munt of appeltjes?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit aan de Turkse thee mag dat ook?
Perzikquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Perzik
En goeden matigen Turkse muziek op de achtergrond bij het terras
Maar vodka jus en cola lijkt ook zo veel op elkaar... Is lastig uit elkaar te houden hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
En ze spreken hier slekt english. Vraag je om vodka jus geeft ie alleen cola
Maar voor de rest is het heerlijk hier
probeer nederlands, vaak begrijpen ze dat beter dan engelsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
En ze spreken hier slekt english. Vraag je om vodka jus geeft ie alleen cola
Maar voor de rest is het heerlijk hier
score!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:17 schreef Diconnected het volgende:
Oh!!! En!!! Ik heb Golden Rose nagellak gespot hier
Geprobeerd, had ook geen effectquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
probeer nederlands, vaak begrijpen ze dat beter dan engels
meedoen! Einzquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geprobeerd, had ook geen effect
En ja goeden score die Golden Rose!
Oh en er word net verkondigd dat er een Miss verkiezing wordt gehouden zo lawl.
Uuuh... Jody Bernal?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:21 schreef bleiblei het volgende:
Parade de tettas!!
Slechte nostalgische zomermuziek.
Wie heeft er nog goede suggesties in de range The summer is magic, We're going to ibiza en Toppertje?
nice, welke?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een ozotic gefaald op llarowe met 50% korting
Warm weer besturingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:21 schreef Incantrix het volgende:
In de super was het ook echt grappig, het leek wel alsof alles dat niet op de bbq kan afgeprijsd was ivm naderende houdbaarheidsdatum
faalpoussequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:45 schreef Incantrix het volgende:
Anders springt je kat uit het raam en komt vast te zitten in de heg
Wát een mongolquote:
Echt, mongolkattersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:47 schreef bleiblei het volgende:
Hehe, Eny-like faal.
Maareh, bedankt voor je boek Icantrix! Ik ga er nog geen gebruik van maken, bij mij gaat mijn stresslevel op zekere momenten gigantisch omhoog wat ik ergens kwijt moet. Afgelopen week is het weer enigszins kunnen dalen. It's a part of the job.
Poor thingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Diconnected het volgende:
Leuk dat Turkse voer, maar je moet wel vaak poepenmy ass is on fiiiire
En zit nu in de hotelkamer songfestival te kijken want er is maar 1 NL zender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |