munt of appeltjes?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit aan de Turkse thee mag dat ook?
Perzikquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Perzik
En goeden matigen Turkse muziek op de achtergrond bij het terras
Maar vodka jus en cola lijkt ook zo veel op elkaar... Is lastig uit elkaar te houden hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
En ze spreken hier slekt english. Vraag je om vodka jus geeft ie alleen cola
Maar voor de rest is het heerlijk hier
probeer nederlands, vaak begrijpen ze dat beter dan engelsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
En ze spreken hier slekt english. Vraag je om vodka jus geeft ie alleen cola
Maar voor de rest is het heerlijk hier
score!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:17 schreef Diconnected het volgende:
Oh!!! En!!! Ik heb Golden Rose nagellak gespot hier
Geprobeerd, had ook geen effectquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
probeer nederlands, vaak begrijpen ze dat beter dan engels
meedoen! Einzquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geprobeerd, had ook geen effect
En ja goeden score die Golden Rose!
Oh en er word net verkondigd dat er een Miss verkiezing wordt gehouden zo lawl.
Uuuh... Jody Bernal?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:21 schreef bleiblei het volgende:
Parade de tettas!!
Slechte nostalgische zomermuziek.
Wie heeft er nog goede suggesties in de range The summer is magic, We're going to ibiza en Toppertje?
nice, welke?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een ozotic gefaald op llarowe met 50% korting
Warm weer besturingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:21 schreef Incantrix het volgende:
In de super was het ook echt grappig, het leek wel alsof alles dat niet op de bbq kan afgeprijsd was ivm naderende houdbaarheidsdatum
faalpoussequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:45 schreef Incantrix het volgende:
Anders springt je kat uit het raam en komt vast te zitten in de heg
Wát een mongolquote:
Echt, mongolkattersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:47 schreef bleiblei het volgende:
Hehe, Eny-like faal.
Maareh, bedankt voor je boek Icantrix! Ik ga er nog geen gebruik van maken, bij mij gaat mijn stresslevel op zekere momenten gigantisch omhoog wat ik ergens kwijt moet. Afgelopen week is het weer enigszins kunnen dalen. It's a part of the job.
Poor thingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Diconnected het volgende:
Leuk dat Turkse voer, maar je moet wel vaak poepenmy ass is on fiiiire
En zit nu in de hotelkamer songfestival te kijken want er is maar 1 NL zender
Och, dat duurt een weekje, dan weten ze me weer over de flos te jagen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt, mongolkatters
En oh, sure, fijn dat je het anders kan oplossen toch?fijn dat het beter gaat!
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
Omg, in mijn hoofd, wat doe je!
Tududuuu tududududu, tudududu..
Je wilde gewoon wraak
Km maar door ja, er moet getrouwd worden! Minstens 2 maandsalarissen, hopsa! Gezellige baan jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Och, dat duurt een weekje, dan weten ze me weer over de flos te jagen.
Gotta like ma job.
Heb al van 3 collega's gehoord dat ze bonussen krijgen aan het einde van het jaar ivm. het traject. Misschien moet ik maar eens met mijn eigen baas praten daarover einde jaar.
En het enige dat ik altijd kan bedenken om zulks weer uit mijn hoofd te krijgen is crap die minstens net zo irritant is. Zoals belize navidad, carnaval festival of MANAMANA tuduuuutududuquote:
2? Das nunne magere bruiloft hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Km maar door ja, er moet getrouwd worden! Minstens 2 maandsalarissen, hopsa! Gezellige baan ja
Hehe, vooral die ti-DA.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:03 schreef Incantrix het volgende:
Shalalalalalalala-ti-DA
Maar die is nog wel leuk van Lagwagon op zich.
Ik heb nog nooit meer als 2 maandalarissen gehad en dat was de ergst denkbare kutbaan qua salariëringquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
2? Das nunne magere bruiloft hoor.
Ik krijg niet zo veel.
Maar die gaat zo sloooooooom!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehe, vooral die ti-DA.
Maar neej Morrison is the man.
taaaaaake meeeeeee hoooooooome!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar die gaat zo sloooooooom!
Net als de originele take on meduurt eeeeeuwen
ik heb nog nooit een eckte bonus gehad vanwege mijn prestaties. Dus dan doe jij het beterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meer als 2 maandalarissen gehad en dat was de ergst denkbare kutbaan qua salariëringverder als dat reikt mijn fantasie niet
Lekker toch?quote:
Creepyquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lekker toch?
Ik heb een enge nieuwe buurmanHij heet Jose en dan nog wat van die vrolijke namen, en ik kom em steeds tegen op een moment dat je denkt
(Als ik in een handdoekje uit de douche kom enzo). Nu net liep ik de trap op naar mn kamer, hij komt net uit zijn kamer, en hij blijft gewoon achter me staan, ondertussen om mij heen in m'n kamer glurend, totdat ik de deur in z'n gezicht dicht smeet
En dat woont dan naast je
Echt he! Ik kan me ook niet echt aan hem voorstellen omdat ik hem steeds op van die rare momenten tegenkom.. Maakt het wel dubbel creepy want het is echt een wildvreemdequote:
Ik vond het geweldig! Zat toen in groep 8 dus het was rond 1998-1999 denk ikquote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef megamandy het volgende:
De Teringtubbieswas ik toen net ietsjes te jong voor volgens mij want nooit echt gezien.
Maar wat slecht eigenlijk
Ik vond het net best treurig jaquote:Op zondag 27 mei 2012 01:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig! Zat toen in groep 8 dus het was rond 1998-1999 denk ikIs het heel treurig om tegenwoordig te zien?
Damnquote:Ik heb gemerkt dat koele kleuren me beter staan, maar ik durf nog geen velle oogschaduw te dragen naar school, dus mijn vraag is; zijn er naturele en koele oogschaduws?
De meest veilige naturel kleur die koel is, is taupe! Dit is een soort grijzige bruine paarse kleur. Hier mijn favoriete taupe:
Oh noes!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:44 schreef Lindytje het volgende:
Oh oh, Masja is ook gegrepen door het virus
[..]
Damn
Ik zou ook wel even een plonsje willen makenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:33 schreef Diconnected het volgende:
In bikini aan het zwembadnet even een duik genomen, heerlijk
Bierfeesten bij skjoe, de hele week doorquote:Op zondag 27 mei 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wel een uurtje gewandeld net. En zo naar pa en moe voor bbq. En waarschijnlijk wederom velen bier
Ik wel, maar dan krijg ik zo veel jeuk dat ik mijn huid er af wil pellen... dus blijf ik maar binnen zittenquote:
Ach, joh! Ik zou me niet schamen als ik jou was! Lekke van genieten endezeau en dan volgende week weer gezondquote:
true. En morgen toch vrij. Mijn lever huiltquote:Op zondag 27 mei 2012 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, joh! Ik zou me niet schamen als ik jou was! Lekke van genieten endezeau en dan volgende week weer gezondOf de week er na... of wanneer je er weer aan toe bent
heb jij ook zonne-allergie?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil ook een zwembad!!! Dan krijg ik niet zoveel jeuk
Kun je morgen je lever verwennen met velen waterquote:Op zondag 27 mei 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true. En morgen toch vrij. Mijn lever huilt
Ja, zeer matig. Maar ach, da's elke zomer, vooral in het begin, als de zon net begint te schijnen. Over een maandje ofzo kan ik ook wel een beetje de zon in endezeauquote:
is daar niks tegen te smeren ofzo?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zeer matig. Maar ach, da's elke zomer, vooral in het begin, als de zon net begint te schijnen. Over een maandje ofzo kan ik ook wel een beetje de zon in endezeau
En straks lekker ergens heen crossen op de scooterDan voel ik de jeuk niet door de wind. Krab ik mezelf vanavond wel helemaal open waarschijnlijk, maar ach
Kom ik ook nog een beetje buiten
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heerlijk
Oh, mels, ik heb een SDkaart gehaald
Zonnebrand, maar ivm eczeem krijg ik daar weer jeuk vanquote:
je zit hier verkeerdquote:Op zondag 27 mei 2012 14:54 schreef Dimens het volgende:
Foto van mijzelf gemaakt maar dit keer zonder tepel.
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
cash moneyquote:Op zondag 27 mei 2012 14:54 schreef Dimens het volgende:
Foto van mijzelf gemaakt maar dit keer zonder tepel.
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Die heb ik al veel op dit weekendquote:
Sukkeltje.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:59 schreef Incantrix het volgende:
Zo, ik ben kapotgefikt joh! Naar het strand geweest en zonnebrand vergetenkneus
en dan maar hopen dat mijn zonne-allergie wegblijft ook
AAAAAAAAAAAAAAARrdbeien een uuuuuuuuuuuuuuuuuuro!!!!!!!!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die heb ik al veel op dit weekenden vanavond nog meer denk ik
.
Wat zij zegt.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
wel goed aftersunnen dan nu he deuske?
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAARrdbeien een uuuuuuuuuuuuuuuuuuro!!!!!!!!
Dus toen nam ik ze maar mee
Hier vrijdag op de markt (want ik ging eerder weg van werkquote:Op zondag 27 mei 2012 17:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAARrdbeien een uuuuuuuuuuuuuuuuuuro!!!!!!!!
Dus toen nam ik ze maar mee
Ik zit nu binnen.quote:
Markt is zo leuk! Maar ik vergeet het altijdquote:Op zondag 27 mei 2012 17:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier vrijdag op de markt (want ik ging eerder weg van werk) 2 bakken voor 2,50
. Markt
. Markt aan het einde van de straat
.
Markt om de hoekquote:Op zondag 27 mei 2012 17:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier vrijdag op de markt (want ik ging eerder weg van werk) 2 bakken voor 2,50
. Markt
. Markt aan het einde van de straat
.
Mjah bij ons is het dus elke vrijdagmiddag tot 17 uur.. en tot hoe laat werk ik? Juist. Tot 17 uur.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Markt is zo leuk! Maar ik vergeet het altijd
Ik ga er straks nog gradients van maken zodat elke skittle overloopt in de anderequote:Op zondag 27 mei 2012 17:08 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
ik had een 'niks op mijn nagels wil lukken' frustratie dag
Handigquote:Op zondag 27 mei 2012 17:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah bij ons is het dus elke vrijdagmiddag tot 17 uur.. en tot hoe laat werk ik? Juist. Tot 17 uur.
Wajoo, foto maken straks danquote:Op zondag 27 mei 2012 17:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga er straks nog gradients van maken zodat elke skittle overloopt in de andere. En dat is balen ja, soms heb je dat
.
jaquote:Op zondag 27 mei 2012 17:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga er straks nog gradients van maken zodat elke skittle overloopt in de andere. En dat is balen ja, soms heb je dat
.
Wat lukte er niet aan dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:18 schreef Loqi het volgende:
[..]
jawas ook met een gradient.. heb er nu maar een 1 coater op zitten.. dan ben ik er iig vanaf
Griekquote:Op zondag 27 mei 2012 17:29 schreef Mss het volgende:
Wij gaan straks Grieken.
Oh en ik draag een korte broek, shirt en sandaaltjes. En een zonnebril natuurlijk.
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O hai we can fit in the box![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te dikke kad in een te kleine doosquote:
meh, korrelig, vlekken waar ze niet horen, en t stempelen erop was ook lillik (slechte plate)quote:
If I fits, I sits!quote:Op zondag 27 mei 2012 17:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O hai we can fit in the box![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
wel goed aftersunnen dan nu he deuske?
jij bent helderziendquote:Op zondag 27 mei 2012 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik had gelijk, Joan had een gedeelde twee-na-laatste plaats.
Hmm balen. Welke kleuren had je gebruikt?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
meh, korrelig, vlekken waar ze niet horen, en t stempelen erop was ook lillik (slechte plate)
roze en blauw, was prima combinatie, maar t lukte vandaag gewoon niet. Was gewoon zo'n dag denk ikquote:Op zondag 27 mei 2012 17:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm balen. Welke kleuren had je gebruikt?
Jaloersquote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben een beetje gaar van de zon, lig nu op hotelbed Pringles te eten want heb een beetje zOuttekort enzo![]()
Tis hier vanavond Turkse avond, zag net al kebab aan een grill enzo
Ahh nicequote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
roze en blauw, was prima combinatie, maar t lukte vandaag gewoon niet. Was gewoon zo'n dag denk ikIk probeer t een andere keer nog wel eens. Ik was aan het brassen.. kreeg blauw op t roze waar t niet hoorde en toen besloot m'n topcoat om alles te smudgen doordat ik te haastig was.
Heb wel al een aantal toffe gradients gedaan tho![]()
kussentjes mee vullenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Milo gefurminate, ik heb weer een extra kat op de grond liggen
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo irritant dat hij er heel blij doorheen gaa tspringen, nou ligt heth ele hoopje door de kamer
ja dan heb je idd ook van die haarvlokken overal liggenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:05 schreef Loqi het volgende:
[..]kutbeesten
hier besluiten ze altijd te gaan knokken net na het stofzuigen
welluku?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Vanavond mijn nieuwe nfu oh lakken
de 64quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cody had een teek naast z'n piemel.
Hij is praktisch aangerand door een teek.
faalhont
dat heeft de hont van een vriendin van me ook eens gehad...quote:Op zondag 27 mei 2012 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cody had een teek naast z'n piemel.
Hij is praktisch aangerand door een teek.
faalhont
Nieuwe of huidige uitruimen?quote:
En de correlatie tussen de twee?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat heeft de hont van een vriendin van me ook eens gehad...
die is nu dood...
true story
[ afbeelding ]
Die is er uiteraard niet, maar Fok, dus kon ik het bij elkaar zettenquote:
Uitruimenquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die is er uiteraard niet, maar Fok, dus kon ik het bij elkaar zetten
(Zo van, dat had mijn oma ook en die is nu dood....) hehehehehe
Dubbel?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uitruimen
Ik heb tot nu toe in de aanbieding
Revlon Royal BN
OPI DS extravagance BN
Spoiled pet my peacock BN
Ja die wel, ik heb nu nog wat andere erbij staan, ff verder zoekenquote:
Ja, ze zijn toch niet spannend.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die wel, ik heb nu nog wat andere erbij staan, ff verder zoeken![]()
Zal ik alle million styles weg doen?
Ik zou het wel doen maar ik vind ze dan ook niet zo boeiendquote:Op zondag 27 mei 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die wel, ik heb nu nog wat andere erbij staan, ff verder zoeken![]()
Zal ik alle million styles weg doen?
Mehehehe 6 BN en 2 1x gebruiktquote:Op zondag 27 mei 2012 19:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen maar ik vind ze dan ook niet zo boeiend
Valt me nog mee hoe groot je lijst is.quote:
Als hij nog leefde zou hij nu 25 zijn geweest zeker?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat heeft de hont van een vriendin van me ook eens gehad...
die is nu dood...
true story
[ afbeelding ]
Ja ik ben verder aan het kijken, zie je iets wat je wil ehben dan? Geldquote:Op zondag 27 mei 2012 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt me nog mee hoe groot je lijst is.
Royal was die blauwe toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik ben verder aan het kijken, zie je iets wat je wil ehben dan? Geld
Ja creme/jelly achtig. Bijna dekkend in een laag maar geen echte creme of jelly. Tussenin. Te jelly-achtig voor een creme en te dekkend voor een jelly ofzoquote:
Wat wil je daarvoor hebben?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja creme/jelly achtig. Bijna dekkend in een laag maar geen echte creme of jelly. Tussenin. Te jelly-achtig voor een creme en te dekkend voor een jelly ofzo
Uhm.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja eh, weet ik hetRoep maar iets
Beide revlons voor 10?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja eh, weet ik hetRoep maar iets
Is goed chick, zal ik ze bewaren voor de foute party? Anders moet ik frottenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beide revlons voor 10?
Wat kosten die dingen in godsnaam.
Is prima.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is goed chick, zal ik ze bewaren voor de foute party? Anders moet ik frotten
Lief van 'm.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
mika komt tegenwoordig dode spinnen brengen
Die is mooi.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef megamandy het volgende:
Space, die OPI DS extravagance is dat echt zo een paars/berry kleur?
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn familie faalt. Gaan verkondigen dat je je niet hoeft in te schrijven bij de woningbouw om te kunnen huren en dat dat ook op de gemeentesite staat. Maar daar staat dat je niet bij de gemeente hoeft te melden dat je woningzoekende bent. Heel wat anders dan woningbouw.(particuliere huur hierbij niet meegeteld, want dat is sowieso veel te duur)
Emoslinger is op zijn plaats. Beetje die oudjes in verwarring brengen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:55 schreef Loqi het volgende:
[..]handig
hier laatst ook zo een: mijn oudoom had tegen mijn oma gezegd dat dat iban nummer wat binnenkort aan je bankrekening moet 4 extra cijfers voor je pincode warenoma in de stress dat ze dat toch allemaal niet kon onthouden en dat ze dan elke maand bij de bank contant geld moest aanvragen omdat ze dan nooit meer kon pinnen
de lul
Ja dat. Daarom dat ik het net al ging checken, want bedragen van ¤800 voor een kamertje noemen klopt sowieso al niet met sociale woningbouw.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef megamandy het volgende:
En die mensen zijn er dan ook altijd zo overtuigd van(naja dat heb ik dan ook altijd, maar ik heb dan ook gewoon gelijk
)
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat. Daarom dat ik het net al ging checken, want bedragen van ¤800 voor een kamertje noemen klopt sowieso al niet met sociale woningbouw.
Jup. Maar ja, "het staat op de site, dus wij hebben gelijk"quote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef megamandy het volgende:
[..]Niet echt sociaal nee
Huursubsidie is dan toch maar tot ¤660 ofzo?
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat. Daarom dat ik het net al ging checken, want bedragen van ¤800 voor een kamertje noemen klopt sowieso al niet met sociale woningbouw.
jaquote:Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Emoslinger is op zijn plaats. Beetje die oudjes in verwarring brengen.
Matig.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
jaen hij is ook zo'n gast die ALTIJD denkt dat ie gelijk heeft en overal verstand van lijkt te hebben, en dan geloofd oma hem en niemand anders
ekt erg dit.quote:
rel wait whut waar?quote:
tssssquote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja mensen in R&P in de single slowchat, zoek lekker zelf
Als je alleen R&P rel neerzet weten wij toch nix? dat kunnen zoveel topics zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja mensen in R&P in de single slowchat, zoek lekker zelf
Verder lezen danquote:Op zondag 27 mei 2012 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je alleen R&P rel neerzet weten wij toch nix? dat kunnen zoveel topics zijn
Nah, je hebt 'm zo gevonden.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je alleen R&P rel neerzet weten wij toch nix? dat kunnen zoveel topics zijn
Oe gevondenquote:
dit vraag mij ook af, of is t een ander?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij is het niet de singel maar de versieren is niet makkelijk? of zit ik fout
Nee die hebben daar 4 verschillende sc volgens mijquote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is single niet hetzelfdre als versieren? sorry
Watquote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee die hebben daar 4 verschillende sc volgens mij
jezus spees wat doe je moeilijkquote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is single niet hetzelfdre als versieren? sorry
je doet altijd moeilijk.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je doet altijd moeilijk.
je lijkt wel een wijf
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je doet altijd moeilijk.
je lijkt wel een wijf
je mag op de meet niet tegen frodo en smeagol praten.quote:
meet met sukkels.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
volgens mij moet ik bij een topic voor de laatste beginnen? want ik zit nu midden in de drama maar snap nog niet helemaal wat er gebeurd is![]()
Okay thanks fiets, scheelt een hoop leeswerkquote:Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
meet met sukkels.
meisje drinkt een fles wodka leeg
gaat slapen
wordt aangerand
begint te schreeuwen en schelden
de rest gaat weg
laten haar achter
wordt wakker
geld weg.
waar dan?quote:
iemand schijnt aan haar kont te hebben gezeten. Wat natuurlijk niet zo netjes is.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay thanks fiets, scheelt een hoop leeswerk
maar die chick is aangerand door fokkers?of is gewoon aanstellerij
je moet sowieso geen foto's van users rond gaan sturen en zo.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik durf fiets niet te sturen omdat modje
Mijn collega zit ook altijd aan mijn kontquote:Op zondag 27 mei 2012 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iemand schijnt aan haar kont te hebben gezeten. Wat natuurlijk niet zo netjes is.
Welke foto'squote:Op zondag 27 mei 2012 20:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet sowieso geen foto's van users rond gaan sturen en zo.
dat valt onder aanranding?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iemand schijnt aan haar kont te hebben gezeten. Wat natuurlijk niet zo netjes is.
NOU BEN IK JALOERSquote:Op zondag 27 mei 2012 20:34 schreef megamandy het volgende:
Ooh en schijnbaar was het dus een meisje die op haar kont sloeg? Kom op zeg
buk maar even dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |