Een brandende hel vol drank, drugs en mediterraansen en latinas.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; volgens zijn er een aantal mensen in dit topic die vinden dat ik de hel brandend hou
Waarom? Wat ik kan, kan jij ook. It aint no rocket science, son.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb een gezonde jaloezie richting jou, that's all.
Ze zijn beter in hun natuurlijke habitat.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zet er eens een paar op het vliegtuig
180,5% mee eens.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom? Wat ik kan, kan jij ook. It aint no rocket science, son.
Misschien na mijn studie, dat ik ook eens een warm land opzoek.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom? Wat ik kan, kan jij ook. It aint no rocket science, son.
Welk probleem? Je praat in raadselen, cabron. Ben je stoned of ben je Yoda?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een brandende hel vol drank, drugs en mediterraansen en latinas.
What's the fucking problem?
had je even eerder kennis met mij moeten makenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, ik zou met een vriendin komen. Mijn bobmaar die had een dubbele afspraak
En anders zou ik langer aan het reizen zijn als dat ik daadwerkelijk op de meet was. Blijven slapen en naar de klote gaan was niet handig, omdat tentamens
Ik poker.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Misschien na mijn studie, dat ik ook eens een warm land opzoek.
Wat doe je eigenlijk daar voor de kost?
Had je dan wel zin gehad?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
had je even eerder kennis met mij moeten makenIk had de auto vanavond
Spreken ze goed Engels en hoef ik niet per se goed te dansen?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze zijn beter in hun natuurlijke habitat.
Kom maar langs.
Helaas beide niet...quote:Op zondag 27 mei 2012 01:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welk probleem? Je praat in raadselen, cabron. Ben je stoned of ben je Yoda?
Zo zijn wij.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
180,5% mee eens.
Vandaar onze aanwezigheid hier.
Engels is matig, maar lichaamstaal zegt genoeg. Ze leren jou dansen, nog beter.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Spreken ze goed Engels en hoef ik niet per se goed te dansen?
Wie immer!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas beide niet...
wel aguardiente
Mwhehe ik had deze gewoon gemistquote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik weet een oplossing ik ontvoer jou dwing jou mij te trouwen en sleur je mee naar mijn huis probleem is dan ook opgelostEn anders geef ik je ouders gewoon ene bruidsschat
Zit jij eigenlijk op Couchsurfing?quote:
The pay is shit dough. Maar genoeg. Hoef niet rijk te zijn.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als ik het met iemand kon vinden allicht
Mwhehequote:Op zondag 27 mei 2012 01:43 schreef Hanako het volgende:
[..]
Doei tot vannacht heb al een zak gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |