SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:
Zonde.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik welMaar daar wordt aan gewerkt
Hoeveel squat je?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
1,70 met 65-75 kilo kan prima.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Das wel heel weinig... De anderen?quote:
quote:
Is wel voor een deel genetisch bepaald helaasquote:
jij valt op harige kontjesquote:
Barb! jij hebt meer dan ik, qua score... kom op man.quote:
Zie OP (OpeningsPost)quote:
ik ook niet precies, maar rond de 50. Als ik zoen gaat het meestal verder.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:09 schreef Cassandra87 het volgende:
ik weet niet met hoeveel mensen ik gezoend heb
verkapte kijk eens hoeveel meiden ik het bed in heb gekregen postquote:Op zondag 27 mei 2012 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik ook niet precies, maar rond de 50. Als ik zoen gaat het meestal verder.
Ik welquote:Op zondag 27 mei 2012 01:09 schreef Cassandra87 het volgende:
ik weet niet met hoeveel mensen ik gezoend heb
Echt hequote:Op zondag 27 mei 2012 01:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
verkapte kijk eens hoeveel meiden ik het bed in heb gekregen post
schuur dan met je badstoffen trui over je hoofd. Als je yoghurt begint te braken, weten we genoeg.quote:
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barb! jij hebt meer dan ik, qua score... kom op man.
in excel bij houden en aanpassenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt he
Wedden dat benzin nu achter de computer uitrekent hoe vaak hij gebatst en gezoend heeft en dat verwerkt in een grafiek
Ik dacht even dat ie dat van zichzelf ging doenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt he
Wedden dat benzin nu achter de computer uitrekent hoe vaak hij gebatst en gezoend heeft en dat verwerkt in een grafiek
Merdequote:Op zondag 27 mei 2012 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
schuur dan met je badstoffen trui over je hoofd. Als je yoghurt begint te braken, weten we genoeg.
Sommige mensen sparen postzegels.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
verkapte kijk eens hoeveel meiden ik het bed in heb gekregen post
613, verzekerde je me per DM...quote:
Dat zou wel prijswinnend triest zijn...quote:
Redelijke lengte (dit is toch op schaal?)quote:Op zondag 27 mei 2012 01:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heeft toch wel wat, als je het zo laat zien.
Vanaf geboortequote:Op zondag 27 mei 2012 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanaf gisteren of vanaf je ontmaagding of je geboorte of?
Wuut?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Redelijke lengte (dit is toch op schaal?)
Das ja heul nie waar!quote:
Ach, er moet een winnaar zijn , he.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou wel prijswinnend triest zijn...
Goed plan. En dan allemaal inlijsten op mijn slaapkamer...quote:
Koninklijke droevigheid.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou wel prijswinnend triest zijn...
Volgens benzin wel, maar of hij de standaard moet zijn is nog steeds onderwerp van discussie.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou hop maak een grafiek en houd hem wekelijks in dit topic bij met een dagboek verhaal.
In een Utopia wel ja. Jij slettebak!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens benzin wel, maar of hij de standaard moet zijn is nog steeds onderwerp van discussie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook heul nie waar!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:16 schreef Hanako het volgende:
[..]
Klopt in een DM gaf je aan dat het er 789 waren
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In een Utopia wel ja. Jij slettebak!Neuken? Ik schijn er goed in te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat was al eens gebeurd, een paar topics terug. It was.......revealingquote:
vette openingszin. Werkt zeker wel met die Britse sletten daar?quote:
Die mogen meedoen! Share the love!quote:
Werkt in de achterhoek ook:quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
vette openingszin. Werkt zeker wel met die Britse sletten daar?
mobiel teruglezen is kut. How much, cabron?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was al eens gebeurd, een paar topics terug. It was.......revealing
I have standards. English drunken sluts are below it. Mediterraanse vrouwen ftw.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
vette openingszin. Werkt zeker wel met die Britse sletten daar?
Ik voel de competitiedrangquote:Op zondag 27 mei 2012 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mobiel teruglezen is kut. How much, cabron?
jij ook 0quote:Op zondag 27 mei 2012 01:23 schreef kutkloon7 het volgende:
Mijn sletscore is 0, ik word alleen maar gepijpt en dat telt niet mee
Hoax.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Werkt in de achterhoek ook:
'Mooie schoenen; neuken?'
Mediteraans.. Mmh.. Ik ben halve indo. En nu ook nog eens blondquote:Op zondag 27 mei 2012 01:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I have standards. English drunken sluts are below it. Mediterraanse vrouwen ftw.
En dan zoen je niet?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:23 schreef kutkloon7 het volgende:
Mijn sletscore is 0, ik word alleen maar gepijpt en dat telt niet mee
Nasty....quote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is een beetje alsof je jezelf pijpt.
Dus DAT betekent diequote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan zoen je niet?
Zoenen na het pijpen.
Is een beetje alsof je jezelf pijpt.
Ik woon in de achterhoek, de rest vul zelf maar inquote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wil je beweren dat je dat geprobeerd hebt?
Verf je haar, zeg je huwelijk af en we lullen nergens meer over.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mediteraans.. Mmh.. Ik ben halve indo. En nu ook nog eens blond
Indo? Ohnommnommnomm!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mediteraans.. Mmh.. Ik ben halve indo. En nu ook nog eens blond
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dus DAT betekent diesmiley eigenlijk
Ik zit ook mobiel, cabron. Naar huis lopen duurt erg lang zoquote:Op zondag 27 mei 2012 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mobiel teruglezen is kut. How much, cabron?
en je bent homo.quote:
Dratquote:
het is het waard.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel, cabron. Naar huis lopen duurt erg lang zo
Goedmaakseks?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:29 schreef Hanako het volgende:
Wrijf het er maar weer in Matador ja dat vind je leuk verdomme. Zie je die tranen nou zie je ze?![]()
Zie mij huilen
geen zinquote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk niet naar de meet gegaan?
Omdat ik niet mag want als ik ga krijg ik klappenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik durf niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
screw kreeg iets tussendoor, en als hij niet ging dan ik ook niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kennen jullie elkaar?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
screw kreeg iets tussendoor, en als hij niet ging dan ik ook niet.
Say my name!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wil jij die koe niet slaan, zielig toch
Ja, ik zou met een vriendin komen. Mijn bobquote:
Laat ik het zo zeggen; volgens zijn er een aantal mensen in dit topic die vinden dat ik de hel brandend houquote:
Van wie?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Hanako het volgende:
[..]
Omdat ik niet mag want als ik ga krijg ik klappen
Zet er eens een paar op het vliegtuigquote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef El_Matador het volgende:
goedzo, vanavond dansen met Spaans-Colombiaanse. Toch goed om telefoonnummers uit te wisselen voordat je met een andere meid naar huis gaat...
Ik heb een gezonde jaloezie richting jou, that's all.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; volgens zijn er een aantal mensen in dit topic die vinden dat ik de hel brandend hou
Whud?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Hanako het volgende:
[..]
Omdat ik niet mag want als ik ga krijg ik klappen
Een brandende hel vol drank, drugs en mediterraansen en latinas.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; volgens zijn er een aantal mensen in dit topic die vinden dat ik de hel brandend hou
Waarom? Wat ik kan, kan jij ook. It aint no rocket science, son.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb een gezonde jaloezie richting jou, that's all.
Ze zijn beter in hun natuurlijke habitat.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zet er eens een paar op het vliegtuig
180,5% mee eens.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom? Wat ik kan, kan jij ook. It aint no rocket science, son.
Misschien na mijn studie, dat ik ook eens een warm land opzoek.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom? Wat ik kan, kan jij ook. It aint no rocket science, son.
Welk probleem? Je praat in raadselen, cabron. Ben je stoned of ben je Yoda?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een brandende hel vol drank, drugs en mediterraansen en latinas.
What's the fucking problem?
had je even eerder kennis met mij moeten makenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, ik zou met een vriendin komen. Mijn bobmaar die had een dubbele afspraak
En anders zou ik langer aan het reizen zijn als dat ik daadwerkelijk op de meet was. Blijven slapen en naar de klote gaan was niet handig, omdat tentamens
Ik poker.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Misschien na mijn studie, dat ik ook eens een warm land opzoek.
Wat doe je eigenlijk daar voor de kost?
Had je dan wel zin gehad?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
had je even eerder kennis met mij moeten makenIk had de auto vanavond
Spreken ze goed Engels en hoef ik niet per se goed te dansen?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze zijn beter in hun natuurlijke habitat.
Kom maar langs.
Helaas beide niet...quote:Op zondag 27 mei 2012 01:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welk probleem? Je praat in raadselen, cabron. Ben je stoned of ben je Yoda?
Zo zijn wij.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
180,5% mee eens.
Vandaar onze aanwezigheid hier.
Engels is matig, maar lichaamstaal zegt genoeg. Ze leren jou dansen, nog beter.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Spreken ze goed Engels en hoef ik niet per se goed te dansen?
Wie immer!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas beide niet...
wel aguardiente
Mwhehe ik had deze gewoon gemistquote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik weet een oplossing ik ontvoer jou dwing jou mij te trouwen en sleur je mee naar mijn huis probleem is dan ook opgelostEn anders geef ik je ouders gewoon ene bruidsschat
Zit jij eigenlijk op Couchsurfing?quote:
The pay is shit dough. Maar genoeg. Hoef niet rijk te zijn.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als ik het met iemand kon vinden allicht
Mwhehequote:Op zondag 27 mei 2012 01:43 schreef Hanako het volgende:
[..]
Doei tot vannacht heb al een zak gevonden
2 weken geleden hield ik aan dat drankje een blauw oog over. Deze keer maar niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nopequote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als ik het met iemand kon vinden allicht
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 weken geleden hield ik aan dat drankje een blauw oog over. Deze keer maar niet...Zoals het hoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
zo ken ik ze bijna allemaal. Wel een roddelkliekje, maar ach.quote:
Ik zal binnenkort eens checken, thanksquote:Op zondag 27 mei 2012 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
zo ken ik ze bijna allemaal. Wel een roddelkliekje, maar ach.
ja, is een aanrader. Als je mijn profiel ziet, ben je het met de ETSJ (geloof ik) eens... Zelfde naam als mijn Facebook.
buenas noches cabronquote:Op zondag 27 mei 2012 01:53 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik ga slapen, over een paar uur gaat de wekker weer. Truste lieve mensen
hoe was je date? niet zo geslaagd zie ik...quote:Op zondag 27 mei 2012 03:04 schreef kree het volgende:
ja nog wakkerwanneer ga ik het nou eens leren om optijd te gaan slapen... zuuuucht
nouja het is nu toch al laat, al mensen terug van de meet?
of wat anders leuks te vertellen?
haha je hebt niet gelezen, was bij moeders vanmiddag, nou hondjes uitgelaten en toen om uurtje of 10 terug gelopen.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hoe was je date? niet zo geslaagd zie ik...
ik ga me es voorbereiden voor de mijne. Zaadvragende ogen...
jij. das lang geleden.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die meet, was dat vandaag? Is er nog iemand geweest?
niet eens je moeder palen, waardeloze singlequote:Op zondag 27 mei 2012 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
haha je hebt niet gelezen, was bij moeders vanmiddag, nou hondjes uitgelaten en toen om uurtje of 10 terug gelopen.
Ja sorry geen dikke versier verhalen van mij nu
Ik hier? Ja. Je zou eens dronken terugkomen van een übersaaie kroeg-avond en eens even op le Fok kijkenquote:Op zondag 27 mei 2012 03:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij. das lang geleden.
hoest?
niet gemeet nee. te ver weg.
mindburnquote:Op zondag 27 mei 2012 03:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
niet eens je moeder palen, waardeloze single
Hehe, bekend. Nog wat gescoord?quote:Op zondag 27 mei 2012 03:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hier? Ja. Je zou eens dronken terugkomen van een übersaaie kroeg-avond en eens even op le Fok kijkenJa. *kuch* goed. Eigenlijk!
En hier?
Bij 'daten vanavond' dacht ik even - Och erm, hij moet ook echt 15 uur van tevoren al aan z'n haar beginnenquote:Op zondag 27 mei 2012 03:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, bekend. Nog wat gescoord?
Hier aangeschoten en voorbereiden voor daten vanavond. Hier is wel 7 uur vroeger...
1e date ja. vorige week ontmoet. Ze was een van de 3 aasgieren op de dansvloer... voordat ik met een andet meeging mijn kaartje gegeven. half Spaans half Colombiaans. En ze kan beter dansen dan ik, dus dat is mooi.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij 'daten vanavond' dacht ik even - Och erm, hij moet ook echt 15 uur van tevoren al aan z'n haar beginnenMaar toen wist ik weer wie en waar je bent.
Hoei! Eerste date? Wat ga je doen?![]()
Nee, niks gescoord, maar hoeft ook niet
Toen ik haar ontmoette was ik stoned, dus ach...quote:Op zondag 27 mei 2012 03:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wacht effe. Jij gaat aangeschoten op date?Dat wordt wat. Ik voel het!
Mehehe.. Nog altijd niet getemd dus.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1e date ja. vorige week ontmoet. Ze was een van de 3 aasgieren op de dansvloer... voordat ik met een andet meeging mijn kaartje gegeven. half Spaans half Colombiaans. En ze kan beter dansen dan ik, dus dat is mooi.
maar wel een goeie avond gehad dus?
okquote:
hehe nee. Nu een jaar single en 2012 is een erg vruchtbaar jaar...quote:Op zondag 27 mei 2012 03:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mehehe.. Nog altijd niet getemd dus.
En nee. Maar ach, het weekend is nog lang niet voorbij
juist. Sowieso. Geen tieten en niet kunnen dansen is no-go. Wel tieten eb niet kunnen dansen ditto.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
En als ze goed kunnen dansen weet je dat al dat het de moeite waard gaat zijn![]()
Niet te dronken voeren dan he
Ik hoefde maar 3 uurtjes, gelukkig, een collega viel voor me in voor avonddienst.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
ok
laatste wat ik las dat dat je was gaan werken.
Maar gezellig?
bruinverbrand aan het kampvuur?quote:
zondag 27 mei 2012 03:41 schreef charmed_angel het volgende:[/b]quote:
zeg maar wat in je opkomt.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen, maar ik weet het niet meer
jaaah !quote:Op zondag 27 mei 2012 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
zondag 27 mei 2012 03:41 schreef charmed_angel het volgende:[/b]
[..]
Weet je zeker dat je het wilt weten
Eerst slapenquote:
Myr en ik (tof) en twi, Intronic, monopoly, pinda, Heloef, vh, dv, snuf, so.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:43 schreef kree het volgende:
[..]
zeg maar wat in je opkomt.
Wie waren er nu allemaal?
gezellig wel dus?quote:Op zondag 27 mei 2012 03:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr en ik (tof) en twi, Intronic, monopoly, pinda, Heloef, vh, dv, snuf, so.
Oh dus volgend jaar ben je arm door alle alimentatie. Geniet ervan zolang je kan dan maar hequote:Op zondag 27 mei 2012 03:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hehe nee. Nu een jaar single en 2012 is een erg vruchtbaar jaar...
ja, jullie hebben 3 dagen toch?
Myr met twi, mono met s_o, Heloef alleen met zijn pik?quote:Op zondag 27 mei 2012 03:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is hier dat ik me realiseerde dat ik te lang weg ben geweest om nog een enkel woord behalve Heloef te begrijpen.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee wie jij nu weer bent.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh dus volgend jaar ben je arm door alle alimentatie. Geniet ervan zolang je kan dan maar he
Jaaa maandag lekker vrij
Daar niet? Dacht dat het zo'n katholiek land was? Dat zegt uiteraard heulemaal niks, mijn algemene kennis is van een vrij laag niveau.
haha, nee ik doe het veilig... *hoor mij*quote:Op zondag 27 mei 2012 03:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh dus volgend jaar ben je arm door alle alimentatie. Geniet ervan zolang je kan dan maar he
Jaaa maandag lekker vrij
Daar niet? Dacht dat het zo'n katholiek land was? Dat zegt uiteraard heulemaal niks, mijn algemene kennis is van een vrij laag niveau.
Ja. dat was mijn punt.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:48 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee wie jij nu weer bent.
Maar christelijke feestdag heej 2de pinksterdag
Van Singles, niet van hier toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 03:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja. dat was mijn punt.
Ik ben van de oude garde, n00b.
quote:Op zondag 27 mei 2012 03:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
haha, nee ik doe het veilig... *hoor mij*
afgelopen maandag vrij, 11 en 18 juni weer. Geen klagen.
Neejoh, singles kwam ik zelden. Was juist van hier.quote:
heullll oud dan post hier toch al sinds na vorig jaar september, maar vertel maar effe in een paar korte zinnen hoe je hier kwam en hoe het nu gaat?quote:Op zondag 27 mei 2012 03:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja. dat was mijn punt.
Ik ben van de oude garde, n00b.
haha hoe je nu faalt in het denkt te weten laat me glimlachenquote:
nou komop, verhaal wil ik horen nuquote:Op zondag 27 mei 2012 03:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog vóór er een SC was en we allemaal notes kregen door de slowchat.Haa. Good old times.
Zut alors. Ja.. Ik kwam hier omdat single, verveeld en ervaringsdeskunige. Soort van. Een jaar of twee gelee?quote:Op zondag 27 mei 2012 03:51 schreef kree het volgende:
[..]
heullll oud dan post hier toch al sinds na vorig jaar september, maar vertel maar effe in een paar korte zinnen hoe je hier kwam en hoe het nu gaat?
Ben ik ook weer op de hoogte
owh ik kan het niet vertellen in een paar regels.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zut alors. Ja.. Ik kwam hier omdat single, verveeld en ervaringsdeskunige. Soort van. Een jaar of twee gelee?
En nu aan de zoveelste man, wel veelbelovend project, maar lang verhaal.
En u?
Klinkt als een waardevolle ervaring, nice!quote:Op zondag 27 mei 2012 03:59 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik kan het niet vertellen in een paar regels.
haha daar is het te lang voor.
Maar 1 meid aan toen uit en hoop drama en daarna weer aan ontmaagd door haar en weer uit.
en nu niemand
truste, ik ga ook, morgen of vandaag eigenlijk al de verhalen maarquote:Op zondag 27 mei 2012 04:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Klinkt als een waardevolle ervaring, nice!
Kan nog wel ff doorvragen en blijven hangen, interessantMaar moe! Morgen verder. Misschien.
Slaap lekker en/of date ze allen!
Blussen met vloeibare stikstofquote:
hallo.quote:
Best druk nog.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben fikkie gestookt als ik me niet vergisquote:Op zondag 27 mei 2012 07:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best druk nog.
Wat hebben jullie uitgespookt?
dat begreep ik er ook uit jaquote:Op zondag 27 mei 2012 08:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze hebben fikkie gestookt als ik me niet vergis
myr nou vertel, ik zie kampvuurtjes enzo...quote:
krijgen we nog een verslag of moet ik ook nog maar even gaan slapen?quote:
Ik heb bij Myr geslapenquote:Op zondag 27 mei 2012 08:54 schreef kree het volgende:
haha allemaal slapen dus:)
[..]
krijgen we nog een verslag of moet ik ook nog maar even gaan slapen?
Nja, die grafiek is zinloos. Alsquote:Op zondag 27 mei 2012 01:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt he
quote:Op zondag 27 mei 2012 08:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bar weinig geslapen, en mn ontstekingen zijn allemaal wel weer op volle sterkte terug.
Meer alcohol drinkenquote:Op zondag 27 mei 2012 08:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bar weinig geslapen, en mn ontstekingen zijn allemaal wel weer op volle sterkte terug.
Moet dit nou zo vroeg al benzinquote:Op zondag 27 mei 2012 08:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, die grafiek is zinloos. Alsde formule is voor mijn sletscore over tijd, beginnend bij dit moment, dan gelden:
![]()
en
De grafiek wordt dan erg saai en droevig
Ik heb al twee koppen koffie opquote:Op zondag 27 mei 2012 09:00 schreef kree het volgende:
[..]
Moet dit nou zo vroeg al benzinlees er maar effe overheen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen![]()
Heerlijk BBQ weer vandaag.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 09:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb al twee koppen koffie op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok na die eerste spoiler stopte ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister een kerkdienst mee van onze kerkdienst via internet
Do what you love, love what you do!![]()
Whud?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
ok na die eerste spoiler stopte ik al
Ik luister een kerkdienst mee van onze kerkdienst via internet
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
niks raars aan, zit daar vaak als ik moet spelen maar ze hadden life line gospel choir vandaag, dus was effe benieuwd.quote:Do what you love, love what you do!![]()
What happens at the FOK!heuvel, stays at the FOK!heuvel.quote:Op zondag 27 mei 2012 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dat we 'de heuvel' moeten omdopen naar 'de FOKheuvel'#TeamMiley![]()
quote:
Nu word ik nieuwsgierigquote:Op zondag 27 mei 2012 10:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
What happens at the FOK!heuvel, stays at the FOK!heuvel.
Nee.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:27 schreef kree het volgende:
ja er moet op z'n minst een kort meet verslag komen
#TeamMiley![]()
Waarom niet?quote:
Op de meet? Das toch niks nieuws?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja er zijn schokkende dingen gebeurd![]()
![]()
vertel nouquote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja er zijn schokkende dingen gebeurd
Ik was verbaasdquote:Op zondag 27 mei 2012 11:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op de meet? Das toch niks nieuws?![]()
![]()
Jazeker, wilde de laatste metro naar huis, maar het was te gezelligquote:Op zondag 27 mei 2012 11:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar de meet was geslaagd heb ik begrepen?![]()
![]()
Dus jullie zijn allemaal bij Myr gecrashed?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jazeker, wilde de laatste metro naar huis, maar het was te gezellig![]()
![]()
En bij monoquote:Op zondag 27 mei 2012 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus jullie zijn allemaal bij Myr gecrashed?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2012 11:40:12 ]![]()
dat was een goeie date...The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Cabron, plezier gehad?quote:
verslag en wel nu hahahaquote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja er zijn schokkende dingen gebeurd
komop zeg dat hoort er wel bij, pics hoeven nog geneens
Do what you love, love what you do!![]()
Ja wat moet ik zeggen? Het was gezellig met een kampvuurtje op de fokheuvel dichtbij een speeltuin.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:42 schreef kree het volgende:
[..]
verslag en wel nu hahaha
komop zeg dat hoort er wel bij, pics hoeven nog geneens
Ik heb geschommeld met huppel en veel van de glijbaan afgeweest met huppel en watertornado![]()
![]()
goed gedanst en het naspel was ook plezierig.quote:
ze is net naar huis.The only limit is your own imagination
Nice!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
goed gedanst en het naspel was ook plezierig.
ze is net naar huis.
Je hebt nu een flinke bos hout voor de deur?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en we hebben hout verzameld in het bos. Waar iedereen ging plassenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Heeft twi zijn pener nog laten dansen?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en we hebben hout verzameld in het bos. Waar iedereen ging plassenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Pff even pauze hoor....
Bezig met de auto in de was zetten.... en da's kut in de volle zonMaarja heb geen luxe van een garage, en een partytent op autoformaat is veels te duur voor die ene keer in het jaar...
![]()
Er danste niets bij twi, hij was een beetje dronken.
Ik ga naar een festivalletje hier in de stad, houdoe.![]()
![]()
![]()
Urban Explorers in Dordt toevallig?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:01 schreef Myraela het volgende:
Er danste niets bij twi, hij was een beetje dronken.
Ik ga naar een festivalletje hier in de stad, houdoe.![]()
![]()
Daar zit ik vanavond![]()
Je kan nog kaartjes krijgen![]()
![]()
slapen
beetje fris zijn voor morgen. het wordt godver al licht...The only limit is your own imagination
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:16 schreef Faxie het volgende:
Ik zit gewoon bier te drinken, d'r stond niks anders koud![]()
Maar een koud biertje in de zon zou best oké zijn
Je hebt dus geen koude biertjes?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar een koud biertje in de zon zou best oké zijnWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Op het moment niet nee. Zo maar eens regelenquote:
Ja maar ik vind bier dus niet lekker, het staat hier alleen maar voor eventuele gasten
Verkapte 'wie wilt op bezoek komen' post![]()
![]()
Maarja ik ga weer verder...
Moet nog polijsten, waxen, nog een keer waxen, velgen in de was zetten, kunststof weer zwart maken, banden zwart maken chroom polijsten... pfffff......![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:19 schreef Faxie het volgende:
Ja maar ik vind bier dus niet lekker, het staat hier alleen maar voor eventuele gasten
Verkapte 'wie wilt op bezoek komen' postDude
Tering, kan je mijn auto ook ff doen?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:20 schreef Faxie het volgende:
Maarja ik ga weer verder...
Moet nog polijsten, waxen, nog een keer waxen, velgen in de was zetten, kunststof weer zwart maken, banden zwart maken chroom polijsten... pfffff......
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."![]()
Waar is dat bier te halen Faxie?
Overigens ook een goedemiddag allen. Klotebier. Tis veels te lekker.![]()
Hai
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
ik kan wel goed tegen drank... wat minder goed tegen suiker.... stond helemaal te stuiteren gister ghehequote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Nog Loka-Newb-achtige taferelen eigenlijk?
Getuige de FB post was het errrug gezellig
Welke FB post, ik heb geen FBquote:Op zondag 27 mei 2012 13:40 schreef Barbusse het volgende:
Getuige de FB post was het errrug gezellig
Daarvoor moet je dan maar bij C_A zijnquote:![]()
Ik ga zo een terrasje pakken
goede reden om er NU een aan te makenquote:
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
hoi,al mijn spullen zijn weg en jullie waren nergensi only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:42 schreef system_overload het volgende:
hoi,al mijn spullen zijn weg en jullie waren nergens![]()
ik heb littekens op mijn benen urenn lopen zoeken door de struiken gewaadi only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
naar je spullen? (of naar de weg naar huis / andere mensen )quote:Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef system_overload het volgende:
ik heb littekens op mijn benen urenn lopen zoeken door de struiken gewaadThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
[quote]Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
naar je spullen? (of naar de weg naar huis / andere mensen )
[/quote/]
allebeii only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
=(quote:Op zondag 27 mei 2012 13:47 schreef system_overload het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
naar je spullen? (of naar de weg naar huis / andere mensen )
[/quote/]
allebeiThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: