SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat er bij die Perry website gelijk 5 euro aan verzendkosten bijkomtDag voordeel
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Zo, dat viel niet eens tegen! Was er mentaal niet op voorbereid dat ik maar 1 minuut mocht wandelen tussen de loopstukken (de tweede keer beloofde Evy 2 min, maar dat kan het nooit geweest zijn). Ondanks dat heb ik alle 4 de blokken van 8 minuten uit kunnen lopen
http://runkeeper.com/user/tclinden/activity/91299633
Ik loop alleen wel als een slak, zeker met die hitte!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Prima tempo voor dit weer toch? En als je er ook wandelstukken bij hebt, valt het helemaal mee.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:12 schreef Yuki het volgende:
Ondanks dat heb ik alle 4 de blokken van 8 minuten uit kunnen lopen
Ik loop alleen wel als een slak, zeker met die hitte!![]()
ik moet onderweg echt kunnen kijken waar ik heen moet, als ik uit m'n blote hoofd ga lopen, steek ik vaak een stuk af waardoor ik niet uitkom. voor vandaag trouwens het eerste stuk een flink beschutte route uitgekozen, en ik pak ertussen wel een rondje rond de vijver ergens in 't midden van m'n route zodat ik aan wat extra meters kom
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
3 x 1 min wandelen hèquote:Op maandag 28 mei 2012 19:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Prima tempo voor dit weer toch? En als je er ook wandelstukken bij hebt, valt het helemaal mee.
Op zich prima, maar ik zou de Utregse Meidenloop (5km) zo graag in max 35 min lopen
Dat gaat wel gooedkomen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:19 schreef Yuki het volgende:
Op zich prima, maar ik zou de Utregse Meidenloop (5km) zo graag in max 35 min lopen![]()
![]()
Ik overwoog ook nog heel even mee te doen aan die meidenloop, maar die naam staat me zo tegen en de website ook![]()
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ze hebben een 3km run!
Gaan we samenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik overwoog ook nog heel even mee te doen aan die meidenloop, maar die naam staat me zo tegen en de website ook![]()
.
Niet zo miepen en meedoen!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:25 schreef Viking84 het volgende:
.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik krijg jeuk van het woord 'meid'quote:Op maandag 28 mei 2012 19:31 schreef wyccie het volgende:
Maar jullie zijn toch juist heel erg van de roze dingetjes en zo?.
@slacker_nl: neh, ik doe na Amersfoort even rustig aan w.b. wedstrijden. Eerst helemaal herstellen
.
Wilde ik net gaan hardlopen, krijg ik last van mijn enkel. Nog geprobeerd om de warming up af te maken maar dat had ook geen zin.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik ga pas na de HM in Hoogland weer kijken naar wedstrijden. Zit nu al te kijken wat er in oktober zoal is. Bij voorkeur 10 km, 5 mag evt ook.
Elke marathon heeft ook kleinere loopjes. Amsterdam kent een 8km bijv.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
3km is alleen voor moeder - dochterquote:
De naam vind ik ook afzichtelijkmaar het was een enorme stok achter de deur om te gaan trainen, een week of 4 geleden. En ik ben oprecht verbaasd over wat ik in zo korte tijd al bereikt heb
Nog een krappe 5 weken, en dan heb ik m'n eerste loopevenement sinds 5 jaar (Marikenloop 2007) volbracht
Maar.. de 3km stond ook apart vermeld naast de moeder+dochter 3kmquote:Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
3km is alleen voor moeder - dochter
De naam vind ik ook afzichtelijkmaar het was een enorme stok achter de deur om te gaan trainen, een week of 4 geleden. En ik ben oprecht verbaasd over wat ik in zo korte tijd al bereikt heb
Nog een krappe 5 weken, en dan heb ik m'n eerste loopevenement sinds 5 jaar (Marikenloop 2007) volbrachtMaar als ik mee ga doen is dat wel de 5km. Zit alleen nog heel erg te twijfelen
Sorry, ik vergis mequote:Op maandag 28 mei 2012 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. de 3km stond ook apart vermeld naast de moeder+dochter 3kmMaar als ik mee ga doen is dat wel de 5km. Zit alleen nog heel erg te twijfelen
Dacht dat voor volwassenen alleen de 5 en 10 km waren
Ik doe veel te weinig met mijn Garmin...
Lees hem af en toe eens uit en voor de rest kijk ik na mijn loop snel even wat de afstand en km/uur is![]()
Weet echt niet hoe ik trainingsschema's erin moet krijgen /blond
Over dat je hardlopen niet leuk vind maar wel Evy gaat uitlopen.
Dat had ik ook, heb begin 2008 Evy 0-5 uitgelopen, daarna nog 3 a 4 lessen 5-10, daarna was ik er zat van en heb zelf nog wel eens gelopen.
Daarna gewoon bijna 2 jaar niet hardgelopen totdat Viking heel erg enthouisiast ging posten over hardlopen toen heb ik het ook maar weer eens geprobeerd en het ging zo lekker dat ik het nu nog steeds graag doe
Ben tijdens het rennen ooit eens door een groep uitgeknort met opmerking: Ja ren jij maar snel weer terug naar je varkensstal
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Jezus, wat een kutopmerkingquote:Op maandag 28 mei 2012 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik doe veel te weinig met mijn Garmin...
Lees hem af en toe eens uit en voor de rest kijk ik na mijn loop snel even wat de afstand en km/uur is![]()
Weet echt niet hoe ik trainingsschema's erin moet krijgen /blond
Over dat je hardlopen niet leuk vind maar wel Evy gaat uitlopen.
Dat had ik ook, heb begin 2008 Evy 0-5 uitgelopen, daarna nog 3 a 4 lessen 5-10, daarna was ik er zat van en heb zelf nog wel eens gelopen.
Daarna gewoon bijna 2 jaar niet hardgelopen totdat Viking heel erg enthouisiast ging posten over hardlopen toen heb ik het ook maar weer eens geprobeerd en het ging zo lekker dat ik het nu nog steeds graag doe
Ben tijdens het rennen ooit eens door een groep uitgeknort met opmerking: Ja ren jij maar snel weer terug naar je varkensstal
Ik vind hardlopen wel leuk, kan me alleen vooraf zo moeilijk motiveren
Wat een eikels zijn dat toch altijd
Ik denk niet dat veel volwassenen mee zullen doen met de 3kmquote:Op maandag 28 mei 2012 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sorry, ik vergis me
Dacht dat voor volwassenen alleen de 5 en 10 km warenIk wacht nog eventjes af en kijk even hoe het de komende twee weken gaat
Ik zou die 5 doen! Je krijgt extra energie als je met meerdere loopt en er staan mensen langs de kantquote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel volwassenen mee zullen doen met de 3kmIk wacht nog eventjes af en kijk even hoe het de komende twee weken gaat
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik ga dan zeker de 5km doenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou die 5 doen! Je krijgt extra energie als je met meerdere loopt en er staan mensen langs de kantMaar weet niet of ik daar al 'klaar' voor ben op 30 juni. Ergens denk ik van wel
en daarnaast, iemand moet toch als laatste over de finish komen?
Man man, voor het eerst 2x4 en 1x5 minuten moeten rennen, viel me zwaar maar ben wel stug doorgegaan in een mooi gelijkwaardig tempo:
Les 9: 27m00s, 4,52km, 5:58min/km, 323 cal.
Het zweet gutst echt van m'n lijf af, dus nu lekker een koude douche
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Je gaat dan ook best hard, zeker als die 5.58 incl wandelen isquote:Op maandag 28 mei 2012 20:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Man man, voor het eerst 2x4 en 1x5 minuten moeten rennen, viel me zwaar maar ben wel stug doorgegaan in een mooi gelijkwaardig tempo:
Les 9: 27m00s, 4,52km, 5:58min/km, 323 cal.
Het zweet gutst echt van m'n lijf af, dus nu lekker een koude douche.
Bah, gooi ik mezelf uit het Fok! team
Goed puntquote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel volwassenen mee zullen doen met de 3kmIk wacht nog eventjes af en kijk even hoe het de komende twee weken gaat
Kijk even hoe het zit met inschrijven... Ik las vorige week iets over dat je nog maar 2 weken zou hebben ofzo, terwijl ik elders zag dat je je op de dag zelf in kunt schrijven.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga dan zeker de 5km doenMaar weet niet of ik daar al 'klaar' voor ben op 30 juni. Ergens denk ik van wel
QFT.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je gaat dan ook best hard, zeker als die 5.58 incl wandelen is.
Nog een hele maand voor die twee extra kilometer. Dat is te doen toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga dan zeker de 5km doenMaar weet niet of ik daar al 'klaar' voor ben op 30 juni. Ergens denk ik van wel
En niet zo negatief
Wat ik begreep is dat je t/m 17 juni in kan schrijven en daarna alleen als er nog plaats isquote:Op maandag 28 mei 2012 20:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Kijk even hoe het zit met inschrijven... Ik las vorige week iets over dat je nog maar 2 weken zou hebben ofzo, terwijl ik elders zag dat je je op de dag zelf in kunt schrijven.
Ik neem trouwens aan dat het niet verplicht is om iets roze te dragen?
Zelfs al loop je maar 4, op die wedstrijd kun je er heus nog wel een extra kilometer uit persen. Want: wedstrijd.
Je hoeft van tevoren niet per se de wedstrijdafstand te hebben afgelegd.
Juistquote:Op maandag 28 mei 2012 20:10 schreef Viking84 het volgende:
Zelfs al loop je maar 4, op die wedstrijd kun je er heus nog wel een extra kilometer uit persen. Want: wedstrijd.
Je hoeft van tevoren niet per se de wedstrijdafstand te hebben afgelegd.
Pff.. het is wel erg verleidelijk en natuurlijk een extra motivatie tijdens het trainen
hier schijnt nog steeds volop de zon en negentien graden .. zit er express een extra flesje water in te gieten vóór ik ga, hopelijk helpt het ... nog minuutje of tien en dan ga ik maar eens naar buiten
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Tuurlijk nietquote:Op maandag 28 mei 2012 20:10 schreef Maraca het volgende:
Ik neem trouwens aan dat het niet verplicht is om iets roze te dragen?
Het shirt dat je erbij kan kopen is zelfs 90% wit
Ik vroeg mezelf af of ik eigenlijk niet te oud ben voor zo'n meidenloop, maar zie in je profiel dat je 2 maanden ouder bent dan ikquote:Op maandag 28 mei 2012 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Het shirt dat je erbij kan kopen is zelfs 90% wit
Noem je mij nou oud?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vroeg mezelf af of ik eigenlijk niet te oud ben voor zo'n meidenloop, maar zie in je profiel dat je 2 maanden ouder bent dan ik
Ben je gek, ik loop waarschijnlijk met een collega die al in de 50 is![]()
die mag ook meedoen, dus wij (met geweldig bouwjaar
) al helemaal
Ja klopt en dan heb ik in die 9 lessen mijn starttempo al zeker ingedamd om niet elke keer na 2 minuten helemaal kapot te zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je gaat dan ook best hard, zeker als die 5.58 incl wandelen is.
Ik noem je helemaal niet oudquote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Noem je mij nou oud?
) al helemaal
Maar in sommige contexten zijn we wel 'oud' ja. Tenminste denk niet dat er veel van onze leeftijd naar de Tina beurs gaan
Hoi!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:25 schreef xFriendx het volgende:
Met een mooi roze shirt en twee stuks fruit op de borst gebonden, zou ik daartussen kunnen sneaken?
En nee
Bah, die 5km haal ik namelijk wel. Nu wel pas woensdag weer lopen. Ivm Pinksteren vandaag kracht gedaan, morgen rust, woensdagavond hardlopen en dan vrijdag weer kracht. Wel fijn verdeeld deze week.quote:
Afgelopen keer op woensdagavond nog gelopen dat er nog geen wind stond, dat was wel wat warmpjes.![]()
Er zijn ook andere wedstrijdenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bah, die 5km haal ik namelijk wel. Nu wel pas woensdag weer lopen. Ivm Pinksteren vandaag kracht gedaan, morgen rust, woensdagavond hardlopen en dan vrijdag weer kracht. Wel fijn verdeeld deze week.
Afgelopen keer op woensdagavond nog gelopen dat er nog geen wind stond, dat was wel wat warmpjes.![]()
Grapjequote:Op maandag 28 mei 2012 20:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik noem je helemaal niet oudMaar in sommige contexten zijn we wel 'oud' ja. Tenminste denk niet dat er veel van onze leeftijd naar de Tina beurs gaan
Daar heb je gelijk in... Maar ik voel me over het algemeen nog wel meer meisje dan vrouw hoor
nu ken ik New Zealand niet zo goed maar naar mijn weten is er wel zeker een Lower Hutt...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:35 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
1x geweest in New Zealand... fantastisch mooi land! De grootste grap vond ik dat er wel een Upper Hut is maar geen Lower Hut...![]()
Alleen zo ver weg...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Hoi, ik kom mee lezen. Vandaag toch wel besloten dat ik wil gaan lopen, speelde al een tijdje met het idee!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
voor de geinteresseerden: http://www.blueblizz.com/(...)running-belt/a14922/ 15,95 en met code 28-meigeenverz gratis verzending
Vriendje!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:25 schreef xFriendx het volgende:
Met een mooi roze shirt en twee stuks fruit op de borst gebonden, zou ik daartussen kunnen sneaken?
Nee, helaas niet. Daar ben jij toch veuls te mannelijk voor
goed idee en welcome to the wonderful world of running...!!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef Debsterr het volgende:
Hoi, ik kom mee lezen. Vandaag toch wel besloten dat ik wil gaan lopen, speelde al een tijdje met het idee!
even aan een van de dames hier vragen of die je de secret handshake van "de club" willen leren!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij lekker op weg met hardlopen Yuki? Wekelijks aan de gang nu? Met Evy ook?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vriendje!
Nee, helaas niet. Daar ben jij toch veuls te mannelijk voor![]()
Dank jequote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goed idee en welcome to the wonderful world of running...!!
even aan een van de dames hier vragen of die je de secret handshake van "de club" willen leren!!. Ik ben erg benieuwd hoe het me gaat bevallen, eerst maar eens op zoek naar wat kleding etc. want ik heb echt helemaal niets aan sportkleding.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik noem je helemaal niet oudMaar in sommige contexten zijn we wel 'oud' ja. Tenminste denk niet dat er veel van onze leeftijd naar de Tina beurs gaan
![]()
Welkom Debster!Zeker, vanavond les 20 van Evy gedaanquote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij lekker op weg met hardlopen Yuki? Wekelijks aan de gang nu? Met Evy ook?
Probeer 3 tot 4 keer per week te lopen
Morgen bij de perry het hele assortiment met 25% kortingquote:Op maandag 28 mei 2012 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je. Ik ben erg benieuwd hoe het me gaat bevallen, eerst maar eens op zoek naar wat kleding etc. want ik heb echt helemaal niets aan sportkleding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:49 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Morgen bij de perry het hele assortiment met 25% kortingHey, thanks! Dan morgenavond misschien maar even langs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
te veel roze Viking?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:25 schreef Viking84 het volgende:
.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
jullie jonkies...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Noem je mij nou oud?
) al helemaal
Ik begin me overigens wel zorgen te maken om mijn linkervoet. Na het hardlopen is het midden van mijn voorvoet nogal gevoelig (van onderen), de gevoeligheid is na een dag alweer over.
Door die gevoeligheid kan ik niet fatsoenlijk lopen (na het sporten), tenzij ik de boel met wat sporttape verstevig. Ik ben heel slecht in het luisteren naar m'n lichaam, ik weet het.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Van de week maar eens naar de fysio...![]()
Over leeftijdsverschillend, ik loop de Zomerklassieker van Roosendaal (10km) met m'n moeder en zusje.
M'n moeder is 55 jaar, en reken maar dat zij me eruit loopt! Kom ik aan, met m'n 27 jaaren m'n zusje gaat me er ook uit lopen, die is 17 jaar *zucht*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dames...we hebben er weer een waar jullie je helemaal op uit kunnen leven qua roze loopkleding tipsquote:Op maandag 28 mei 2012 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je. Ik ben erg benieuwd hoe het me gaat bevallen, eerst maar eens op zoek naar wat kleding etc. want ik heb echt helemaal niets aan sportkleding.
Waarschijnlijk ben je gewoon wat later begonnen. Of ze hadden een betere conditie toen ze begonnen te lopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Over leeftijdsverschillend, ik loop de Zomerklassieker van Roosendaal (10km) met m'n moeder en zusje.
M'n moeder is 55 jaar, en reken maar dat zij me eruit loopt! Kom ik aan, met m'n 27 jaaren m'n zusje gaat me er ook uit lopen, die is 17 jaar *zucht*
![]()
hebben je moeder en je zus al eerder gelopen? er staat me iets van bij dat het ook voor hun hun eerste evenement isquote:Op maandag 28 mei 2012 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Klopt, zij liepen diezelfde Zomerklassieker vorig jaar ook. Ik ben toen gaan kijken, en ik vond al die blije mensen zo leuk, dat wilde ik ookquote:Op maandag 28 mei 2012 20:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je gewoon wat later begonnen. Of ze hadden een betere conditie toen ze begonnen te lopen.de rest is geschiedenis, en nu gaan we 'm moet z'n drieën lopen. En in september komen zij naar Arnhem om de Bridge to Bridge te lopen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
echt super leuk om te lezen dat jullie zo lekker met elkaar lopen, als meidenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt, zij liepen diezelfde Zomerklassieker vorig jaar ook. Ik ben toen gaan kijken, en ik vond al die blije mensen zo leuk, dat wilde ik ookde rest is geschiedenis, en nu gaan we 'm moet z'n drieën lopen. En in september komen zij naar Arnhem om de Bridge to Bridge te lopen.
onder elkaar
Moet echt motiverend werken volgens mij'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vind ik ook leuk!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
echt super leuk om te lezen dat jullie zo lekker met elkaar lopen, als meidenonder elkaar
Moet echt motiverend werken volgens mij
We wonen dan wel 120km uit elkaar, maar als m'n moeder gelopen heeft is het eerste wat ze doen d'r tijden en afstanden whatsappen (jaja, reuze technisch, met d'r iPhone). En zulke evenementen zijn leuk om samen te doen, veel leuker toch dan op de koffie op een suffe zondag?
Ze waren er ook bij toen in dit jaar de CPC liep, maar toen als supporter. Nu wil ze volgens jaar ook de CPC doen, hahaha[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat bedoel ik...ik moet het al omdraaienquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nee, nu begint het pas!!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:06 schreef xzaz het volgende:
Beginnen aan les 26 van Evy 5k, 't zit er alweer bijna op.
je hebt nu leren hardlopen en nu verder!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begin me overigens wel zorgen te maken om mijn linkervoet. Na het hardlopen is het midden van mijn voorvoet nogal gevoelig (van onderen), de gevoeligheid is na een dag alweer over.
Door die gevoeligheid kan ik niet fatsoenlijk lopen (na het sporten), tenzij ik de boel met wat sporttape verstevig. Ik ben heel slecht in het luisteren naar m'n lichaam, ik weet het.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Van de week maar eens naar de fysio...
Precies die plek dus...![]()
True, loop alleen de 5k om weer een goede basis te krijgen zonder blessures ed. Ik wil zo graag weer 'gewoon' 10k> lopenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, nu begint het pas!!
je hebt nu leren hardlopen en nu verder!!Maar goed ik heb nog tot september
![]()
![]()
klinkt als overbelasting van de pees die onder je voet doorlooptquote:Op maandag 28 mei 2012 21:09 schreef Viking84 het volgende:
Geen idee, Sylvester. Zou er even mee naar de huisarts of de fysio idd.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wil gaan hardlopen om uiteindelijk met mijn ouders een marathon te lopen... die hebben er beide al een paar op zitten namelijk en zijn 46 en 48 jaarquote:Op maandag 28 mei 2012 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
.
Hoe vaak heb je dit nu gehad? En nieuwe schoenen?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Van de week maar eens naar de fysio...
Ik had dat een tijdje gelden ook met mijn schoenen die toen een maand oud waren. Mijn voet leek wel bont en blauw, zonder de kleur, en op mijn tenen staan ging niet echt. Tijdens het rennen geen last van, achteraf wel. Duurde een dag, twee keer gehad. Daarna niks meer aan de hand.
Heb je goede niet-ren-schoenen met versteviging ?![]()
Goede motivatie! Wat groter doel dan onze 10km, maar wel heel gaaf!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil gaan hardlopen om uiteindelijk met mijn ouders een marathon te lopen... die hebben er beide al een paar op zitten namelijk en zijn 46 en 48 jaar.
Haha ja eerst met kleine stapjes beginnen maar wil het ze om die reden ook voorlopig nog niet mededelenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Goede motivatie! Wat groter doel dan onze 10km, maar wel heel gaaf!.
10km @ 10:02. Heb nog wel even wat te trainen
Maar lopen was weer lekker
http://connect.garmin.com/activity/183097125![]()
Joh, je moet ook niet te snel willen. En met zulke sportieve ouders heb je ook nog wel even voorbereidingstijdquote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja eerst met kleine stapjes beginnen maar wil het ze om die reden ook voorlopig nog niet mededelen.
Sinds een week ofzo. Geen nieuwe schoenen, heb deze schoenen sinds eind oktober (gekocht na loopanalyse). Tijdens het rennen heb ik nergens last van, het is echt achteraf.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dit nu gehad? En nieuwe schoenen?
Ik had dat een tijdje gelden ook met mijn schoenen die toen een maand oud waren. Mijn voet leek wel bont en blauw, zonder de kleur, en op mijn tenen staan ging niet echt. Tijdens het rennen geen last van, achteraf wel. Duurde een dag, twee keer gehad. Daarna niks meer aan de hand.
Heb je goede niet-ren-schoenen met versteviging ?![]()
wwoooooow, dat lijkt me prachtig om te doen..!! vooral de hele belevenis van de "weg er naar toe", wat een prachtige motivatie om te gaan hardlopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil gaan hardlopen om uiteindelijk met mijn ouders een marathon te lopen... die hebben er beide al een paar op zitten namelijk en zijn 46 en 48 jaar.
helaas, mijn vader heeft de 46 niet eens gehaald en moeders is ondertussen 74 dusdat gaat hem niet worden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niks mis met die tijd, toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef STING het volgende:
10km @ 10:02. Heb nog wel even wat te trainen
Maar lopen was weer lekker
http://connect.garmin.com/activity/183097125Niet meer actief op Fok!![]()
hielspoor?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, volgens mij is dat wel de plek voor marsfracturen, hmmm.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoi, welkom en succes!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef Debsterr het volgende:
Hoi, ik kom mee lezen. Vandaag toch wel besloten dat ik wil gaan lopen, speelde al een tijdje met het idee!
Ik hoop het niet. Vorig jaar ben ik al hersteld van een stressfractuur, maar dan net onder grote teen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, volgens mij is dat wel de plek voor marsfracturen, hmmm.![]()
![]()
Ik heb geen idee eigenlijkquote:
Ik weet wel dat professionele lopers zeker rond de 00:40-00:50 zitten.
Over een maandje een 10km van m'n werk, kijken of ik het iig naar de 00:55 kan krijgen![]()
![]()
die zitten ver onder de 00.40-00.50...ik wil me in ieder geval geen prof noemenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk
Over een maandje een 10km van m'n werk, kijken of ik het iig naar de 00:55 kan krijgen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geen gebruikelijke plek.quote:
Misschien toch maar even naar de huisarts of fysio.Jij vergelijkt je met de proflopers?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:20 schreef STING het volgende:
Over een maandje een 10km van m'n werk, kijken of ik het iig naar de 00:55 kan krijgen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: