ik heb nog nooit een eckte bonus gehad vanwege mijn prestaties. Dus dan doe jij het beterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meer als 2 maandalarissen gehad en dat was de ergst denkbare kutbaan qua salariƫringverder als dat reikt mijn fantasie niet
Lekker toch?quote:
Creepyquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lekker toch?
Ik heb een enge nieuwe buurmanHij heet Jose en dan nog wat van die vrolijke namen, en ik kom em steeds tegen op een moment dat je denkt
(Als ik in een handdoekje uit de douche kom enzo). Nu net liep ik de trap op naar mn kamer, hij komt net uit zijn kamer, en hij blijft gewoon achter me staan, ondertussen om mij heen in m'n kamer glurend, totdat ik de deur in z'n gezicht dicht smeet
En dat woont dan naast je
Echt he! Ik kan me ook niet echt aan hem voorstellen omdat ik hem steeds op van die rare momenten tegenkom.. Maakt het wel dubbel creepy want het is echt een wildvreemdequote:
Ik vond het geweldig! Zat toen in groep 8 dus het was rond 1998-1999 denk ikquote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef megamandy het volgende:
De Teringtubbieswas ik toen net ietsjes te jong voor volgens mij want nooit echt gezien.
Maar wat slecht eigenlijk
Ik vond het net best treurig jaquote:Op zondag 27 mei 2012 01:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig! Zat toen in groep 8 dus het was rond 1998-1999 denk ikIs het heel treurig om tegenwoordig te zien?
Damnquote:Ik heb gemerkt dat koele kleuren me beter staan, maar ik durf nog geen velle oogschaduw te dragen naar school, dus mijn vraag is; zijn er naturele en koele oogschaduws?
De meest veilige naturel kleur die koel is, is taupe! Dit is een soort grijzige bruine paarse kleur. Hier mijn favoriete taupe:
Oh noes!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:44 schreef Lindytje het volgende:
Oh oh, Masja is ook gegrepen door het virus
[..]
Damn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |