Ik zou ook wel even een plonsje willen makenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:33 schreef Diconnected het volgende:
In bikini aan het zwembadnet even een duik genomen, heerlijk
Bierfeesten bij skjoe, de hele week doorquote:Op zondag 27 mei 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wel een uurtje gewandeld net. En zo naar pa en moe voor bbq. En waarschijnlijk wederom velen bier
Ik wel, maar dan krijg ik zo veel jeuk dat ik mijn huid er af wil pellen... dus blijf ik maar binnen zittenquote:
Ach, joh! Ik zou me niet schamen als ik jou was! Lekke van genieten endezeau en dan volgende week weer gezondquote:
true. En morgen toch vrij. Mijn lever huiltquote:Op zondag 27 mei 2012 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, joh! Ik zou me niet schamen als ik jou was! Lekke van genieten endezeau en dan volgende week weer gezondOf de week er na... of wanneer je er weer aan toe bent
heb jij ook zonne-allergie?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil ook een zwembad!!! Dan krijg ik niet zoveel jeuk
Kun je morgen je lever verwennen met velen waterquote:Op zondag 27 mei 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true. En morgen toch vrij. Mijn lever huilt
Ja, zeer matig. Maar ach, da's elke zomer, vooral in het begin, als de zon net begint te schijnen. Over een maandje ofzo kan ik ook wel een beetje de zon in endezeauquote:
is daar niks tegen te smeren ofzo?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zeer matig. Maar ach, da's elke zomer, vooral in het begin, als de zon net begint te schijnen. Over een maandje ofzo kan ik ook wel een beetje de zon in endezeau
En straks lekker ergens heen crossen op de scooterDan voel ik de jeuk niet door de wind. Krab ik mezelf vanavond wel helemaal open waarschijnlijk, maar ach
Kom ik ook nog een beetje buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |