Op de meet? Das toch niks nieuws?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja er zijn schokkende dingen gebeurd
vertel nouquote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was verbaasdquote:Op zondag 27 mei 2012 11:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op de meet? Das toch niks nieuws?
Jazeker, wilde de laatste metro naar huis, maar het was te gezelligquote:Op zondag 27 mei 2012 11:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar de meet was geslaagd heb ik begrepen?
Dus jullie zijn allemaal bij Myr gecrashed?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jazeker, wilde de laatste metro naar huis, maar het was te gezellig
En bij monoquote:Op zondag 27 mei 2012 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus jullie zijn allemaal bij Myr gecrashed?
Cabron, plezier gehad?quote:
verslag en wel nu hahahaquote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat moet ik zeggen? Het was gezellig met een kampvuurtje op de fokheuvel dichtbij een speeltuin.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:42 schreef kree het volgende:
[..]
verslag en wel nu hahaha
komop zeg dat hoort er wel bij, pics hoeven nog geneens
goed gedanst en het naspel was ook plezierig.quote:
Nice!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
goed gedanst en het naspel was ook plezierig.
ze is net naar huis.
Je hebt nu een flinke bos hout voor de deur?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en we hebben hout verzameld in het bos. Waar iedereen ging plassen
Heeft twi zijn pener nog laten dansen?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en we hebben hout verzameld in het bos. Waar iedereen ging plassen
Urban Explorers in Dordt toevallig?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:01 schreef Myraela het volgende:
Er danste niets bij twi, hij was een beetje dronken.
Ik ga naar een festivalletje hier in de stad, houdoe.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:16 schreef Faxie het volgende:
Ik zit gewoon bier te drinken, d'r stond niks anders koud
Je hebt dus geen koude biertjes?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar een koud biertje in de zon zou best oké zijn
Op het moment niet nee. Zo maar eens regelenquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:19 schreef Faxie het volgende:
Ja maar ik vind bier dus niet lekker, het staat hier alleen maar voor eventuele gasten
Verkapte 'wie wilt op bezoek komen' post
Tering, kan je mijn auto ook ff doen?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:20 schreef Faxie het volgende:
Maarja ik ga weer verder...
Moet nog polijsten, waxen, nog een keer waxen, velgen in de was zetten, kunststof weer zwart maken, banden zwart maken chroom polijsten... pfffff......
ik kan wel goed tegen drank... wat minder goed tegen suiker.... stond helemaal te stuiteren gister ghehequote:
Welke FB post, ik heb geen FBquote:Op zondag 27 mei 2012 13:40 schreef Barbusse het volgende:
Getuige de FB post was het errrug gezellig
Daarvoor moet je dan maar bij C_A zijnquote:
goede reden om er NU een aan te makenquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:42 schreef system_overload het volgende:
hoi,al mijn spullen zijn weg en jullie waren nergens
naar je spullen? (of naar de weg naar huis / andere mensen )quote:Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef system_overload het volgende:
ik heb littekens op mijn benen urenn lopen zoeken door de struiken gewaad
Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef marbasnarf het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |