2 weken geleden hield ik aan dat drankje een blauw oog over. Deze keer maar niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nopequote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als ik het met iemand kon vinden allicht
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 weken geleden hield ik aan dat drankje een blauw oog over. Deze keer maar niet...Zoals het hoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
zo ken ik ze bijna allemaal. Wel een roddelkliekje, maar ach.quote:
Ik zal binnenkort eens checken, thanksquote:Op zondag 27 mei 2012 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
zo ken ik ze bijna allemaal. Wel een roddelkliekje, maar ach.
ja, is een aanrader. Als je mijn profiel ziet, ben je het met de ETSJ (geloof ik) eens... Zelfde naam als mijn Facebook.
buenas noches cabronquote:Op zondag 27 mei 2012 01:53 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik ga slapen, over een paar uur gaat de wekker weer. Truste lieve mensen
hoe was je date? niet zo geslaagd zie ik...quote:Op zondag 27 mei 2012 03:04 schreef kree het volgende:
ja nog wakkerwanneer ga ik het nou eens leren om optijd te gaan slapen... zuuuucht
nouja het is nu toch al laat, al mensen terug van de meet?
of wat anders leuks te vertellen?
haha je hebt niet gelezen, was bij moeders vanmiddag, nou hondjes uitgelaten en toen om uurtje of 10 terug gelopen.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hoe was je date? niet zo geslaagd zie ik...
ik ga me es voorbereiden voor de mijne. Zaadvragende ogen...
jij. das lang geleden.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die meet, was dat vandaag? Is er nog iemand geweest?
niet eens je moeder palen, waardeloze singlequote:Op zondag 27 mei 2012 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
haha je hebt niet gelezen, was bij moeders vanmiddag, nou hondjes uitgelaten en toen om uurtje of 10 terug gelopen.
Ja sorry geen dikke versier verhalen van mij nu
Ik hier? Ja. Je zou eens dronken terugkomen van een übersaaie kroeg-avond en eens even op le Fok kijkenquote:Op zondag 27 mei 2012 03:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij. das lang geleden.
hoest?
niet gemeet nee. te ver weg.
mindburnquote:Op zondag 27 mei 2012 03:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
niet eens je moeder palen, waardeloze single
Hehe, bekend. Nog wat gescoord?quote:Op zondag 27 mei 2012 03:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hier? Ja. Je zou eens dronken terugkomen van een übersaaie kroeg-avond en eens even op le Fok kijkenJa. *kuch* goed. Eigenlijk!
En hier?
Bij 'daten vanavond' dacht ik even - Och erm, hij moet ook echt 15 uur van tevoren al aan z'n haar beginnenquote:Op zondag 27 mei 2012 03:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, bekend. Nog wat gescoord?
Hier aangeschoten en voorbereiden voor daten vanavond. Hier is wel 7 uur vroeger...
1e date ja. vorige week ontmoet. Ze was een van de 3 aasgieren op de dansvloer... voordat ik met een andet meeging mijn kaartje gegeven. half Spaans half Colombiaans. En ze kan beter dansen dan ik, dus dat is mooi.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij 'daten vanavond' dacht ik even - Och erm, hij moet ook echt 15 uur van tevoren al aan z'n haar beginnenMaar toen wist ik weer wie en waar je bent.
Hoei! Eerste date? Wat ga je doen?![]()
Nee, niks gescoord, maar hoeft ook niet
Toen ik haar ontmoette was ik stoned, dus ach...quote:Op zondag 27 mei 2012 03:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wacht effe. Jij gaat aangeschoten op date?Dat wordt wat. Ik voel het!
Mehehe.. Nog altijd niet getemd dus.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1e date ja. vorige week ontmoet. Ze was een van de 3 aasgieren op de dansvloer... voordat ik met een andet meeging mijn kaartje gegeven. half Spaans half Colombiaans. En ze kan beter dansen dan ik, dus dat is mooi.
maar wel een goeie avond gehad dus?
okquote:
hehe nee. Nu een jaar single en 2012 is een erg vruchtbaar jaar...quote:Op zondag 27 mei 2012 03:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mehehe.. Nog altijd niet getemd dus.
En nee. Maar ach, het weekend is nog lang niet voorbij
juist. Sowieso. Geen tieten en niet kunnen dansen is no-go. Wel tieten eb niet kunnen dansen ditto.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
En als ze goed kunnen dansen weet je dat al dat het de moeite waard gaat zijn![]()
Niet te dronken voeren dan he
Ik hoefde maar 3 uurtjes, gelukkig, een collega viel voor me in voor avonddienst.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
ok
laatste wat ik las dat dat je was gaan werken.
Maar gezellig?
bruinverbrand aan het kampvuur?quote:
zondag 27 mei 2012 03:41 schreef charmed_angel het volgende:[/b]quote:
zeg maar wat in je opkomt.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen, maar ik weet het niet meer
jaaah !quote:Op zondag 27 mei 2012 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
zondag 27 mei 2012 03:41 schreef charmed_angel het volgende:[/b]
[..]
Weet je zeker dat je het wilt weten
Eerst slapenquote:
Myr en ik (tof) en twi, Intronic, monopoly, pinda, Heloef, vh, dv, snuf, so.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:43 schreef kree het volgende:
[..]
zeg maar wat in je opkomt.
Wie waren er nu allemaal?
gezellig wel dus?quote:Op zondag 27 mei 2012 03:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr en ik (tof) en twi, Intronic, monopoly, pinda, Heloef, vh, dv, snuf, so.
Oh dus volgend jaar ben je arm door alle alimentatie. Geniet ervan zolang je kan dan maar hequote:Op zondag 27 mei 2012 03:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hehe nee. Nu een jaar single en 2012 is een erg vruchtbaar jaar...
ja, jullie hebben 3 dagen toch?
Myr met twi, mono met s_o, Heloef alleen met zijn pik?quote:Op zondag 27 mei 2012 03:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is hier dat ik me realiseerde dat ik te lang weg ben geweest om nog een enkel woord behalve Heloef te begrijpen.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee wie jij nu weer bent.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh dus volgend jaar ben je arm door alle alimentatie. Geniet ervan zolang je kan dan maar he
Jaaa maandag lekker vrij
Daar niet? Dacht dat het zo'n katholiek land was? Dat zegt uiteraard heulemaal niks, mijn algemene kennis is van een vrij laag niveau.
haha, nee ik doe het veilig... *hoor mij*quote:Op zondag 27 mei 2012 03:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh dus volgend jaar ben je arm door alle alimentatie. Geniet ervan zolang je kan dan maar he
Jaaa maandag lekker vrij
Daar niet? Dacht dat het zo'n katholiek land was? Dat zegt uiteraard heulemaal niks, mijn algemene kennis is van een vrij laag niveau.
Ja. dat was mijn punt.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:48 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee wie jij nu weer bent.
Maar christelijke feestdag heej 2de pinksterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |