rel wait whut waar?quote:
tssssquote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja mensen in R&P in de single slowchat, zoek lekker zelf
Als je alleen R&P rel neerzet weten wij toch nix? dat kunnen zoveel topics zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja mensen in R&P in de single slowchat, zoek lekker zelf
Verder lezen danquote:Op zondag 27 mei 2012 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je alleen R&P rel neerzet weten wij toch nix? dat kunnen zoveel topics zijn
Nah, je hebt 'm zo gevonden.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je alleen R&P rel neerzet weten wij toch nix? dat kunnen zoveel topics zijn
Oe gevondenquote:
dit vraag mij ook af, of is t een ander?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij is het niet de singel maar de versieren is niet makkelijk? of zit ik fout
Nee die hebben daar 4 verschillende sc volgens mijquote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is single niet hetzelfdre als versieren? sorry
Watquote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee die hebben daar 4 verschillende sc volgens mij
jezus spees wat doe je moeilijkquote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is single niet hetzelfdre als versieren? sorry
je doet altijd moeilijk.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je doet altijd moeilijk.
je lijkt wel een wijf
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je doet altijd moeilijk.
je lijkt wel een wijf
je mag op de meet niet tegen frodo en smeagol praten.quote:
meet met sukkels.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
volgens mij moet ik bij een topic voor de laatste beginnen? want ik zit nu midden in de drama maar snap nog niet helemaal wat er gebeurd is![]()
Okay thanks fiets, scheelt een hoop leeswerkquote:Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
meet met sukkels.
meisje drinkt een fles wodka leeg
gaat slapen
wordt aangerand
begint te schreeuwen en schelden
de rest gaat weg
laten haar achter
wordt wakker
geld weg.
waar dan?quote:
iemand schijnt aan haar kont te hebben gezeten. Wat natuurlijk niet zo netjes is.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay thanks fiets, scheelt een hoop leeswerk
maar die chick is aangerand door fokkers?of is gewoon aanstellerij
je moet sowieso geen foto's van users rond gaan sturen en zo.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik durf fiets niet te sturen omdat modje
Mijn collega zit ook altijd aan mijn kontquote:Op zondag 27 mei 2012 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iemand schijnt aan haar kont te hebben gezeten. Wat natuurlijk niet zo netjes is.
Welke foto'squote:Op zondag 27 mei 2012 20:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet sowieso geen foto's van users rond gaan sturen en zo.
dat valt onder aanranding?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iemand schijnt aan haar kont te hebben gezeten. Wat natuurlijk niet zo netjes is.
NOU BEN IK JALOERSquote:Op zondag 27 mei 2012 20:34 schreef megamandy het volgende:
Ooh en schijnbaar was het dus een meisje die op haar kont sloeg? Kom op zeg
buk maar even dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |