En de correlatie tussen de twee?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat heeft de hont van een vriendin van me ook eens gehad...
die is nu dood...
true story
[ afbeelding ]
Die is er uiteraard niet, maar Fok, dus kon ik het bij elkaar zettenquote:
Uitruimenquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die is er uiteraard niet, maar Fok, dus kon ik het bij elkaar zetten
(Zo van, dat had mijn oma ook en die is nu dood....) hehehehehe
Dubbel?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uitruimen
Ik heb tot nu toe in de aanbieding
Revlon Royal BN
OPI DS extravagance BN
Spoiled pet my peacock BN
Ja die wel, ik heb nu nog wat andere erbij staan, ff verder zoekenquote:
Ja, ze zijn toch niet spannend.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die wel, ik heb nu nog wat andere erbij staan, ff verder zoeken![]()
Zal ik alle million styles weg doen?
Ik zou het wel doen maar ik vind ze dan ook niet zo boeiendquote:Op zondag 27 mei 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die wel, ik heb nu nog wat andere erbij staan, ff verder zoeken![]()
Zal ik alle million styles weg doen?
Mehehehe 6 BN en 2 1x gebruiktquote:Op zondag 27 mei 2012 19:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen maar ik vind ze dan ook niet zo boeiend
Valt me nog mee hoe groot je lijst is.quote:
Als hij nog leefde zou hij nu 25 zijn geweest zeker?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat heeft de hont van een vriendin van me ook eens gehad...
die is nu dood...
true story
[ afbeelding ]
Ja ik ben verder aan het kijken, zie je iets wat je wil ehben dan? Geldquote:Op zondag 27 mei 2012 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt me nog mee hoe groot je lijst is.
Royal was die blauwe toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik ben verder aan het kijken, zie je iets wat je wil ehben dan? Geld
Ja creme/jelly achtig. Bijna dekkend in een laag maar geen echte creme of jelly. Tussenin. Te jelly-achtig voor een creme en te dekkend voor een jelly ofzoquote:
Wat wil je daarvoor hebben?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja creme/jelly achtig. Bijna dekkend in een laag maar geen echte creme of jelly. Tussenin. Te jelly-achtig voor een creme en te dekkend voor een jelly ofzo
Uhm.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja eh, weet ik hetRoep maar iets
Beide revlons voor 10?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja eh, weet ik hetRoep maar iets
Is goed chick, zal ik ze bewaren voor de foute party? Anders moet ik frottenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beide revlons voor 10?
Wat kosten die dingen in godsnaam.
Is prima.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is goed chick, zal ik ze bewaren voor de foute party? Anders moet ik frotten
Lief van 'm.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
mika komt tegenwoordig dode spinnen brengen
Die is mooi.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef megamandy het volgende:
Space, die OPI DS extravagance is dat echt zo een paars/berry kleur?
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn familie faalt. Gaan verkondigen dat je je niet hoeft in te schrijven bij de woningbouw om te kunnen huren en dat dat ook op de gemeentesite staat. Maar daar staat dat je niet bij de gemeente hoeft te melden dat je woningzoekende bent. Heel wat anders dan woningbouw.(particuliere huur hierbij niet meegeteld, want dat is sowieso veel te duur)
Emoslinger is op zijn plaats. Beetje die oudjes in verwarring brengen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:55 schreef Loqi het volgende:
[..]handig
hier laatst ook zo een: mijn oudoom had tegen mijn oma gezegd dat dat iban nummer wat binnenkort aan je bankrekening moet 4 extra cijfers voor je pincode warenoma in de stress dat ze dat toch allemaal niet kon onthouden en dat ze dan elke maand bij de bank contant geld moest aanvragen omdat ze dan nooit meer kon pinnen
de lul
Ja dat. Daarom dat ik het net al ging checken, want bedragen van ¤800 voor een kamertje noemen klopt sowieso al niet met sociale woningbouw.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef megamandy het volgende:
En die mensen zijn er dan ook altijd zo overtuigd van(naja dat heb ik dan ook altijd, maar ik heb dan ook gewoon gelijk
)
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat. Daarom dat ik het net al ging checken, want bedragen van ¤800 voor een kamertje noemen klopt sowieso al niet met sociale woningbouw.
Jup. Maar ja, "het staat op de site, dus wij hebben gelijk"quote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef megamandy het volgende:
[..]Niet echt sociaal nee
Huursubsidie is dan toch maar tot ¤660 ofzo?
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat. Daarom dat ik het net al ging checken, want bedragen van ¤800 voor een kamertje noemen klopt sowieso al niet met sociale woningbouw.
jaquote:Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Emoslinger is op zijn plaats. Beetje die oudjes in verwarring brengen.
Matig.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
jaen hij is ook zo'n gast die ALTIJD denkt dat ie gelijk heeft en overal verstand van lijkt te hebben, en dan geloofd oma hem en niemand anders
ekt erg dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |