ik ook niet precies, maar rond de 50. Als ik zoen gaat het meestal verder.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:09 schreef Cassandra87 het volgende:
ik weet niet met hoeveel mensen ik gezoend heb
verkapte kijk eens hoeveel meiden ik het bed in heb gekregen postquote:Op zondag 27 mei 2012 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik ook niet precies, maar rond de 50. Als ik zoen gaat het meestal verder.
Ik welquote:Op zondag 27 mei 2012 01:09 schreef Cassandra87 het volgende:
ik weet niet met hoeveel mensen ik gezoend heb
Echt hequote:Op zondag 27 mei 2012 01:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
verkapte kijk eens hoeveel meiden ik het bed in heb gekregen post
schuur dan met je badstoffen trui over je hoofd. Als je yoghurt begint te braken, weten we genoeg.quote:
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barb! jij hebt meer dan ik, qua score... kom op man.
in excel bij houden en aanpassenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt he
Wedden dat benzin nu achter de computer uitrekent hoe vaak hij gebatst en gezoend heeft en dat verwerkt in een grafiek
Ik dacht even dat ie dat van zichzelf ging doenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt he
Wedden dat benzin nu achter de computer uitrekent hoe vaak hij gebatst en gezoend heeft en dat verwerkt in een grafiek
Merdequote:Op zondag 27 mei 2012 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
schuur dan met je badstoffen trui over je hoofd. Als je yoghurt begint te braken, weten we genoeg.
Sommige mensen sparen postzegels.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
verkapte kijk eens hoeveel meiden ik het bed in heb gekregen post
613, verzekerde je me per DM...quote:
Dat zou wel prijswinnend triest zijn...quote:
Redelijke lengte (dit is toch op schaal?)quote:Op zondag 27 mei 2012 01:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heeft toch wel wat, als je het zo laat zien.
Vanaf geboortequote:Op zondag 27 mei 2012 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanaf gisteren of vanaf je ontmaagding of je geboorte of?
Wuut?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Redelijke lengte (dit is toch op schaal?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |