SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beter duur dan niet te koop...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Koop dan dumbells waar je zelf schijven aan kan toevoegen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef DJMO het volgende:
nog een vraag... ik denk er over om voor kracht/core dumbells aan te schaffen. Maar welke kan dan het beste doen? 1, 1,5 of 2 kg ?
http://www.helisports.nl/dumbbells.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Om nog even serieus te reageren: Overweeg eens een kettlebell! Mega goede core/kracht/conditie training in een.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef DJMO het volgende:
nog een vraag... ik denk er over om voor kracht/core dumbells aan te schaffen. Maar welke kan dan het beste doen? 1, 1,5 of 2 kg ?![]()
ik heb nu deze voor m'n enkels. die kan ik ook in het begin wel gebruiken voor m'n polsen, maar ik zal op den duur naar iets zwaarders moeten, ik vraag me alleen of ik continu moet blijven verhogen qua gewicht, of dat een bepaald gewicht volstaan om op niveau te blijven als jullie snappen wat ik bedoel ?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
Heb ik al eens gehad, behalve dat het slechte kwaliteit was en ik niet goed uit die flesjes kon drinken, klotste het nogal en schoof die hele belt telkens omhoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu naar gel belts aan het kijken.![]()
is dat zo'n evenwichtsbal? zo'n ding heb ik nl al (gewoon de kindervariant, maar voldoet prima met mijn gammele gewichtquote:Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Om nog even serieus te reageren: Overweeg eens een kettlebell! Mega goede core/kracht/conditie training in een.)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zou die dingen laten voor wat het zijn. Ga je serieus verdiepen in krachttraining, of pak bodyrock.tv erbij en ga volgen wat zij doen. Je gaat dood, I shit you not.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
ik heb nu deze voor m'n enkels. die kan ik ook in het begin wel gebruiken voor m'n polsen, maar ik zal op den duur naar iets zwaarders moeten, ik vraag me alleen of ik continu moet blijven verhogen qua gewicht, of dat een bepaald gewicht volstaan om op niveau te blijven als jullie snappen wat ik bedoel ?Google kettlebelt of check de helisport link, zie je snel genoeg wat het is.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
is dat zo'n evenwichtsbal? zo'n ding heb ik nl al (gewoon de kindervariant, maar voldoet prima met mijn gammele gewicht)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je hoeft niet steeds maar meer, sneller en hoger.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
ik vraag me alleen of ik continu moet blijven verhogen qua gewicht, of dat een bepaald gewicht volstaan om op niveau te blijven als jullie snappen wat ik bedoel ?
Je lijkt de volwassen versie van Datisstom wel.![]()
![]()
aaauuuwwwwwwquote:Op maandag 28 mei 2012 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hoeft niet steeds maar meer, sneller en hoger.
Je lijkt de volwassen versie van Datisstom wel.
maar er zit een kern van waarheid in je post Wyccie... we zijn hardlopers geen bodybuilders en een marathontraining is voornamelijk kilometers maken tot dat je er bij neer val..
Maar af en toe lijkt dat wel een beetje moeilijk door te dringen bij DJMO'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou ja, niet vervelend bedoeld. Maar ze heeft ook weer dat te veel in één keer willen en alsmaar meer en sneller. Dat herken ik erin.![]()
lol. Ja ik jaag mezelf over de top heen .. i knowmaar daar zit een reden achter. en daarnaast zal ik toch voor een marathon in april volgend jaar toch echt sneller en harder moeten gaan. Daarnaast wil ik gewoon serieus aan m'n doel werken. Ik kom niet voor niets, eigenwijs stuk vreten dat ik ben, braaf om advies vragen hier. Ik heb genoeg geleerd van m'n vorige blessure
snelheid is niet het hoofddoel...afstand in de benen krijgen is veel belangrijker en dan komt de snelheid vanzelf zonder dat je jezelf over de kop werk want daar schiet je niets mee opquote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef DJMO het volgende:
lol. Ja ik jaag mezelf over de top heen .. i knowmaar daar zit een reden achter. en daarnaast zal ik toch voor een marathon in april volgend jaar toch echt sneller en harder moeten gaan. Daarnaast wil ik gewoon serieus aan m'n doel werken. Ik kom niet voor niets, eigenwijs stuk vreten dat ik ben, braaf om advies vragen hier. Ik heb genoeg geleerd van m'n vorige blessure
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat moet niet. Het blijft moeilijk, hè.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef DJMO het volgende:
en daarnaast zal ik toch voor een marathon in april volgend jaar toch echt sneller en harder moeten gaan.![]()
Trouwens wel goed dat je nu aan het begin van je training je hoogmoedblessure hebt gehad, als dat over een half jaar gebeurt, is het niet meer zo om te lachen.
Ik ga ook aan de krachttraining. Voor Mudmasters, niet voor het lopen.![]()
Dat is ook mijn grootste angst... tussen nu en de marathon zelf geblesseerd rakenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trouwens wel goed dat je nu aan het begin van je training je hoogmoedblessure hebt gehad, als dat over een half jaar gebeurt, is het niet meer zo om te lachen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Boh die dames van bodyrock :$ so sexy
En een kettlebell is in feite een kanonskogel met een handvat. Je lichaam moet met elke kettlebell oefening harder werken om stabiel te blijven, e voila.![]()
Gewoon rustig aan doen, als je core oefeningen wilt doen:
Pushups, planks, side planks, slow bicycles, en nog wat ander spul, maar ik zou eigenlijk een sportschool willen adviseren en dan daar met free weights aan de gang gaan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga morgen me voor 3 wedstrijden inschrijven:quote:Op maandag 28 mei 2012 23:47 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook aan de krachttraining. Voor Mudmasters, niet voor het lopen.
Almere City Run, 14km, 17 jun
BtB, 10EM, 9 sept
Mudmasters, 12km, 6 okt
En een Garmin?!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik kiep altijd om met die (semi)side planks.Oh bah, die spieren en dan van die kanonskogels erboven.quote:![]()
Wat een site. Jammer dat het allemaal weer zo ge-erotiseerd moet worden.![]()
http://www.blueblizz.com/(...)tle-bal/a17218/0002/
2,5 kilo lijkt me zwaar genoeg voor me ?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja dat is dan wel weer jammer idd. Die thumbnails altijdquote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik kiep altijd om met die (semi)side planks.
[..]
Oh bah, die spieren en dan van die kanonskogels erboven.![]()
Wat een site. Jammer dat het allemaal weer zo ge-erotiseerd moet worden.
En die yoga chick is ook zo heerlijk!![]()
Goed zo. Ik vermijd runs in juni. Dan ga ik van mijn stokkie.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga morgen me voor 3 wedstrijden inschrijven:
Almere City Run, 14km, 17 jun
BtB, 10EM, 9 sept
Mudmasters, 12km, 6 okt
En een Garmin?!
Heb jij je ingeschreven met een team voor Mudmasters?Als ik jou was zou ik gewoon met 1-1,5 beginnen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef DJMO het volgende:
http://www.blueblizz.com/(...)tle-bal/a17218/0002/
2,5 kilo lijkt me zwaar genoeg voor me ?
Je bent toch gewoon beginner én niet zo zwaar. Op het sportcentrum pakken wij ook altijd 1,5, en dat zijn meiden (sorry, Vik) die vaker workouts doen.![]()
Ik loop hoe dan ook, past gewoon in m'n schema (en had er al rekening mee gehouden dat ik 'm ging lopen).quote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
Goed zo. Ik vermijd runs in juni. Dan ga ik van mijn stokkie.Nope, maar er gaan iets van 3-5 bekenden van me ook meedoen, als het goed is. Weet niet of ze ook de 12km gaan doen of voor de 6km gaan.quote:Heb jij je ingeschreven met een team voor Mudmasters?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
LEuke oefening met een kettlebelt: Turkish get up.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:02 schreef slacker_nl het volgende:
LEuke oefening met een kettlebelt: Turkish get up.Lolwutquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:05 schreef wyccie het volgende:
En als je geen Kettlebell bij de hand hebt, doe je het toch gewoon zo:![]()
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Vandaag na een week blessure-leed te hebben gehad weer mijn training opgepakt.
Wat zou de les moeten inhouden? Een zogenoemde "climaxloop" telkens een stapje harder lopen, van joggen tot uiteindelijk wedstrijdtempo. Maar ik heb duidelijk moeite met mijn tempo's.. Wel uitgelopen, maar te hard begonnen en uiteindelijk gewoon niet "steady" gelopen![]()
Helaas heeft RK mijn loop niet goed kunnen tracken, maar weet gewoon zeker dat ik mijn tempo's niet goed onder controle had...![]()
Als ik met een wedstrijd start, dan ren ik altijd twee tandjes lager dan ik zou willen om te voorkomen dat ik me kapot loop.![]()
dat doe ik ook, na een paar kilometer versnel je over het algemeen toch vanzelfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:17 schreef wyccie het volgende:
Als ik met een wedstrijd start, dan ren ik altijd twee tandjes lager dan ik zou willen om te voorkomen dat ik me kapot loop.
ik zie de eerste 3-4km gewoon als warming up'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
trustih schatties
quote:truste DJMO
We schrijven allemaal wel eens over een pijntje of een lichte blessure die we voelen maar ik vraag me wel eens af, wanneer stop je met hardlopen...
We voelen allemaal wel eens een krampje o.i.d., zelfs toen we nog niet liepen dus bij deze de volgende vraag:
als op een schaal van een tot tien, een 'n krampje is wat je waarschijnlijk zonder hard te lopen ook gevoeld had, vijf een pijntje of steken zijn die om de zo veel tijd terug komen (paar keer per dag) maar snel weer verdwijnen en meer irritant zijn dan echt zeer en tien een pijn is die je bij elke stap voel...
wanneer zeg je tegen jezelf, he het is misschien beter om niet te gaan hardlopen?
ik denk dat ik dat moment bereik rond de vier of vijf...mijn eigen ervaring is dat het mij aardig lukt om pijntjes etc. lost te lopen.
jullie?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar ondertussen blijf je harder/sneller willen, wat iedereen hier ook zegt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef DJMO het volgende:
![]()
Moeilijk te zeggen... Ik sport al mn hele leven (ook op behoorlijk niveau), dus ik weet wat mijn "normale" pijntjes zijn. Bij die pijntjes kan ik wat verder doorgaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
We schrijven allemaal wel eens over een pijntje of een lichte blessure die we voelen maar ik vraag me wel eens af, wanneer stop je met hardlopen...
We voelen allemaal wel eens een krampje o.i.d., zelfs toen we nog niet liepen dus bij deze de volgende vraag:
als op een schaal van een tot tien, een 'n krampje is wat je waarschijnlijk zonder hard te lopen ook gevoeld had, vijf een pijntje of steken zijn die om de zo veel tijd terug komen (paar keer per dag) maar snel weer verdwijnen en meer irritant zijn dan echt zeer en tien een pijn is die je bij elke stap voel...
wanneer zeg je tegen jezelf, he het is misschien beter om niet te gaan hardlopen?
ik denk dat ik dat moment bereik rond de vier of vijf...mijn eigen ervaring is dat het mij aardig lukt om pijntjes etc. lost te lopen.
jullie?
Bij nieuwe pijntjes stop ik vrij snel, zeg bij 3 of 4. Even een stapje terug, aankijken hoe het zich ontwikkelt. En als het me niet bevalt, ga ik naar de fysio.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 29-05-2012 06:50:27 ]F means you're fucked![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 06:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen... Ik sport al mn hele leven, dus ik weet wat mijn "normale" pijntjes zijn. Bij die pijntjes kan ik wat verder doorgaan.
Bij nieuwe pijntjes stop ik vrij snel, zeg bij 3 of 4. Even een stapje terug, aankijken hoe het zich ontwikkelt. En als het me niet bevalt, ga ik naar de fysio.Plus, ik kom al om de week bij de fysio, dus vragen is dan vrij makkelijk. Ik ben liever iets te voorzichtig dan 'Pijn is fijn, DOORGAAN
'
![]()
![]()
GoedemorgenLes 6 van Evy achter de rug. Wekker om 5:30 gezet.. in slaap gevallen
en toen om 6 uur maar gaan rennen
Stond echt half wakker buiten met mijn hardloopkleding aan
Maar ben wel trots op mezelf dat ik het heb gedaan. Nu even opfrissen en omkleden en maar eens een ontbijt zien te regelen voordat ik naar werk gaDenk dat het yoghurt met honing en walnoten gaat worden
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Goed bezig hoor!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 06:48 schreef Maraca het volgende:
GoedemorgenLes 6 van Evy achter de rug. Wekker om 5:30 gezet.. in slaap gevallen
Maar ben wel trots op mezelf dat ik het heb gedaan. Nu even opfrissen en omkleden en maar eens een ontbijt zien te regelen voordat ik naar werk gaDenk dat het yoghurt met honing en walnoten gaat worden
Geniet van je ontbijt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 06:48 schreef Maraca het volgende:
F means you're fucked![]()
En ik ben weer bij met lezen.
Ik wil 1 ding echt kwijt:
RD, Mensen in een ( soortgelijke) beroep als jou, daar heb ik veel respect voor!
Keep up the good work!!!![]()
Terwijl snelheid niets zegt, km's moet je maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 06:42 schreef GotC het volgende:
Maar ondertussen blijf je harder/sneller willen, wat iedereen hier ook zegt.
Maar goed, mensen moeten t zelf weten.
Qua pijntjes, ik weet wat normaal is voor mijn lijf en wat ik los kan lopen, twijfel ik? Dan neem ik een dagje of 2 extra rust en kijk hoe het dan voelt.
Voelt t echt raar? 1x gehad in 2 jaar. Dan even naar de sportfysio geweest waar ik na 3x klaar was en sindsdien weet ik waar ik qua hamstrings op moet letten.
Better safe than sorry en maar simpel rücksichtslos doorlopen want ' je moet door pijn heen om verder te komen!' geloof ik absolúút niet in.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
BTW waar kijken jullie om te zien waar er wedstrijden zijn? Heb nu een paar gezien maar op beiden staan wedstrijden die de andere niet heeft.
Is er een soort hoofdsite die alles heeft?![]()
www.hardloopkalender.nlquote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:24 schreef streamnl het volgende:
BTW waar kijken jullie om te zien waar er wedstrijden zijn? Heb nu een paar gezien maar op beiden staan wedstrijden die de andere niet heeft.
Is er een soort hoofdsite die alles heeft?![]()
Mijn chronische aandoening versterkt de spierpijn en krampen enkel en het duurt langer eer ik herstel van die zaken die me voorheen een dag of 2 kostte, nu duurt het een week.quote:wanneer zeg je tegen jezelf, he het is misschien beter om niet te gaan hardlopen?![]()
Ik loop dus wel gewoon met die 'klachten', waar ik in het verleden gewoon rust had gepakt puur omdat ik anders maar éen keer zou kunnen sporten in de week.
Ik voel het wel tijdens het lopen en het is niet prettig, maar het is niet anders, anderzijds nog geen 'side-effects' van gekregen.
Ik stop nu pas wanneer het echt anders voelt, trekkerig, bepaalde spieren, wanneer het er echt verkeerd inschiet of bij oude blessure-plekken die opspelen.![]()
Heb enkele jaren geleden voor 'de lol' een keer de Nacht van Gulpen, Kennedymars én vierdaagse van Nijmegen in éen jaar gelopen terwijl m'n voeten echt voor geen meter meer wilden, vierkante blokjes met blaren en losse vellen zeg maar en tóch maar op wilskracht uitgelopen, maar zoiets zou ik niet nogmaals doen wanneer ik er hetzelfde bij gelopen had.![]()
![]()
Goeiemorgen.
W.b. pijntjes: door de meeste pijntjes loop ik gewoon heen. Ik heb zelfs eens gehad dat m'n knie zo'n pijn deed dat ik niet kon stilstaan bij een stoplicht, maar zo veel mogelijk moest doorlopen. Dat ging ook gewoon weer over. Ik weet niet of ik door dit topic sensitiever ben geworden voor pijntjes, maar als ik een pijntje in het dagelijks leven ook voel, dan is dat voor mij op zich wel een teken om het in de gaten te houden. Ik vertrouw m'n scheenbeen ook nog steeds niet, hoor. Ben nog steeds heel voorzichtig en bang om een misstap te maken en dan alsnog een flinke pijnscheut te voelen. Ik wacht af hoe het zich de komende twee weken ontwikkelt. Het moet immers wel minder worden en helemaal overgaan, uiteindelijk. Maar goed, het is een week geleden pas gebeurd, dus moet geduld hebben
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Dank u!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:26 schreef GotC het volgende:
Maar moet zeggen dat de meeste wedstrijden per ongeluk tegenkom, of via wedstrijden![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 06:48 schreef Maraca het volgende:
respect dat je zo vroeg opstaat!
Goed dat ik een rustdag heb vandaag. Beetje last van m'n linker onderbeen, van m'n enkel naar boven toe zeg maar. Hopelijk is dat morgenavond weg en kan ik dan weer lekker lopen. Extra rustdag wordt moeilijk voor me, als ik m'n schema voor 30 juni vol wil houden...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Idd goed dat je bent gaan lopen Maraca. Alle begin is moeilijk. Maar ik prefereer toch 's middags lopen. Was wel erg vroeg en donker en koud soms
.
Oi, last van je scheenbeen? Wat voel je dan? Afwijken van schema is geen ramp: je moet luisteren naar je lichaam, niet naar je schemaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:36 schreef Yuki het volgende:
[..]respect dat je zo vroeg opstaat!
Goed dat ik een rustdag heb vandaag. Beetje last van m'n linker onderbeen, van m'n enkel naar boven toe zeg maar. Hopelijk is dat morgenavond weg en kan ik dan weer lekker lopen. Extra rustdag wordt moeilijk voor me, als ik m'n schema voor 30 juni vol wil houden....
ik ben de laatste weken uitgevallen vanwege een blessure met pijn die ik niet kan thuisbrengen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
jullie?
bij het lopen is het wel irritant en zorgt het ervoor dat ik niet meer kan hardlopen maar ik heb geen helse pijnen. maar ik weet wel dat doorlopen geen optie meer is dat heb ik 1 keer gedaan en dat zorgde ervoor dat ik de rest van de dag ook niet meer normaal kon lopen...
goed naar je lichaam luisteren blijft het advies geloof iknog een weekje en ik ga het weer proberen.
![]()
Iemand die een Android telefoon heeft die je gebruikt voor Endomondo of insgelijks en nog geen hartslagmonitor?![]()
Goedemorgen!![]()
Wow, goed dat je bent wezen lopen Maraca! Dat doe ik je niet na!
Mijn vaste pijntjes ken ik ook wel. Gelukkig zijn het er niet zo veel. Maar ik enk dat het bij 4 ligt.
Maar vorige week had ik plots heel erg veel last van een steek in m'n zij doordat ik net iets te laat een appel had gezeten. Aan het begin lukte het me door te bijten, daarna misten eens kilometer gewandeld en toen heel rustig tot thuis gelopen.
Hopelijk vanmiddag na een dutje en goed op weg te zijn met m'n paper weer lopen.![]()
Het zit meer aan de zijkant/buitenkant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oi, last van je scheenbeen? Wat voel je dan? Afwijken van schema is geen ramp: je moet luisteren naar je lichaam, niet naar je schema.
Afwijken van m'n schema doe ik wel als het echt niet anders kan; als het morgen echt pijn doet (en dus niet alleen een beetje gevoelig is) dan loop ik gewoon niet. Maar het zou fijn zijn als ik gewoon kan lopen. Hoe eerder ik door Evy heen ben, hoe meer km's ik in de benen kan hebben voor de loop op 30 juni... En dat geeft dan weer hoop op makkelijker uitlopen en een iets betere tijd
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wat wil je weten daarover?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:42 schreef Wiehoe het volgende:
Iemand die een Android telefoon heeft die je gebruikt voor Endomondo of insgelijks en nog geen hartslagmonitor?
Ow, en ik zag in 101 DJMO praten over sub4 op de hele, persoonlijk denk ik dat sub6 al een hele opgave zal zijn. sub4 is snel, SNEL, dat is/was mijn doel voor een 5km, en tis niet gelukt. Nu is ieder mens anders, maar laten we het wel een beetje realistisch houden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Afhankelijk van het type pijn, acute steken == stoppen. De rest is afhankelijk van gemoedstoestand, als ik moeig ben ben ik eerder geneigd om te stoppen vanwege het besef dat ik dan eerder geblesseerd raak dan als ik fris en fruitig ben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
jullie?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik gebruik mijn Android telefoon voor Endomondo ja en gebruik geen hartslagmonitor...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:42 schreef Wiehoe het volgende:
Iemand die een Android telefoon heeft die je gebruikt voor Endomondo of insgelijks en nog geen hartslagmonitor?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ja, hoezo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:42 schreef Wiehoe het volgende:
Iemand die een Android telefoon heeft die je gebruikt voor Endomondo of insgelijks en nog geen hartslagmonitor?![]()
![]()
zowaar een keer de nummer 1 op het leaderboard
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Proficiat!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
zowaar een keer de nummer 1 op het leaderboard
(ik sta gewoon 9de)
![]()
Oh my lordEen foto v/d Royal Ten, waar we met zn 5en over de finish gaan, is te zien op de digitale bulletin boards. En die hangen OVERAL in het bedrijf.
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:![]()
En wat (voor hardloopspullen) heeft hij gekregen voor zn verjaardag?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Z'n Garmin Forerunner 210quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
En wat (voor hardloopspullen) heeft hij gekregen voor zn verjaardag?Maar heeft hij in maart al gekregen, omdat hij de CPC er dan mee kon lopen.
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Z'n Garmin Forerunner 210Maar heeft hij in maart al gekregen, omdat hij de CPC er dan mee kon lopen.
Dat klinkt goed
Dus die is al wel flink in gebruik genomen
Mn lijf reageert goed op het uur hardlopen van gisterWel wat gevoelige spieren, maar dat hoort er wel een beetje bij
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wauw wat een complimentjes![]()
Geeft wel motivatie om overmorgen weer zo vroeg op te staan (en dat zal ik nodig hebben want.. Justin Bieber
)
En gefeliciteerd YURDat je gezond en fit mag blijven zodat je samen met GotC rondjes kunt rennen rond het bejaardentehuis
Gefeliciteerd Yur!
En Gotc, niet jezelf laten aanpraten door dit topic dat het steeds harder moet en meer en weet ik allemaal. Zelf vind ik dat ook minder belangrijk, tuurlijk is het wel leuk maar ik loop om te genieten en te ontspannen, niet om mezelf continue te pushen.
Onder andere een reden waarom ik niet te vaak meepost hier, ik wil het graag ontspannen houden.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik ben ook beetje los aan het komen van het steeds sneller moeten, ik leer steeds meer te genieten van de kilometers die ik maak, dat 'rustige' lopen op de training is ook heerlijk. Pieken doe ik dan wel op die paar wedstrijden in een jaar die ik loopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:55 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd Yur!
En Gotc, niet jezelf laten aanpraten door dit topic dat het steeds harder moet en meer en weet ik allemaal. Zelf vind ik dat ook minder belangrijk, tuurlijk is het wel leuk maar ik loop om te genieten en te ontspannen, niet om mezelf continue te pushen.
Onder andere een reden waarom ik niet te vaak meepost hier, ik wil het graag ontspannen houden.![]()
En ik ben me ook juist aan het focussen op meer km's om een keer de HM te kunnen lopen en volgend jaar mee te doen aan de Roparun
Moggel![]()
![]()
![]()
Temperatuur zakt in 1 dag met ongeveer 8 graden![]()
Naja zal zometeen wel lekker fris zijn om hard te lopen dan.![]()
Begin april was ik nog aan het klooien met hoe ik mijzelf het beste kan trainen voor de HM volgend jaar. Ik deed maar wat totdat ik dit forum echt leerde kennen. Hier heb ik kennis met Evy gemaakt en andere tips en trucs geleerd van jullie. Nogmaals mijn dank hiervoor![]()
![]()
In april liep ik de 5 km in 26.53. Na 8 minuten is mijn hartslag boven de 170 gekomen en daar gebleven. Ik was kei kapot toen ik over "de lijn" kwam.
Daarom ben ik begonnen met les 13 van Evy. Ik dacht dat het niet veel meerwaarde had om met les 1 te beginnen. Morgen ben ik bij les 28 aangekomen. Dus mag ik weer eens proberen om de 5km te lopen. Ik ben er best wel nieuwsgierig naar hoe ik het morgen doe.Het hoeft niet sneller te zijn maar ik hoop toch wel dat mijn hartslag een stuk lager is. Of in ieder in een latere stadium boven de 170 komt. Vind het toch spannend. Voelt een beetje toen ik twaalf was en wist dat ik morgen een cadeau krijg maar niet weet of het tegen gaat vallen![]()
![]()
Gewoon rustig blijven ademhalen. Komt alles goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:06 schreef streamnl het volgende:
Begin april was ik nog aan het klooien met hoe ik mijzelf het beste kan trainen voor de HM volgend jaar. Ik deed maar wat totdat ik dit forum echt leerde kennen. Hier heb ik kennis met Evy gemaakt en andere tips en trucs geleerd van jullie. Nogmaals mijn dank hiervoor![]()
![]()
In april liep ik de 5 km in 26.53. Na 8 minuten is mijn hartslag boven de 170 gekomen en daar gebleven. Ik was kei kapot toen ik over "de lijn" kwam.
Daarom ben ik begonnen met les 13 van Evy. Ik dacht dat het niet veel meerwaarde had om met les 1 te beginnen. Morgen ben ik bij les 28 aangekomen. Dus mag ik weer eens proberen om de 5km te lopen. Ik ben er best wel nieuwsgierig naar hoe ik het morgen doe.Het hoeft niet sneller te zijn maar ik hoop toch wel dat mijn hartslag een stuk lager is. Of in ieder in een latere stadium boven de 170 komt. Vind het toch spannend. Voelt een beetje toen ik twaalf was en wist dat ik morgen een cadeau krijg maar niet weet of het tegen gaat vallen![]()
![]()
Is absoluut waarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:55 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd Yur!
Onder andere een reden waarom ik niet te vaak meepost hier, ik wil het graag ontspannen houden.Ik vind het ook een leukere uitdaging om zo ver mogelijk te kunnen lopen. Gelukkig heeft iedereen z'n eigen uitdaging!
En dankzij RD wil ik nu een HM kunnen lopen.!
Zet m op streamnl, komt helemaal goed![]()
![]()
Iemand die de looptijden.nl app gebruikt of is Endomondo (gratis versie) beter?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Wie heeft die TT gemaakt? Ik heb beide tegelijkertijd gehad gisteren
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vanmorgen weer gelopen, heerlijke temperatuur, stuk minder warm!
Helaas wilde de gps weer niet meewerken, dus dit keer maar handmatig aangepast:
http://www.endomondo.com/workouts/oSwI9deEf_8
En 1 foto van onderweg:
Vond het wel een foto waard zoals het er nu uit zag![]()
![]()
Endomondoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die de looptijden.nl app gebruikt of is Endomondo (gratis versie) beter?![]()
![]()
Ik ging vanmorgen rennen met mijn sportjas aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
Moggel![]()
![]()
![]()
Temperatuur zakt in 1 dag met ongeveer 8 graden![]()
Naja zal zometeen wel lekker fris zijn om hard te lopen dan.Stond buiten in mijn shirt en had zoiets van "meh, te koud"
Net les 14 gelopen met Renate. Was heel erg wennen aan mijn nieuwe schoenen. (Nike Free+ 3) Als je er gewoon mee loopt merk je niet super veel verschil, totdat je er mee hard gaat lopen dan merk je dat er veel minder demping in zit. Maar heb mijn les afgemaakt![]()
Het was trouwens erg lekker weer om hard te lopen
Is het verstandig om af te wisselen van schoenen qua demping ?![]()
Bedankt Streamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 06:49 schreef streamnl het volgende:
En ik ben weer bij met lezen.
Ik wil 1 ding echt kwijt:
RD, Mensen in een ( soortgelijke) beroep als jou, daar heb ik veel respect voor!
Keep up the good work!!!
maar het is niet mijn beroep...ik ben vrijwilliger of terwjil onbetaalde professional...want "when the call comes through" verwacht men dat wij vrijwilligers het zelfde werk doen als de beroeps 24/7'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
vanavond een zware clubtraining achter de rug....uur lang heuvelsprints, niet leuk maar ja, part of the game.
Morgenochtend proberen vroeg mijn bed uit te komen om een duurloopje te doen voordat het weer omslaat.
enne, YUR..van harte gefeliciteerd..weer een jaartje dichterbij een veteranen startnummer
En GotC...die kleine lettertjes kon ik evengoed nog lezen... en het gaat je gewoon lukken, absolute no doubt!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
DE, ik denk dat de gevorderde lopers (niet zo zeer qua afstand of snelheid maar ook de tijd dat ze nu al lopen) zelf ondertussen doorhebben wat hun doel is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:55 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd Yur!
Onder andere een reden waarom ik niet te vaak meepost hier, ik wil het graag ontspannen houden.
Wat ik daar mee zeggen wil is dat ik zelf ondertussen goed aanvoel wat ik wel en niet kan en wat realistisch is voor me als doel.
En dat zelfde proef ik bijv. ook bij lopers zoals Slacker,YUR en AntiChist'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik 'popte' gisterenmiddag ineens een beetje m'n linker knie, niet bij het hardlopen, was ook geen duidelijke verzwikking, gewoon, stond op (edit voor de duidelijkheid, van een stoel, niet uit bed), liep een paar passen en kreeg ineens een soort pop... vraag me nu een beetje af of 't toeval is of dat het wel met het hardlopen te maken heeft, laatste lesje Evy was zondag-ochtend en toen had ik geen last van m'n knie, was wel een beetje stijf in m'n onderbenen dus misschien hebben m'n knieen toen wel degelijk iets meer moeten opvangen... maar toch vreemd dat 't dan ruim een dag later 'popt' terwijl ik tijdens het lopen geen last had, en ook totaal niet gevoelig ofzo vooraf aan de 'pop', kent iemand dat? De gevoelige plek zit onder m'n knieschijf, zo goed als in 't midden, niet zoals bij lopersknie beschreven wordt aan de buitenkant of zelfs meer naar boven.
Nou ja ik wilde toch een tweede rustdag inlassen deze week dus die neem ik vandaag maar (had alleen gehoopt vandaag nog te lopen en daarna 2 dagen te nemen, dat zou iets beter uitkomen met niet-hardloop aktiviteiten en de weersverwachting).
![]()
Hopelijk is het niets ernstigs Sheriam... kijken hoe het na die 2 dagen gaat en anders misschien eens naar de fysio.
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag YUR!
![]()
![]()
![]()
Dat je nog lang van het hardlopen mag genieten!
En die HM zal wel lukken stream! Eigenlijk was mijn eerste HM pas in oktober gepland, maar heb die 20 km van zondag al wel gelopen. Stiekem vond ik het wel te vroeg omdat ik pas een jaar loop, maar het is me toch gelukt.
Linebear, afwisseling kan geen kwaad, zolang allebei de schoenen genoeg demping hebben.![]()
Ik reageer gewoon op Gotc die zegt dat ze zich door de continue benoemingen van snelheid e.d in dit topic soms wat langzaam en/of opgejaagd voelt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
DE, ik denk dat de gevorderde lopers (niet zo zeer qua afstand of snelheid maar ook de tijd dat ze nu al lopen) zelf ondertussen doorhebben wat hun doel is.
Wat ik daar mee zeggen wil is dat ik zelf ondertussen goed aanvoel wat ik wel en niet kan en wat realistisch is voor me als doel.
En dat zelfde proef ik bijv. ook bij lopers zoals Slacker,YUR en AntiChist
En dat lijkt me onzinnig aangezien ieder mens anders is, dus ik snap je reactie nu niet?
Mijn eigen doelen heb ik ook wel voor ogen ongeacht hoe hard of niet hard anderen gaan, ik loop voor mezelf, met plezier en al wat jaartes, al ben ik dan geen gevorderde loper
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Android telefoon voor Endomondo ja en gebruik geen hartslagmonitor...Omdat ik gisteren een hartslaghorloge heb gekocht heb ik vanaf morgen mijn bluetooth hartslagmeter over. Wellicht liefhebbers? Ik hoef er alleen de verzendkosten voor te hebben.quote:![]()
is deze 'universeel' te gebruiken? Iphone/ android?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat ik gisteren een hartslaghorloge heb gekocht heb ik vanaf morgen mijn bluetooth hartslagmeter over. Wellicht liefhebbers? Ik hoef er alleen de verzendkosten voor te hebben.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
Zo, ik ben er weer. (nr 100 gemist) Poging gedaan tot hardlopen in het Jura gebergte op 1400m hoogte..... was geen succes. Hapte naar adem, het was warm en de steile heuvels sloopten mijn kuiten. Toch nog 2,5km gehaald maar toen was de koek op. "Gelukkig" vanavond weer in mijn eigen stadje, trainen voor de 5km van "Waterweg Beweegt" aanstaande zaterdag!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Oh dat moet idd heel wat zwaarder ineens zijn, van onze lage landen naar die hoogte!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Toch goed dat je het geprobeerd hebt!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef robdriessen het volgende:
Zo, ik ben er weer. (nr 100 gemist) Poging gedaan tot hardlopen in het Jura gebergte op 1400m hoogte..... was geen succes. Hapte naar adem, het was warm en de steile heuvels sloopten mijn kuiten. Toch nog 2,5km gehaald maar toen was de koek op. "Gelukkig" vanavond weer in mijn eigen stadje, trainen voor de 5km van "Waterweg Beweegt" aanstaande zaterdag!
En Waterweg Beweegt zie ik toch niet zitten, maar ik moet mezelf nog van de OPlijsth alen. In ieder geval veel plezier!![]()
Waarom ben je over gegaan op een hartslaghorloge? Ik heb eventueel wel interssequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat ik gisteren een hartslaghorloge heb gekocht heb ik vanaf morgen mijn bluetooth hartslagmeter over. Wellicht liefhebbers? Ik hoef er alleen de verzendkosten voor te hebben.
Hoe dol ik ook ben op zon, zie dat het zaterdag een stukkie koeler is en dat vind ik wel lekker tijdens een duurloopDaarna mag het weer warm worden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
ik heb blaren advies nodig
Zondag door een ongelukkige combinatie van omstandigheden 2 blaren onder mn voet opgelopen (links en rechts, onder mn voetboog)
de velletjes zijn eraf en zit nu nog ietwat rood gekleurde huid.... Kan ik daar blarenpleisters op plakken? Of hoever moet het genezen voordat je er weer op kunt lopen? Ik heb niet echt ervaring met blaren
tnx!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik vind een verdere afstand veel meer kicken dan een snelle tijd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Alleen blarenpleister erop doen als er nog echte blaren zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Jumparound het volgende:
Zondag door een ongelukkige combinatie van omstandigheden 2 blaren onder mn voet opgelopen (links en rechts, onder mn voetboog)
de velletjes zijn eraf en zit nu nog ietwat rood gekleurde huid.... Kan ik daar blarenpleisters op plakken? Of hoever moet het genezen voordat je er weer op kunt lopen? Ik heb niet echt ervaring met blaren
tnx!Anders niet.
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind een verdere afstand veel meer kicken dan een snelle tijd![]()
![]()
oh, ik vind het wel tof om een tijd te verbeteren. maar het is geen doel opzichquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo verbeterde ik pas mn 10k met een aantal minuten, puur omdat ik een stuk relaxter liep dan normaalLeer momentje dus
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
In ieder geval niet plakken of smeren. Aan de lucht laten drogen is het bestequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Jumparound het volgende:
tnx![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
oke, goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Alleen blarenpleister erop doen als er nog echte blaren zittenAnders niet.
* Jumparound gaat blarenpleisters pulkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Mja, mijn basissnelheis ligt gewoonweg (nog) niet zo hoog. En aangezien ik geen winnaarsambities heb, vind ik afstand veel toffer. Is veel haalbaarder, zeg maarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oh, ik vind het wel tof om een tijd te verbeteren. maar het is geen doel opzich
Zo verbeterde ik pas mn 10k met een aantal minuten, puur omdat ik een stuk relaxter liep dan normaalLeer momentje dus
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit topic is echt niet meer bij te houden. Vanavond maar eens kijken of ik de 5 of 10 km kan aantikken, vorige week niet gelopen omdat ik geen zin had (te warm). Nu is het weer iets lekkerder dus kunnen we weer los.![]()
Yur zei het gisteren mooi:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mja, mijn basissnelheis ligt gewoonweg (nog) niet zo hoog. En aangezien ik geen winnaarsambities heb, vind ik afstand veel toffer. Is veel haalbaarder, zeg maar
Het is niet alsof je de olympische spelen kan winnen op snelheid, dus waarom zou je daarvoor gaan? Ga dan voor afstand.![]()
![]()
Iets van die strekking jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur zei het gisteren mooi:
Het is niet alsof je de olympische spelen kan winnen op snelheid, dus waarom zou je daarvoor gaan? Ga dan voor afstand.
das idd mooi omschrevenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is niet alsof je de olympische spelen kan winnen op snelheid, dus waarom zou je daarvoor gaan? Ga dan voor afstand.
Mijn doel voor dit jaar is 15 km, alles in hapklare stukjes.
eerste jaar 5, begin dit jaar 10, hopelijk eind dit jaar 15 en dan zien we wel weer.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik vind het beiden leuk. Ik wil mijn tijden steeds sneller hebben en mijn afstanden steeds langer.
Totdat ik merk dat mijn lichaam het maximale heeft bereikt.
En dan proberen om dat zo lang mogelijk te behouden. Ik besef echt wel dat ik (helaas) niet meer de tijden kan lopen die ik in mijn dienst tijd liep.
Ach ja.. dat is één van de nadelen van ouder worden van een bepaalde leeftijd passeren ....![]()
Over ouder worden: Hoe oud ben je eigenlijk geworden YUR?![]()
![]()
Het is mijn beleving dat als je geen streven hebt die lange afstand je straks echt tegen staan.
Ik, en anderen, hebben die drive nodig.
Ik oordeel niet over je of jullie snelheid, voor mij is gewoon belangrijk om de motivatie te houden om door te blijven lopen.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
32!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef streamnl het volgende:
Ik vind het beiden leuk. Ik wil mijn tijden steeds sneller hebben en mijn afstanden steeds langer.
Totdat ik merk dat mijn lichaam het maximale heeft bereikt.
En dan proberen om dat zo lang mogelijk te behouden. Ik besef echt wel dat ik (helaas) niet meer de tijden kan lopen die ik in mijn dienst tijd liep.
Ach ja.. dat is één van de nadelen van ouder worden van een bepaalde leeftijd passeren ....![]()
Over ouder worden: Hoe oud ben je eigenlijk geworden YUR?F means you're fucked![]()
Die 1e zin snap ik even nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef Jumparound het volgende:
Het is mijn beleving dat als je geen streven hebt die lange afstand je straks echt tegen staan.
Ik, en anderen, hebben die drive nodig.
Ik oordeel niet over je of jullie snelheid, voor mij is gewoon belangrijk om de motivatie te houden om door te blijven lopen.Het is toch ook een streven om een bepaalde afstand te halen?
![]()
![]()
Hmm dan ben jij die grens ook al voorbijquote:(mij is ooit vertelt dat het na je 30ste langzaam achteruit gaat)
Ik word "pas" in november 32. En volgend jaar is het voorste getal weer gelijk aan de achterste![]()
![]()
Politiek correct antwoordquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef YUR het volgende:
Ik vind het wel mooi dat iedereen weer andere doelen en motivaties heeft
Maar ik ben het er wel mee eens.![]()
Dat zei m'n Start to Run trainster ook. "jullie gaan de Spelen echt niet meer lopen". Wij: "aaaah...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is niet alsof je de olympische spelen kan winnen op snelheid, dus waarom zou je daarvoor gaan? Ga dan voor afstand."
Dan lees je nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Die 1e zin snap ik even nietHet is toch ook een streven om een bepaalde afstand te halen?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ah, vandaar, ik had m'n ogen nog dicht.quote:
Maar serieus, ik snap de zin niet. Het is niet om te stoken ofzo, ik snap de zin gewoon niet.![]()
Wat ik bedoel is dat hardlopen een uitdaging moet blijven, als je steeds je afstand opschroeft, oke.. maar op gegevens moment zal je qua afstand stabiliseren. Als je dan er niet voor kiest om wat aan je tijd te gaan doen verlies je snel de motivatie om lange afstanden te lopen. (en in de laatste zin mag je overal waar je staat ik van maken)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar serieus, ik snap de zin niet. Het is niet om te stoken ofzo, ik snap de zin gewoon niet.
zo duidelijker?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Mja, ik ben het daar persoonlijk wel mee eens. Maar er zijn ook mensen die het gewoon fijn vinden om te lopen, zonder na te denken over tijd en/of afstand.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat hardlopen een uitdaging moet blijven, als je steeds je afstand opschroeft, oke.. maar op gegevens moment zal je qua afstand stabiliseren. Als je dan er niet voor kiest om wat aan je tijd te gaan doen verlies je snel de motivatie om lange afstanden te lopen. (en in de laatste zin mag je overal waar je staat ik van maken)
zo duidelijker?F means you're fucked![]()
Ik zit zwaar te twijfelen om voor deze zondag mezelf in te schrijven.
En dan voor deze loop:
http://www.kempenrun.nl/10-km-loop-en-6-km-loop#6-km-loop
Hoogstwaarschijnlijk loop ik hem ook wel uit. Ik gok zelfs binnen 45 minuten.
Al is het maar om het een keer mee te maken hoe alles gaat.
Maar het weer word slechter dit weekend. Kans op regen is 70% in deze regio.
En ik wil niet dat mijn eerste wedstrijd in het water valt![]()
keuzes, keuzes, keuzes...![]()
Beterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat hardlopen een uitdaging moet blijven, als je steeds je afstand opschroeft, oke.. maar op gegevens moment zal je qua afstand stabiliseren. Als je dan er niet voor kiest om wat aan je tijd te gaan doen verlies je snel de motivatie om lange afstanden te lopen. (en in de laatste zin mag je overal waar je staat ik van maken)
zo duidelijker?Ik ben het er volledig mee eens. Je kan niet blijven doorgaan met afstand verbeteren, op een gegeven moment kan je lichaam bv niet verder. En uiteraard is tijd belangrijk. Hell, ik heb laatst gedroomd dat ik 5km in 30 min liep. En dat komt ooit wel
.
![]()
Ben het ook met Jump eens. Het is leuk om 10/15/20 kilometer te gaan lopen, maar ik zou toch ook het doel hebben om steeds een stukje sneller te gaan lopen. Niks ten nadelen van een bepaald tempo, want we zitten in een beginners topic, maar het langdurig lopen op een langzaam tempo kan ik ook niet iedereen aanraden. Dat gaat je fysiek ook opbreken en daarom zou ik juist eerder adviseren om iets sneller te gaan lopen (daardoor wel kilometers inleveren ), maar op ten duur kan je dat snellere tempo ook weer aan en ga je weer verder lopen![]()
![]()
Morgenochtend een lekkere duinwandeling (soort van rustdag) en donderdag lopen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:23 schreef GotC het volgende:
Ik kan donderdag pas weer lopen!
Misschien morgenochtend anders lopen..hmm..![]()
![]()
Ik ga ook morgenvroeg lopen, anders lukt het mij ook niet op de rest van de dag.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:23 schreef GotC het volgende:
Ik kan donderdag pas weer lopen!
Misschien morgenochtend anders lopen..hmm..
Nou ja, misschien na 2300uur maar dat vind ik weer te laat
Ga gewoon lopen morgenvroeg, dan ben ik niet de enigedie zijn wekker zet om te lopen...
![]()
![]()
Hoe laat sta jij op?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik ga ook morgenvroeg lopen, anders lukt het mij ook niet op de rest van de dag.
Nou ja, misschien na 2300uur maar dat vind ik weer te laat
Ga gewoon lopen morgenvroeg, dan ben ik niet de enigedie zijn wekker zet om te lopen...
![]()
![]()
Twijfel nog eventjes hoorquote:Dacht zelf aan half 6, maar ik weet niet hoe laat het vanavond gaat worden..
![]()
om half 6 ben ik net begonnen aan mijn warming-up rondje.
Maar inderdaad, jij zal wel een lekkere versnapering pakken vanavond om Yur zijn verjaardag te vieren.
Dan kan het wel zwaar zijn morgen vroeg ja!![]()
![]()
Wellichtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:36 schreef streamnl het volgende:
om half 6 ben ik net begonnen aan mijn warming-up rondje.
Maar inderdaad, jij zal wel een lekkere versnapering pakken vanavond om Yur zijn verjaardag te vieren.
Dan kan het wel zwaar zijn morgen vroeg ja!Of gewoon een bak thee
*saai*
![]()
Ik ga weer over mijn vroegere diensttijd praten...
Weet je hoe ze die sportmomenten noemen (de dag na het drinken) ???
Ontgiften!
![]()
![]()
Oke ik heb voor mezelf besloten dat ik morgenvroeg eerst ga kijken hoe ik die 5km loop. Aan de hand daarvan bepaal ik of ik a.s. meeloop.
(en vanavond checken met mijn vrouw of zij niet iets gepland heb, wat ik waarschijnlijk weer vergeten ben)
![]()
Ik zou willen dat ik kon lopen, maar mijn benen zijn nu helemaal kapot van dit weekend. Ik gok erop dat ik op zijn vroegst volgend jaar weer kan lopen.
Jullie lekker genoten van het warme weer en nog een beetje kunnen rennen?Feyenoord Rotterdam![]()
Volgend jaar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
Ik zou willen dat ik kon lopen, maar mijn benen zijn nu helemaal kapot van dit weekend. Ik gok erop dat ik op zijn vroegst volgend jaar weer kan lopen.
Jullie lekker genoten van het warme weer en nog een beetje kunnen rennen?Wat heb je gedaan?
![]()
![]()
Ben je door een mijnenveld gerend ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
Jullie lekker genoten van het warme weer en nog een beetje kunnen rennen?![]()
![]()
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Pinkpop incl blessurequote:. Vanaf zondag met verband gelopen
en daarna kon ik niet meer springen.
Ten eerste, omdat het heel erg pijn deed.
Ten tweede, van de spierpijn
Ten derde, door de vermoeidheid
en er zijn nog wel een paar redenen.
Misschien vandaag of morgen maar even richting dokter/ziekenhuisFeyenoord Rotterdam![]()
Maar wat heb je nou gedaan dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pinkpop incl blessure. Vanaf zondag met verband gelopen
Misschien vandaag of morgen maar even richting dokter/ziekenhuis
En ga anders ff langs je huisarts, als het echt ernstig is kan hij je doorverwijzen en ben je sneller aan de beurt in het ziekenhuis![]()
![]()
Balenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pinkpop incl blessure. Vanaf zondag met verband gelopen
Misschien vandaag of morgen maar even richting dokter/ziekenhuisWel goed koelen he
![]()
![]()
Ik ging helemaal los en was aan het springen als een malle. Had afgelopen donderdag mijn andere blessure weer terug vanwege een sprintje naar de bus. Vanaf dat moment was ik dus aan het strompelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar wat heb je nou gedaan dan?
En ga anders ff langs je huisarts, als het echt ernstig is kan hij je doorverwijzen en ben je sneller aan de beurt in het ziekenhuis
Feyenoord Rotterdam![]()
Ohhhh ja dat is waar ja! Auwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ging helemaal los en was aan het springen als een malle. Had afgelopen donderdag mijn andere blessure weer terug vanwege een sprintje naar de bus. Vanaf dat moment was ik dus aan het strompelenKoelen en op naar de dokter
En beentje omhoog.
![]()
Dit weekend was het bier lauw op het moment van drinken, terwijl het koel getapt werdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:06 schreef YUR het volgende:
Koelen werkt optimaal als je van binnenuit koelt. Met koud bier.
Feyenoord Rotterdam![]()
Je was dus aan het verzakenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit weekend was het bier lauw op het moment van drinken, terwijl het koel getapt werd.
![]()
![]()
Maar mijn rondje vandaag ging ook wel chill. Merk toch wel dat mijn lichaam weer gewend raakt aan hardlopen.Al viel de laatste interval ronde me toch (mentaal) wat zwaar
![]()
![]()
Train maar gewoon op afstand. Bij de marathon zijn de omstandigheden totaal anders. Op sommige punten word je opgehouden en op andere weer meegezogen. Als je zorgt dat je stabiel 9,5-10 KM in het uur kunt lopen is er geen probleem. Vaak ga je toch iets sneller. :-)quote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef DJMO het volgende:
![]()
quote:. Met 30 graden (zo voelde het) en de hele dag in de zon vond ik het vrij onverstandig om snel bier te drinken. Gisteren 10 liter water op en hoefde niet eens naar de wc. Echt niet normaal.
Feyenoord Rotterdam![]()
10 liter water op een dag... Klinkt gezond!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]. Met 30 graden (zo voelde het) en de hele dag in de zon vond ik het vrij onverstandig om snel bier te drinken. Gisteren 10 liter water op en hoefde niet eens naar de wc. Echt niet normaal.
![]()
![]()
Vast niet, maar op het moment dat je het op had was je weer uitgedroogd. 10L zal wel overdreven zijn, maar ik heb wel echt veel gedronken per dag.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef VKV het volgende:
[..]
10 liter water op een dag... Klinkt gezond!Feyenoord Rotterdam![]()
Hm, niemand die zo'n 'poppende' knie anderhalve dag na laatste training bekend voorkomt? Spierpijn die je pas de volgende dag voelt ken ik wel natuurlijk, maar niet dit.. Toch toeval dan en geen lopers-kwaaltje?
Het neemt trouwens al wat af gedurende de dag, maar hoopte toch op wat ervaringsdeskundigen!![]()
Ben weer bezig aan m'n 2e sessie fanatiek zijn (eerste sessie was 6 weken) na 2,5 week wat minder door feesten, studie en gezondheidsklachten. Voelt weer goed. Ook op m'n eten aan 't letten en ik merk na een paar dagen alweer dat het mentaal zoveel goed doet.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 15:58:23 ]![]()
Zit te denken om mee te gaan doen aan de 8 km bij de de Marathon van Amsterdam. Volgens mij moet dat wel haalbaar zijn, is tenslotte pas in oktober.![]()
Niet te veel drinken, daar krijg je zo'n dikke vochtkop vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vast niet, maar op het moment dat je het op had was je weer uitgedroogd. 10L zal wel overdreven zijn, maar ik heb wel echt veel gedronken per dag.
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ben weer bezig aan m'n 2e sessie fanatiek zijn (eerste sessie was 6 weken) na 2,5 week wat minder door feesten, studie en gezondheidsklachten. Voelt weer goed. Ook op m'n eten aan 't letten en ik merk na een paar dagen alweer dat het mentaal zoveel goed doet.Hoorah private!
![]()
Grr scheen os beetje gevoelig vandaag. Niet echt pijn maar niet comfortabel. Gelukkig had ik al besloten dat ik wat extra rust pak omdat het kan en pas dodag weer ga. Heb nog 3 trainingen nodig tot de 10 km in Amersfoort.Niet meer actief op Fok!![]()
*even binnenvalt zonder kloppen*
is het handig / verstandig om met een blaasontsteking te lopen? :/Ik heb er één en ik ben er trots op
Mja denk dat niet overal een pasklaar antwoord op te vonden is. Doen wat voor jou goed voelt. Pakt dat verkeerd uit, dan weet je dat ook weer. Je kunt ook te voorzichtig zijn
Een dikke vochtkop?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Niet te veel drinken, daar krijg je zo'n dikke vochtkop van
[..]
[..]Hoorah private!
Een dikke kop heb ik al
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Nou dan zul je er in ieder geval geen vetbek of een papsnoet van krijgenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een dikke vochtkop?Een dikke kop heb ik al
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet hoe vrouwen aan een blaasontsteking komenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:46 schreef DJMO het volgende:
*even binnenvalt zonder kloppen*
is het handig / verstandig om met een blaasontsteking te lopen? :/![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:06 schreef Drassss het volgende:
Heerlijk weer 11km binnen het uur kunnen lopen. Ook lekker vochtig weer dus lekker zwetenNetjens
![]()
Evy 14 gedaanKreeg nog een tip van een andere hardloper terwijl hij langsrende maar ik had Evy op dus verstond alleen 'Beginnerstip' oids
![]()
Heb maar vriendelijk gelachen en verder gehobbeld
SPOILER: Stats van hardloopnoob voor de geïnteresseerden :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef Viking84 het volgende:
Leuke test van Runners World op Facebook. Ik ben een hoofd leeg-loper.
Dank je wel! En dat komt vast wel goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Yur!![]()
En dat je maar veel leuke hardloopspullen mag krijgen...Heb mn Garmin al gekregen in maart...voor de CPC
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Dank je wel! En dat komt vast wel goedHeb mn Garmin al gekregen in maart...voor de CPC
Photogenic guy-icon
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Nee, sorry...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef Sheriam het volgende:
Hm, niemand die zo'n 'poppende' knie anderhalve dag na laatste training bekend voorkomt? Spierpijn die je pas de volgende dag voelt ken ik wel natuurlijk, maar niet dit.. Toch toeval dan en geen lopers-kwaaltje?
Het neemt trouwens al wat af gedurende de dag, maar hoopte toch op wat ervaringsdeskundigen!
Succes iig met de knie.![]()
![]()
Vanavond mogen we allemaal de Perry Shop leegkopen
1. Het hartslaghorloge dat ik gekocht hebt ondersteunt meer voor, tijdens en na het trainen. Is iets verder ontwikkeld dan de functionaliteiten van bijvoorbeeld Endomondoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarom ben je over gegaan op een hartslaghorloge? Ik heb eventueel wel intersse
2. Telefoon is wel groot ierdere keer mee.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mocht je je nog bedenken: morgenavond 25% korting in de online winkel van Perry, ook in de fysieke winkels, maar dan moet je een uitnodiging meenemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerlijk gezegd? nee dat weet ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:00 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je weet hoe vrouwen aan een blaasontsteking komenik weet wel dat ik 10 jaar geleden met een verwaarloosde blaasontsteking ben blijven lopen en in het ziekenhuis eindigde met nierbekkenontsteking. Vandaar dat ik vanmorgen, nadat ik gisteren wat last had, meteen een urinetest heb laten doen bij de ha.
@Yur nog gefeliciteerd!Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat een smeerlappen zijn het toch ook bij Perry. Hebben ze gewoon de prijzen verhoogd!
Hier de test van Runnersworld Nederland die op FB staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
Vraag 3 vind ik maar een rare vraag. Alsof je met een paar shirts/broeken geen behoorlijk fanatieker loper bent![]()
![]()
Ja, die vond ik ook wat raarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:35 schreef Drassss het volgende:
Vraag 3 vind ik maar een rare vraag. Alsof je met een paar shirts/broeken geen behoorlijk fanatieker loper bent
En ik ben schijnbaar een 'hoofd leeg loper'
Ja doei.![]()
ik ook , ik schaar mezelf ook meer onder de prestatieloper dan onder de hoofd-leeg lopers, het is vraag drie die maakt dat ik onder de hoofd leeg lopers val
Tja ik krijg 2x 5 punten op mijn bakkus, omdat ik geen zin heb om in de regen te lopen + die klerenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ook wat raar
En ik ben schijnbaar een 'hoofd leeg loper'Tja dan gaat het hard ook al scoor je bij de andere vragen amper punten haha.
![]()
Ik hoef geen test in te vullen om te weten dat ik een hoofd-leeg-loper ben. Iedere keer als ik loop, zweet ik al het water uit mn hoofdF means you're fucked![]()
Net aan een prestatieloper, opzich ook niet verassend
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Hier de test van Runnersworld Nederland die op FB staatHeb je geen linkje voor mij ? Kan hem niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wist ook niet zo goed wat ik met vraag 3 moest idd, want geen enkele optie matchte perfect met mij, maar de einduitslag (hoofd leeg-loper) klopt wel.
Waarom linkje? Op hun pagina staat niets anders dan hier hoor. Anders even Runnersworld Nederland opzoeken op FB
.
Ik heb ingevuld dat ik alleen in de regen loop als het moet vanwege een wedstrijd, anders nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik krijg 2x 5 punten op mijn bakkus, omdat ik geen zin heb om in de regen te lopen + die klerenTja dan gaat het hard ook al scoor je bij de andere vragen amper punten haha.
.
Had ik maar daar stond zoveel door elkaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik wist ook niet zo goed wat ik met vraag 3 moest idd, want geen enkele optie matchte perfect met mij, maar de einduitslag (hoofd leeg-loper) klopt wel.
Waarom linkje? Op hun pagina staat niets anders dan hier hoor. Anders even Runnersworld Nederland opzoeken op FB
.
En nu vind ik hem op de RW website
![]()
![]()
Gelegenheidsloper..
Net ff bij Perry besteld. Apart trouwens dat de kortingscode die ik net in m'n mailbox kreeg anders is dan de kortingscode die in het vorige topic staatWel balen dat het shirt dat ik wil niet in mijn maat in de webshop staat (ik had 'm vanmiddag wel in m'n handen bij Perry toen ik ff ging kijken).
![]()
Maar goed, als het goed binnenkort wel een nieuwe short en voor Swets een nieuw shirt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Waarom doet Perry dit trouwens? Komt er een nieuw lijn kleding aan? De website is trouwens wel super traag.![]()
Jeuuuj ik ben een spacekeesquote:De ‘hoofd leeg’-loper
Jij vindt bijna niets lekkerder dan alle druk en spanning van een lange dag werken eruit te lopen. Even helemaal weg uit het dagelijks leven. Alleen met je eigen lichaam en in je eigen hoofd. Het liefst loop je dan ook alleen, als in een soort trance. Wedstrijden doe je ook. De beleving en het uitlopen zijn voor jou belangrijker dan de tijd. Hardlopen is een ‘way of life’.Tijden worden wel belangrijk als ik eenmaal een flinke conditie heb, daar niet van. Weer of geen weer = hardloop weer.
Ben trouwens wel zo'n idioot die hardlopen met een regenbuitje juist lekker vindt.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerlijk gezegd? nee dat weet ik nietik weet wel dat ik 10 jaar geleden met een verwaarloosde blaasontsteking ben blijven lopen en in het ziekenhuis eindigde met nierbekkenontsteking. Vandaar dat ik vanmorgen, nadat ik gisteren wat last had, meteen een urinetest heb laten doen bij de ha.
@Yur nog gefeliciteerd!quote:In young sexually active women, sexual activity is the cause of 75–90% of bladder infections, with the risk of infection related to the frequency of sex.[1]![]()
![]()
heel veel winkel(keten)s doen dit regelmatigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef xzaz het volgende:
Waarom doet Perry dit trouwens? Komt er een nieuw lijn kleding aan? De website is trouwens wel super traag.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Voor degenen die in Ljouwert en omgeving wonen: Op de Centrale heb je Sportsworld (of iets dergelijks). Mega grote hal met super goedkope sportkleding.
2 Nike shirtjes voor 10
1 joggingbroek voor 7,50
1 sportbroekje voor 5
1 sweathoodie voor 5
totaal 27,50![]()
![]()
QFTquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Guppyfriend het volgende:
even banaantje opeten, glas water en een kwartiertje wakker worden en dan even een ochtendloopje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Moggeuh reservekiwiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
QFT
even banaantje opeten, glas water en een kwartiertje wakker worden en dan even een ochtendloopje
nee...want ik doel nu op de marathon maar ergens, diep weg, zit het verlangen om later over te stappen op ultra's,gewoon als training een uurtje of 3 hardlopend rondzwervenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zo duidelijker?
en met afstand komt vanzelf snelheid
[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-05-2012 19:50:18 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Morge jarige Jobquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ingevuld dat ik alleen in de regen loop als het moet vanwege een wedstrijd, anders niet.
Weet niet of ik hier goed zit, mag evt. verplaatst worden.
Ik wil ook gaan beginnen met hardlopen met als doel om af te vallen, even de laatste kilootjes eraf zodat het in de zomer allemaal weer strak is!
Alleen nu had ik een paar vragen, of meer een verzoek om goeie tips van jullie.
Wat halen jullie de motivatie vandaan om hard te lopen en de voldoening?
En verder zou ik graag nog wat tips willen over wat het beste is, hoelang lopen e.d
Ik hoor graag van jullie!![]()
Laat mij de eerste zijn die je welkom heet in dit Topic.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:04 schreef Omniaer het volgende:
Ik wil ook gaan beginnen met hardlopen met als doel om af te vallen, even de laatste kilootjes eraf zodat het in de zomer allemaal weer strak is!
En verder zou ik graag nog wat tips willen over wat het beste is, hoelang lopen e.d
Ik hoor graag van jullie!
Welkom en alvast gefeliciteerd met het zetten van de eerste stap !![]()
Bedankt voor het warme onthaal!
Ik vindt het nu echt nodig worden om er iets aan te doen en mij lijkt hardlopen te makkelijkste oplossing omdat je het vrijwel altijd en overal kan doen.![]()
Paar gouden regels:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Omniaer het volgende:
Bedankt voor het warme onthaal!
Ik vindt het nu echt nodig worden om er iets aan te doen en mij lijkt hardlopen te makkelijkste oplossing omdat je het vrijwel altijd en overal kan doen.
1. Eerst conditie, dan snelheid
2. Laat je schoenen aanmeten in een hardloopwinkel
3. Je loopt voor jezelf
4. Goed rekken en strekken voor EN na het hardlopen
That's about it![]()
![]()
4. Doe ik eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Paar gouden regels:
3. Je loopt voor jezelf
That's about it![]()
5. Zoek motivatie. Kan dit topic zijn, een loopgroep, of een Podcastserie die je afwerkt, zoals Evy of Renate[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, Evy is heel motiverend met haar gemiddelde top 40 hitjes van 5 jaar geleden met als klap op de vuurpijl JB.![]()
Zo, het eerste setje kleren en de schoenen zijn gehaald!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
4. Doe ik eigenlijk nooit![]()
5. Zoek motivatie. Kan dit topic zijn, een loopgroep, of een Podcastserie die je afwerkt, zoals Evy of RenateShame on you!
En motivatie heeft ie: Le kilo's die er af moeten.![]()
Ik vond vooral haar woorden aan het einde motiverend. "Morgen heb je een dagje rust, maar overmorgen heb ik weer een training op de agenda staan. Jij bent er zeker ook weer bij dan, toch?" En dan dacht ik, oh yeah![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb een HRM, maar loop ook regelmatig zonder. Dacht dat je wat specifieks wilde weten erover...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef Wiehoe het volgende:
Omdat ik gisteren een hartslaghorloge heb gekocht heb ik vanaf morgen mijn bluetooth hartslagmeter over. Wellicht liefhebbers? Ik hoef er alleen de verzendkosten voor te hebben.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gast, echt. Je doet het er gewoon om he, in elk topic waar je in post.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef datisstom het volgende:
Rekken en strekken is ook nergens voor nodig trouwens. Rustig beginnen en dan uitlopen.
Als je onnozel wil doen, ga lekker naar ONZ, en blijf daar.![]()
M'n Start to Run trainster deed het ook nooit, zei zequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Shame on you!
En motivatie heeft ie: Le kilo's die er af moeten.Alleen als ze met ons liep. En zij heeft de marathon van London dit jaar gelopen
Don't feed the troll honeyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gast, echt. Je doet het er gewoon om he, in elk topic waar je in post.
Als je onnozel wil doen, ga lekker naar ONZ, en blijf daar.
Voor het hardlopen heb je meer aan dynamische oefeningen ipv statisch rekken en strekken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Paar gouden regels:
3. Je loopt voor jezelf
That's about itIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn motivatie is inderdaad dat het buikje weg moet voor de zomer, ik wil dit al een tijdje maar kon het nooit opbrengen om iets sportiefs te gaan doen![]()
Nu ben ik er helemaal klaar mee en wil ik echt gaan beginnen met de eerste meters (kilometers) hard lopen!
Als je eenmaal een paar keer hebt hardgelopen is het dan ook zo dat je het lekker gaat vinden, of dat het een ritme wordt of iets? hoe ervaren jullie dat?![]()
Welkom!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:04 schreef Omniaer het volgende:
Ik hoor graag van jullie!
Goed bezigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Zo, het eerste setje kleren en de schoenen zijn gehaald!
Goudvis87 en Nero22 hebben een mailtjeIk heb het schema gevonden in de bende die m'n harde schijf is
Welkom, hier mijn tips.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Omniaer het volgende:
Mijn motivatie is inderdaad dat het buikje weg moet voor de zomer, ik wil dit al een tijdje maar kon het nooit opbrengen om iets sportiefs te gaan doen![]()
Nu ben ik er helemaal klaar mee en wil ik echt gaan beginnen met de eerste meters (kilometers) hard lopen!
Als je eenmaal een paar keer hebt hardgelopen is het dan ook zo dat je het lekker gaat vinden, of dat het een ritme wordt of iets? hoe ervaren jullie dat?
1. Goede hardloopschoenen kopen
2. Voor het lopen rekken en strekken
3. Podcast van Renate Wennemars of Evy gebruiken om op te bouwen.
4. Dit topic volgen.
5. Zie TT je krijgt de Runner's High ervan
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Sorry skatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n Start to Run trainster deed het ook nooit, zei zeAlleen als ze met ons liep. En zij heeft de marathon van London dit jaar gelopen
[..]
Don't feed the troll honey
True, maar wat je ook kiest: Zorg ervoor dat je er je tijd voor neemt en je je er goed bij voelt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Voor het hardlopen heb je meer aan dynamische oefeningen ipv statisch rekken en strekken.
En het helpt blessures te voorkomen.
Voor mij is het meer een ritueel om me lichamelijk en mentaal voor te bereiden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Omniaer het volgende:
Als je eenmaal een paar keer hebt hardgelopen is het dan ook zo dat je het lekker gaat vinden, of dat het een ritme wordt of iets? hoe ervaren jullie dat?Het wordt een soort ritme inderdaad. Wat voor loper je ook bent. Je merkt vanzelf dat je energieker wordt en mentaal ook groeit.
Je kunt Evy gaan doen, maar ook het zijn er op internet genoeg schema's te vinden. Bijv. van Run2Day, Runnersworld etc. Die zijn voor iedereen haalbaar. Of een loopgroep kan ook handig zijn, en gezellig.
Ik zou zeggen probeer het eens uit wat voor jou het fijnste loopt.![]()
Bedankt voor alle goeie tips en tricks tot nu toe!
Wat ik vooral hoop is dat ik na het een paar keer gedaan te hebben en leuk ga vinden en uit mijzelf zin ga krijgen om hard te lopen!
Ik wil proberen om of s'ochtends heel vroeg hard te lopen, of s'avonds uit school of stage nog even wat tijd ervoor te pakken!![]()
Mjah in dit geval heeft hij gelijk. Het nut van rekken en strekken is redelijk dubieus. Er zijn net zoveel experts voor als tegen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gast, echt. Je doet het er gewoon om he, in elk topic waar je in post.
Als je onnozel wil doen, ga lekker naar ONZ, en blijf daar.![]()
Net zei ze tegen me: "Zo dat was het!... Nog een klein stukje!" Dus na het eerste zinnetje was ik alweer afgeremdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vond vooral haar woorden aan het einde motiverend. "Morgen heb je een dagje rust, maar overmorgen heb ik weer een training op de agenda staan. Jij bent er zeker ook weer bij dan, toch?" En dan dacht ik, oh yeah!![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Is dat een app :-$ ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Net zei ze tegen me: "Zo dat was het!... Nog een klein stukje!" Dus na het eerste zinnetje was ik alweer afgeremd
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok tnx!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee is een serie mp3's waarop je wordt begeleidt in je hardlopen.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet dat ik nogmaals de discussie wil aanwakkeren maar ik zie net dat iemand aangaf om te rekken en te strekken voordat je begint met lopen. In feite ben je dan nog koud? Dan gaan je spieren er toch aan?Feyenoord Rotterdam![]()
Nee je maakt ze juist warm/ rekt ze op. Je moet ook niet zeg maar het Krak=Ho principe aanhouden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef Fuszy het volgende:
Niet dat ik nogmaals de discussie wil aanwakkeren maar ik zie net dat iemand aangaf om te rekken en te strekken voordat je begint met lopen. In feite ben je dan nog koud? Dan gaan je spieren er toch aan?![]()
Ik snap best dat je ze oprekt, maar het is volgens mij verstandiger om rustig aan 2 minuten te lopen en daarna te rekken en strekken. Dit omdat je spieren dan al een beetje warm zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee je maakt ze juist warm/ rekt ze op. Je moet ook niet zeg maar het Krak=Ho principe aanhouden.
het krak = ho principe is overigens af te raden
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb zelf dan al 5 minuten gewandeld om warm te worden. Ik zou zelf nooit koud rekken en strekken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef Fuszy het volgende:
Niet dat ik nogmaals de discussie wil aanwakkeren maar ik zie net dat iemand aangaf om te rekken en te strekken voordat je begint met lopen. In feite ben je dan nog koud? Dan gaan je spieren er toch aan?Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
QFT
even banaantje opeten, glas water en een kwartiertje wakker worden en dan even een ochtendloopjeenough said....
en nog steeds moet ik lachen bij zoveel zelfkennisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef datisstom het volgende:
Rekken en strekken is ook nergens voor nodig trouwens. Rustig beginnen en dan uitlopen.
Maar, ik las een paar dagen terug dat datisstom zijn lesje geleerd heeft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en nog steeds moet ik lachen bij zoveel zelfkennis
Maar, ik las een paar dagen terug dat datisstom zijn lesje geleerd heeftFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Zo, het eerste setje kleren en de schoenen zijn gehaald!
![]()
ik kom ook weer de hardloopdraad oppakken. Bijna een jaar niet meer gelopen, vorig jaar bijna aan het einde van Evy gestrand met knie-problemen. Inmiddels verhuisd, 8 kilo afgevallen en woon nu in de buurt van een fijn bos
![]()
en een stadspark. Net Evy 1 maar weer eens aangezet en het ging mij verbazingwekkend goed af.
![]()
Datisstom had een paar maanden geleden het idee dat hij zich binnen een paar weken zou kunnen ontpoppen tot een Olympisch kampioen op de middenlange afstand....moet ik nog meer zeggen?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-05-2012 21:18:18 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
klinkt bekendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Datisstom had een paar maanden geleden het idee dat hij zich binnen een paar weken zou kunnen tot een Olympisch kampioen op de middenlange afstand....moet ik nog meer zeggen?![]()
al zeggen sommige wetenschappers dat rekken/strekken juist niet goed is..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb zelf dan al 5 minuten gewandeld om warm te worden. Ik zou zelf nooit koud rekken en strekken.![]()
Ik denk dat ik om dezelfde reden in de lappenmand lig. Ook al is de echte reden nu pinkpop gewordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Datisstom had een paar maanden geleden het idee dat hij zich binnen een paar weken zou kunnen tot een Olympisch kampioen op de middenlange afstand....moet ik nog meer zeggen?. Moet even tijd vrij maken om richting de dokter te gaan.
Feyenoord Rotterdam![]()
dat lukte juist niet...als ik de posts van bijv Viking lees over het feit dat ze direkt vanuit haar vlooienbunker haar loopschoenen aantrekt dan denk ik...lekkerquote:
Maar ik weet van te voren al dat ik mijzelf voor de gek hou...waarom trap ik er elke keer toch weer in.
Het lukt me 's ochtends gewoon niet om een lekker ritme te vinden en loop echt te stompen..kortom 7km met horten en stoten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je moet ook pas gaan stretchen als je spieren al een beetje opgewarmd zijn, na 5 minuten bijv.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef Fuszy het volgende:
Niet dat ik nogmaals de discussie wil aanwakkeren maar ik zie net dat iemand aangaf om te rekken en te strekken voordat je begint met lopen. In feite ben je dan nog koud? Dan gaan je spieren er toch aan?
Over stretchen zijn over het algemeen de meningen verdeeld, maar over dat het stretchen van koude spieren niet goed is, is iedereen het wel over eens.![]()
welkom terug Schrootjeskoningin!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
ik kom ook weer de hardloopdraad oppakken. Bijna een jaar niet meer gelopen, vorig jaar bijna aan het einde van Evy gestrand met knie-problemen. Inmiddels verhuisd, 8 kilo afgevallen en woon nu in de buurt van een fijn bos
![]()
en een stadspark. Net Evy 1 maar weer eens aangezet en het ging mij verbazingwekkend goed af.
Hoi RDquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
welkom terug Schrootjeskoningin!!Dat schrootjespaleis, daar woon ik nu dus niet meer. Mag mezelf straks na een uitputtend loopje nog even naar 3hoog lopen, hahaha.
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
![]()
Hoi!!
Lang leve een liftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoi RDDat schrootjespaleis, daar woon ik nu dus niet meer. Mag mezelf straks na een uitputtend loopje nog even naar 3hoog lopen, hahaha.
![]()
![]()
Hoi en (weer) welkomquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Luiwammes
En het lijkt hier de KSC wel, hahaha.![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Welkom aan alle nieuwkomers!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik te veel met papers bezig ben om te gaan lopen. En stiekem een klein beetje lui ben. Hopelijk kan ik vanavond nog goed doorwerken en morgenochtend gaan lopen. Het kriebelt wel!![]()
Ik geloof niet in dokters wat hardloopblessures betreft. Als je toch advies wilt, ga dan naar een sportarts of fysio. Een huisarts is een generalist.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik om dezelfde reden in de lappenmand lig. Ook al is de echte reden nu pinkpop geworden. Moet even tijd vrij maken om richting de dokter te gaan.
Verder doe ik ook niet aan rekken en strekken, maar wie ze wel wil doen: doe dat idd nadat je warmgelopen bent. Ik doe wel blessureherstelbevorderende (3 x woordwaarde) en versterkende oefeningen nu.Niet meer actief op Fok!![]()
Die tijd is ook al even voorbij hoor, rdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat lukte juist niet...als ik de posts van bijv Viking lees over het feit dat ze direkt vanuit haar vlooienbunker haar loopschoenen aantrekt dan denk ik...lekker
Maar ik weet van te voren al dat ik mijzelf voor de gek hou...waarom trap ik er elke keer toch weer in.
Het lukt me 's ochtends gewoon niet om een lekker ritme te vinden en loop echt te stompen..kortom 7km met horten en stoten. Ik loop voortaan ook lekker 's middags/begin van de avond
. Dan kan ik ook rustig de tijd nemen, omdat ik geen trein hoef te halen enzo
.
way to go!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die tijd is ook al even voorbij hoor, rd. Ik loop voortaan ook lekker 's middags/begin van de avond
.
Ik kon meteen al merken dat het niet lekker ging want ik liep echt te "sloffen",ik hoorde geen lekkere cadans'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop tegenwoordig eigenlijk alleen ca. 2 uur na het avondeten.
's ochtends extra vroeg op om voor het werk nog even een uurtje te lopen.. no way![]()
![]()
douche-eendje![]()
Ik had destijds nogal last van groepsdruk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik om dezelfde reden in de lappenmand lig. Ook al is de echte reden nu pinkpop geworden. Moet even tijd vrij maken om richting de dokter te gaan.
![]()
Morgen ff naar fysio en na herstel gaan we van de 5 naar de 10 km.![]()
Ik heb maar een halfuurtjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef STING het volgende:
's ochtends extra vroeg op om voor het werk nog even een uurtje te lopen.. no way. Bovendien heb ik een zitbaan, dus vind ik het lekker om de energie er even uit te lopen
.
Ik ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef STING het volgende:
's ochtends extra vroeg op om voor het werk nog even een uurtje te lopen.. no wayIk krijg anders fataal kramp.
![]()
Wat heb je dan precies?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik had destijds nogal last van groepsdruk.![]()
Morgen ff naar fysio en na herstel gaan we van de 5 naar de 10 km..
Ik mis denk ik wat, hoezo heb je maar een half uurtje?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb maar een halfuurtje. Bovendien heb ik een zitbaan, dus vind ik het lekker om de energie er even uit te lopen
.
![]()
![]()
Zeker weten dat het geen spierpijn is? (dat je het aan beide kanten hebt is wel opmerkelijk nml)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef datisstom het volgende:
[..]
Beide achillespezen doen pijn als ik begin te rennen.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik bedoel dat 6:00 uur opstaan voor mij wel het vroegste is (zeker in de winter) en dan heb ik dus een halfuur om te lopen voor ik moet douchen en richting het werk moetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik mis denk ik wat, hoezo heb je maar een half uurtje?(1,5 uur enkele reistijd).
Tuurlijk niet, ik ben al 2 maanden herstellende.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeker weten dat het geen spierpijn is? (dat je het aan beide kanten hebt is wel opmerkelijk nml)![]()
Oi, dan heb je je kuiten aardig aan gort gelopen iddquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef datisstom het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik ben al 2 maanden herstellende..
Laat je je schoenen ook even checken?Niet meer actief op Fok!![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oi, dan heb je je kuiten aardig aan gort gelopen idd.
Laat je je schoenen ook even checken?
Waarop?![]()
Of ze wel geschikt voor je zijn.quote:
Geen idee waar je nu op loopt en waar je ze hebt laten aanmeten?Niet meer actief op Fok!![]()
Ik heb ze nu bij Run2Day laten aanmeten, dus dat moet opzich goed zijn. Ik weet wel van mezelf dat ik overproneer een een knikvoet heb.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of ze wel geschikt voor je zijn.
Geen idee waar je nu op loopt en waar je ze hebt laten aanmeten?![]()
Ben je er al mee naar een arts/sportfysio geweest?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:43 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik heb ze nu bij Run2Day laten aanmeten, dus dat moet opzich goed zijn. Ik weet wel van mezelf dat ik overproneer een een knikvoet heb.![]()
ESCquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg trouwens 'fataal' epilepsie van jouw UI, datisstom.![]()
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 6:00 uur opstaan voor mij wel het vroegste is (zeker in de winter) en dan heb ik dus een halfuur om te lopen voor ik moet douchen en richting het werk moet(1,5 uur enkele reistijd).
![]()
6:00 is idd wel een psychogische grens qua opstaan. Een mens behoort gewoon nog niet op te staan als er bijv. 5 staat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, op die manier![]()
6:00 is idd wel een psychogische grens qua opstaan. Een mens behoort gewoon nog niet op te staan als er bijv. 5 staat
En 6 uur is al wel heel vroeg jaAls ik moet werken staat m'n wekker uiterlijk om 6 uur, dus no way in hell dat ik voor m'n werk ga lopen
Inderdaad, 6 uur is al heel vroegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
En 6 uur is al wel heel vroeg jaAls ik moet werken staat m'n wekker uiterlijk om 6 uur, dus no way in hell dat ik voor m'n werk ga lopen
7 uur is hier nu de standaard, met zo nu en dan een uitschieter naar 8 uur.
Oh ja, ik zie het nu, typo. Het was te vroeg vanochtend![]()
![]()
Uhu, morgen naar de fysio. Kan ik weer kilometers gaan maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:46 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ben je er al mee naar een arts/sportfysio geweest?![]()
Misschien even wachten wat hij/zij zegt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:53 schreef datisstom het volgende:
[..]
Uhu, morgen naar de fysio. Kan ik weer kilometers gaan maken.![]()
![]()
Hahaha, jij snapt hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, op die manier![]()
6:00 is idd wel een psychogische grens qua opstaan. Een mens behoort gewoon nog niet op te staan als er bijv. 5 staat.
^^.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:56 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Misschien even wachten wat hij/zij zegt?
Als je wel goeie schoenen hebt, ben je waarschijnlijk gewoon overbelast, datisstom: te snel te veel en te snel willen. 10 procent-regel!
is er al niet genoeg gezegd over Datisstom zijn blessure?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:56 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Misschien even wachten wat hij/zij zegt?
ik word bijna altijd standaard om 5 uur wakker, 7 dagen in de week... zonder wekkerquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar was ik al achter, maar ik had niet verwacht dat ik er nog 3 maanden last van zou hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^.
Als je wel goeie schoenen hebt, ben je waarschijnlijk gewoon overbelast, datisstom: te snel te veel en te snel willen. 10 procent-regel!![]()
Je bent in touch met je inner haan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik word bijna altijd standaard om 5 uur wakker, 7 dagen in de week... zonder wekker![]()
![]()
truste en sterkte Vik enne, morgen gezond weer op!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga pitten iig. Hopelijk doet m'n scheenbeen morgen weer lief.
quote:yup
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga pitten iig. Hopelijk doet m'n scheenbeen morgen weer lief.
![]()
![]()
Als ik nu aan lopen denk ligt m'n avondmaaltijd er alweer uit.
Maar, zin in morgen en het Indiaas was lekker, de rosé nog steeds
Ja doei.![]()
Drie maanden is wel erg lang, dan kon je na je blessure vast amper nog lopen. En wat is last? Echt pijn of meer een beetje een zeurend gevoel? En heb je last bij het hardlopen of ook bij wandelen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef datisstom het volgende:
[..]
Daar was ik al achter, maar ik had niet verwacht dat ik er nog 3 maanden last van zou hebben.Niet meer actief op Fok!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: