het bier lauw op het moment van drinken, terwijl het koel getapt werd :P.
Je was dus aan het verzaken ;)
pi_112166698
Maar mijn rondje vandaag ging ook wel chill. Merk toch wel dat mijn lichaam weer gewend raakt aan hardlopen. *O* Al viel de laatste interval ronde me toch (mentaal) wat zwaar :@
pi_112167981
quote:
Train maar gewoon op afstand. Bij de marathon zijn de omstandigheden totaal anders. Op sommige punten word je opgehouden en op andere weer meegezogen. Als je zorgt dat je stabiel 9,5-10 KM in het uur kunt lopen is er geen probleem. Vaak ga je toch iets sneller. :-)
pi_112168820
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:10 schreef Drassss het volgende:

[..]

Je was dus aan het verzaken ;)
;). Met 30 graden (zo voelde het) en de hele dag in de zon vond ik het vrij onverstandig om snel bier te drinken. Gisteren 10 liter water op en hoefde niet eens naar de wc. Echt niet normaal.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:42:00 #151
342418 VKV
Plausibel
pi_112170280
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:05 schreef Fuszy het volgende:

[..]

;). Met 30 graden (zo voelde het) en de hele dag in de zon vond ik het vrij onverstandig om snel bier te drinken. Gisteren 10 liter water op en hoefde niet eens naar de wc. Echt niet normaal.
10 liter water op een dag... Klinkt gezond! :')
pi_112170544
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef VKV het volgende:

[..]

10 liter water op een dag... Klinkt gezond! :')
Vast niet, maar op het moment dat je het op had was je weer uitgedroogd. 10L zal wel overdreven zijn, maar ik heb wel echt veel gedronken per dag.
Feyenoord Rotterdam
pi_112170809
Hm, niemand die zo'n 'poppende' knie anderhalve dag na laatste training bekend voorkomt? Spierpijn die je pas de volgende dag voelt ken ik wel natuurlijk, maar niet dit.. Toch toeval dan en geen lopers-kwaaltje?
Het neemt trouwens al wat af gedurende de dag, maar hoopte toch op wat ervaringsdeskundigen!
pi_112170877
Hoi!!! Morgen weer lopen! *O* O+
Ja doei.
pi_112170984
Ben weer bezig aan m'n 2e sessie fanatiek zijn (eerste sessie was 6 weken) na 2,5 week wat minder door feesten, studie en gezondheidsklachten. Voelt weer goed. Ook op m'n eten aan 't letten en ik merk na een paar dagen alweer dat het mentaal zoveel goed doet. _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 15:58:23 ]
pi_112172112
Zit te denken om mee te gaan doen aan de 8 km bij de de Marathon van Amsterdam. Volgens mij moet dat wel haalbaar zijn, is tenslotte pas in oktober.
pi_112172494
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Vast niet, maar op het moment dat je het op had was je weer uitgedroogd. 10L zal wel overdreven zijn, maar ik heb wel echt veel gedronken per dag.
Niet te veel drinken, daar krijg je zo'n dikke vochtkop van :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!!! Morgen weer lopen! *O* O+
*O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ben weer bezig aan m'n 2e sessie fanatiek zijn (eerste sessie was 6 weken) na 2,5 week wat minder door feesten, studie en gezondheidsklachten. Voelt weer goed. Ook op m'n eten aan 't letten en ik merk na een paar dagen alweer dat het mentaal zoveel goed doet. _O_
*O* Hoorah private!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:30:57 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112172891
Grr scheen os beetje gevoelig vandaag. Niet echt pijn maar niet comfortabel. Gelukkig had ik al besloten dat ik wat extra rust pak omdat het kan en pas dodag weer ga. Heb nog 3 trainingen nodig tot de 10 km in Amersfoort.
Niet meer actief op Fok!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 29 mei 2012 @ 16:46:12 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112173780
*even binnenvalt zonder kloppen*

is het handig / verstandig om met een blaasontsteking te lopen? :/

dinsdag 29 mei 2012 @ 16:50:18 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112174026
Mja denk dat niet overal een pasklaar antwoord op te vonden is ;). Doen wat voor jou goed voelt. Pakt dat verkeerd uit, dan weet je dat ook weer. Je kunt ook te voorzichtig zijn ;)
Niet meer actief op Fok!
pi_112174087
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Niet te veel drinken, daar krijg je zo'n dikke vochtkop van :o

[..]

*O*

[..]

*O* Hoorah private!
Een dikke vochtkop? :') Een dikke kop heb ik al :D.
Feyenoord Rotterdam
pi_112174178
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Een dikke vochtkop? :') Een dikke kop heb ik al :D.
Nou dan zul je er in ieder geval geen vetbek of een papsnoet van krijgen _O- _O- _O-
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:00:26 #163
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_112174581
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:46 schreef DJMO het volgende:
*even binnenvalt zonder kloppen*

is het handig / verstandig om met een blaasontsteking te lopen? :/
Je weet hoe vrouwen aan een blaasontsteking komen :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:06:01 #164
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_112174813
Heerlijk weer 11km binnen het uur kunnen lopen. Ook lekker vochtig weer dus lekker zweten :)
pi_112174850
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:06 schreef Drassss het volgende:
Heerlijk weer 11km binnen het uur kunnen lopen. Ook lekker vochtig weer dus lekker zweten :)
^O^ Netjens
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:22:51 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112175622
Evy 14 gedaan *O* Kreeg nog een tip van een andere hardloper terwijl hij langsrende maar ik had Evy op dus verstond alleen 'Beginnerstip' oids :') :+ Heb maar vriendelijk gelachen en verder gehobbeld :P

SPOILER: Stats van hardloopnoob voor de geïnteresseerden :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:31:03 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112176006
Leuke test van Runners World op Facebook. Ik ben een hoofd leeg-loper :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:36:30 #168
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112176241
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef Viking84 het volgende:
Leuke test van Runners World op Facebook. Ik ben een hoofd leeg-loper :P.
Facebook -O-
pi_112176372
quote:
Gefeliciteerd Yur! *O*
En dat je maar veel leuke hardloopspullen mag krijgen... :Y
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:49:36 #170
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112176807
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Yur! *O*
En dat je maar veel leuke hardloopspullen mag krijgen... :Y
Dank je wel! En dat komt vast wel goed ;) Heb mn Garmin al gekregen in maart...voor de CPC :D
F means you're fucked
pi_112177088
Gefeliciteerd Yur. Welkom in de club van 32-jarigen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:00:51 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112177291
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Dank je wel! En dat komt vast wel goed ;) Heb mn Garmin al gekregen in maart...voor de CPC :D
Gefeliciteerd! *O* Photogenic guy-icon :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:01:09 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112177313
Oh ja, gefeliciteerd YUR! *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_112177355
quote:
Gefeliciteerd! :*
Ja doei.
pi_112177892
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef Sheriam het volgende:
Hm, niemand die zo'n 'poppende' knie anderhalve dag na laatste training bekend voorkomt? Spierpijn die je pas de volgende dag voelt ken ik wel natuurlijk, maar niet dit.. Toch toeval dan en geen lopers-kwaaltje?
Het neemt trouwens al wat af gedurende de dag, maar hoopte toch op wat ervaringsdeskundigen!
Nee, sorry...
Succes iig met de knie. ;)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:15:23 #176
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112177902
Vanavond mogen we allemaal de Perry Shop leegkopen *O*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:16:26 #177
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112177953
Gefeliciteerd YUR! *O* :*
pi_112178010
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Waarom ben je over gegaan op een hartslaghorloge? Ik heb eventueel wel intersse :Y
1. Het hartslaghorloge dat ik gekocht hebt ondersteunt meer voor, tijdens en na het trainen. Is iets verder ontwikkeld dan de functionaliteiten van bijvoorbeeld Endomondo
2. Telefoon is wel groot ierdere keer mee.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:18:53 #179
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112178077
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:18 schreef wyccie het volgende:

[..]

Mocht je je nog bedenken: morgenavond 25% korting in de online winkel van Perry, ook in de fysieke winkels, maar dan moet je een uitnodiging meenemen.

SPOILER
*O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 29 mei 2012 @ 18:19:55 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112178129
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:00 schreef xzaz het volgende:

[..]

Je weet hoe vrouwen aan een blaasontsteking komen :P
eerlijk gezegd? nee dat weet ik niet :') ik weet wel dat ik 10 jaar geleden met een verwaarloosde blaasontsteking ben blijven lopen en in het ziekenhuis eindigde met nierbekkenontsteking. Vandaar dat ik vanmorgen, nadat ik gisteren wat last had, meteen een urinetest heb laten doen bij de ha.

@Yur nog gefeliciteerd!

dinsdag 29 mei 2012 @ 18:20:42 #181
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112178164
Wat een smeerlappen zijn het toch ook bij Perry. Hebben ze gewoon de prijzen verhoogd! :(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:21:59 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112178228
Hier de test van Runnersworld Nederland die op FB staat :)

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_112178415
Gefeliciteerd YUR!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:35:37 #184
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_112178783
Vraag 3 vind ik maar een rare vraag. Alsof je met een paar shirts/broeken geen behoorlijk fanatieker loper bent :')
pi_112178842
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:35 schreef Drassss het volgende:
Vraag 3 vind ik maar een rare vraag. Alsof je met een paar shirts/broeken geen behoorlijk fanatieker loper bent :')
Ja, die vond ik ook wat raar :')

En ik ben schijnbaar een 'hoofd leeg loper' :')
Ja doei.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 29 mei 2012 @ 18:38:35 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112178926
ik ook , ik schaar mezelf ook meer onder de prestatieloper dan onder de hoofd-leeg lopers, het is vraag drie die maakt dat ik onder de hoofd leeg lopers val :')

dinsdag 29 mei 2012 @ 18:38:53 #187
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_112178939
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, die vond ik ook wat raar :')

En ik ben schijnbaar een 'hoofd leeg loper' :')
Tja ik krijg 2x 5 punten op mijn bakkus, omdat ik geen zin heb om in de regen te lopen + die kleren :P Tja dan gaat het hard ook al scoor je bij de andere vragen amper punten haha.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:39:31 #188
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112178968
Ik hoef geen test in te vullen om te weten dat ik een hoofd-leeg-loper ben. Iedere keer als ik loop, zweet ik al het water uit mn hoofd
F means you're fucked
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:40:15 #189
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112179000
Oh, en natuurlijk hartstikke bedankt voor de felicitationes allemaal! O+
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 mei 2012 @ 18:41:49 #190
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_112179061
Gelegenheidsloper.

Straks maar ff 45 minuten lopen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:42:47 #191
236410 MaleDuck
pi_112179121
Net aan een prestatieloper, opzich ook niet verassend :P
pi_112179221
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Hier de test van Runnersworld Nederland die op FB staat :)

SPOILER
Heb je geen linkje voor mij ? Kan hem niet vinden :'(
pi_112179329
Gefeliciteerd Yur! *O*
pi_112179384
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef Sheriam het volgende:
Gefeliciteerd Yur! *O*
En dat natuurlijk *O*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:48:39 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112179413
Ik wist ook niet zo goed wat ik met vraag 3 moest idd, want geen enkele optie matchte perfect met mij, maar de einduitslag (hoofd leeg-loper) klopt wel :P.

Waarom linkje? Op hun pagina staat niets anders dan hier hoor :). Anders even Runnersworld Nederland opzoeken op FB :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:49:42 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112179467
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:38 schreef Drassss het volgende:

[..]

Tja ik krijg 2x 5 punten op mijn bakkus, omdat ik geen zin heb om in de regen te lopen + die kleren :P Tja dan gaat het hard ook al scoor je bij de andere vragen amper punten haha.
Ik heb ingevuld dat ik alleen in de regen loop als het moet vanwege een wedstrijd, anders niet :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112179504
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik wist ook niet zo goed wat ik met vraag 3 moest idd, want geen enkele optie matchte perfect met mij, maar de einduitslag (hoofd leeg-loper) klopt wel :P.

Waarom linkje? Op hun pagina staat niets anders dan hier hoor :). Anders even Runnersworld Nederland opzoeken op FB :).
Had ik maar daar stond zoveel door elkaar :+ En nu vind ik hem op de RW website *O*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:53:03 #198
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_112179616
Gelegenheidsloper..

Net ff bij Perry besteld. Apart trouwens dat de kortingscode die ik net in m'n mailbox kreeg anders is dan de kortingscode die in het vorige topic staat :D Wel balen dat het shirt dat ik wil niet in mijn maat in de webshop staat (ik had 'm vanmiddag wel in m'n handen bij Perry toen ik ff ging kijken). :{
Maar goed, als het goed binnenkort wel een nieuwe short en voor Swets een nieuw shirt :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:54:17 #199
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_112179668
Waarom doet Perry dit trouwens? Komt er een nieuw lijn kleding aan? De website is trouwens wel super traag.
pi_112179946
quote:
De ‘hoofd leeg’-loper
Jij vindt bijna niets lekkerder dan alle druk en spanning van een lange dag werken eruit te lopen. Even helemaal weg uit het dagelijks leven. Alleen met je eigen lichaam en in je eigen hoofd. Het liefst loop je dan ook alleen, als in een soort trance. Wedstrijden doe je ook. De beleving en het uitlopen zijn voor jou belangrijker dan de tijd. Hardlopen is een ‘way of life’.
Jeuuuj ik ben een spacekees *O* Tijden worden wel belangrijk als ik eenmaal een flinke conditie heb, daar niet van. Weer of geen weer = hardloop weer.

Ben trouwens wel zo'n idioot die hardlopen met een regenbuitje juist lekker vindt.
pi_112180057
Balansloper meldt :7
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:03:00 #202
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_112180103
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef DJMO het volgende:

[..]

eerlijk gezegd? nee dat weet ik niet :') ik weet wel dat ik 10 jaar geleden met een verwaarloosde blaasontsteking ben blijven lopen en in het ziekenhuis eindigde met nierbekkenontsteking. Vandaar dat ik vanmorgen, nadat ik gisteren wat last had, meteen een urinetest heb laten doen bij de ha.

@Yur nog gefeliciteerd!
quote:
In young sexually active women, sexual activity is the cause of 75–90% of bladder infections, with the risk of infection related to the frequency of sex.[1]
O~)
pi_112180388
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef xzaz het volgende:

[..]

[..]

O~)
True. Verplicht pissen nadat we sweet love hebben gemacht.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:23:53 #204
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_112181142
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef xzaz het volgende:
Waarom doet Perry dit trouwens? Komt er een nieuw lijn kleding aan? De website is trouwens wel super traag.
heel veel winkel(keten)s doen dit regelmatig :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_112181323
Jeej morgen krijg ik mijn hartslaghorloge binnen, en morgen mijn loopdag.. Helemaal goed :)
pi_112181365
Voor degenen die in Ljouwert en omgeving wonen: Op de Centrale heb je Sportsworld (of iets dergelijks). Mega grote hal met super goedkope sportkleding.

2 Nike shirtjes voor 10
1 joggingbroek voor 7,50
1 sportbroekje voor 5
1 sweathoodie voor 5

totaal 27,50 :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:31:35 #207
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112181532
Balansloper present *O*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:36:27 #208
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112181780
quote:
QFT

even banaantje opeten, glas water en een kwartiertje wakker worden en dan even een ochtendloopje
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:38:31 #209
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112181888
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

QFT

even banaantje opeten, glas water en een kwartiertje wakker worden en dan even een ochtendloopje
Moggeuh reservekiwi :W
F means you're fucked
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:42:11 #210
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112182107
quote:

[..]

zo duidelijker?
nee...want ik doel nu op de marathon maar ergens, diep weg, zit het verlangen om later over te stappen op ultra's,gewoon als training een uurtje of 3 hardlopend rondzwerven
en met afstand komt vanzelf snelheid

[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-05-2012 19:50:18 ]
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:43:53 #211
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112182201
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Moggeuh reservekiwi :W
Morge jarige Job
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:48:01 #212
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112182460
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb ingevuld dat ik alleen in de regen loop als het moet vanwege een wedstrijd, anders niet :P.
}:|
pi_112183537
Weet niet of ik hier goed zit, mag evt. verplaatst worden.

Ik wil ook gaan beginnen met hardlopen met als doel om af te vallen, even de laatste kilootjes eraf zodat het in de zomer allemaal weer strak is!

Alleen nu had ik een paar vragen, of meer een verzoek om goeie tips van jullie.

Wat halen jullie de motivatie vandaan om hard te lopen en de voldoening?

En verder zou ik graag nog wat tips willen over wat het beste is, hoelang lopen e.d

Ik hoor graag van jullie!
pi_112183652
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:04 schreef Omniaer het volgende:

Ik wil ook gaan beginnen met hardlopen met als doel om af te vallen, even de laatste kilootjes eraf zodat het in de zomer allemaal weer strak is!

En verder zou ik graag nog wat tips willen over wat het beste is, hoelang lopen e.d

Laat mij de eerste zijn die je welkom heet in dit Topic.

Welkom en alvast gefeliciteerd met het zetten van de eerste stap !
pi_112183850
Bedankt voor het warme onthaal!

Ik vindt het nu echt nodig worden om er iets aan te doen en mij lijkt hardlopen te makkelijkste oplossing omdat je het vrijwel altijd en overal kan doen.
pi_112183924
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Omniaer het volgende:
Bedankt voor het warme onthaal!

Ik vindt het nu echt nodig worden om er iets aan te doen en mij lijkt hardlopen te makkelijkste oplossing omdat je het vrijwel altijd en overal kan doen.
Paar gouden regels:
1. Eerst conditie, dan snelheid
2. Laat je schoenen aanmeten in een hardloopwinkel
3. Je loopt voor jezelf
4. Goed rekken en strekken voor EN na het hardlopen

That's about it ;)
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 20:13:17 #217
155227 crew  Guppy
dus
pi_112184078
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Paar gouden regels:
3. Je loopt voor jezelf

That's about it ;)
4. Doe ik eigenlijk nooit :@
5. Zoek motivatie. Kan dit topic zijn, een loopgroep, of een Podcastserie die je afwerkt, zoals Evy of Renate
pi_112184206
Ja, Evy is heel motiverend met haar gemiddelde top 40 hitjes van 5 jaar geleden met als klap op de vuurpijl JB.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:16:08 #219
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_112184243
Zo, het eerste setje kleren en de schoenen zijn gehaald!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_112184248
Rekken en strekken is ook nergens voor nodig trouwens. Rustig beginnen en dan uitlopen.
pi_112184279
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

4. Doe ik eigenlijk nooit :@
5. Zoek motivatie. Kan dit topic zijn, een loopgroep, of een Podcastserie die je afwerkt, zoals Evy of Renate
:o Shame on you!

En motivatie heeft ie: Le kilo's die er af moeten.
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 20:16:49 #222
155227 crew  Guppy
dus
pi_112184293
Ik vond vooral haar woorden aan het einde motiverend. "Morgen heb je een dagje rust, maar overmorgen heb ik weer een training op de agenda staan. Jij bent er zeker ook weer bij dan, toch?" En dan dacht ik, oh yeah!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:17:36 #223
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112184342
quote:
Ik heb een HRM, maar loop ook regelmatig zonder. Dacht dat je wat specifieks wilde weten erover...
pi_112184362
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef datisstom het volgende:
Rekken en strekken is ook nergens voor nodig trouwens. Rustig beginnen en dan uitlopen.
Gast, echt. Je doet het er gewoon om he, in elk topic waar je in post.

Als je onnozel wil doen, ga lekker naar ONZ, en blijf daar.
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 20:17:49 #225
155227 crew  Guppy
dus
pi_112184363
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

:o Shame on you!

En motivatie heeft ie: Le kilo's die er af moeten.
M'n Start to Run trainster deed het ook nooit, zei ze :D Alleen als ze met ons liep. En zij heeft de marathon van London dit jaar gelopen

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Don't feed the troll honey :*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:18:44 #226
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112184419
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Paar gouden regels:
3. Je loopt voor jezelf

That's about it ;)
Voor het hardlopen heb je meer aan dynamische oefeningen ipv statisch rekken en strekken.
pi_112184472
Mijn motivatie is inderdaad dat het buikje weg moet voor de zomer, ik wil dit al een tijdje maar kon het nooit opbrengen om iets sportiefs te gaan doen :@
Nu ben ik er helemaal klaar mee en wil ik echt gaan beginnen met de eerste meters (kilometers) hard lopen!

Als je eenmaal een paar keer hebt hardgelopen is het dan ook zo dat je het lekker gaat vinden, of dat het een ritme wordt of iets? hoe ervaren jullie dat?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:21:47 #228
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112184610
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:04 schreef Omniaer het volgende:

Welkom! *O*
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Goed bezig ^O^
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 20:22:29 #229
155227 crew  Guppy
dus
pi_112184658
Goudvis87 en Nero22 hebben een mailtje :) Ik heb het schema gevonden in de bende die m'n harde schijf is *O*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:24:16 #230
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_112184773
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Omniaer het volgende:
Mijn motivatie is inderdaad dat het buikje weg moet voor de zomer, ik wil dit al een tijdje maar kon het nooit opbrengen om iets sportiefs te gaan doen :@
Nu ben ik er helemaal klaar mee en wil ik echt gaan beginnen met de eerste meters (kilometers) hard lopen!

Als je eenmaal een paar keer hebt hardgelopen is het dan ook zo dat je het lekker gaat vinden, of dat het een ritme wordt of iets? hoe ervaren jullie dat?
Welkom, hier mijn tips.

1. Goede hardloopschoenen kopen
2. Voor het lopen rekken en strekken
3. Podcast van Renate Wennemars of Evy gebruiken om op te bouwen.
4. Dit topic volgen.
5. Zie TT je krijgt de Runner's High ervan

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_112184814
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

M'n Start to Run trainster deed het ook nooit, zei ze :D Alleen als ze met ons liep. En zij heeft de marathon van London dit jaar gelopen

[..]

Don't feed the troll honey :*
Sorry skat ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:18 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Voor het hardlopen heb je meer aan dynamische oefeningen ipv statisch rekken en strekken.
True, maar wat je ook kiest: Zorg ervoor dat je er je tijd voor neemt en je je er goed bij voelt.
En het helpt blessures te voorkomen.

Voor mij is het meer een ritueel om me lichamelijk en mentaal voor te bereiden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Omniaer het volgende:

:Y Het wordt een soort ritme inderdaad. Wat voor loper je ook bent. Je merkt vanzelf dat je energieker wordt en mentaal ook groeit.

Je kunt Evy gaan doen, maar ook het zijn er op internet genoeg schema's te vinden. Bijv. van Run2Day, Runnersworld etc. Die zijn voor iedereen haalbaar. Of een loopgroep kan ook handig zijn, en gezellig.

Ik zou zeggen probeer het eens uit wat voor jou het fijnste loopt.
pi_112184984
Bedankt voor alle goeie tips en tricks tot nu toe!
Wat ik vooral hoop is dat ik na het een paar keer gedaan te hebben en leuk ga vinden en uit mijzelf zin ga krijgen om hard te lopen!

Ik wil proberen om of s'ochtends heel vroeg hard te lopen, of s'avonds uit school of stage nog even wat tijd ervoor te pakken!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 mei 2012 @ 20:45:29 #233
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_112186206
Zo, dat liep lekker. 8KM in 45 minuten.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 mei 2012 @ 20:47:21 #234
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_112186329
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Mjah in dit geval heeft hij gelijk. Het nut van rekken en strekken is redelijk dubieus. Er zijn net zoveel experts voor als tegen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:50:41 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112186594
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vond vooral haar woorden aan het einde motiverend. "Morgen heb je een dagje rust, maar overmorgen heb ik weer een training op de agenda staan. Jij bent er zeker ook weer bij dan, toch?" En dan dacht ik, oh yeah!
Net zei ze tegen me: "Zo dat was het!... Nog een klein stukje!" Dus na het eerste zinnetje was ik alweer afgeremd :') :+
pi_112186870
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Net zei ze tegen me: "Zo dat was het!... Nog een klein stukje!" Dus na het eerste zinnetje was ik alweer afgeremd :') :+
Is dat een app :-$ ?
pi_112186894
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Is dat een app :$ ?
Nee is een serie mp3's waarop je wordt begeleidt in je hardlopen.
pi_112186921
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Nee is een serie mp3's waarop je wordt begeleidt in je hardlopen.
Ok tnx!
pi_112187181
Niet dat ik nogmaals de discussie wil aanwakkeren maar ik zie net dat iemand aangaf om te rekken en te strekken voordat je begint met lopen. In feite ben je dan nog koud? Dan gaan je spieren er toch aan?
Feyenoord Rotterdam
pi_112187322
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef Fuszy het volgende:
Niet dat ik nogmaals de discussie wil aanwakkeren maar ik zie net dat iemand aangaf om te rekken en te strekken voordat je begint met lopen. In feite ben je dan nog koud? Dan gaan je spieren er toch aan?
Nee je maakt ze juist warm/ rekt ze op. Je moet ook niet zeg maar het Krak=Ho principe aanhouden.
pi_112187414
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:59 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Nee je maakt ze juist warm/ rekt ze op. Je moet ook niet zeg maar het Krak=Ho principe aanhouden.
Ik snap best dat je ze oprekt, maar het is volgens mij verstandiger om rustig aan 2 minuten te lopen en daarna te rekken en strekken. Dit omdat je spieren dan al een beetje warm zijn.

het krak = ho principe is overigens af te raden :D
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:02:14 #242
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_112187534
quote:
Ik heb zelf dan al 5 minuten gewandeld om warm te worden. Ik zou zelf nooit koud rekken en strekken.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:03:02 #243
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112187594
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

QFT

:N enough said....
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:04:58 #244
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112187755
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

:N enough said....
Wakker worden! :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:05:19 #245
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112187777
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef datisstom het volgende:
en nog steeds moet ik lachen bij zoveel zelfkennis

Maar, ik las een paar dagen terug dat datisstom zijn lesje geleerd heeft
pi_112187970
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

en nog steeds moet ik lachen bij zoveel zelfkennis

Maar, ik las een paar dagen terug dat datisstom zijn lesje geleerd heeft
Wat was er dan?
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:08:42 #247
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112188031
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Debsterr het volgende:
^O^
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:11:18 #248
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_112188188
:W ik kom ook weer de hardloopdraad oppakken. Bijna een jaar niet meer gelopen, vorig jaar bijna aan het einde van Evy gestrand met knie-problemen. Inmiddels verhuisd, 8 kilo afgevallen en woon nu in de buurt van een fijn bos *) *) en een stadspark. Net Evy 1 maar weer eens aangezet en het ging mij verbazingwekkend goed af.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:12:11 #249
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112188240
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:07 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Wat was er dan?
Datisstom had een paar maanden geleden het idee dat hij zich binnen een paar weken zou kunnen ontpoppen tot een Olympisch kampioen op de middenlange afstand....moet ik nog meer zeggen?

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-05-2012 21:18:18 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 29 mei 2012 @ 21:12:51 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112188298
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Datisstom had een paar maanden geleden het idee dat hij zich binnen een paar weken zou kunnen tot een Olympisch kampioen op de middenlange afstand....moet ik nog meer zeggen?
klinkt bekend :D :@

pi_112188347
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ik heb zelf dan al 5 minuten gewandeld om warm te worden. Ik zou zelf nooit koud rekken en strekken.
al zeggen sommige wetenschappers dat rekken/strekken juist niet goed is..
pi_112188361
weet niet hoe vaak die discussie hier al gevoerd is :P
pi_112188416
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Datisstom had een paar maanden geleden het idee dat hij zich binnen een paar weken zou kunnen tot een Olympisch kampioen op de middenlange afstand....moet ik nog meer zeggen?
Ik denk dat ik om dezelfde reden in de lappenmand lig. Ook al is de echte reden nu pinkpop geworden :D. Moet even tijd vrij maken om richting de dokter te gaan.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:14:54 #254
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112188433
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:04 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wakker worden! :D
dat lukte juist niet...als ik de posts van bijv Viking lees over het feit dat ze direkt vanuit haar vlooienbunker haar loopschoenen aantrekt dan denk ik...lekker

Maar ik weet van te voren al dat ik mijzelf voor de gek hou...waarom trap ik er elke keer toch weer in.
Het lukt me 's ochtends gewoon niet om een lekker ritme te vinden en loop echt te stompen..kortom 7km met horten en stoten
pi_112188545
quote:
Je moet ook pas gaan stretchen als je spieren al een beetje opgewarmd zijn, na 5 minuten bijv.
Over stretchen zijn over het algemeen de meningen verdeeld, maar over dat het stretchen van koude spieren niet goed is, is iedereen het wel over eens.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:16:49 #256
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112188564
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
:W ik kom ook weer de hardloopdraad oppakken. Bijna een jaar niet meer gelopen, vorig jaar bijna aan het einde van Evy gestrand met knie-problemen. Inmiddels verhuisd, 8 kilo afgevallen en woon nu in de buurt van een fijn bos *) *) en een stadspark. Net Evy 1 maar weer eens aangezet en het ging mij verbazingwekkend goed af.
welkom terug Schrootjeskoningin!!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:18:21 #257
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_112188673
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

welkom terug Schrootjeskoningin!!
Hoi RD :* Dat schrootjespaleis, daar woon ik nu dus niet meer. Mag mezelf straks na een uitputtend loopje nog even naar 3hoog lopen, hahaha.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:18:48 #258
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112188696
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
*O* Hoi!! :W
pi_112188746
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:18 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hoi RD :* Dat schrootjespaleis, daar woon ik nu dus niet meer. Mag mezelf straks na een uitputtend loopje nog even naar 3hoog lopen, hahaha.
Lang leve een lift O-)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:20:11 #260
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_112188782
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:18 schreef Yuki het volgende:

[..]

*O* Hoi!! :W
Hoi :D
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:19 schreef STING het volgende:

[..]

Lang leve een lift O-)
Luiwammes :P

En het lijkt hier de KSC wel, hahaha.
pi_112188982
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hoi :D

[..]

Luiwammes :P

En het lijkt hier de KSC wel, hahaha.
Hoi en (weer) welkom :D :W
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:26:25 #262
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112189167
Welkom aan alle nieuwkomers!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik te veel met papers bezig ben om te gaan lopen. En stiekem een klein beetje lui ben. Hopelijk kan ik vanavond nog goed doorwerken en morgenochtend gaan lopen. Het kriebelt wel!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:27:46 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112189252
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik denk dat ik om dezelfde reden in de lappenmand lig. Ook al is de echte reden nu pinkpop geworden :D. Moet even tijd vrij maken om richting de dokter te gaan.
Ik geloof niet in dokters wat hardloopblessures betreft. Als je toch advies wilt, ga dan naar een sportarts of fysio. Een huisarts is een generalist.

Verder doe ik ook niet aan rekken en strekken, maar wie ze wel wil doen: doe dat idd nadat je warmgelopen bent. Ik doe wel blessureherstelbevorderende (3 x woordwaarde) en versterkende oefeningen nu.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:28:20 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112189300
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat lukte juist niet...als ik de posts van bijv Viking lees over het feit dat ze direkt vanuit haar vlooienbunker haar loopschoenen aantrekt dan denk ik...lekker

Maar ik weet van te voren al dat ik mijzelf voor de gek hou...waarom trap ik er elke keer toch weer in.
Het lukt me 's ochtends gewoon niet om een lekker ritme te vinden en loop echt te stompen..kortom 7km met horten en stoten
Die tijd is ook al even voorbij hoor, rd ;). Ik loop voortaan ook lekker 's middags/begin van de avond :Y. Dan kan ik ook rustig de tijd nemen, omdat ik geen trein hoef te halen enzo :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:30:09 #265
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112189438
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die tijd is ook al even voorbij hoor, rd ;). Ik loop voortaan ook lekker 's middags/begin van de avond :Y.
way to go!!
Ik kon meteen al merken dat het niet lekker ging want ik liep echt te "sloffen",ik hoorde geen lekkere cadans
pi_112189557
Ik loop tegenwoordig eigenlijk alleen ca. 2 uur na het avondeten.
's ochtends extra vroeg op om voor het werk nog even een uurtje te lopen.. no way :P
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 21:32:01 #267
155227 crew  Guppy
dus
pi_112189577
douche-eendje O+ *O*
pi_112189582
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik had destijds nogal last van groepsdruk. :')
Morgen ff naar fysio en na herstel gaan we van de 5 naar de 10 km.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:32:39 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112189627
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef STING het volgende:
's ochtends extra vroeg op om voor het werk nog even een uurtje te lopen.. no way :P
Ik heb maar een halfuurtje :P. Bovendien heb ik een zitbaan, dus vind ik het lekker om de energie er even uit te lopen O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112189639
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef STING het volgende:
Ik ook. :D Ik krijg anders fataal kramp.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:32:57 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112189646
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef datisstom het volgende:

[..]

Ik had destijds nogal last van groepsdruk. :')
Morgen ff naar fysio en na herstel gaan we van de 5 naar de 10 km.
Wat heb je dan precies? :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:33:21 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112189676
Ik krijg trouwens 'fataal' epilepsie van jouw UI, datisstom.
Niet meer actief op Fok!
pi_112189742
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb maar een halfuurtje :P. Bovendien heb ik een zitbaan, dus vind ik het lekker om de energie er even uit te lopen O+.
Ik mis denk ik wat, hoezo heb je maar een half uurtje? :P
pi_112189841
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat heb je dan precies? :).
Beide achillespezen doen pijn als ik begin te rennen, weet niet precies wat het is.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:36:40 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112189903
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef datisstom het volgende:

[..]

Beide achillespezen doen pijn als ik begin te rennen.
Zeker weten dat het geen spierpijn is? (dat je het aan beide kanten hebt is wel opmerkelijk nml)
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:37:38 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112189960
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef STING het volgende:

[..]

Ik mis denk ik wat, hoezo heb je maar een half uurtje? :P
Ik bedoel dat 6:00 uur opstaan voor mij wel het vroegste is (zeker in de winter) en dan heb ik dus een halfuur om te lopen voor ik moet douchen en richting het werk moet ;) (1,5 uur enkele reistijd).
Niet meer actief op Fok!
pi_112189969
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zeker weten dat het geen spierpijn is? (dat je het aan beide kanten hebt is wel opmerkelijk nml)
Tuurlijk niet, ik ben al 2 maanden herstellende.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:39:16 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112190067
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef datisstom het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ik ben al 2 maanden herstellende.
Oi, dan heb je je kuiten aardig aan gort gelopen idd :X.

Laat je je schoenen ook even checken?
Niet meer actief op Fok!
pi_112190164
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oi, dan heb je je kuiten aardig aan gort gelopen idd :X.

Laat je je schoenen ook even checken?
Klopt.

Waarop?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:41:32 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112190223
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef datisstom het volgende:

[..]

Klopt.

Waarop?
Of ze wel geschikt voor je zijn.
Geen idee waar je nu op loopt en waar je ze hebt laten aanmeten?
Niet meer actief op Fok!
pi_112190345
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of ze wel geschikt voor je zijn.
Geen idee waar je nu op loopt en waar je ze hebt laten aanmeten?
Ik heb ze nu bij Run2Day laten aanmeten, dus dat moet opzich goed zijn. Ik weet wel van mezelf dat ik overproneer een een knikvoet heb.
pi_112190481
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:43 schreef datisstom het volgende:

[..]

Ik heb ze nu bij Run2Day laten aanmeten, dus dat moet opzich goed zijn. Ik weet wel van mezelf dat ik overproneer een een knikvoet heb.
Ben je er al mee naar een arts/sportfysio geweest?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 mei 2012 @ 21:46:32 #283
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_112190502
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg trouwens 'fataal' epilepsie van jouw UI, datisstom.
ESC
pi_112190514
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat 6:00 uur opstaan voor mij wel het vroegste is (zeker in de winter) en dan heb ik dus een halfuur om te lopen voor ik moet douchen en richting het werk moet ;) (1,5 uur enkele reistijd).
Ah, op die manier :)
6:00 is idd wel een psychogische grens qua opstaan. Een mens behoort gewoon nog niet op te staan als er bijv. 5 staat :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:49:17 #285
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112190699
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:46 schreef STING het volgende:

[..]

6:00 is idd wel een psychogische grens qua opstaan. Een mens behoort gewoon nog niet op te staan als er bijv. 5 staat :')
:D

En 6 uur is al wel heel vroeg ja -O- Als ik moet werken staat m'n wekker uiterlijk om 6 uur, dus no way in hell dat ik voor m'n werk ga lopen :N
pi_112190792
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:49 schreef Yuki het volgende:

[..]

:D

En 6 uur is al wel heel vroeg ja -O- Als ik moet werken staat m'n wekker uiterlijk om 6 uur, dus no way in hell dat ik voor m'n werk ga lopen :N
Inderdaad, 6 uur is al heel vroeg :P 7 uur is hier nu de standaard, met zo nu en dan een uitschieter naar 8 uur.

Oh ja, ik zie het nu, typo. Het was te vroeg vanochtend ;(
pi_112190954
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:46 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Ben je er al mee naar een arts/sportfysio geweest?
Uhu, morgen naar de fysio. Kan ik weer kilometers gaan maken.
pi_112191158
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:53 schreef datisstom het volgende:

[..]

Uhu, morgen naar de fysio. Kan ik weer kilometers gaan maken.
Misschien even wachten wat hij/zij zegt? ;)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:56:52 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112191196
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:46 schreef STING het volgende:

[..]

Hahaha, jij snapt het :7.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:58:03 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112191279
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:56 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

^^.

Als je wel goeie schoenen hebt, ben je waarschijnlijk gewoon overbelast, datisstom: te snel te veel en te snel willen. 10 procent-regel! *O*
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:59:22 #291
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112191357
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:56 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

is er al niet genoeg gezegd over Datisstom zijn blessure? ;)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:00:10 #292
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112191415
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha, jij snapt het :7.
ik word bijna altijd standaard om 5 uur wakker, 7 dagen in de week... zonder wekker
pi_112191423
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^^.

Als je wel goeie schoenen hebt, ben je waarschijnlijk gewoon overbelast, datisstom: te snel te veel en te snel willen. 10 procent-regel! *O*
Daar was ik al achter, maar ik had niet verwacht dat ik er nog 3 maanden last van zou hebben.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:00:29 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112191439
Ik ga pitten iig. Hopelijk doet m'n scheenbeen morgen weer lief }:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_112191448
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik word bijna altijd standaard om 5 uur wakker, 7 dagen in de week... zonder wekker
Je bent in touch met je inner haan? :7
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:01:00 #296
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112191481
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef Viking84 het volgende:
truste en sterkte Vik enne, morgen gezond weer op!!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:01:24 #297
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112191517
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef STING het volgende:

[..]

Je bent in touch met je inner haan? :7
:D yup
pi_112191526
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef Viking84 het volgende:
Slaap lekker :W
pi_112191531
Als ik nu aan lopen denk ligt m'n avondmaaltijd er alweer uit. :')

Maar, zin in morgen en het Indiaas was lekker, de rosé nog steeds :9
Ja doei.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:01:44 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112191547
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef datisstom het volgende:

[..]

Daar was ik al achter, maar ik had niet verwacht dat ik er nog 3 maanden last van zou hebben.
Drie maanden is wel erg lang, dan kon je na je blessure vast amper nog lopen. En wat is last? Echt pijn of meer een beetje een zeurend gevoel? En heb je last bij het hardlopen of ook bij wandelen?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:02:23 #301
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112191599
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: