SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Je bent er anderhalve week niet en er zijn weer menig topics gevuld
Eergisteren heb ik een lesje Renate in het Central Park gelopen. Wat een belevenis zeg, wel warm maar echt helemaal topZeer heuvelachtig, dat was wel wennen.
Heb ook de Nike Free Run +3 schoenen gekocht, ga ze vandaag of morgen uit proberen![]()
![]()
Eventjes ontbijtje laten zakken en dan ga ik ook!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kom je van volledige demping? Dan raad ik je aan er de eerste keer max 5 minuten op te gaan hardlopen in een rustig tempoquote:Op maandag 28 mei 2012 08:43 schreef linebear het volgende:
Je bent er anderhalve week niet en er zijn weer menig topics gevuld
Eergisteren heb ik een lesje Renate in het Central Park gelopen. Wat een belevenis zeg, wel warm maar echt helemaal topZeer heuvelachtig, dat was wel wennen.
Heb ook de Nike Free Run +3 schoenen gekocht, ga ze vandaag of morgen uit proberen. Ik heb echt een dag of drie spierpijn gehad van 5 min hobbelen op Nike Frees
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik ga zo weer een rondje!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Weet niet goed hoe het met de demping van mijn andere schoenen zitquote:Op maandag 28 mei 2012 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom je van volledige demping? Dan raad ik je aan er de eerste keer max 5 minuten op te gaan hardlopen in een rustig tempo. Ik heb echt een dag of drie spierpijn gehad van 5 min hobbelen op Nike Frees
.
Ben nog druk bezig met de lessen van Renate, dus langer dan 5 minuten zal het toch niet worden
![]()
![]()
Hier gaat de temperatuur ook weer dalen, vanaf vrijdag 13 graden... Ik moet toegeven dat ik dan wel beter presteerquote:Op maandag 28 mei 2012 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende week weer 10 graden hier!![]()
Prima voor hardlopen dus
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
zoals beloofd... hier een kijkje in "mijn" Nieuw Zeelandse loopwereldje.
de foto's die ik genomen heb zijn op het punt genomen wat overeen komt met de kilometerstand op de playerfunctie en zjn genomen in de richting van de route.
http://connect.garmin.com/player/182325825SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel plezier en welcome on Southland's rolling hills!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yep. En met vloed lopen valt niet meequote:Op maandag 28 mei 2012 08:37 schreef Viking84 het volgende:
Als het de rest vd week goed blijft gaan wil ik dit weekend ook eens over het strand lopen.
YUR, waar loop jij? Kijkduin?Zo maar eens opzoeken of het vrijdagavond tijdens die loop eb of vloed is
F means you're fucked![]()
ze zeggen niet voor niets dat NZ meer Brits is dan England zelf, voor het gemak rijden we ook aan de linker kant van de weg bijv.quote:
En zelfs het dorpje is vernoemd naar de Britse generaal Windham'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Op de site las ik dat het laag water zou zijn..quote:Op maandag 28 mei 2012 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Yep. En met vloed lopen valt niet meeZo maar eens opzoeken of het vrijdagavond tijdens die loop eb of vloed is
![]()
valt mee hoor YURquote:life is good!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik help het ons hopenquote:Op maandag 28 mei 2012 09:25 schreef VKV het volgende:
[..]
Op de site las ik dat het laag water zou zijn..
Waarom is het met vloed zwaarder dan?. Met het risico dat ik nu iets ongelooflijk doms vraag
.
Met vloed word je gedwongen om door muller zand te lopen. Als het laag water is, kun je op een stevigere ondergrond lopen. Scheelt de wereld!quote:Op maandag 28 mei 2012 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Waarom is het met vloed zwaarder dan?. Met het risico dat ik nu iets ongelooflijk doms vraag
.
Ah oké.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Met vloed word je gedwongen om door muller zand te lopen. Als het laag water is, kun je op een stevigere ondergrond lopen. Scheelt de wereld!
Hm, klinkt niet als iets wat ik nu moet proberen, nu m'n scheen herstellende is. Overigens veel losliggende tegels onderweg daarstraks. Ben maar op het fietspad gaan lopen.
Geweldig!quote:Op maandag 28 mei 2012 09:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
de foto's die ik genomen heb zijn op het punt genomen wat overeen komt met de kilometerstand op de playerfunctie en zjn genomen in de richting van de route.
http://connect.garmin.com/player/182325825
(..)
veel plezier en welcome on Southland's rolling hills!!
Ben net terug van les 3 van Renate. Damn, wat is het warm zeg...Ik ben blij dat ik een flesje water had meegenomen.
![]()
Oh rd, wat kun je daar práchtig hardlopen!![]()
(jaloers). Alleen weinig beschutting als de zon fel is
.
Wel lekker bruin worden. In de zomer danquote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef Viking84 het volgende:
.
Paar weken geleden mocht ik na nog geen kilometer terug naar huis nadat ik op een losliggende tegel stapte die ik niet had gezien. Echt vervelend.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Overigens veel losliggende tegels onderweg daarstraks. Ben maar op het fietspad gaan lopen.
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 09:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://connect.garmin.com/player/182325825Ziet er niet uit daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel plezier en welcome on Southland's rolling hills!!
/end jaloersmodeZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En heel goed insmeren! Hardlopen, fietsen en skaten zijn dé manier om mooi egaal bruin te wordenquote:. Veel leuker dan op het strand liggen zonnebaden (vind ik dan
).
Petje afquote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef Goudvis87 het volgende:
* Goudvis87 sleurt zichzelf het bed uit om voor het eerst sochtends een rondje te lopen![]()
![]()
Ik ga ook eens in Hilversum lopen, na mijn werk. Eerst een sportschoolabbo regelen, zodat ik daar kan douchen na afloop.
Het is nog ochtend, dan hoeft hij nog niet opquote:Op maandag 28 mei 2012 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, op juist! Heb je niet meegelezen?![]()
![]()
17 minuten lopen, 12 wandelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woei! Hoeveel minuten lopen - wandelen?.
Afstand: 3,3 km gem. snelheid: 6,73 km/u![]()
Topquote:Op maandag 28 mei 2012 09:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
17 minuten lopen, 12 wandelen.
Afstand: 3,3 km gem. snelheid: 6,73 km/u![]()
.
Wat zijn jullie allemaal goed bezig
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik ga zo ook maar eens lopen eens kijken waar een uur me gaat brengen alleen ben benieuwd hoe het met mijn hooikoorts gaat want die speelt het hele weekend al flink op...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik weet niet of dit het goedkoopst is maar hier is de Garmin Forerunner 210 nu tijdelijk voor 199 euro. Edit: Oh, HRM staat erachter. Is dat wat anders?
Dankjequote:![]()
Zou nog wel wat sneller willen, maar vind het nu belangrijker dat ik de loopminuten kan volhouden..![]()
http://www.kieskeurig.nl/(...)vCorACFYWEDgodKER8Ygquote:Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet of dit het goedkoopst is maar hier is de Garmin Forerunner 210 nu tijdelijk voor 199 euro.
HRM is met hartslagmeter/HeartRateMonitor![]()
Yep, snelheid doet er niet toe en iedereen is anders. De één begint met 7 km/u en de ander begint met 10 km/u. Gelukkig ben jij weer beter in iets andersquote:Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dankje![]()
Zou nog wel wat sneller willen, maar vind het nu belangrijker dat ik de loopminuten kan volhouden...
Ah, dan ben je via Kieskeurig goedkoper uit iddquote:Op maandag 28 mei 2012 10:02 schreef STING het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/(...)vCorACFYWEDgodKER8Yg
HRM is met hartslagmeter.
Die link is voor de niet-HRM, de HRM versie komt idd ongeveer op 199 uitquote:Op maandag 28 mei 2012 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, dan ben je via Kieskeurig goedkoper uit idd.
![]()
![]()
http://www.sporthorlogece(...)87&product[]=154645"e:Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet of dit het goedkoopst is maar hier is de Garmin Forerunner 210 nu tijdelijk voor 199 euro. Edit: Oh, HRM staat erachter. Is dat wat anders?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Kloptquote:Op maandag 28 mei 2012 10:04 schreef Viking84 het volgende:
HRM-versie is 210 inclusief hartslagmeter?
Daaromquote:Op maandag 28 mei 2012 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep, snelheid doet er niet toe en iedereen is anders. De één begint met 7 km/u en de ander begint met 10 km/u. Gelukkig ben jij weer beter in iets anders.
![]()
![]()
Voor het eerst met Camelbak gelopen trouwens. Ik vergeet altijd te drinken van tevoren (en doe het ook liever niet, bang dat ik moet plassen onderweg) en het was wel al zo warm dat ik blij was dat ik hem bij me had. Wel een paar keer een slok genomen. M'n vingers waren wel helemaal stijf toen ik terugkwam, dus of ik heb het bandje te strak aangetrokken of ik heb hem te verkrampt vastgehouden (terwijl vasthouden helemaal niet nodig is). Volgende keer even op letten dus want dit voelde niet heel comfortabel
.
Ik denk dat ik zo maar eens een lunchpakketje samen ga stellen (kipsalade en flesjes water) en maar weer eens ga fietsen. Mag morgen pas weer gaan hardlopen
klopt Viking... en lekker rustig, zondagmorgen 2 auto's tegen gekomen op een afstand van ruim 20km.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef Viking84 het volgende:
.
Enige nadeel is dat grindwegen veel zwaarder heuvel op lopen dan asfaltwegen...maar ach, wie ben ik om te klagen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 28 mei 2012 09:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://connect.garmin.com/player/182325825Prachtig!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel plezier en welcome on Southland's rolling hills!!![]()
Oh *jaloers is op Nieuw Zeeland.. daar moet ik echt eens naar toe! Hoe ben je helemaal daar terecht gekomen, je was tijdens je duurloopje de tijd uit het oog verloren?
Gisteren rond een uur of 5 's avonds ook nog even 20min gaan rennen, op rustig tempo en met de luchtigste outfit die ik kon vinden was het eigenlijk prima te doen.steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Erg verleidelijk, maar ik heb al een hartslagsensor met Bluetooth voor m'n smartphone. Ik heb laatst in de folder van Polar gekeken, die hartslagsensor kan niet gecombineerd worden met de horloges.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.sporthorlogece(...)87&product[]=154645&![]()
![]()
Ik ga ook geen nieuwe halenquote:Op maandag 28 mei 2012 10:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Erg verleidelijk, maar ik heb al een hartslagsensor met Bluetooth voor m'n smartphone. Ik heb laatst in de folder van Polar gekeken, die hartslagsensor kan niet gecombineerd worden met de horloges.Dat doe ik pas als ik echt wat beter ben. Nu heb ik een Sigma hartslagmeter die prima voldoet en in combinatie met Endomondo (alhoewel ik nu wel stomme strepen op mijn arm heb vanwege die sportband
) ben ik tevreden
Ik had mijn 210 ook voor 199 euro gekocht, was in de aanbieding bij Run2DayMooie prijs, even duur als de 110
En deel 100![]()
Ik ben trots op jullie. Wat doen we het toch lekker!
![]()
Inderdaad. Al die elektriciteitsmasten.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef mosselmossel het volgende:
Ziet er niet uit daar.
/end jaloersmode![]()
![]()
Ik heb zin om lange stukken te lopen, maar dat is helemaal niet verstandig. Gisteren voor het eerst op nieuwe steunzolen gelopen en daar moet ik nog aan wennen. Het voelde aan mijn scheenbeen wat vervelend.Gelijk ook maar interval gedaan, niet slim, maar ik wilde zo graag en ik had zo veel energie.
![]()
Van mij mag het best een paar weken zo blijven, met deze temperaturen. 13 graden, pffft.quote:Op maandag 28 mei 2012 08:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier gaat de temperatuur ook weer dalen, vanaf vrijdag 13 graden... Ik moet toegeven dat ik dan wel beter presteerHow can I make this topic about me?![]()
En ook een goede sitequote:Op maandag 28 mei 2012 10:29 schreef streamnl het volgende:
Ik vind dit een goedkope site qua horloges:
http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1131.htmlYur heeft daar zijn 210 gekocht.
![]()
zo iets, net zo als Forrest Gump besloot ik te gaan lopen..en nu 20,000km verderquote:Op maandag 28 mei 2012 10:13 schreef wormtrein het volgende:
Oh *jaloers is op Nieuw Zeeland.. daar moet ik echt eens naar toe! Hoe ben je helemaal daar terecht gekomen, je was tijdens je duurloopje de tijd uit het oog verloren?
Wilde het jullie gewoon een keertje laten zien omdat het voor mij eenvoudig is om jullie loopjes voor te stellen maar ik denk dat sommigen misschien zo iets hadden van "RD met zijn NZ, het zal wel"..dus bj deze.
En Wyccie, die electriciteitmasten staan er niet omdat de bodem te rotsachtig is om efficient kabels te leggen maar puur als "guide line" voor mijn intervals'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
13 graden schijnt de temperatuur te zijn waarop je het beste presteertMaarrrrr als je traint op hoge temperaturen, ben je sneller bij lage temperaturen!
/Honselaar
Moest toch wat lezen in de zon..![]()
Ik vond je al zo stilquote:Op maandag 28 mei 2012 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gaat weer de goede kant op.
Ik wil zo graag die 610 maar ik vind hem veel te duur.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:32 schreef GotC het volgende:
[..]
En ook een goede siteYur heeft daar zijn 210 gekocht.
Eerst de 10 leren lopen dan de leukere gadgets
Ik wens iedereen vandaag veel ren plezier, ik ga naar http://www.jazzinduketown.nl/ (aanrader!!!!!)![]()
![]()
Het ging lekker
Distance: 10.02 km
Time: 1:06:44
Avg Speed: 9.0 km/h
voor anderen misschien traag, voor mij prima
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zou ervoor tekenen hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 10:38 schreef SEMTEX het volgende:
Het ging lekker
voor anderen misschien traag, voor mij prima![]()
Ik wil geen touchscreen op mn horloge, verder mooi dingquote:Op maandag 28 mei 2012 10:37 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik wil zo graag die 610 maar ik vind hem veel te duur.
Eerst de 10 leren lopen dan de leukere gadgets
Ik wens iedereen vandaag veel ren plezier, ik ga naar http://www.jazzinduketown.nl/ (aanrader!!!!!)![]()
![]()
Ik zat bijna tegen een burn-out aan, had te weinig energie om nog te lopen. Verder had ik nog wat last van mijn lies.quote:![]()
23:13 minuten lopen, 5 wandelen als warming up.
Afstand (zonder wandelen): 3,61 km gem. snelheid: 6,26 km/u
Wilde heel graag wat sneller lopen, zat eerst op 7:51 km/u, moest nu op het eind echt gaan lopen, zeg maar 300 meter eerder dan ik eigenlijk wilde. met snelheid 7:51 km/u had ik echt nog over. Tempo liep wel heel lekker maar heb er dus nog niet echt de conditie voor haha
Was lekker, wel warm al!![]()
zou niets anders meer willen...de touch screen van de 610 werkt echt fantastischquote:Op maandag 28 mei 2012 10:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wil geen touchscreen op mn horloge, verder mooi ding'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ben blij dat je nu weer wat aan het lopen bentquote:Op maandag 28 mei 2012 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zat bijna tegen een burn-out aan, had te weinig energie om nog te lopen. Verder had ik nog wat last van mijn lies.
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zat bijna tegen een burn-out aan, had te weinig energie om nog te lopen. Verder had ik nog wat last van mijn lies.Let op jezelf en sterkte. Doe rustig aan
![]()
![]()
En nog hoef ik het nietquote:Op maandag 28 mei 2012 10:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zou niets anders meer willen...de touch screen van de 610 werkt echt fantastischOok aardig wat slechte dingen over gehoord helaas. Plus, de knopjes op de 210 werken perfect
![]()
![]()
Ja, ik ook. Het lopen heeft ook nog eens ontspannend effect, erg fijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben blij dat je nu weer wat aan het lopen bent![]()
![]()
Ik ook. Als ik met zo'n tijd finish tijdens de marathon van Amersfoort over twee weken, dan ben ik al dik tevredenquote:Op maandag 28 mei 2012 10:38 schreef SEMTEX het volgende:
Het ging lekker
voor anderen misschien traag, voor mij prima. Ga echt niet voor een PR nu
.
Ik heb hetzelfdequote:Op maandag 28 mei 2012 07:38 schreef VKV het volgende:
Nou les 27 zit erop, de lessen met Evy zijn afgelopen. Kan er van mijn kant denk ik wel een bekentenis van af: Ik vind hardlopen nog steeds niet leukDe enige reden dat ik het nog doe is omdat ik me supertrots voel als ik weer een les heb voldaan. Ik heb nooit lang kunnen hardlopen, vroeger als kind al niet en nu kan ik gewoon 5 km hardlopen! Maar nee, leuk vinden doe ik het absoluut niet. Ik ben meer een fanatiek zwemmer, zwemmen vind ik helemaal geweldig
Hoewel ik de 5 km nog niet haal, maar ik ben toch al even bezig en ik vind het nog steeds niet leuk, alleen wat jij ook zegt: het trotse gevoel achteraf. Nou ja, dat is voorlopig voldoende stimulans gelukkig.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Godzijdank, ben ik tenminste niet de enigequote:Op maandag 28 mei 2012 11:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Hoewel ik de 5 km nog niet haal, maar ik ben toch al even bezig en ik vind het nog steeds niet leuk, alleen wat jij ook zegt: het trotse gevoel achteraf. Nou ja, dat is voorlopig voldoende stimulans gelukkig.![]()
![]()
Neequote:Op maandag 28 mei 2012 11:17 schreef VKV het volgende:
[..]
Godzijdank, ben ik tenminste niet de enige
Hoewel ik het wel jammer vind als ik hier al die enthousiaste verhalen hoor
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Sowieso met deze temp prima!quote:Op maandag 28 mei 2012 10:38 schreef SEMTEX het volgende:
Het ging lekker
voor anderen misschien traag, voor mij prima♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Klopt, met deze temperaturen is uitlopen belangrijkerquote:Op maandag 28 mei 2012 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik met zo'n tijd finish tijdens de marathon van Amersfoort over twee weken, dan ben ik al dik tevreden. Ga echt niet voor een PR nu
.
vond ik zaterdag ook tijdens de IJsselsteinloop
Gaat het weer goed met je schenen trouwens?♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Hoewel ik de 5 km nog niet haal, maar ik ben toch al even bezig en ik vind het nog steeds niet leuk, alleen wat jij ook zegt: het trotse gevoel achteraf. Nou ja, dat is voorlopig voldoende stimulans gelukkig.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:17 schreef VKV het volgende:
[..]
Godzijdank, ben ik tenminste niet de enigequote:Op maandag 28 mei 2012 11:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Hoewel ik het wel jammer vind als ik hier al die enthousiaste verhalen hoorMisschien rennen jullie met de verkeerde intentie ? Misschien moet je het wat meer loslaten dat het moet of dat je perse een bepaalde tijd,afstand of snelheid moet lopen. "Gewoon genieten" komt misschien niet voor iedereen zo makkelijk. Runners high krijg ik voornamelijk als ik een soort halve meditatie toestand bereik, zo van de knop om en gedachten uit.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook niet die runner's high, jammer genoeg.
Alles loslaten en lekker lopen.Je loopt immers voor jezelf, een betere conditie, die fel begeerde sixpack/lekker kontje/strakker lijf zijn gewoon bijkomsten
![]()
![]()
Ik heb hem een paar keer gehad.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook niet die runner's high, jammer genoeg.![]()
![]()
Moet eerlijk zeggen dat mij dat gepraat steeds over runners highs ook niet echt bevorderlijk lijkt voor beginners die nog aan het zwoegen zijn om een paar minuten vol te houden. En het is per slot een beginnerstopic.
Sowieso vind ik het altijd een beetje dikdoenerij *grin Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Als er iemand is die op die manier loopt, ben ik het wel. Ik zit me niet blind te staren op PR's , snelheden en afstanden. Ik doe het ook niet voor een sixpack, als ik wil afvallen ga ik wel de Vierdaagse lopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
Misschien rennen jullie met de verkeerde intentie? Misschien moet je het wat meer loslaten dat het moet of dat je perse een bepaalde tijd,afstand of snelheid moet lopen. "Gewoon genieten" komt misschien niet voor iedereen zo makkelijk.
Nu valt het wel mee, meer zin, alleen het weer was wat te goed. Waarschijnlijk had ik ook een kleine 'burnout', het was allemaal net iets te veel.![]()
Goede motivatie juist toch? Geen wietpas nodig en het is gratis, je moet alleen wel even doorzetten.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:49 schreef DarkElf het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat mij dat gepraat steeds over runners highs ook niet echt bevorderlijk lijkt voor beginners die nog aan het zwoegen zijn om een paar minuten vol te houden. En het is per slot een beginnerstopic.
Sowieso vind ik het altijd een beetje dikdoenerij *grin Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk![]()
![]()
De runner's high is gratis.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:58 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb al veel geld uitgegeven voor deze gratis sport![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:52 schreef datisstom het volgende:
[..]
Goede motivatie juist toch? Geen wietpas nodig en het is gratis, je moet alleen wel even doorzetten.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh nee zo bedoel ik het absoluut niet! Ik denk dat het een beetje en state of mind is. Dikdoenerij vind ik wel meevallen, het is gewoon een sportverslaving uiteindelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 11:49 schreef DarkElf het volgende:
Sowieso vind ik het altijd een beetje dikdoenerij *grin Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk![]()
![]()
I lolledquote:Op maandag 28 mei 2012 11:52 schreef datisstom het volgende:
[..]
Goede motivatie juist toch? Geen wietpas nodig en het is gratis, je moet alleen wel even doorzetten.
Heerlijk lekker swipen.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zou niets anders meer willen...de touch screen van de 610 werkt echt fantastisch
Touchsreen is af en toe een beetje lastig maar tijdens het lopen zelf echt helemaal top.![]()
Ook weer terug van 10 km. In de zon vond ik het toch al snel te warm worden, dus maar lekker rustig aan gedaan
Onderweg ook maar eens wat foto's gemaakt van de omgeving waar ik loopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:25 schreef Dynamic83 het volgende:
Ook weer terug van 10 km. In de zon vond ik het toch al snel te warm worden, dus maar lekker rustig aan gedaan
Onderweg ook maar eens wat foto's gemaakt van de omgeving waar ik loopWauw, ook zeker niet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben net terug van 8km fietsen. Ondertussen nog gestopt om twee oudere dames de route uit te leggen naar de Biesbosch (ze zouden eens moeten weten) Nu even een salade eten en dan weer op de fiets naar een andere locatie
Heb vorig jaar de 305 gekocht via databyte, stukkie goedkoperquote:Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet of dit het goedkoopst is maar hier is de Garmin Forerunner 210 nu tijdelijk voor 199 euro. Edit: Oh, HRM staat erachter. Is dat wat anders?
http://www.databyteshop.n(...)9423-36438CEE701A%7D![]()
Denk dat m'n bankrekening zeer binnenkort geplunderd wordt..quote:Op maandag 28 mei 2012 10:29 schreef streamnl het volgende:
Ik vind dit een goedkope site qua horloges:
http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1131.html
Die 610 is verleidelijk, heel verleidelijk.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het voordeel ervan is dat je tijdens je training je hartslag in de gaten kan houden. Kan erg nuttig zijn om te zorgen dat je niet boven je kunnen aan het trainen bentquote:Op maandag 28 mei 2012 12:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
Levert dat nou echt voordeel op zo'n horloge? Of is dat meer iets voor de grote afstanden ?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heb mijn garmin 210 bij Sportxl gekocht voor 179 euro incl hartslagmeter met softband (was met 10 % korting omdat we er 2 tegelijk kochten. Dus misschien een id als er meerdere hier geïnteresseerd zijn om ze gezamenlijk te bestellen ?)![]()
Het is voor mijzelf een stukje motivatie en wat ik vooral een leuke optie vind is dat je een tegenstander in kunt stellen. Dat kan een computer zijn die een bepaalde snelheid loopt, maar je kunt ook eerder gelopen routes instellen als tegenstander. Zo kun je dus letterlijk tegen jezelf lopen. Ook voor intervallen (en je hebt geen atletiekbaan) is het wel handig. Om de 400 meter geeft ie een piepje.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
Levert dat nou echt voordeel op zo'n horloge? Of is dat meer iets voor de grote afstanden ?
En last but not least, het is een leuk speeltje![]()
![]()
Ligt eraan he. En 610 is voor een deel echt wel luxe, met een stopwatch kan je hetzelfde doen, alleen heb je dan geen laptimes en wat andere zaken. Er zijn zat mensen die lopen zonder horloge en/of apps, maar die lopen om het lopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:51 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
jij hebt ook geen tv? Indien wel, dan voer je een kulargument aan.
De luxe zit 'm in het feit dat er mensen zijn, zoals ik, die net even wat meer willen weten over hun trainingsarbeid/wedstrijden ed en daarbij helpt zo'n horloge, al kan je het met een goedkopere versie ook. Maar aangezien ik ook interval en ook van goodies houd kies ik voor de 610. Denk dat de 210 die YUR heeft (en GotC ook?) ook wel doet wat ik minimaal zou willen hebben.
Ennuh, ik heb geen TV.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik schakel op het goede moment in:quote:
"We gaan zo naar de promo meisjes!"It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ah dat is wel cool jaquote:Op maandag 28 mei 2012 12:49 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Het is voor mijzelf een stukje motivatie en wat ik vooral een leuke optie vind is dat je een tegenstander in kunt stellen. Dat kan een computer zijn die een bepaalde snelheid loopt, maar je kunt ook eerder gelopen routes instellen als tegenstander. Zo kun je dus letterlijk tegen jezelf lopen. Ook voor intervallen (en je hebt geen atletiekbaan) is het wel handig. Om de 400 meter geeft ie een piepje.
En last but not least, het is een leuk speeltje![]()
Ik heb wel zo'n horloge nodig, loop nu zonder tijd zonder enig inzicht hoe snel ik loop zonder hartslagmeter. Denk dat ik gewoon zo'n horloge ga halen volgende maand. Ben ik gelijk klaar.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:25 schreef Dynamic83 het volgende:
Onderweg ook maar eens wat foto's gemaakt van de omgeving waar ik loopOok leuke omgevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk om zo te zien waar jullie lopen!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik vind het erg prettig dat ik ermee mijn snelheid beter kan controleren. Ook al voelt mijn lijf goed aan dan nog voorkom ik overmoed ermee waardoor ik mijn lopen uit kan lopen, erg fijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
Levert dat nou echt voordeel op zo'n horloge? Of is dat meer iets voor de grote afstanden ?♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
die werken toch voornamelijk met luchtdruk en/of staplengte?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:08 schreef YUR het volgende:
Overigens vind ik dat Polar ook hele mooie horloges heeft![]()
Maar ga je dan niet te veel op je horloge leunen i.pv. naar je lichaam te luisteren? Wat ik ook belangrijk vindt?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik vind het erg prettig dat ik ermee mijn snelheid beter kan controleren. Ook al voelt mijn lijf goed aan dan nog voorkom ik overmoed ermee waardoor ik mijn lopen uit kan lopen, erg fijn.![]()
Ik durf, door die mooie routes, mijn rondje eigenlijk niet meer zo goed te laten zienquote:Op maandag 28 mei 2012 13:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ook leuke omgeving
Leuk om zo te zien waar jullie lopen!
qua pijntjes moet je natuurlijk naar je lichaam luisteren, maar ik kan zelf moeilijk inschatten of ik op hartslag 160 of 180 loop.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar ga je dan niet te veel op je horloge leunen i.pv. naar je lichaam te luisteren? Wat ik ook belangrijk vindt?![]()
Je zou toch moeten voelen of je in het rood loopt of nietquote:Op maandag 28 mei 2012 13:19 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
qua pijntjes moet je natuurlijk naar je lichaam luisteren, maar ik kan zelf moeilijk inschatten of ik op hartslag 160 of 180 loop.![]()
![]()
nee hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 13:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar ga je dan niet te veel op je horloge leunen i.pv. naar je lichaam te luisteren? Wat ik ook belangrijk vindt?ik kijk vooral in het begin even een paar keer en daarna loop ik gewoon mijn route, en voel zelf wel hoe ik ga.
Ik weet gewoon dat als ik boven een bepaalde snelheid kom ik op mijn duurloop het niet langer dan 6 km bijv vol kan houden, dat horloge is een fijn hulpmiddel om, naast hoe ik me voel en hoe het gaat, dus mezelf in de gaten kan houden.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Hoezo? Is het zo erg?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik durf, door die mooie routes, mijn rondje eigenlijk niet meer zo goed te laten zien
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
ja voel ik ook, ik heb dan ook geen hartslagmeter om.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je zou toch moeten voelen of je in het rood loopt of niet
die geeft sowieso rare waardes bij mij door medicijngebruik oa dus ik vertrouw liever op hoe ik me voel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Dat klopt, maar de vorm van de dag wil nog wel eens 160 aan laten voelen als 180. Bovendien zijn beide hartslagen voor mij niet in het rood lopen. Ondanks dat ik 25 ben haal ik als ik echt volle bak ga hartslagen van 205 - 210, maar dat is zelden hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je zou toch moeten voelen of je in het rood loopt of niet![]()
Daaromquote:Op maandag 28 mei 2012 13:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja voel ik ook, ik heb dan ook geen hartslagmeter om.
die geeft sowieso rare waardes bij mij door medicijngebruik oa dus ik vertrouw liever op hoe ik me voelHet is ook een stukje ervaring, maar na verloop van tijd ga je echt aanvoelen of je nog 2 uur ( even als voorbeeld ) dit tempo kan aanhouden of dat je nog 4 bochten eruit kan slepen en vervolgens dood neervalt
![]()
![]()
Ik zit al een paar uur sporthorloges met elkaar te vergelijken welke het meest geschikt voor mij is.
Zijn hier ook Garmin gebruikers die ook daadwerkelijk een hartslagmeter gebruiken? Wat is de ervaring er mee?![]()
Als je rond de 180 zit loop je toch wel in het rood neem ik aanquote:Op maandag 28 mei 2012 13:22 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de vorm van de dag wil nog wel eens 160 aan laten voelen als 180. Bovendien zijn beide hartslagen voor mij niet in het rood lopen. Ondanks dat ik 25 ben haal ik als ik echt volle bak ga hartslagen van 205 - 210, maar dat is zelden hoor.Tenminste dat tempo zou jij niet 2/3uur vol kunnen houden lijkt me
![]()
Mijn max zit ook ergens rond de 200, maar dat heb ik al jaren niet meer getest. Boeit me ook niet zoveel meer.![]()
Nou ja, ik draaf gewoon door de woonwijken van Arnhem Zuidquote:niks niet mooie natuur en zo
heb nog nooit 2/3 uur gelopen, maar ik sluit niet uit dat ik 180 bpm 2 uur vol kan houden. Heb vorige week 45 minuten gelopen met gemiddeld 186 bpm.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als je rond de 180 zit loop je toch wel in het rood neem ik aanTenminste dat tempo zou jij niet 2/3uur vol kunnen houden lijkt me
![]()
Mijn max zit ook ergens rond de 200, maar dat heb ik al jaren niet meer getest. Boeit me ook niet zoveel meer.![]()
Bedoel te zeggen dat ergens tussen de 160 en 185 ergens je omslagpunt zit waardoor je gaat verzurenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:31 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
heb nog nooit 2/3 uur gelopen, maar ik sluit niet uit dat ik 180 bpm 2 uur vol kan houden. Heb vorige week 45 minuten gelopen met gemiddeld 186 bpm.![]()
![]()
dat zou best kunnen, ik zal het wel zien. In oktober ga ik weer een halve marathon lopen en ik ben benieuwd wat dat opleverd aan hartslagquote:Op maandag 28 mei 2012 13:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bedoel te zeggen dat ergens tussen de 160 en 185 ergens je omslagpunt zit waardoor je gaat verzuren![]()
![]()
Ken Arnhem niet zo goed maar is er geen leuk park in je buurt ofzo? Misschien dat dat wat leuker lopen is?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, ik draaf gewoon door de woonwijken van Arnhem Zuidniks niet mooie natuur en zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Zo, voor het eerst in mn leven een uur aan een stuk gelopen
Dus eindelijk weer een bekertje in Endomondo
http://www.endomondo.com/workouts/59177996<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goed bezigquote:Op maandag 28 mei 2012 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, voor het eerst in mn leven een uur aan een stuk gelopen
Dus eindelijk weer een bekertje in Endomondo
http://www.endomondo.com/workouts/59177996En nog behoorlijk snel ook nog !
![]()
10.5 km met 10.3/uur bij 26 graden.
Ik loop echt heerlijk met deze temperaturen!
onder de 20 graden krijg ik het na 8 km koud
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Jawel, maar dat is niet zo groot... Toen ik 5km liep ging dat wel, maar nu ik voor de 10km train, is het parkje me te klein geworden. Maar ik vind de route ook wel oké hoor. Veel afwisseling, en ondanks alles weinig stoplichten. Maar het is gewoon niet zo natuurlijk als wat ik hier zie langskomenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ken Arnhem niet zo goed maar is er geen leuk park in je buurt ofzo? Misschien dat dat wat leuker lopen is?
Ik zal ook wel eens m'n route fietsen en foto's maken[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik doe Presikhaafparkquote:Op maandag 28 mei 2012 13:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, ik draaf gewoon door de woonwijken van Arnhem Zuidniks niet mooie natuur en zo
![]()
![]()
![]()
Ik Immerlooparkquote:
Wilde ik net zeggen, gewoon lekker vanuit Arnhem-Zuid naar een willekeurig park lopen en weer terug.quote:![]()
![]()
Sonsbeek is natuurlijk ook mooi, maar ben te lui om er heen te fietsenmisschien als ik wat langer getraind heb na werk gelijk door
![]()
Dank je, ja viel niet tegen, omdat ik vrij veel last heb van hooikoorts, maar tijdens het lopen eigenlijk geen last gehadquote:Op maandag 28 mei 2012 13:51 schreef Dynamic83 het volgende:
[..]
Goed bezigEn nog behoorlijk snel ook nog !
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik neem wel eens de bus naar een willekeurige plek en ren dan terugquote:Op maandag 28 mei 2012 13:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen, gewoon lekker vanuit Arnhem-Zuid naar een willekeurig park lopen en weer terug.je moet wat, voor de afwisseling
Nee, langs de A325quote:Op maandag 28 mei 2012 13:59 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Dat is nog best natuurniet langs A12 iig
maar die auto's daar toeteren altijd naar me
Ik rijd bijna iedere donderdag op de brug erboven, misschien heb je mij wel ooit toeteren.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, langs de A325maar die auto's daar toeteren altijd naar me
![]()
![]()
Motivatie motivatiequote:Op maandag 28 mei 2012 14:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, langs de A325maar die auto's daar toeteren altijd naar me
merk wel dat je met dit weer veel meer opmerkingen krijgt dan in de lente. Meestal tof maar de "Je blijft toch lelijk!" zijn een beetje sneu
![]()
![]()
Dat is inderdaad sneu.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:02 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Meestal tof maar de "Je blijft toch lelijk!" zijn een beetje sneu![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik rijd bijna iedere donderdag op de brug erboven, misschien heb je mij wel ooit toeteren.Eergisteren was er een oma in een scootmobiel bij Immerloopark, en die riep naar me "niet opgeven hoor!!"quote:Op maandag 28 mei 2012 14:02 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Motivatie motivatiemerk wel dat je met dit weer veel meer opmerkingen krijgt dan in de lente. Meestal tof maar de "Je blijft toch lelijk!" zijn een beetje sneu
![]()
De sneue opmerkingen hoor ik niet eens. Die blok ik. Dan denk ik
Ja die zijn sweet!!quote:Op maandag 28 mei 2012 14:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
Eergisteren was er een oma in een scootmobiel bij Immerloopark, en die riep naar me "niet opgeven hoor!!"
Ff wennen, half jaar terug van Centrum naar Presikhaaf verhuisd, de opmerkingen zijn duidelijk anders. 1e sneue opmerking kon ik bijna niet doorrennen van t lachen, maar die lol was er bij de 2de keer al afquote:De sneue opmerkingen hoor ik niet eens. Die blok ik. Dan denk ik![]()
![]()
Wat is dat voor triest volk danquote:Op maandag 28 mei 2012 14:08 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Ja die zijn sweet!!
[..]
Ff wennen, half jaar terug van Centrum naar Presikhaaf verhuisd, de opmerkingen zijn duidelijk anders. 1e sneue opmerking kon ik bijna niet doorrennen van t lachen, maar die lol was er bij de 2de keer al af![]()
Ik krijg uberhaupt nooit opmerkingen of iets dergelijks.![]()
Blaar!![]()
En het is er niet eentje die ik kan doorprikken, er is nauwelijks vocht/blaas. Alleen een stuk huid dat iets losser op de onderlaag zit, iets meer gerimpeld.
Ik dacht al wel dat de steunzool niet goed was.![]()
Het verschilt ook per tijdstip dat ik ren hoor. Soms krijg ik ook wel eens kutopmerkingen, echt, zo stakkerig.
Maar het irritantst vind ik nog wel van die scooterjochies die achter je blijven rijden[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Fuck, wat vervelend zeg. Ik zou dan een eindje fietsen en dan op een plek rennen waar ander volk rondhangt.
Wat een ontzettend trieste mensen zijn dat.![]()
![]()
Wtf, treurig die nare opmerkingen.
Gister rende ik langs bejaardenwoningen. En waaien en lachen dat die oude mensen deden.![]()
It's funny
Tijdstip heeft ook invloed ja, laatste tijd ivm hitte wat later, dat merk je wel dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Het verschilt ook per tijdstip dat ik ren hoor. Soms krijg ik ook wel eens kutopmerkingen, echt, zo stakkerig.
Maar het irritantst vind ik nog wel van die scooterjochies die achter je blijven rijden
Hahaha, die dacht ik laatst ook te hebben, bleek het een oude man op een trage scooter/brommer te zijn die me nog lief ging aanmoedigen ook
BAH!quote:Op maandag 28 mei 2012 14:10 schreef wyccie het volgende:
Blaar!![]()
En het is er niet eentje die ik kan doorprikken, er is nauwelijks vocht/blaas. Alleen een stuk huid dat iets losser op de onderlaag zit, iets meer gerimpeld.
Ik dacht al wel dat de steunzool niet goed was.![]()
Ik had vorige week een rondje waarbij ik ook over de dommelstraat in Eindhoven liep. Was wel redelijk druk daar ivm het goede weer (straat met terrassen en restaurants). Kijk je op je horloge, zie je gewoon dat je die 300 meter een stuk harder hebt gelopen dan het gemiddelde van de rest. Onbewust toch harder gaan lopen door het aantal mensen![]()
![]()
Ik heb altijd muziek in tijdens het lopen. Maar denk ook niet dat ze opmerkingen naar mij maken. En anders maar wel, dan kunnen ze hard rennen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Dat ken ik..quote:Op maandag 28 mei 2012 14:17 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik had vorige week een rondje waarbij ik ook over de dommelstraat in Eindhoven liep. Was wel redelijk druk daar ivm het goede weer (straat met terrassen en restaurants). Kijk je op je horloge, zie je gewoon dat je die 300 meter een stuk harder hebt gelopen dan het gemiddelde van de rest. Onbewust toch harder gaan lopen door het aantal mensen
Dat heb ik overigens ook als ik iemand anders tegenkom die aan het hardlopen is![]()
![]()
of als je in de verte iemand ziet lopen die ofwel hetzelfde tempo heeft of net iets langzamer is. Dan wil je dat gat ook zsm dichtlopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:19 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dat ken ik..
Dat heb ik overigens ook als ik iemand anders tegenkom die aan het hardlopen is![]()
Trouwens wel mooi op laag tempo gerend, want ik heb het volledig op neusademhaling kunnen doen.Af en toe iets zwaarder, maar toen zat er ook wat snot.
Voelde met kort broekje wel de bovenbenen tegen elkaar komen, maar het schuurde niet. Echter heb ik er nu galbulten vanwege de hitte en wrijving.
Fijn rondje was dat dus.
[ Bericht 0% gewijzigd door wyccie op 28-05-2012 14:37:50 ]![]()
Schema voor komende dagen (week 5) bekeken, prima te doen denk ik. 18 min lopen 12 wandelen,maar dat schema van week 624 lopen en 8 wandelen
![]()
![]()
3 dagen heerlijk genieten op de camping. Gisterenochtend wel keurig m'n rondje van 10KM gedaan, maar was om 9 uur al behoorlijk heet!
Had nog het plan op gevat om vanavond te lopen, maar denk dat we te laat thuis zijn. Het is te mooi weer om vroeg in te pakken op de camping.![]()
Ik heb pas 2x gelopen met m'n Garmin, maar nu al verliefd opIk liep altijd al met Endomondo (of Cardiotrainer in het begin), maar werd echt knettergek van de GPS fuckups. En het scheelde vaak nogal veel met Yur z'n Garmin qua afstand.
Hou ervan om alles bij te houden, om te zien of ik verbeteringen doormaak..alles!
Net een iPod Nano 6e generatie gekocht voor muziek, aangezien de telefoon thuisblijft![]()
![]()
Wil je je telefoon niet mee voor het geval dat (112)?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:02 schreef GotC het volgende:
Ik heb pas 2x gelopen met m'n Garmin, maar nu al verliefd opIk liep altijd al met Endomondo (of Cardiotrainer in het begin), maar werd echt knettergek van de GPS fuckups. En het scheelde vaak nogal veel met Yur z'n Garmin qua afstand.
Hou ervan om alles bij te houden, om te zien of ik verbeteringen doormaak..alles!
Net een iPod Nano 6e generatie gekocht voor muziek, aangezien de telefoon thuisblijft
Je verstapt je, verzwikt een enkel en ligt daar voor pampus op een fietspad, natuurlijk net uit het zicht van jan en alleman....How can I make this topic about me?![]()
Is absoluut waar, maar ik vind het ook gewoon niet handig om m'n Sensation XE (=groot) mee te slepen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je je telefoon niet mee voor het geval dat (112)?
Je verstapt je, verzwikt een enkel en ligt daar voor pampus op een fietspad, natuurlijk net uit het zicht van jan en alleman....
Yur weer altijd waar ik loop (tegenwoordig loopt hij zelf mee).![]()
Vandaag ook gerend zonder enige digitaliteit, mijn horloge niet eens omgehad.
De meesten zullen niet ergens lopen waar niemand komt, behalve RD. Vroeger konden we ons ook best redden zonder telefoon.![]()
![]()
Nog steeds geen last, woei!. Trappen af lopen vind ik nog niet zo tof, want dat is wat gevoelig, maar verder lijkt het de goede kant op te gaan. Nu ook geen last gehad van m'n knie, dus hopelijk was dat een eenmalig iets tgv nieuwe schoenen ofzo?
Tanktop gepast bij Perry Sport, maar ik heb daarvoor nog te veel vetjes en zou me niet comfortabel voelen. Dus niet gekocht. Gelukkig maar, want ik heb toch al te veel geld uitgegeven de laatste tijd
.
Iddquote:Op maandag 28 mei 2012 11:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Klopt, met deze temperaturen is uitlopen belangrijkervond ik zaterdag ook tijdens de IJsselsteinloop
Gaat het weer goed met je schenen trouwens?. De PR's sneuvelen in het voor- en najaar maar dan
.
Trappen aflopen is nog een beetje gevoelig, maar tijdens en na een training heb ik nagenoeg geen last en de plek is ook niet gevoelig meer als ik hem aanraak, dus het lijkt de goede kant op te gaan. Even afkloppen... Ben erg blij met mijn nieuwe, stabiele schoenen!. Thanks for asking
.
Mocht je je nog bedenken: morgenavond 25% korting in de online winkel van Perry, ook in de fysieke winkels, maar dan moet je een uitnodiging meenemen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:13 schreef Viking84 het volgende:
Tanktop gepast bij Perry Sport, maar ik heb daarvoor nog te veel vetjes en zou me niet comfortabel voelen. Dus niet gekocht. Gelukkig maar, want ik heb toch al te veel geld uitgegeven de laatste tijd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgenavond 25% korting bij Perry. Denk dat ik er wel even gebruik van ga maken. Nog 1 of 2 extra shorts en een shirt zonder mouwen ofzo.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:13 schreef Viking84 het volgende:
Nog steeds geen last, woei!. Trappen af lopen vind ik nog niet zo tof, want dat is wat gevoelig, maar verder lijkt het de goede kant op te gaan. Nu ook geen last gehad van m'n knie, dus hopelijk was dat een eenmalig iets tgv nieuwe schoenen ofzo?
.
...Ben alweer te laat![]()
![]()
Haha. Neuh, ik ga het niet doen. Heb al vier shirts, dus heb er niet één nodig. Kan de mouwen van m'n gewone shirt ook wel onder m'n beha vastmaken natuurlijk, als ik blote bovenarmen wil. Dat is weer het voordeel van vrouw zijn.
@ GotC: Camelbak Quick Grip, gekocht bij Futurumshop.
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mocht je je nog bedenken: morgenavond 25% korting in de online winkel van Perry, ook in de fysieke winkels, maar dan moet je een uitnodiging meenemen.Bedankt! Was net bij Perry en daar hadden ze een pet, maar die vond ik net iets te duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik hem niet gekocht heb
Toch de Quick Grip..die is best groot toch? Ik zag er 1 bij de Perry Sport die goed in de hand lag, wil die misschien halen..quote:Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Haha. Neuh, ik ga het niet doen. Heb al vier shirts, dus heb er niet één nodig. Kan de mouwen van m'n gewone shirt ook wel onder m'n beha vastmaken natuurlijk, als ik blote bovenarmen wil. Dat is weer het voordeel van vrouw zijn.
@ GotC: Camelbak Quick Grip, gekocht bij Futurumshop.
![]()
![]()
Dat zei Yur ook alquote:Op maandag 28 mei 2012 15:30 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik dacht al dat Viking met een Camelbak op d'r rug ging rennen. Leek me zo warm en onhandig.Maar Camelbak is een merk, heeft wel voornamelijk drinkrugtassen
![]()
![]()
Uhm, ja redelijk groot, maar aangezien je hem aan je hand vastgespt, hoef je hem niet echt vast te houden. In theorie dan: ik had vandaag toch wel verkrampte vingersquote:Op maandag 28 mei 2012 15:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Toch de Quick Grip..die is best groot toch? Ik zag er 1 bij de Perry Sport die goed in de hand lag, wil die misschien halen..
[ afbeelding ].
Die van Perry is ook leuk, maar zit wel een gewone bidon in? In die Camelbak blijft het water langer koeler (maar niet zo koel als ik zou willen). Wel een leuk roze jasje. Ik kon de quick grip alleen met rood en zwart jasje vinden, terwijl die met roze jasje wel bestaat.
Als ik weer kilometers ga maken ga ik wel een waterrugzak halen, denk ik.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:30 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik dacht al dat Viking met een Camelbak op d'r rug ging rennen. Leek me zo warm en onhandig..
1x geweest in New Zealand... fantastisch mooi land! De grootste grap vond ik dat er wel een Upper Hut is maar geen Lower Hut...quote:Op maandag 28 mei 2012 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
valt mee hoor YURlife is good!!
![]()
Alleen zo ver weg...![]()
Het is een leuk stukkie hardlopen naar NZ inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 15:35 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
1x geweest in New Zealand... fantastisch mooi land! De grootste grap vond ik dat er wel een Upper Hut is maar geen Lower Hut...![]()
Alleen zo ver weg...F means you're fucked![]()
Maak er maar een triathlon vanquote:Op maandag 28 mei 2012 15:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is een leuk stukkie hardlopen naar NZ inderdaad.
Nog even over denken, vind 610 ml wel erg veelquote:Op maandag 28 mei 2012 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhm, ja redelijk groot, maar aangezien je hem aan je hand vastgespt, hoef je hem niet echt vast te houden. In theorie dan: ik had vandaag toch wel verkrampte vingers.
Die van Perry is ook leuk, maar zit wel een gewone bidon in? In die Camelbak blijft het water langer koeler (maar niet zo koel als ik zou willen). Wel een leuk roze jasje. Ik kon de quick grip alleen met rood en zwart jasje vinden, terwijl die met roze jasje wel bestaat.
Als ik weer kilometers ga maken ga ik wel een waterrugzak halen, denk ik.Heb het alleen nodig om m'n mond vochtig te houden, bijdrinken doe ik erna wel.
Zit wel een gewone bidon in, ergens wel jammer. Mja, kost je lichaam wel meer moeite om koud water te verwerken, dus lauw is ook best. En roze
Ga je echt aan zo'n rugzak?Mijn broer gebruikt 'm ook, maar alleen als het of enorm warm is, of als hij 2,5 uur+ gaat lopen.
![]()
Als mijn herstel doorzet, wil ik na Amersfoort voor de HM gaan trainen en dan krijg ik tijdens mijn weekendduurloopjes tot 18 km te verstouwen. Dat is nog wel te doen, denk ik, met alleen een quick grip bij me (al denk ik dat ik dan ook een heupgordel met een extra bidon mee wil). Maar ik wil m'n kilometeraantal daarna ook weer gaan uitbreiden (tot rechtse directe-proportiesquote:Op maandag 28 mei 2012 15:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog even over denken, vind 610 ml wel erg veelHeb het alleen nodig om m'n mond vochtig te houden, bijdrinken doe ik erna wel.
Zit wel een gewone bidon in, ergens wel jammer. Mja, kost je lichaam wel meer moeite om koud water te verwerken, dus lauw is ook best. En roze
Ga je echt aan zo'n rugzak?Mijn broer gebruikt 'm ook, maar alleen als het of enorm warm is, of als hij 2,5 uur+ gaat lopen.
) en dan komt zo'n rugzak wel van pas
. Ben iig wel klaar met de 5 km-rondjes na het werk, vind de 10 km veel leuker, dus doe liever 10 als 'kort' rondje
.
Je broer heeft de Hydrobak toch? Daar kan 1,5 liter water in, geloof ik. Hoe meer water, hoe duurder de rugzak.
Ik denk dat ik het geklots en zo'n ding aan mijn rug echt irritant ga vinden. En scheef ga lopen, of last van mijn schouder en ademhaling ga krijgen.![]()
Werkt prima kan ik je vertellen. Ook met natte vingers en handschoenen... het is een capacatief scherm.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wil geen touchscreen op mn horloge, verder mooi ding![]()
Ik vond het geklots in m'n hand erg meevallen vanochtendquote:Op maandag 28 mei 2012 15:43 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik het geklots en zo'n ding aan mijn rug echt irritant ga vinden. En scheef ga lopen, of last van mijn schouder en ademhaling ga krijgen..
Punt is: als je lange afstanden loopt, heb je nu eenmaal water nodig onderweg, dus zul je op de eoa manier met geklots moeten leren leven.
Overigens heb ik de 18 km met enkel een gelletje gedaan, die paste in mijn ritszakje. Toen was het ook wel een stukje kouder.![]()
Ik neem sws water mee en ga idd ook experimenteren met gelletjes.
Overigens: dat je zonder water kúnt tijdens het lopen (als in: je wordt niet licht in je hoofd oid) wil niet zeggen dat het goed is hè. Zeker met dit warme weer raak je veel vocht kwijt dat je weer moet aanvullen.
Wees blij met wat je hebt...quote:Op maandag 28 mei 2012 10:44 schreef GotC het volgende:
[..]
En nog hoef ik het nietOok aardig wat slechte dingen over gehoord helaas. Plus, de knopjes op de 210 werken perfect
![]()
![]()
Ik was net in Rotterdam en liep erlangs. Zag er tof uitquote:
110 is ook wel goed, denk ik. Zou even naar de verschillen kijkenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:46 schreef xzaz het volgende:
wat is nou een goede Garmin voor beginners? De 210 ofzo?. Heb zelf de 205 (overgekocht van iemand), maar die is niet meer verkrijgbaar, volgens mij. Als ik een nieuwe zou moeten kopen, zou ik nu ook de 210 kopen
.
Dat ligt eraan wat je ermee wiltquote:Op maandag 28 mei 2012 15:46 schreef xzaz het volgende:
wat is nou een goede Garmin voor beginners? De 210 ofzo?
10 km als kort rondje?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als mijn herstel doorzet, wil ik na Amersfoort voor de HM gaan trainen en dan krijg ik tijdens mijn weekendduurloopjes tot 18 km te verstouwen. Dat is nog wel te doen, denk ik, met alleen een quick grip bij me (al denk ik dat ik dan ook een heupgordel met een extra bidon mee wil). Maar ik wil m'n kilometeraantal daarna ook weer gaan uitbreiden (tot rechtse directe-proporties) en dan komt zo'n rugzak wel van pas
. Ben iig wel klaar met de 5 km-rondjes na het werk, vind de 10 km veel leuker, dus doe liever 10 als 'kort' rondje
.
Je broer heeft de Hydrobak toch? Daar kan 1,5 liter water in, geloof ik. Hoe meer water, hoe duurder de rugzak.
Nja, je weet het zelf het beste
![]()
En voor zoiets is het misschien fijner om idd een Camelbak te hebben, ben benieuwd wat je ervan vindt!Gelukkig maar.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:44 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Werkt prima kan ik je vertellen. Ook met natte vingers en handschoenen... het is een capacatief scherm.Ben ik ook, zoals je overal kan lezenquote:.
![]()
110 heeft geen Virtual Partner-optie en geen intervaltraining. Dat vind ik wel handige/belangrijke opties, dus ik zou voor de 210 gaan.Niet meer actief op Fok!![]()
BAM!!!! Na ruim twee weken lang beetje niksen (okok, Golden Ten en Army Urban Run daargelaten) vandaag even de spieren weer een optater gegeven, 1.30 uur, 14km, 1 liter vocht verder en een unicum: korte broek en singlet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
wut? Jij in korte broek?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:50 schreef slacker_nl het volgende:
BAM!!!! Na ruim twee weken lang beetje niksen (okok, Golden Ten en Army Urban Run daargelaten) vandaag even de spieren weer een optater gegeven, 1.30 uur, 14km, 1 liter vocht verder en een unicum: korte broek en singlet.
Kort?!quote:Op maandag 28 mei 2012 15:50 schreef slacker_nl het volgende:
BAM!!!! Na ruim twee weken lang beetje niksen (okok, Golden Ten en Army Urban Run daargelaten) vandaag even de spieren weer een optater gegeven, 1.30 uur, 14km, 1 liter vocht verder en een unicum: korte broek en singlet.![]()
Voor vandaag (een uur) was het net goed. Van tevoren en direct erna wat gedronken en gegeten. En op laag tempo.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik neem sws water mee en ga idd ook experimenteren met gelletjes.
Overigens: dat je zonder water kúnt tijdens het lopen (als in: je wordt niet licht in je hoofd oid) wil niet zeggen dat het goed is hè. Zeker met dit warme weer raak je veel vocht kwijt dat je weer moet aanvullen.
Als ik in de zomer nog wat langer en sneller ga trainen neem ik meer gels mee en misschien toch maar een bidon/gordel. De laatste gordel was me echt niet bevallen. Schoof steeds omhoog.![]()
Hardlopenquote:Alle gekheid op een stokje. Ik hoef geen voor ingestelde routes ed. Gewoon mijn tempo kunnen zien + Hartslagmeter.
![]()
Dan is de 110 voldoendequote:Op maandag 28 mei 2012 15:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
HardlopenAlle gekheid op een stokje. Ik hoef geen voor ingestelde routes ed. Gewoon mijn tempo kunnen zien + Hartslagmeter.
Ze moeten wel wat aan de vormgeving doen hoor. Een volledig roze Garmin lijkt me wel wat.
@YUR/GotC: tis Arubaans warm, dan mag het heEn de singlet was van katoen.. owwwwww
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wij zitten precies op het randje mistbank/zonquote:Op maandag 28 mei 2012 15:53 schreef slacker_nl het volgende:
@YUR/GotC: tis Arubaans warm, dan mag het he![]()
![]()
De 305 is uit produktie genomen. Ook op deze site niet meer leverbaar... Ik denk dat je met een lampje moet zoeken wil je er nog 1 vinden dan zal de prijs navenant zijn...quote:Op maandag 28 mei 2012 12:38 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Heb vorig jaar de 305 gekocht via databyte, stukkie goedkoper
http://www.databyteshop.n(...)9423-36438CEE701A%7D![]()
26 graden hier en onbewolktquote:Op maandag 28 mei 2012 15:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij zitten precies op het randje mistbank/zon![]()
![]()
Ja!quote:Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef Viking84 het volgende:
Ze moeten wel wat aan de vormgeving doen hoor. Een volledig roze Garmin lijkt me wel wat.
Al ben ik inmiddels wel verliefd op m'n 210 kleurtjeHeb vele andere dingen inmiddels in dezelfde kleur:
-3 shirtjes (waarvan 1 singlet)
-1 m'n oordopjes (had ik al)
-m'n slippers (net gekocht)![]()
![]()
Ligt er inderdaad aan... Heb je m nodig voor hardlopen? Nee.Heeft een mens een magnetron of mobiel nodig? Ook nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ligt eraan he. En 610 is voor een deel echt wel luxe, met een stopwatch kan je hetzelfde doen, alleen heb je dan geen laptimes en wat andere zaken. Er zijn zat mensen die lopen zonder horloge en/of apps, maar die lopen om het lopen.
De luxe zit 'm in het feit dat er mensen zijn, zoals ik, die net even wat meer willen weten over hun trainingsarbeid/wedstrijden ed en daarbij helpt zo'n horloge, al kan je het met een goedkopere versie ook. Maar aangezien ik ook interval en ook van goodies houd kies ik voor de 610. Denk dat de 210 die YUR heeft (en GotC ook?) ook wel doet wat ik minimaal zou willen hebben.
Ennuh, ik heb geen TV.
Vind het hardlopen door oa. mijn Garmin wel erg leuk... persoonlijke smaak maar absoluut niet noodzakelijk![]()
![]()
Wat voor kleurtje heeft jouw 210 dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!
Al ben ik inmiddels wel verliefd op m'n 210 kleurtjeHeb vele andere dingen inmiddels in dezelfde kleur:
-3 shirtjes (waarvan 1 singlet)
-1 m'n oordopjes (had ik al)
-m'n slippers (net gekocht). Dacht gewoon zwart?
En ik vind m'n Garmin, maar ik ben dol op grafiekjes en statistiekjes. Upload m'n data ook altijd meteen
.
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat voor kleurtje heeft jouw 210 dan?. Dacht gewoon zwart?
En ik vind m'n Garmin, maar ik ben dol op grafiekjes en statistiekjes. Upload m'n data ook altijd meteen
.
![]()
![]()
Ja, ik heb de 610 met HRM. Ik ben echter een redelijk beginnende loper dus ik geloof niet dat ik daar een erg onderbouwde mening over kan geven. Ik gebruik de HRM wel als leidraad tijdens de training. Heb je DCrainmaker's review van de garmin al gelezen?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:28 schreef Wiehoe het volgende:
Ik zit al een paar uur sporthorloges met elkaar te vergelijken welke het meest geschikt voor mij is.
Zijn hier ook Garmin gebruikers die ook daadwerkelijk een hartslagmeter gebruiken? Wat is de ervaring er mee?![]()
Dat welquote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, die is idd wel leuk. Maar roze is leuker.
. Nog erg getwijfeld of ik toch niet de 110 zou nemen ivm de kleur
! Maarja..geen intervaloptie erop he?
![]()
Ik heb een roze hartslagmeter
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:02 schreef xzaz het volgende:
Ik denk dat ik voor de 210 ga. Ben wel een gadget manDan zit je meteen goed, denk ik, voor de komende paar jaar. Misschien ga je later intervaltrainingen wel interessant vinden, want die horen er ook bij
. Zonde als je dan weer een nieuwe Garmin moet kopen
.
Je hebt wel terug gezwaaid toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef Nero22 het volgende:
Wtf, treurig die nare opmerkingen.
Gister rende ik langs bejaardenwoningen. En waaien en lachen dat die oude mensen deden.![]()
![]()
Anders de volgende x...![]()
Jazeker!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hartslagmetershop, denk ik.
Heeft YUR hem ook vandaan, toch?F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef GotC het volgende:
En anders, ik heb de mijne gekocht bij Run2Day. Kwam goed uit, wil altijd alles NU hebben![]()
.
Ik ook![]()
.
Hoeveel was die bij Run2Day? Op de website staan geen producten / prijsindicaties. Bij de Correct in Rotterdam is die 195.. 4 euro goedkoper dan bij hartslagmetershop![]()
![]()
Kijk op deze site : www.dcrainmaker.comquote:Op maandag 28 mei 2012 15:46 schreef xzaz het volgende:
wat is nou een goede Garmin voor beginners? De 210 ofzo?
Erg veel info![]()
Ik heb 'm in de aanbieding gekocht voor 199 euro. Maarrrr leek alsof het alleen bij die Run2Day in de aanbieding was. Normaal gesproken 249 euroquote:Op maandag 28 mei 2012 16:11 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel was die bij Run2Day? Op de website staan geen producten / prijsindicaties. Bij de Correct in Rotterdam is die 195.. 4 euro goedkoper dan bij hartslagmetershop![]()
![]()
Vind jij die info die de Garmin uitpoept ook zo leuk? Upload de data inderdaad altijd gelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 16:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 'm in de aanbieding gekocht voor 199 euro. Maarrrr leek alsof het alleen bij die Run2Day in de aanbieding was. Normaal gesproken 249 euro![]()
Ben dus echt een data junk...![]()
Jaquote:Op maandag 28 mei 2012 16:18 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Vind jij die info die de Garmin uitpoept ook zo leuk? Upload de data inderdaad altijd gelijk![]()
Ben dus echt een data junk...Kan echt elk stukje helemaal gaan bekijken, het loopje nog een keer afspelen..alles! Ook fijn uploaden in Endomondo om het dáár nog eens te bekijken
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:20 schreef GotC het volgende:
[..]
JaKan echt elk stukje helemaal gaan bekijken, het loopje nog een keer afspelen..alles! Ook fijn uploaden in Endomondo om het dáár nog eens te bekijken
Jij bent wel heel erg!
Moet bekennen dat ik ook 2 programma's gebruik. Garmin Connect en SportTracks dus ook hier 2x bekijken...
![]()
Ik bekijk m'n data niet op de Garmin, maar wel op Endomondo. Even kijken wat m'n snelste lap was, wat de langzaamste en waar dat dan precies was etcquote:Op maandag 28 mei 2012 16:22 schreef Liesje68 het volgende:
[..]Jij bent wel heel erg!
Moet bekennen dat ik ook 2 programma's gebruik. Garmin Connect en SportTracks dus ook hier 2x bekijken...
.
idem!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bekijk m'n data niet op de Garmin, maar wel op Endomondo. Even kijken wat m'n snelste lap was, wat de langzaamste en waar dat dan precies was etc.
![]()
![]()
En dan niet eens nog een keertje uploaden in runkeeper? Tsssk
Vind 2 wel genoeg...quote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef slacker_nl het volgende:
En dan niet eens nog een keertje uploaden in runkeeper? Tsssk![]()
![]()
Wat heeft Runkeeper dan dat Endomondo niet heeft?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef slacker_nl het volgende:
En dan niet eens nog een keertje uploaden in runkeeper? Tsssk. Ik gebruik Endomondo vanwege de Fok!-groep.
Dat doe ik wel ook. Ik heb een endomondo en een sports-tracker account die ik beiden bijwerk wanneer ik een ronde heb gedaan. Sports Tracker toont het dan ook weer op een kaart zodat je achteraf terug kan zien waar je allemaal gelopen hebt.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef slacker_nl het volgende:
En dan niet eens nog een keertje uploaden in runkeeper? Tsssk![]()
Mijn trainingsschema HM hangt al twee weken boven m'n bureau. Ga er pas in de derde week van juni mee beginnen
.
Doet Endomondo ookquote:Op maandag 28 mei 2012 16:29 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dat doe ik wel ook. Ik heb een endomondo en een sports-tracker account die ik beiden bijwerk wanneer ik een ronde heb gedaan. Sports Tracker toont het dan ook weer op een kaart zodat je achteraf terug kan zien waar je allemaal gelopen hebt..
Andere vriendjesquote:Op maandag 28 mei 2012 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heeft Runkeeper dan dat Endomondo niet heeft?. Ik gebruik Endomondo vanwege de Fok!-groep.
Trainingen niet, maar als je een training als route exporteert laat ie die wel op 1 kaart zien..quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Das op zich wel leuk, maar wat voegt het toe?
Endomondo doet het zo:Maar dan moet je wel elke workout naar een route omzetten.
Hoe kan ik dan vanuit mijn Garmin importeren in Sports Tracker? Zie dat ik alleen handmatig kan invullen of een .gpx-file kan importeren die op mijn computer staat?Niet meer actief op Fok!![]()
Tja ik loop vaak dezelfde route, dus niet zo spannend. Loop volgende week niet ineens in Venezuela bijv
.
Ik ook niet, afgelopen dec/jan in Aruba (net voor de kust van Venezuela) en misschien in november weer (voor een maand?!).quote:Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Tja ik loop vaak dezelfde route, dus niet zo spannend. Loop volgende week niet ineens in Venezuela bijv
.
Wellicht als je op vakantie gaat dat je dan ineens op een andere plek loopt dan normaalquote:Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef Viking84 het volgende:
.
![]()
![]()
Ja ik exporteer mijn resultaten uit endomondo. Dat zijn dan gpx bestanden.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Hoe kan ik dan vanuit mijn Garmin importeren in Sports Tracker? Zie dat ik alleen handmatig kan invullen of een .gpx-file kan importeren die op mijn computer staat?![]()
210 heeft ook geen virtual partner optie, tenminste zover ik weet zit die er bij niet op.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:49 schreef Viking84 het volgende:
110 heeft geen Virtual Partner-optie en geen intervaltraining. Dat vind ik wel handige/belangrijke opties, dus ik zou voor de 210 gaan.![]()
Denk het wel? Ik heb de 205 en ik heb hem ook?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:47 schreef Dynamic83 het volgende:
[..]
210 heeft ook geen virtual partner optie, tenminste zover ik weet zit die er bij niet op.
Edit: idd niet volgens https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=83280
Apart! Naja, ik gebruik de optie atm ook niet.Niet meer actief op Fok!![]()
Heb het ff opgezocht,quote:Op maandag 28 mei 2012 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk het wel? Ik heb de 205 en ik heb hem ook?
Virtual Partner® (trainen tegen een digitale persoon): nee
Virtual Racer™ (compete against other activities): nee
Koersen (resultaten vergelijken met eerdere activiteiten): nee
Stom dat het op de 205 wel zit dan![]()
Klein beetje crossposten van uit het gezond-slank topic... Ik ben een kleine 10 kilo afgevallen van bmi 26 naar 22-23, door gezonder te gaan eten, meer te gaan fietsen en nu ook hardlopen. Het laatste stukje buik gaat echter niet wegIk gok dat ik dit in spier om moet zetten, maar gaat dit lukken met hardlopen? Of kan ik daar beter gerichtere oefeningen voor doen?
![]()
Ben geen expert, maar zou toch zeggen dat je ernaast crunches kunt doen om het wat strakker te krijgen. Wel goed dat je actief bezig bent met sporten en dat het resultaat heeft!
Je zal vetverbranding moeten gaan faciliteren. http://scoobysworkshop.com/burn-the-fat-tom-venuto/ http://scoobysworkshop.com/gain-muscle-lose-fat/
Het zal een en/en situatie worden: en genoeg eiwitten eten, en genoeg bewegen, be it cardio of kracht.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bedankt beiden
Vergeten te vertellen dat ik ernaast ook push-ups en (slechte) sit-ups doe, maar nog geen crunches. Even opzoeken hoe ik die het beste doe en hoe vaak
Om meer vet te verbranden hoor ik van verschillende kanten 30-40 min cardio per dag, maar ik heb volgens mij hier zelfs gelezen dat je na hardlopen altijd een rustdag moet hebben (dus maximaal om de dag hardlopen). Wat is wijsheid...?![]()
![]()
De cardio die ze bij o.a. BB doen is veel minder intensief dan bij hardlopen. Daarmee hoe lager het tempo en hoe langer je doorgaat hoe meer vet je verbrand. Elke dag een uur op een crossttrainer op een rustig tempo volstaat al.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:08 schreef vincm het volgende:
Bedankt beiden
Vergeten te vertellen dat ik ernaast ook push-ups en (slechte) sit-ups doe, maar nog geen crunches. Even opzoeken hoe ik die het beste doe en hoe vaak
Om meer vet te verbranden hoor ik van verschillende kanten 30-40 min cardio per dag, maar ik heb volgens mij hier zelfs gelezen dat je na hardlopen altijd een rustdag moet hebben (dus maximaal om de dag hardlopen). Wat is wijsheid...?
Verder zou ik zelf kracht/cardio/kracht/cardio/kracht/cardio/rust doen in een week.
Wil je gaat hardlopen en krachttraining gaan doen, dan zou ik zo een soort schema aanhouden. Maar tis aan jezelf om te bepalen wat wijsheid is. Rust is wel een essentieel onderdeel van trainen
Even terug naar de statistieken, deze maand ga ik hopelijk (moet nog even kijken ivm sociale dingen) over de 75km heen in een maand. Das meer km's dan vorige maand en in minder workouts.
M'n challenge lijkt dit jaar op 650+km uit te komen, volgende maand maar eens kijken in hoeverre we die gaan bijstellen.
Vorig jaar 466km gelopen, nu zit ik op 272. Hoeveel impact heeft een blessurevrij jaar *knock knock* wel niet op je km's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pfoe, wat is het warm in Utrecht!
Was tot een uur of half 5 in den haag en daar was het lekker, richting de kust zelfs frisjes. Daardoor zin gekregen om zo nog even te gaan lopen, maar met 24 graden en weinig wind weet ik niet of het verstandig is om Evy les 20 (4 x 8 min) te gaan lopen...
Wat denken jullie?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ach ja loslaten, vind ik wel moeilijk. Met zwemmen wil ik ook altijd de snelste zijn dus met hardlopen leg ik mezelf ook een bepaald streven op. Wil altijd wel vordering blijven zien zegmaar. Aan de andere kant denk ik dat ik het hardlopen wel leuker ga vinden als ik zelf muziek mag kiezen, zelf mag bepalen of ik al dan niet een rustpauze inlas en zelf m'n tijd bij kan houden. (Ja ik ben Evy ietwat zatquote:Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien rennen jullie met de verkeerde intentie ? Misschien moet je het wat meer loslaten dat het moet of dat je perse een bepaalde tijd,afstand of snelheid moet lopen. "Gewoon genieten" komt misschien niet voor iedereen zo makkelijk. Runners high krijg ik voornamelijk als ik een soort halve meditatie toestand bereik, zo van de knop om en gedachten uit.
Alles loslaten en lekker lopen.Je loopt immers voor jezelf, een betere conditie, die fel begeerde sixpack/lekker kontje/strakker lijf zijn gewoon bijkomsten
![]()
) We zullen zien, woensdag neem ik de proef op de som!
Trouwens een stopwatch gevonden bij de Intertoys voor 3 euro![]()
![]()
![]()
Ligt eraan of je een beetje tegen hitte kan denk ik. Ik zou zelf liever gaan met temperaturen van max. 20 gradenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:41 schreef Yuki het volgende:
Pfoe, wat is het warm in Utrecht!
Was tot een uur of half 5 in den haag en daar was het lekker, richting de kust zelfs frisjes. Daardoor zin gekregen om zo nog even te gaan lopen, maar met 24 graden en weinig wind weet ik niet of het verstandig is om Evy les 20 (4 x 8 min) te gaan lopen...
Wat denken jullie?![]()
![]()
Same herequote:![]()
Weer eens m'n horloge onder het stof vandaan gehaald.
Heb hem bijna een jaar, maar nog maar één keer gebruikt![]()
![]()
Afgelopen donderdag heb ik gelopen in die vreselijk benauwde hitte. Was zwaar, maar wel te doen. Alleen liep ik toen 2, 4, 5, 6, 7 oid, ipv 4 x 8.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:43 schreef VKV het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een beetje tegen hitte kan denk ik. Ik zou zelf liever gaan met temperaturen van max. 20 graden
Ik ga zo nog ff een slootje water naar binnen kiepen en dan toch maar lopen. Heel laat (rond 21:00, als het afkoelt) vind ik niet fijn en gezien al mijn andere bezigheden van deze week past vandaag lopen het best in m'n schema. Dan kan ik woensdag weer en vrijdag of zaterdag ook
Bovendien loop ik op 30 juni een 5 km in Utrecht, 's avonds om 19:00 uur, en dan kan het ook heel warm zijn.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Jeetje mijn horloge doet maar 5 keer een interval ronde en dan stop dat ding gewoon wtfsta ik daar weer helemaal uit mn ritme aan mn horloge te pielen.
![]()
Als het goed is komt woensdag deze binnen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik had mijn klokje ingesteld op 8 intervallen met warm up en cool down. Ik dacht dat ik er al 8 op had zitten en aan de cooldown was begonnen. Na een tijdje gaf hij toch het geluid en vibratie alsof ik nog een interval te goed had. Nou ja zal dan wel en ik weer versnellen. Ik heb hem afgesteld staan op 250m op de snelle stukken. En er leek dit keer er maar geen einde aan te komen. Op een gegeven moment zelf maar gestopt. Bleek dus achteraf dat die vibratie voor het beginnen van de cooldown was.
Over garmin de 610 is voor de meeste mensen over de top. Ik houd er wel van om over de top te gaan. En hij bevalt uitstekend. Hij upload alles automatisch en is lekker aanpasbaar zoals ik het wil hebben.![]()
Hoezo?! Vrijdagavond nog geweest en gisteren had ik geen puf meer, vandaag van 9-17u gewerkt dus het kan nu pasquote:
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
ik ga straks ook weer lopen, heerlijk in kort-kort. Ik had me voorgenomen om never nooit in een korte broek te gaan lopen, of in een mouwloos hemd, maar zelfs ik ben gezwicht met die hitte![]()
Ik heb sinds afgelopen weekend een Garmin 110 (gekregen)maar voor de route (en eventuele intervallen) heb ik runkeeper bij me, aangezien ik hoe dan ook m'n telefoon bij me wil hebben voor als er iets gebeurt Ik ben nog niet zover dat ik 'doelloos' een aantal km kan gaan rennen en maar zien waar ik uitkom, ik wil een vastgestelde route hebben zodat ik thuis uitkom.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ohai!
Vanmorgen 09:30 Evy 25 gelopen, 13-13-8 in 35 minuten. In shorts! Heerlijk. Vandaag ook nog een tanktop gekocht, lichtblauw van Asics bij Perry. Jammer dat ik nu ze dat ze online 5 euro korting hebben. Nou ja.
Merk wel echt verbetering in mij lopen! Geen pijntjes meer, beter uithoudingsvermogen en ook mijn benen zien er strakker uit. Whoei! Als ik eenmaal de 5 km in de benen heb ga ik naar de 6, en dan snelheid een beetje verbeteren.![]()
daarop kan ik onderweg niet zien waar ik zit en hoeveel km het nog is tot ik thuis benquote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef VKV het volgende:
Ik gebruik nog steeds trouw de website afstandmeten.nlGratis en vrij nauwkeurig
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Vanmorgen 09:30 Evy 25 gelopen, 13-13-8 in 35 minuten. In shorts! Heerlijk. Vandaag ook nog een tanktop gekocht, lichtblauw van Asics bij Perry. Jammer dat ik nu ze dat ze online 5 euro korting hebben. Nou ja.
Merk wel echt verbetering in mij lopen! Geen pijntjes meer, beter uithoudingsvermogen en ook mijn benen zien er strakker uit. Whoei! Als ik eenmaal de 5 km in de benen heb ga ik naar de 6, en dan snelheid een beetje verbeteren.Die tanktop heb ik ook gepast, maar ik vond mezelf er te chubby uit zien
.
Echt! Ik vond hem wel sexyquote:Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]Die tanktop heb ik ook gepast, maar ik vond mezelf er te chubby uit zien
.
.
![]()
Die 5 euro is wel bij een minimale bestelling van 50 euroquote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Merk wel echt verbetering in mij lopen! Geen pijntjes meer, beter uithoudingsvermogen en ook mijn benen zien er strakker uit. Whoei! Als ik eenmaal de 5 km in de benen heb ga ik naar de 6, en dan snelheid een beetje verbeteren.
Maar beter dat je verbetering merkt!
Ja, als ik ga lopen beweegt er van alles mee en dat zie je met zo'n ding extra goedquote:.
Smoesjesquote:Op maandag 28 mei 2012 18:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoezo?! Vrijdagavond nog geweest en gisteren had ik geen puf meer, vandaag van 9-17u gewerkt dus het kan nu pas
Zo, ik heb net 6,14 km gelopen. Ik heb eens gelet op de stand van mijn voeten en ik zie dat ik met de buitenkant eerst de grond raak. Ik heb toch écht nieuwe schoenen nodig. Dit kan niet lang goed gaan zo.
O ja, fotootjes heb ik ook genomen. Kan heel handig in mijn ren-app.![]()
![]()
![]()
![]()
It's funny
Goedzo Perruche! En goed dat je met dit weer gaat lopen DJMO!
Ik ben ook voor korte broek en topje gezwicht, anders hield ik het echt niet vol.
En wow, mooie foto's allemaal!![]()
ik heb gisteren en eergisteren ook gelopen, klimduin en een strandloop .. dat doe ik dus echt niet meer in de zon/hitte .. ik ben verbrand en ik zit onder de zonne-uitslagquote:Op maandag 28 mei 2012 18:55 schreef Niara het volgende:
Goedzo Perruche! En goed dat je met dit weer gaat lopen DJMO!
Ik ben ook voor korte broek en topje gezwicht, anders hield ik het echt niet vol.
Dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Maar het zal me wordt wezen! Als het maar luchtig isquote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, als ik ga lopen beweegt er van alles mee en dat zie je met zo'n ding extra goed.
![]()
![]()
Aaah ok, beter! Dan maakt het toch niet uitquote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die 5 euro is wel bij een minimale bestelling van 50 euro
Maar beter dat je verbetering merkt!. En ja ik ben er echt blij mee. Zeg maar de achterkant van mijn benen is niet meer zo flubby, maar echt wel strakker, ofzo. En eindelijk houd ik het ook vol
.
![]()
Miss ga ik hem ook nog wel eens passen. Maar dan icm een hardloopbroekje.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Maar het zal me wordt wezen! Als het maar luchtig isNiet meer actief op Fok!![]()
Tegen de tijd dat je de stad uit bent en weer terug ben je ruim over de 5 km heen, denk ikquote:Op maandag 28 mei 2012 18:59 schreef Perruche het volgende:
Wauw wat een mooie routes! Ik ren gewoon hier in de stad.
.
Ja ik zie er vast charmant uit. Roze schoenen, blauw shirt en een mannenbroek! Vrouwenbroeken vond ik te kort, en deze heeft een rits voor sleutelsquote:Op maandag 28 mei 2012 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss ga ik hem ook nog wel eens passen. Maar dan icm een hardloopbroekje..
![]()
Te korte broekjes kunnen mij dan weer niets schelen. Maar mijn benen zijn dan ook erg mooi als ze in beweging zijn
![]()
.
Vrouwen in korte broeken voor mannen, ik heb er een zwak voorquote:Op maandag 28 mei 2012 18:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik zie er vast charmant uit. Roze schoenen, blauw shirt en een mannenbroek! Vrouwenbroeken vond ik te kort, en deze heeft een rits voor sleutels.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Daarom kijk ik ook van tevoren welke route ik moet pakken. Handige site.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef DJMO het volgende:
daarop kan ik onderweg niet zien waar ik zit en hoeveel km het nog is tot ik thuis ben
Ik had een te korte broek, te strakke top. Ach, ik was in beweging.
Bij de Lidl een skin compression top gekocht, zit erg fijn, maar wat lang en strak om de heup, dus het kruipt omhoog. Creatief zitten wezen en een lusje onderaan gemaakt waar ik het touwtje van mijn broekje door kon halen.![]()
![]()
Maar dan weet je nog steeds niet wanneer je hoeveel km gehad hebt?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook van tevoren welke route ik moet pakken. Handige site.
Ik had een te korte broek, te strakke top. Ach, ik was in beweging.
Bij de Lidl een skin compression top gekocht, zit erg fijn, maar wat lang en strak om de heup, dus het kruipt omhoog. Creatief zitten wezen en een lusje onderaan gemaakt waar ik het touwtje van mijn broekje door kon halen.. Of stamp jij het punt voor elke km in je hoofd?
Ik heb op de Nike site zitten kijkennu wil ik dit:
Ik wil een geel Livestrong-ding. Zouden ze die nog steeds verkopen bij Run2Day Amsterdam?
Die heb ik toch helemaal niet nodig? En globaal weet ik het wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Maar dan weet je nog steeds niet wanneer je hoeveel km gehad hebt?. Of stamp jij het punt voor elke km in je hoofd?
![]()
Doe ik ook. Is leuk, want je wordt helemaal creatief in het uitpuzzelen van routes van een bepaalde afstand. Laatst had ik er een van precies 5 km uitgekiendquote:Op maandag 28 mei 2012 19:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook van tevoren welke route ik moet pakken. Handige site.Vind ik wel leuk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: