quote:Op zondag 27 mei 2012 17:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
wel goed aftersunnen dan nu he deuske?
jij bent helderziendquote:Op zondag 27 mei 2012 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik had gelijk, Joan had een gedeelde twee-na-laatste plaats.
Hmm balen. Welke kleuren had je gebruikt?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
meh, korrelig, vlekken waar ze niet horen, en t stempelen erop was ook lillik (slechte plate)
roze en blauw, was prima combinatie, maar t lukte vandaag gewoon niet. Was gewoon zo'n dag denk ikquote:Op zondag 27 mei 2012 17:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm balen. Welke kleuren had je gebruikt?
Jaloersquote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben een beetje gaar van de zon, lig nu op hotelbed Pringles te eten want heb een beetje zOuttekort enzo![]()
Tis hier vanavond Turkse avond, zag net al kebab aan een grill enzo
Ahh nicequote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
roze en blauw, was prima combinatie, maar t lukte vandaag gewoon niet. Was gewoon zo'n dag denk ikIk probeer t een andere keer nog wel eens. Ik was aan het brassen.. kreeg blauw op t roze waar t niet hoorde en toen besloot m'n topcoat om alles te smudgen doordat ik te haastig was.
Heb wel al een aantal toffe gradients gedaan tho![]()
kussentjes mee vullenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Milo gefurminate, ik heb weer een extra kat op de grond liggen
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo irritant dat hij er heel blij doorheen gaa tspringen, nou ligt heth ele hoopje door de kamer
ja dan heb je idd ook van die haarvlokken overal liggenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:05 schreef Loqi het volgende:
[..]kutbeesten
hier besluiten ze altijd te gaan knokken net na het stofzuigen
welluku?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Vanavond mijn nieuwe nfu oh lakken
de 64quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cody had een teek naast z'n piemel.
Hij is praktisch aangerand door een teek.
faalhont
dat heeft de hont van een vriendin van me ook eens gehad...quote:Op zondag 27 mei 2012 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cody had een teek naast z'n piemel.
Hij is praktisch aangerand door een teek.
faalhont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |