Och, dat duurt een weekje, dan weten ze me weer over de flos te jagen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt, mongolkatters
En oh, sure, fijn dat je het anders kan oplossen toch?fijn dat het beter gaat!
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
Omg, in mijn hoofd, wat doe je!
Tududuuu tududududu, tudududu..
Je wilde gewoon wraak
Km maar door ja, er moet getrouwd worden! Minstens 2 maandsalarissen, hopsa! Gezellige baan jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Och, dat duurt een weekje, dan weten ze me weer over de flos te jagen.
Gotta like ma job.
Heb al van 3 collega's gehoord dat ze bonussen krijgen aan het einde van het jaar ivm. het traject. Misschien moet ik maar eens met mijn eigen baas praten daarover einde jaar.
En het enige dat ik altijd kan bedenken om zulks weer uit mijn hoofd te krijgen is crap die minstens net zo irritant is. Zoals belize navidad, carnaval festival of MANAMANA tuduuuutududuquote:
2? Das nunne magere bruiloft hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Km maar door ja, er moet getrouwd worden! Minstens 2 maandsalarissen, hopsa! Gezellige baan ja
Hehe, vooral die ti-DA.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:03 schreef Incantrix het volgende:
Shalalalalalalala-ti-DA
Maar die is nog wel leuk van Lagwagon op zich.
Ik heb nog nooit meer als 2 maandalarissen gehad en dat was de ergst denkbare kutbaan qua salariëringquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
2? Das nunne magere bruiloft hoor.
Ik krijg niet zo veel.
Maar die gaat zo sloooooooom!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehe, vooral die ti-DA.
Maar neej Morrison is the man.
taaaaaake meeeeeee hoooooooome!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar die gaat zo sloooooooom!
Net als de originele take on meduurt eeeeeuwen
ik heb nog nooit een eckte bonus gehad vanwege mijn prestaties. Dus dan doe jij het beterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meer als 2 maandalarissen gehad en dat was de ergst denkbare kutbaan qua salariëringverder als dat reikt mijn fantasie niet
Lekker toch?quote:
Creepyquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lekker toch?
Ik heb een enge nieuwe buurmanHij heet Jose en dan nog wat van die vrolijke namen, en ik kom em steeds tegen op een moment dat je denkt
(Als ik in een handdoekje uit de douche kom enzo). Nu net liep ik de trap op naar mn kamer, hij komt net uit zijn kamer, en hij blijft gewoon achter me staan, ondertussen om mij heen in m'n kamer glurend, totdat ik de deur in z'n gezicht dicht smeet
En dat woont dan naast je
Echt he! Ik kan me ook niet echt aan hem voorstellen omdat ik hem steeds op van die rare momenten tegenkom.. Maakt het wel dubbel creepy want het is echt een wildvreemdequote:
Ik vond het geweldig! Zat toen in groep 8 dus het was rond 1998-1999 denk ikquote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef megamandy het volgende:
De Teringtubbieswas ik toen net ietsjes te jong voor volgens mij want nooit echt gezien.
Maar wat slecht eigenlijk
Ik vond het net best treurig jaquote:Op zondag 27 mei 2012 01:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig! Zat toen in groep 8 dus het was rond 1998-1999 denk ikIs het heel treurig om tegenwoordig te zien?
Damnquote:Ik heb gemerkt dat koele kleuren me beter staan, maar ik durf nog geen velle oogschaduw te dragen naar school, dus mijn vraag is; zijn er naturele en koele oogschaduws?
De meest veilige naturel kleur die koel is, is taupe! Dit is een soort grijzige bruine paarse kleur. Hier mijn favoriete taupe:
Oh noes!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:44 schreef Lindytje het volgende:
Oh oh, Masja is ook gegrepen door het virus
[..]
Damn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |