Dratquote:
het is het waard.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel, cabron. Naar huis lopen duurt erg lang zo
Goedmaakseks?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:29 schreef Hanako het volgende:
Wrijf het er maar weer in Matador ja dat vind je leuk verdomme. Zie je die tranen nou zie je ze?![]()
Zie mij huilen
geen zinquote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk niet naar de meet gegaan?
Omdat ik niet mag want als ik ga krijg ik klappenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik durf niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
screw kreeg iets tussendoor, en als hij niet ging dan ik ook niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kennen jullie elkaar?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
screw kreeg iets tussendoor, en als hij niet ging dan ik ook niet.
Say my name!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wil jij die koe niet slaan, zielig toch
Ja, ik zou met een vriendin komen. Mijn bobquote:
Laat ik het zo zeggen; volgens zijn er een aantal mensen in dit topic die vinden dat ik de hel brandend houquote:
Van wie?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Hanako het volgende:
[..]
Omdat ik niet mag want als ik ga krijg ik klappen
Zet er eens een paar op het vliegtuigquote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef El_Matador het volgende:
goedzo, vanavond dansen met Spaans-Colombiaanse. Toch goed om telefoonnummers uit te wisselen voordat je met een andere meid naar huis gaat...
Ik heb een gezonde jaloezie richting jou, that's all.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; volgens zijn er een aantal mensen in dit topic die vinden dat ik de hel brandend hou
Whud?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Hanako het volgende:
[..]
Omdat ik niet mag want als ik ga krijg ik klappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |