SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beter duur dan niet te koop...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Koop dan dumbells waar je zelf schijven aan kan toevoegen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef DJMO het volgende:
nog een vraag... ik denk er over om voor kracht/core dumbells aan te schaffen. Maar welke kan dan het beste doen? 1, 1,5 of 2 kg ?
http://www.helisports.nl/dumbbells.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Om nog even serieus te reageren: Overweeg eens een kettlebell! Mega goede core/kracht/conditie training in een.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef DJMO het volgende:
nog een vraag... ik denk er over om voor kracht/core dumbells aan te schaffen. Maar welke kan dan het beste doen? 1, 1,5 of 2 kg ?![]()
ik heb nu deze voor m'n enkels. die kan ik ook in het begin wel gebruiken voor m'n polsen, maar ik zal op den duur naar iets zwaarders moeten, ik vraag me alleen of ik continu moet blijven verhogen qua gewicht, of dat een bepaald gewicht volstaan om op niveau te blijven als jullie snappen wat ik bedoel ?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
Heb ik al eens gehad, behalve dat het slechte kwaliteit was en ik niet goed uit die flesjes kon drinken, klotste het nogal en schoof die hele belt telkens omhoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu naar gel belts aan het kijken.![]()
is dat zo'n evenwichtsbal? zo'n ding heb ik nl al (gewoon de kindervariant, maar voldoet prima met mijn gammele gewichtquote:Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Om nog even serieus te reageren: Overweeg eens een kettlebell! Mega goede core/kracht/conditie training in een.)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zou die dingen laten voor wat het zijn. Ga je serieus verdiepen in krachttraining, of pak bodyrock.tv erbij en ga volgen wat zij doen. Je gaat dood, I shit you not.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
ik heb nu deze voor m'n enkels. die kan ik ook in het begin wel gebruiken voor m'n polsen, maar ik zal op den duur naar iets zwaarders moeten, ik vraag me alleen of ik continu moet blijven verhogen qua gewicht, of dat een bepaald gewicht volstaan om op niveau te blijven als jullie snappen wat ik bedoel ?Google kettlebelt of check de helisport link, zie je snel genoeg wat het is.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
is dat zo'n evenwichtsbal? zo'n ding heb ik nl al (gewoon de kindervariant, maar voldoet prima met mijn gammele gewicht)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je hoeft niet steeds maar meer, sneller en hoger.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
ik vraag me alleen of ik continu moet blijven verhogen qua gewicht, of dat een bepaald gewicht volstaan om op niveau te blijven als jullie snappen wat ik bedoel ?
Je lijkt de volwassen versie van Datisstom wel.![]()
![]()
aaauuuwwwwwwquote:Op maandag 28 mei 2012 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hoeft niet steeds maar meer, sneller en hoger.
Je lijkt de volwassen versie van Datisstom wel.
maar er zit een kern van waarheid in je post Wyccie... we zijn hardlopers geen bodybuilders en een marathontraining is voornamelijk kilometers maken tot dat je er bij neer val..
Maar af en toe lijkt dat wel een beetje moeilijk door te dringen bij DJMO'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou ja, niet vervelend bedoeld. Maar ze heeft ook weer dat te veel in één keer willen en alsmaar meer en sneller. Dat herken ik erin.![]()
lol. Ja ik jaag mezelf over de top heen .. i knowmaar daar zit een reden achter. en daarnaast zal ik toch voor een marathon in april volgend jaar toch echt sneller en harder moeten gaan. Daarnaast wil ik gewoon serieus aan m'n doel werken. Ik kom niet voor niets, eigenwijs stuk vreten dat ik ben, braaf om advies vragen hier. Ik heb genoeg geleerd van m'n vorige blessure
snelheid is niet het hoofddoel...afstand in de benen krijgen is veel belangrijker en dan komt de snelheid vanzelf zonder dat je jezelf over de kop werk want daar schiet je niets mee opquote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef DJMO het volgende:
lol. Ja ik jaag mezelf over de top heen .. i knowmaar daar zit een reden achter. en daarnaast zal ik toch voor een marathon in april volgend jaar toch echt sneller en harder moeten gaan. Daarnaast wil ik gewoon serieus aan m'n doel werken. Ik kom niet voor niets, eigenwijs stuk vreten dat ik ben, braaf om advies vragen hier. Ik heb genoeg geleerd van m'n vorige blessure
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat moet niet. Het blijft moeilijk, hè.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef DJMO het volgende:
en daarnaast zal ik toch voor een marathon in april volgend jaar toch echt sneller en harder moeten gaan.![]()
Trouwens wel goed dat je nu aan het begin van je training je hoogmoedblessure hebt gehad, als dat over een half jaar gebeurt, is het niet meer zo om te lachen.
Ik ga ook aan de krachttraining. Voor Mudmasters, niet voor het lopen.![]()
Dat is ook mijn grootste angst... tussen nu en de marathon zelf geblesseerd rakenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trouwens wel goed dat je nu aan het begin van je training je hoogmoedblessure hebt gehad, als dat over een half jaar gebeurt, is het niet meer zo om te lachen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Boh die dames van bodyrock :$ so sexy
En een kettlebell is in feite een kanonskogel met een handvat. Je lichaam moet met elke kettlebell oefening harder werken om stabiel te blijven, e voila.![]()
Gewoon rustig aan doen, als je core oefeningen wilt doen:
Pushups, planks, side planks, slow bicycles, en nog wat ander spul, maar ik zou eigenlijk een sportschool willen adviseren en dan daar met free weights aan de gang gaan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga morgen me voor 3 wedstrijden inschrijven:quote:Op maandag 28 mei 2012 23:47 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook aan de krachttraining. Voor Mudmasters, niet voor het lopen.
Almere City Run, 14km, 17 jun
BtB, 10EM, 9 sept
Mudmasters, 12km, 6 okt
En een Garmin?!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik kiep altijd om met die (semi)side planks.Oh bah, die spieren en dan van die kanonskogels erboven.quote:![]()
Wat een site. Jammer dat het allemaal weer zo ge-erotiseerd moet worden.![]()
http://www.blueblizz.com/(...)tle-bal/a17218/0002/
2,5 kilo lijkt me zwaar genoeg voor me ?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja dat is dan wel weer jammer idd. Die thumbnails altijdquote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik kiep altijd om met die (semi)side planks.
[..]
Oh bah, die spieren en dan van die kanonskogels erboven.![]()
Wat een site. Jammer dat het allemaal weer zo ge-erotiseerd moet worden.
En die yoga chick is ook zo heerlijk!![]()
Goed zo. Ik vermijd runs in juni. Dan ga ik van mijn stokkie.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga morgen me voor 3 wedstrijden inschrijven:
Almere City Run, 14km, 17 jun
BtB, 10EM, 9 sept
Mudmasters, 12km, 6 okt
En een Garmin?!
Heb jij je ingeschreven met een team voor Mudmasters?Als ik jou was zou ik gewoon met 1-1,5 beginnen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef DJMO het volgende:
http://www.blueblizz.com/(...)tle-bal/a17218/0002/
2,5 kilo lijkt me zwaar genoeg voor me ?
Je bent toch gewoon beginner én niet zo zwaar. Op het sportcentrum pakken wij ook altijd 1,5, en dat zijn meiden (sorry, Vik) die vaker workouts doen.![]()
Ik loop hoe dan ook, past gewoon in m'n schema (en had er al rekening mee gehouden dat ik 'm ging lopen).quote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
Goed zo. Ik vermijd runs in juni. Dan ga ik van mijn stokkie.Nope, maar er gaan iets van 3-5 bekenden van me ook meedoen, als het goed is. Weet niet of ze ook de 12km gaan doen of voor de 6km gaan.quote:Heb jij je ingeschreven met een team voor Mudmasters?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
LEuke oefening met een kettlebelt: Turkish get up.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:02 schreef slacker_nl het volgende:
LEuke oefening met een kettlebelt: Turkish get up.Lolwutquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:05 schreef wyccie het volgende:
En als je geen Kettlebell bij de hand hebt, doe je het toch gewoon zo:![]()
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Vandaag na een week blessure-leed te hebben gehad weer mijn training opgepakt.
Wat zou de les moeten inhouden? Een zogenoemde "climaxloop" telkens een stapje harder lopen, van joggen tot uiteindelijk wedstrijdtempo. Maar ik heb duidelijk moeite met mijn tempo's.. Wel uitgelopen, maar te hard begonnen en uiteindelijk gewoon niet "steady" gelopen![]()
Helaas heeft RK mijn loop niet goed kunnen tracken, maar weet gewoon zeker dat ik mijn tempo's niet goed onder controle had...![]()
Als ik met een wedstrijd start, dan ren ik altijd twee tandjes lager dan ik zou willen om te voorkomen dat ik me kapot loop.![]()
dat doe ik ook, na een paar kilometer versnel je over het algemeen toch vanzelfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:17 schreef wyccie het volgende:
Als ik met een wedstrijd start, dan ren ik altijd twee tandjes lager dan ik zou willen om te voorkomen dat ik me kapot loop.
ik zie de eerste 3-4km gewoon als warming up'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
trustih schatties
quote:truste DJMO
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
We schrijven allemaal wel eens over een pijntje of een lichte blessure die we voelen maar ik vraag me wel eens af, wanneer stop je met hardlopen...
We voelen allemaal wel eens een krampje o.i.d., zelfs toen we nog niet liepen dus bij deze de volgende vraag:
als op een schaal van een tot tien, een 'n krampje is wat je waarschijnlijk zonder hard te lopen ook gevoeld had, vijf een pijntje of steken zijn die om de zo veel tijd terug komen (paar keer per dag) maar snel weer verdwijnen en meer irritant zijn dan echt zeer en tien een pijn is die je bij elke stap voel...
wanneer zeg je tegen jezelf, he het is misschien beter om niet te gaan hardlopen?
ik denk dat ik dat moment bereik rond de vier of vijf...mijn eigen ervaring is dat het mij aardig lukt om pijntjes etc. lost te lopen.
jullie?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar ondertussen blijf je harder/sneller willen, wat iedereen hier ook zegt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef DJMO het volgende:
![]()
Moeilijk te zeggen... Ik sport al mn hele leven (ook op behoorlijk niveau), dus ik weet wat mijn "normale" pijntjes zijn. Bij die pijntjes kan ik wat verder doorgaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
We schrijven allemaal wel eens over een pijntje of een lichte blessure die we voelen maar ik vraag me wel eens af, wanneer stop je met hardlopen...
We voelen allemaal wel eens een krampje o.i.d., zelfs toen we nog niet liepen dus bij deze de volgende vraag:
als op een schaal van een tot tien, een 'n krampje is wat je waarschijnlijk zonder hard te lopen ook gevoeld had, vijf een pijntje of steken zijn die om de zo veel tijd terug komen (paar keer per dag) maar snel weer verdwijnen en meer irritant zijn dan echt zeer en tien een pijn is die je bij elke stap voel...
wanneer zeg je tegen jezelf, he het is misschien beter om niet te gaan hardlopen?
ik denk dat ik dat moment bereik rond de vier of vijf...mijn eigen ervaring is dat het mij aardig lukt om pijntjes etc. lost te lopen.
jullie?
Bij nieuwe pijntjes stop ik vrij snel, zeg bij 3 of 4. Even een stapje terug, aankijken hoe het zich ontwikkelt. En als het me niet bevalt, ga ik naar de fysio.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 29-05-2012 06:50:27 ]F means you're fucked![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 06:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen... Ik sport al mn hele leven, dus ik weet wat mijn "normale" pijntjes zijn. Bij die pijntjes kan ik wat verder doorgaan.
Bij nieuwe pijntjes stop ik vrij snel, zeg bij 3 of 4. Even een stapje terug, aankijken hoe het zich ontwikkelt. En als het me niet bevalt, ga ik naar de fysio.Plus, ik kom al om de week bij de fysio, dus vragen is dan vrij makkelijk. Ik ben liever iets te voorzichtig dan 'Pijn is fijn, DOORGAAN
'
![]()
![]()
GoedemorgenLes 6 van Evy achter de rug. Wekker om 5:30 gezet.. in slaap gevallen
en toen om 6 uur maar gaan rennen
Stond echt half wakker buiten met mijn hardloopkleding aan
Maar ben wel trots op mezelf dat ik het heb gedaan. Nu even opfrissen en omkleden en maar eens een ontbijt zien te regelen voordat ik naar werk gaDenk dat het yoghurt met honing en walnoten gaat worden
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Goed bezig hoor!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 06:48 schreef Maraca het volgende:
GoedemorgenLes 6 van Evy achter de rug. Wekker om 5:30 gezet.. in slaap gevallen
Maar ben wel trots op mezelf dat ik het heb gedaan. Nu even opfrissen en omkleden en maar eens een ontbijt zien te regelen voordat ik naar werk gaDenk dat het yoghurt met honing en walnoten gaat worden
Geniet van je ontbijt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 06:48 schreef Maraca het volgende:
F means you're fucked![]()
En ik ben weer bij met lezen.
Ik wil 1 ding echt kwijt:
RD, Mensen in een ( soortgelijke) beroep als jou, daar heb ik veel respect voor!
Keep up the good work!!!![]()
Terwijl snelheid niets zegt, km's moet je maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 06:42 schreef GotC het volgende:
Maar ondertussen blijf je harder/sneller willen, wat iedereen hier ook zegt.
Maar goed, mensen moeten t zelf weten.
Qua pijntjes, ik weet wat normaal is voor mijn lijf en wat ik los kan lopen, twijfel ik? Dan neem ik een dagje of 2 extra rust en kijk hoe het dan voelt.
Voelt t echt raar? 1x gehad in 2 jaar. Dan even naar de sportfysio geweest waar ik na 3x klaar was en sindsdien weet ik waar ik qua hamstrings op moet letten.
Better safe than sorry en maar simpel rücksichtslos doorlopen want ' je moet door pijn heen om verder te komen!' geloof ik absolúút niet in.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
BTW waar kijken jullie om te zien waar er wedstrijden zijn? Heb nu een paar gezien maar op beiden staan wedstrijden die de andere niet heeft.
Is er een soort hoofdsite die alles heeft?![]()
www.hardloopkalender.nlquote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:24 schreef streamnl het volgende:
BTW waar kijken jullie om te zien waar er wedstrijden zijn? Heb nu een paar gezien maar op beiden staan wedstrijden die de andere niet heeft.
Is er een soort hoofdsite die alles heeft?![]()
Mijn chronische aandoening versterkt de spierpijn en krampen enkel en het duurt langer eer ik herstel van die zaken die me voorheen een dag of 2 kostte, nu duurt het een week.quote:wanneer zeg je tegen jezelf, he het is misschien beter om niet te gaan hardlopen?![]()
Ik loop dus wel gewoon met die 'klachten', waar ik in het verleden gewoon rust had gepakt puur omdat ik anders maar éen keer zou kunnen sporten in de week.
Ik voel het wel tijdens het lopen en het is niet prettig, maar het is niet anders, anderzijds nog geen 'side-effects' van gekregen.
Ik stop nu pas wanneer het echt anders voelt, trekkerig, bepaalde spieren, wanneer het er echt verkeerd inschiet of bij oude blessure-plekken die opspelen.![]()
Heb enkele jaren geleden voor 'de lol' een keer de Nacht van Gulpen, Kennedymars én vierdaagse van Nijmegen in éen jaar gelopen terwijl m'n voeten echt voor geen meter meer wilden, vierkante blokjes met blaren en losse vellen zeg maar en tóch maar op wilskracht uitgelopen, maar zoiets zou ik niet nogmaals doen wanneer ik er hetzelfde bij gelopen had.![]()
![]()
Goeiemorgen.
W.b. pijntjes: door de meeste pijntjes loop ik gewoon heen. Ik heb zelfs eens gehad dat m'n knie zo'n pijn deed dat ik niet kon stilstaan bij een stoplicht, maar zo veel mogelijk moest doorlopen. Dat ging ook gewoon weer over. Ik weet niet of ik door dit topic sensitiever ben geworden voor pijntjes, maar als ik een pijntje in het dagelijks leven ook voel, dan is dat voor mij op zich wel een teken om het in de gaten te houden. Ik vertrouw m'n scheenbeen ook nog steeds niet, hoor. Ben nog steeds heel voorzichtig en bang om een misstap te maken en dan alsnog een flinke pijnscheut te voelen. Ik wacht af hoe het zich de komende twee weken ontwikkelt. Het moet immers wel minder worden en helemaal overgaan, uiteindelijk. Maar goed, het is een week geleden pas gebeurd, dus moet geduld hebben
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Dank u!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:26 schreef GotC het volgende:
Maar moet zeggen dat de meeste wedstrijden per ongeluk tegenkom, of via wedstrijden![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 06:48 schreef Maraca het volgende:
respect dat je zo vroeg opstaat!
Goed dat ik een rustdag heb vandaag. Beetje last van m'n linker onderbeen, van m'n enkel naar boven toe zeg maar. Hopelijk is dat morgenavond weg en kan ik dan weer lekker lopen. Extra rustdag wordt moeilijk voor me, als ik m'n schema voor 30 juni vol wil houden...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Idd goed dat je bent gaan lopen Maraca. Alle begin is moeilijk. Maar ik prefereer toch 's middags lopen. Was wel erg vroeg en donker en koud soms
.
Oi, last van je scheenbeen? Wat voel je dan? Afwijken van schema is geen ramp: je moet luisteren naar je lichaam, niet naar je schemaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:36 schreef Yuki het volgende:
[..]respect dat je zo vroeg opstaat!
Goed dat ik een rustdag heb vandaag. Beetje last van m'n linker onderbeen, van m'n enkel naar boven toe zeg maar. Hopelijk is dat morgenavond weg en kan ik dan weer lekker lopen. Extra rustdag wordt moeilijk voor me, als ik m'n schema voor 30 juni vol wil houden....
ik ben de laatste weken uitgevallen vanwege een blessure met pijn die ik niet kan thuisbrengen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
jullie?
bij het lopen is het wel irritant en zorgt het ervoor dat ik niet meer kan hardlopen maar ik heb geen helse pijnen. maar ik weet wel dat doorlopen geen optie meer is dat heb ik 1 keer gedaan en dat zorgde ervoor dat ik de rest van de dag ook niet meer normaal kon lopen...
goed naar je lichaam luisteren blijft het advies geloof iknog een weekje en ik ga het weer proberen.
![]()
Iemand die een Android telefoon heeft die je gebruikt voor Endomondo of insgelijks en nog geen hartslagmonitor?![]()
Goedemorgen!![]()
Wow, goed dat je bent wezen lopen Maraca! Dat doe ik je niet na!
Mijn vaste pijntjes ken ik ook wel. Gelukkig zijn het er niet zo veel. Maar ik enk dat het bij 4 ligt.
Maar vorige week had ik plots heel erg veel last van een steek in m'n zij doordat ik net iets te laat een appel had gezeten. Aan het begin lukte het me door te bijten, daarna misten eens kilometer gewandeld en toen heel rustig tot thuis gelopen.
Hopelijk vanmiddag na een dutje en goed op weg te zijn met m'n paper weer lopen.![]()
Het zit meer aan de zijkant/buitenkant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oi, last van je scheenbeen? Wat voel je dan? Afwijken van schema is geen ramp: je moet luisteren naar je lichaam, niet naar je schema.
Afwijken van m'n schema doe ik wel als het echt niet anders kan; als het morgen echt pijn doet (en dus niet alleen een beetje gevoelig is) dan loop ik gewoon niet. Maar het zou fijn zijn als ik gewoon kan lopen. Hoe eerder ik door Evy heen ben, hoe meer km's ik in de benen kan hebben voor de loop op 30 juni... En dat geeft dan weer hoop op makkelijker uitlopen en een iets betere tijd
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wat wil je weten daarover?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:42 schreef Wiehoe het volgende:
Iemand die een Android telefoon heeft die je gebruikt voor Endomondo of insgelijks en nog geen hartslagmonitor?
Ow, en ik zag in 101 DJMO praten over sub4 op de hele, persoonlijk denk ik dat sub6 al een hele opgave zal zijn. sub4 is snel, SNEL, dat is/was mijn doel voor een 5km, en tis niet gelukt. Nu is ieder mens anders, maar laten we het wel een beetje realistisch houden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Afhankelijk van het type pijn, acute steken == stoppen. De rest is afhankelijk van gemoedstoestand, als ik moeig ben ben ik eerder geneigd om te stoppen vanwege het besef dat ik dan eerder geblesseerd raak dan als ik fris en fruitig ben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
jullie?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik gebruik mijn Android telefoon voor Endomondo ja en gebruik geen hartslagmonitor...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:42 schreef Wiehoe het volgende:
Iemand die een Android telefoon heeft die je gebruikt voor Endomondo of insgelijks en nog geen hartslagmonitor?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ja, hoezo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:42 schreef Wiehoe het volgende:
Iemand die een Android telefoon heeft die je gebruikt voor Endomondo of insgelijks en nog geen hartslagmonitor?![]()
![]()
zowaar een keer de nummer 1 op het leaderboard
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Proficiat!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
zowaar een keer de nummer 1 op het leaderboard
(ik sta gewoon 9de)
![]()
Oh my lordEen foto v/d Royal Ten, waar we met zn 5en over de finish gaan, is te zien op de digitale bulletin boards. En die hangen OVERAL in het bedrijf.
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:![]()
En wat (voor hardloopspullen) heeft hij gekregen voor zn verjaardag?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Z'n Garmin Forerunner 210quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
En wat (voor hardloopspullen) heeft hij gekregen voor zn verjaardag?Maar heeft hij in maart al gekregen, omdat hij de CPC er dan mee kon lopen.
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Z'n Garmin Forerunner 210Maar heeft hij in maart al gekregen, omdat hij de CPC er dan mee kon lopen.
Dat klinkt goed
Dus die is al wel flink in gebruik genomen
Mn lijf reageert goed op het uur hardlopen van gisterWel wat gevoelige spieren, maar dat hoort er wel een beetje bij
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wauw wat een complimentjes![]()
Geeft wel motivatie om overmorgen weer zo vroeg op te staan (en dat zal ik nodig hebben want.. Justin Bieber
)
En gefeliciteerd YURDat je gezond en fit mag blijven zodat je samen met GotC rondjes kunt rennen rond het bejaardentehuis
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Gefeliciteerd Yur!
En Gotc, niet jezelf laten aanpraten door dit topic dat het steeds harder moet en meer en weet ik allemaal. Zelf vind ik dat ook minder belangrijk, tuurlijk is het wel leuk maar ik loop om te genieten en te ontspannen, niet om mezelf continue te pushen.
Onder andere een reden waarom ik niet te vaak meepost hier, ik wil het graag ontspannen houden.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik ben ook beetje los aan het komen van het steeds sneller moeten, ik leer steeds meer te genieten van de kilometers die ik maak, dat 'rustige' lopen op de training is ook heerlijk. Pieken doe ik dan wel op die paar wedstrijden in een jaar die ik loopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:55 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd Yur!
En Gotc, niet jezelf laten aanpraten door dit topic dat het steeds harder moet en meer en weet ik allemaal. Zelf vind ik dat ook minder belangrijk, tuurlijk is het wel leuk maar ik loop om te genieten en te ontspannen, niet om mezelf continue te pushen.
Onder andere een reden waarom ik niet te vaak meepost hier, ik wil het graag ontspannen houden.![]()
En ik ben me ook juist aan het focussen op meer km's om een keer de HM te kunnen lopen en volgend jaar mee te doen aan de Roparun
Moggel![]()
![]()
![]()
Temperatuur zakt in 1 dag met ongeveer 8 graden![]()
Naja zal zometeen wel lekker fris zijn om hard te lopen dan.![]()
Begin april was ik nog aan het klooien met hoe ik mijzelf het beste kan trainen voor de HM volgend jaar. Ik deed maar wat totdat ik dit forum echt leerde kennen. Hier heb ik kennis met Evy gemaakt en andere tips en trucs geleerd van jullie. Nogmaals mijn dank hiervoor![]()
![]()
In april liep ik de 5 km in 26.53. Na 8 minuten is mijn hartslag boven de 170 gekomen en daar gebleven. Ik was kei kapot toen ik over "de lijn" kwam.
Daarom ben ik begonnen met les 13 van Evy. Ik dacht dat het niet veel meerwaarde had om met les 1 te beginnen. Morgen ben ik bij les 28 aangekomen. Dus mag ik weer eens proberen om de 5km te lopen. Ik ben er best wel nieuwsgierig naar hoe ik het morgen doe.Het hoeft niet sneller te zijn maar ik hoop toch wel dat mijn hartslag een stuk lager is. Of in ieder in een latere stadium boven de 170 komt. Vind het toch spannend. Voelt een beetje toen ik twaalf was en wist dat ik morgen een cadeau krijg maar niet weet of het tegen gaat vallen![]()
![]()
Gewoon rustig blijven ademhalen. Komt alles goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:06 schreef streamnl het volgende:
Begin april was ik nog aan het klooien met hoe ik mijzelf het beste kan trainen voor de HM volgend jaar. Ik deed maar wat totdat ik dit forum echt leerde kennen. Hier heb ik kennis met Evy gemaakt en andere tips en trucs geleerd van jullie. Nogmaals mijn dank hiervoor![]()
![]()
In april liep ik de 5 km in 26.53. Na 8 minuten is mijn hartslag boven de 170 gekomen en daar gebleven. Ik was kei kapot toen ik over "de lijn" kwam.
Daarom ben ik begonnen met les 13 van Evy. Ik dacht dat het niet veel meerwaarde had om met les 1 te beginnen. Morgen ben ik bij les 28 aangekomen. Dus mag ik weer eens proberen om de 5km te lopen. Ik ben er best wel nieuwsgierig naar hoe ik het morgen doe.Het hoeft niet sneller te zijn maar ik hoop toch wel dat mijn hartslag een stuk lager is. Of in ieder in een latere stadium boven de 170 komt. Vind het toch spannend. Voelt een beetje toen ik twaalf was en wist dat ik morgen een cadeau krijg maar niet weet of het tegen gaat vallen![]()
![]()
Is absoluut waarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:55 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd Yur!
Onder andere een reden waarom ik niet te vaak meepost hier, ik wil het graag ontspannen houden.Ik vind het ook een leukere uitdaging om zo ver mogelijk te kunnen lopen. Gelukkig heeft iedereen z'n eigen uitdaging!
En dankzij RD wil ik nu een HM kunnen lopen.!
Zet m op streamnl, komt helemaal goed![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: